Μιλήστε τη γλώσσα του ασθενή σας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ικανότητες Επικοινωνίας
Advertisements

«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ
Ψυχοακουστική Διαταραχές επικοινωνίας
Howard Gardner Η ανθρώπινη ευφυΐα δεν έχει μία και μοναδική μορφή αλλά εννέα μορφές ευφυΐας.
Διδακτική εφαρμογή ενός προγράμματος νοητικού χάρτη στην Ιστορία
 Εκτίμηση Ικανοτήτων  Αντιμετώπιση Άγχους  Σχεδιασμός Παρουσίασης  Οργάνωση της Παρουσίασης  Έλεγχος του Περιβάλλοντος  Πραγματοποίηση Παρουσίασης.
Βασικεσ αρχεσ επικοινωνιακησ αγωγήσ
Στρατηγικές διδασκαλίας και σχεδιασμός μαθήματος/ Ήχος
Soft skills = προσωπικά χαρακτηριστικά και ικανότητες Δέκα προσωπικά χαρακτηριστικά και ικανότητες που αναπτύσσονται κατά την εφαρμογή ενός προγράμματος.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΟΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΟΛΟΙ ΙΣΟΙ
Αντανάκλαση Συναισθήματος
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΠΟΛΛΑΠΛΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ Howard Gardner Θέμα: Ανακύκλωση.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Οθόνες: Δεξιότητες παρουσίασης Επίπεδο.
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Διοίκηση Επιχειρήσεων» Παρασκευή 18 Ιανουαρίου Εισαγωγή στην τεχνική της παρουσίασης.
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΗΓΕΣΙΑΣ Οργανωμένο από την Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης Διεθνής Οργάνωση Λεσχών.
Αντικειμενικά – Υποκειμενικά – Αρμονικά /
Communication in Mother Tongue Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο.
Προφορική (Απευθείας ) Επικοινωνία
Πώς δουλεύει το αυτί μας;
Όλες οι παρατηρήσεις για κάποιο άτομο περιλαμβάνουν και θετικά και αρνητικά σημεία. Σχολιάστε τη συμπεριφορά του ατόμου, όχι την εντύπωσή σας για το άτομο.
ΑΣΠΑΙΤΕ ΕΠΠΑΙΚ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ
1.4 Η κοινωνικότητα των νέων
ΕΙΜΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΕΙΜΑΙ;
Ο ΕΦΗΒΟΣ ΚΑΙ Ο «ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ ΑΛΛΟΣ»
Παρουσίαση Δ.Σ.Μελισσοκομείου
Μαθησιακά κέντρα:. Η μουσική, ο ρυθμός, το τραγούδι και η κατασκευή αυτοσχέδιων μουσικών οργάνων Η μουσικοκινητική αγωγή είναι όρος ταυτόσημος με τη ρυθμική.
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
α) ονόματα ουσιαστικά, β) ονόματα επίθετα γ) αντωνυμίες 
5.5 ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΗΧΟΥ
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ & ΣΤΗ ΜΥΙΚΗ ΕΝΤΑΣΗ
ΟΜΑΔΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ 1η ΟΜΑΔΑ Kότσης Βαγγέλης Λεβαντή Κατερίνα
Η ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ στην Α Λυκείου
ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΗΜΕΡΑ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ Δεξιότητες παρουσιάσεων Monica Hadjichrysanthou Senior Instructor – Communication Department of Humanities.
ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ Ι
 Προσαρμόζοντας τις προσδοκίες Οι γονείς πρέπει να καταλάβουν ότι το δυσλεκτικό παιδί τους χρειάζεται να προσπαθήσει περισσότερο και με διαφορετικό τρόπο.
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ. Το παιχνίδι αποτελεί τη φυσική γλώσσα των παιδιών, το πιο ισχυρό μέσο έκφρασής τους και αναπόσπαστη δραστηριότητα της καθημερινότητάς.
ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΣΤΟΝ ΕΞΩ ΚΟΣΜΟ 17 Ασίκη Ζωή / 1 ο Δημοτικό Σχολείο Ελευθερούπολης.
Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΗΓΕΣΙΑΣ Οργανωμένο από την Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης Του Π. Θέματος 117 Ελλάδος.
Σεμινάριο με τη μορφή δειγματικής διδασκαλίας: '' Το μονοφωνικό τραγούδι στο σχολείο'' Για τους εκπ/κους μουσικής των νομών Έβρου και Ροδόπης στο Πρότυπο.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ
Διάλεξη : είναι η μετάδοση γνώσεων από τον δάσκαλο στο μαθητή με το λόγο, την επίδειξη αντικειμένων, την υποδειγματική εκτέλεση δεξιοτήτων ( πνευματικών.
Ενσυναίσθηση, συναισθηματική νοημοσύνη και ο ρόλος της στην νοσηλευτική φροντίδα.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Ενότητα 11: Ενσυναίσθηση, συναισθηματική νοημοσύνη και ο ρόλος της στην νοσηλευτική φροντίδα. Κοτρώτσιου Ευαγγελία, Καθηγητής,
Χ Ο Ρ Ω Δ Ι Α. Πριν το τραγούδι Μην στέκεσαι κορδωμένος- άφησε τους ώμους ελεύθερους Σκέψου τι πρέπει να προσέξεις στο τραγούδι σου Σκέψου τις πρώτες.
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
Συνέντευξη με νήπια.
ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Στο προηγούμενο μάθημα είχαμε μιλήσει για το παιχνίδι, τον ορισμό του, τη σημασία του, τα είδη του παιχνιδιού κατά τον Piaget , και το.
Γλωσσικά Ζητήματα: Δεξιότητες και Προγράμματα Μελέτης
Παράθυρο Johari.       Ψυχοδυναμική των σχέσεων βοήθειας και ανάπτυξης οικογενειακών σχέσεων (Παράθυρο Johari)
Μη λεκτική επικοινωνία (ως στοιχείο του μαθησιακού περιβάλλοντος)
«Λεκτική και μη λεκτική επικοινωνία!»
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
Αγαπημένο μου παιδί....
κοινωνική ανάπτυξη των μαθητών
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
Η γλώσσα του σώματος ανάμεσα στα δύο φύλα
Eργαστήριο ομαδικής παρέμβασης στην προσωπική ανάπτυξη ΙΙ
DISNEY'S.
Κατανοώντας τους φίλους Carol Grey The sixth sense II
Ηχητικά Συστήματα Ι Μάθημα 2 Παρασκευή 13 Οκτωβρίου 2017.
Η ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ως οπλο επικοινωνιας
795. Πρακτική άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσησ
Πώς να κάνουμε σωστές επιλογές, σύμφωνα με τη χριστιανική πίστη
Ποιος είναι ο τέλειος κριτής
Howard Gardner Η ανθρώπινη ευφυΐα δεν έχει μία και μοναδική μορφή αλλά εννέα μορφές ευφυΐας.
Μη λεκτική επικοινωνία
To Teach Curricular Subjects
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μιλήστε τη γλώσσα του ασθενή σας Μιλήστε τη γλώσσα του ασθενή σας 1

Καλλιεργώντας rapport μέσα από τη φυσιολογία Μηχανισμοί Rapport Ταύτιση & Καθρέφτισμα (Matching & Mirroring) Καλλιεργώντας Rapport μέσα από την ταύτιση & το καθρέφτισμα 1. Στάση σώματος Θέση σπονδυλικής στήλης στο κάθισμα Σχέση κεφαλιού & ώμου Θέση πάνω σώματος Θέση κάτω σώματος 2. Χειρονομίες 3. Εκφράσεις προσώπου & άνοιγμα-κλείσιμο ματιού 4. Αναπνοή Ρυθμός Σημείο προέλευσης 2

Καλλιεργώντας rapport μέσα από την τονικότητα της φωνής 1. Τόνος / Ύψος Χαμηλό-Ψηλό 2. Ταχύτητα Αργή-Γρήγορη 3. Καθαρότητα-Ποιότητα Μπερδεμένη-Καθαρή 4. Ένταση Ήσυχη-Δυνατή 5. Σημείο προέλευσης Στομάχι-Στήθος-Λαιμός 3

Καλλιεργώντας rapport μέσα από τις λέξεις Χρησιμοποιήστε λέξεις & φράσεις που χρησιμοποιεί ο συνομιλητής σας Μοιραστείτε κοινές εμπειρίες & σημεία σύνδεσης Αναφέρετε κοινές αξίες & πεποιθήσεις Προσαρμόστε το μέγεθος φράσεων με το συνομιλητή σας Χρησιμοποιήστε τις κατάλληλες λέξεις ανάλογα με το αν ο συνομιλητής σας είναι οπτικός, ακουστικός, κιναισθητικός η αναλυτικός 4

Αντιπροσωπευτικά Συστήματα Έχουμε έναν η δύο αγαπημένους τρόπους για να απορροφάμε πληροφορίες από το εξωτερικό περιβάλλον Είναι πολύ χρήσιμο να τους εντοπίζουμε για να καλλιεργούμε rapport & να επικοινωνούμε αποτελεσματικά Υπάρχουν τέσσερα βασικά αντιπροσωπευτικά συστήματα: Οπτικό (Visual) Ακουστικό (Auditory) Κιναισθητικό (Kinesthetic) Αναλυτικό (Audio Digital) 5

Οπτικοί Στέκονται ή κάθονται με όρθια σπονδυλική στήλη Κουνάνε τα μάτια τους πάνω-κάτω Ψηλή φωνή, δυνατή, γρήγορη και καθαρή φωνή Αναπνέουν απο το πάνω μέρος των πνευμόνων Προσεγμένη, τακτική & περιποιημένη εμφάνιση Δεν είναι καλοί στο να απομνημονεύουν λεκτικές πληροφορίες Τους αρέσουν οι εικόνες & οι χρωματικοί συνδυασμοί Χρησιμοποιούν διαγράμματα και γραφήματα για να κατανοήσουν νέες έννοιες Ζωγραφίζουν χάρτες για να κατανοήσουν προφορικές πληροφορίες Χρησιμοποιούν λέξεις & εκφράσεις με οπτικά στοιχεία, π.χ. «Βλέπω τι εννοείς» ή «Η συνολική εικόνα είναι καλή» Θα πιστέψουν ένα επιχείρημα αν τους φαίνεται σωστό 6

Ακουστικοί Κουνάνε τα μάτια τους στα πλάγια Αναπνέουν από τη μέση του στήθους Μιλάνε πολύ στον εαυτό τους Αποσπούνται πολύ έυκολα από το θόρυβο Μπορούν να επαναλάβουν τις λέξεις ακριβώς όπως τις ακούσανε Τους αρέσει να μιλάνε στο τηλέφωνο Τους αρέσει να ακούνε μουσική Απομνημονέυουν με βήματα, διαδικασίες & με τη σειρά Είναι ευαίσθητοι στον τόνο της φωνής Ο ήχος της φωνής τους είναι συνήθως ρυθμικός Τους αρέσει πολύ να συζητούν Χρησιμοποιούν εκφράσεις όπως «Σε ακούω» και «Άκου να σου πω» Θα πειστούν από ένα επιχείρημα αν τους ακούγεται σωστό 7

Κιναισθητικοί Αναπνέουν από το κάτω μέρος των πνευμόνων Χαμηλή & σιγανή φωνή σε ύψος και ένταση Αργές και επιτηδευμένες κινήσεις Τους αρέσει η αφή, η φυσική επαφή, και η φυσική ανταμοιβή Στέκονται πιο κοντά στους άλλους ανθρώπους από τους οπτικούς Απομνημονεύουν κάνοντας βιωματικά τις ασκήσεις & περπατώντας τα βήματα Εκφράζουν τα συναισθήματα τους μέσα από τις κινήσεις τους Χρησιμοποιούν εκφράσεις όπως «Σε νιώθω» και «Έχω την αίσθηση» Θα πειστούν από ένα επιχείρημα αν το αισθάνονται σωστό 8

Αναλυτικοί Μιλάνε πολύ στον εαυτό τους Μαθαίνουν πράγματα εκλογικεύοντας τα Επιλέγουν τις λέξεις που χρησιμοποιούν πολύ προσεκτικά Τους αρέσουν πολύ οι διαδιακασίες Έχουν την τάση να υπεραναλύουν δεδομένα & καταστάσεις Τους αρέσει να διαβάζουν αποτελέσματα ερευνών & στατιστικές Χρειάζονται πρακτικά παραδείγματα για να κατανοήσουν νέες έννοιες Χρησιμοπούν λέξεις & εκφράσεις που συσχετίζονται με τη λογική, τη γνώση, τα στατιστικά & τα δεδόμένα, π.χ. «Δεν είναι λογικό» Θα πειστούν από ένα επιχείρημα αν υποστηρίζεται από πολλά στοχεία ειδικών   9

Όπτικές Λέξεις Βλέπω Φλας Κοιτάω Φαντάζομαι Εμφανίζομαι Εικόνα Θέα Αντίληψη Δείχνω Φώς Αποκαλύπτω Ακτίνα Οραματίζομαι Παρατηρώ Αναδεικνύω Κορνίζα Ξεκάθαρο Λάμψη Ομιχλώδες Σχηματοποιώ Εστιασμένο Οπτικοποιώ 10

Ακουστικές Λέξεις Ακούω Ανακοινώνω Ήχος Μιλάω Μουσική Γκρινιάζω Αρμονικό Ψιθυρίζω Ησυχία Μουρμουρίζω Συντονίζομαι Ηχώ Αποσυντονίζομαι Σιγοτραγουδάω Όλο αυτιά Δυνατά Μουσική στα αυτιά μου Κρότος Πές Διάλογος Λέω Ενορχήστρωση 11

Κιναισθητικές Λέξεις Νιώθω Λείο Αισθάνομαι Σε επαφή Αφή Χαλαρό Πιάνω Ένταση Γραπώνω Κάνω επαφή Κρύο Σκληρό Χλιαρό Αναίσθητος Βαρύ Συμπαγές Αίσθηση Ξύνω Αισθησιακό Στερεό Άγριο σε υφή Υποφέρω Εμπειρία Τρίβω Υφή 12

Αναλυτικές Λέξεις Άισθηση Μεταβολή Δεδομένα Εμπειρία Εκλαμβάνω Έρευνες Κατανόηση Διαχωρίζω Στοιχεία Εκλογίκευση Συλλαμβάνω Αναζήτηση Σκέφτομαι Γνωρίζω Αποτελέσματα Μαθαίνω Διερωτάμαι Λογικό Διαδικασία Συνειδητοποιώ Αντιλαβάνομαι Αποφασίζω Λογική Υποστηρίζω Κινητοποιώ Αναρωτιέμαι Ευρήματα Αντιλαμβάνομαι Στατιστικά Ειδικοί 13