3ος Πανελλήνιος διαγωνισμός Scratch Game

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Το Θέρμο είναι κωμό- πολη της Αιτωλοακα- ρνανίας με επίσημο πληθυσμό κα- τοίκων.
Advertisements

Το Πάσχα στην Κάλυμνο Τ άξη:A’5 Τ άξη:A’5 Έτος: Έτος: Ονόματα μαθητών: Σιδερούλα Μύτικα,Πόπη Σαμάρκου,Μικέλα Σαμάρκου,Καλλιόπη Τρικοίλη.
Κουκούλης Παράσχος (parkouk) 1 ο Δημ. Σχολ. Αγ. Δημητρίου Η Μεγάλη Εβδομάδα αρχίζει από την Κυριακή των Βαΐων το βράδυ, όπου τελείται η Ακολουθία του Νυμφίου,
1 Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας – Σχολή Ανθρωπιστικών & Κοινωνικών Επιστημών – ΙΑΚΑ Τομέας Ιστορίας Εργαστήριο Ιστορίας Εκπόνηση εργασιών στην ιστορία
Η θέση και το φυσικό περιβάλλον της Βόρειας Αμερικής Κεφ. 39 Ουρδας Ιωάννης 2013.
> > Ερευνητική εργασία Β λυκείου. Κανελλοπούλου Αλεξία Πατσούρα Εύη Σινάνος Νίκος Σίνανος Παναγιώτης Σχολικό έτος Σχολικό έτος Γενικό.
Τμήμα Β2 του Γυμνάσιου της Νέας Περάμου Καβάλας. Με λένε Μαρίνα Είμαι ο Kevin Με λένε Σοφιέ Με λένε Σαλ Είμαι ο Στέφανος Με λένε Μυρτώ Είμαι η Κατερίνα.
Αρριανού, Αλεξάνδρου Ανάβαση Ο Αρριανός - με πρότυπο τον Ξενοφώντα – σε 7 βιβλία εξιστόρησε την εκστρατεία του μεγάλου Αλεξάνδρου από την αρχή (336 π.Χ)
Ιλιάδα Μονομαχίες. Μονομαχία:Πάρη και Μενέλαου Ο Πάρης προβάλει απο το Τρωικό στράτευμα εναντίον του Μενέλαου.Πρίν την μονομαχία ο Πάρης κυριεύεται από.
ΤΟ ΤΣΙΓΑΡΟ ΓΕΛ ΖΑΓΟΡΑΣ ΤΑΞΗ Α’ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Εκπαιδευτική Τεχνολογία, Πολυμέσα (Εργαστήριο)
Κανονικά πολύγωνα. Κανονικά πολύγωνα στη φύση, τέχνη, ανθρώπινες κατασκευές, Μαθηματικά …
Έρευνα δράσης (action research) Η έρευνα δράσης είναι μια ερευνητική διαδικασία που οι ίδιοι οι άνθρωποι της πράξης διενεργούν, με στόχο να βελτιώσουν.
Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
Δημιουργία-Επιμέλεια: Φιλιππούσης Γεώργιος
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΔΡΟΜΟΥ
Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ Επ. Υπεύθυνη: Μαρία Ζωγραφάκη
Η ΦΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ
Μαρία Σταυρινού Ιωάννης Παπαδόπουλος
ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΑ
Θρησκευτικά Α Γυμνασίου
ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Γέρικο Νομού Έβρου Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου Εκπαιδευτική ομάδα: Αλεξάνδρα- Ιωάννα Βερέττα & Νετζμεττήν Πίσκα.
ACTION AID: ΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗ Ν.ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΠΡΟΙΚΑ
Ιουδαϊσμός Εργασία των μαθητριών: Φωτιάδου Αναστασία
Ρομαντισμός.
Ιεραπόστολοι και Κανίβαλοι
ΡΥΠΑΝΣΗ ΤΟΥ ΕΔΑΦΟΥΣ.
ΑΡΧΑΙΟ ΘΕΑΤΡΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ Ένα λαμπρό παρελθόν με αβέβαιο μέλλον
Κίνηση στο Scratch.
ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ (ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΒΙΑ)
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΔΡΟΣΙΑΣ, ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Ισθμός της Κορίνθου Νικόλας-Κωνσταντίνος Μπαρτζώκας
ΛΙΜΝΗ ΜΑΡΑΘΩΝΑ.
Δράσεις και προτάσεις για το
Η Ομάδα Yellow.Warriors.RacingTeam
Γραμμένου Ευαγγελία.
Ινδιάνοι.
Βησσαρίων ο Τραπεζούντιος
ΛαϊκέΣ παραδόσειΣ ήθη και έθιμα
1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
Εργασία Βιολογίας β’ Γυμνασίου
ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ
Αντικείμενα Συμπεριφορές Γεγονότα
Περιβαλλοντολόγοι : Εργασία 1
Ά Γ Υ Μ Ν Α Σ Ι Ο Θ Ρ Η Σ Κ Ε Υ Τ Ι Α.
Μαρία Αμπατζή, Ε2, Π.Τ.Δ.Ε.-Α.Π.Θ
Γυμνάσιο Νεάπολης Κοζάνης
ΔΕΥΤΕΡΟΓΕΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΒΙΔΑΛΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ Β΄ 1.
Εποικισμός του Άρη.
Διδασκαλία εννοιών προγραμματισμού με το Scratch για τις Ε’ και ΣΤ’ δημοτικού Η παρούσα σειρά μαθημάτων ΤΠΕ υλοποιήθηκε στο 15ο Δημοτικό Σχολείο.
Έρευνα για την Υιοθέτηση Διοίκησης Ολικής Ποιότητας Οδυσσέας Κοψιδάς
Θέρμο Αιτωλοακαρνανίας
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ???
«Το κάπνισμα στην καθημερινή ζωή των μαθητών
ΑΠΟΤΥΠΩΣΗ ΤΗΣ ΣΧΕΣΗΣ ΠΑΙΔΙΟΥ-ΜΗΤΕΡΑΣ ΧΡΗΣΤΗ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ Ουζουνάκης Πέτρος1, Φραντζανά Αικατερίνη2, Κουρκούτα Λαμπρινή3 1. Νοσηλευτής ΤΕ Πανεπιστημιακό.
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Ιάσμου Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ
Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΣΕΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΗΦΑΙΣΤΕΙΩΝ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ
נושא 5: מגנטים ומגנטיות.
ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΓΕΙΑΣ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ Πλατή Παναγιώτα1, Βακαλοπούλου Βασιλική2, Κουρκούτα Λαμπρινή3 1. Απόφοιτος Τμήματος Ιστορίας- Αρχαιολογίας,
Το ηφαίστειο της Αίτνας
ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑ ΣΤΟΥΣ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΥΣ
ΟΜΑΔΑ Ομαδική εργασία Τζιάτζιος Δημήτριος Ψουρούκα Ευαγγελία
Ανιχνεύοντας τη ρητορική online πληροφοριών:
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Κομοτηνής
24/2/2019 Αλγοριθμική Σκέψη, Προγραμματισμός και Σύγχρονες Εφαρμογές Πληροφορικής(Δύο Περίοδοι) Ενότητα Α7.2.Μ1-Μ2 (Πώς Δημιουργούμε Ένα Πρόγραμμα για.
24/2/2019 Αλγοριθμική Σκέψη, Προγραμματισμός και Σύγχρονες Εφαρμογές Πληροφορικής(Δύο Περιόδοι) Ενότητα Α7.2.M5-M6 (Πώς Δημιουργούμε Ένα Πρόγραμμα για.
Ἑλλήνων Οἶνος Project Α1 59ο Γενικό Λύκειο Αθηνών.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

3ος Πανελλήνιος διαγωνισμός Scratch Game Απευθύνεται σε μαθητές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και θα δοθούν αντίστοιχα βραβεία και έπαινοι σε έργα μαθητών: Δημοτικού Γυμνασίου Λυκείου (Γενικού & Επαγγελματικού) Ειδικών σχολείων

Ημερομηνίες 17 Απριλίου 2017: Καταληκτική ημερομηνία υποβολής των έργων των μαθητών 31 Μαΐου 2017: Ανακοίνωση αποτελεσμάτων

Θέμα «Ελληνική Μυθολογία – Scratchάροντας με ένα μύθο» Ελληνική Μυθολογία και Καζαντζάκης» στα πλαίσια συνεργασίας με το Μουσείο Νίκου Καζαντζάκη και λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός ότι το 2017 έχει ανακηρυχθεί ως “Έτος Καζαντζάκη” από το Υπουργείο Πολιτισμού

Νίκος Καζαντζάκης Ένας από τους σπουδαιότερους Έλληνες λογοτέχνες Ένας από τους σπουδαιότερους Έλληνες λογοτέχνες Συνέγραψε έργα όπως : Βίος και Πολιτεία του Αλέξη Ζορμπά Ο Χριστός ξανασταυρώνεται Ο καπετάν Μιχάλης Ο τελευταίος πειρασμός

Καζαντζάκης και Μυθολογία Ο συγγραφέας χρησιμοποίησε την Ελληνική μυθολογία ως πηγή έμπνευσης Στα έργα συμβαίνουν καταστάσεις που μπορεί να μην συμβαδίζουν με την μυθολογία Τα πρόσωπα μπορεί να είναι ίδια αλλά να συμπεριφέρονται διαφορετικά

Πηγές έμπνευσης : Κούρος ή Θησέας Μύθος του λαβύρινθου Θησέας (Γιος του Αιγέα, Βασιλιά της Αθήνας) Μίνωας (Βασιλιάς της Κρήτης) Αριάδνη (Κόρη του Μίνωα) Μινώταυρος (Σώμα ανθρώπου, κεφάλι και ουρά ταύρου) Μίτος (Κουβάρι από νήμα)

Πηγές έμπνευσης : Προμηθέας Πυρφόρος Μετά την Τιτανομαχία, ο Προμηθέας αρνείται να υποταχθεί στον Δία που παραβίασε τους όρκους του και κατέστρεψε τους ανθρώπους Πλάθει με πηλό έναν άνδρα και μια γυναίκα και τους δίνει ζωή με ένα κλαδί που είχε ανάψει από κεραυνό του Δία

Πηγές έμπνευσης : Προμηθέας Δεσμώτης Ο Προμηθέας διδάσκει τους ανθρώπους Ο Επιμηθέας (αδελφός του) προδίδει το που βρίσκεται στον Δία Οι εκτελεστές του Δία (Θυμός και Βία) τον βρίσκουν και τον καρφώνουν πάνω στο βουνό Καύκασο Ο Προμηθέας παραμένει ανυπότακτος

Πηγές έμπνευσης : Προμηθέας Λυόμενος Ο γερασμένος Προμηθέας εξακολουθεί να είναι καρφωμένος τον Καύκασο περιμένοντας να τον λυτρώσει ο γιος του Στο κεφάλι του φυτρώνει ένα ακάνθινο στεφάνι Ο Ηρακλής (Λυτρωτής-γιος) απελευθερώνει τον Προμηθέα

Πηγές έμπνευσης : Οδυσσέας Ο Οδυσσέας επιστρέφει στην Ιθάκη μετά από 20 χρόνια Αποφασίζει να διεκδικήσει τα δικαιώματά του Μνηστήρες Πηνελόπης Δοκιμασία του τόξου

Οδηγίες Σωστή κατανομή χρόνου Διαμοιρασμός εργασιών Διακριτά στάδια ανάπτυξης Έρευνα (1 εβδομάδα) Σχεδιασμός (1 εβδομάδα) Προγραμματισμός (3 εβδομάδες) Έλεγχος (1 εβδομάδα)

Έρευνα Διαβάζω προσεκτικά την περιγραφή του διαγωνισμού Διαβάζω προσεκτικά την περιγραφή του διαγωνισμού Αναζήτηση πληροφοριών για τα έργα και τους χαρακτήρες (π.χ. Wikipedia) Καταιγισμός ιδεών (Brainstorming)

Σχεδιασμός Βρίσκω τον τύπο παιχνιδιού που θέλω να φτιάξω (ερευνώ έτοιμα παιχνίδια) π.χ. : Ένα δωμάτιο ή πολλαπλά; Scrolling ή Στατικό; Παγίδες, εχθροί ή και τα δυο Action, puzzle, racing; άλλο; Σχεδιάζω στο χαρτί ή στον υπολογιστή το παιχνίδι

Προγραμματισμός Ερευνώ τα παραδείγματα του σχολείου Ερευνώ τα έτοιμα παιχνίδια στο scratch.mit.edu Google CS Αποθηκεύω συχνά με διαφορετικό όνομα π.χ gameVer1, gameVer2 κλπ Διαμοιράζω διαδικτυακά (Συνεργατικά έγγραφα, scratch.mit.edu)

Έλεγχος Δοκιμάζω το παιχνίδι με όλες τις πιθανές ενέργειες του χρήστη π.χ. αν αποφασίσει να ακολουθήσει άλλη διαδρομή Δίνω για δοκιμή το παιχνίδι μου σε άλλες ομάδες και συμμαθητές μου και σημειώνω τα προβλήματα και λάθη Διορθώνω

Γιατί να συμμετέχω Εμπειρία της δημιουργίας και συνεργασίας με άλλα άτομα Νέες γνώσεις και δεξιότητες Συμμετοχή σε έναν Πανελλήνιο διαγωνισμό Σε περίπτωση διάκρισης, καταγράφεται και αναγνωρίζεται