ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΜΠΡΙΤΖ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εργασία στην Κ.Π.Α. Γ’ Γυμνασίου Θέμα: «ΤΑ ΜΜΕ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ» Διδάσκουσα καθηγήτρια: Μαγαλιού Λαμπρινή Γυμνάσιο Κολινδρού Τμήμα Γ1 Σχολικό έτος:
Advertisements

Ινστιτούτο Παστέρ. Το ΕΠΑνΕΚ (στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ 2014 – 2020), κατέχει κεντρική θέση στην προσπάθεια της Χώρας για τη δημιουργία και στήριξη.
ΟΡΙΣΜΟΣ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ Οι προστριβές μεταξύ παιδιών αποτελούν φυσιολογικό, αποδεκτό φαινόμενο στα πλαίσια ισορροπημένων, ισότιμων σχέσεων. Όμως όταν.
Δ.Π.Θ. ΤΕΦΑΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ «ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ» ΜΑΘΗΜΑ: ΚΙΝΗΣΗ, ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΕΣ Υπεύθυνη καθηγήτρια Μ. Μιχαλοπούλου.
Τ.Π.Ε. το λενε τωρα… Αχιλλεας Καρετσος ΠΕ 19 - Η πληροφορικη στο Δημοτικο.
Η πλατφόρμα Moodle στο Βαρβάκειο: δημιουργία, συντήρηση και διδακτική αξιοποίηση Διονύσης Λαμπρινίδης Μαθηματικός.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ »
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΚΑΙ ΓΕΩΡΓΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΑΜΜΟΧΩΣΤΟΥ, ΑΥΓΟΡΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ COMENIUS 2012 – 2014 ΤΙΤΛΟΣ: CULTURAL DIVERSITY - A BRIDGE BETWEEN EUROPEAN COUNTRIES.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ & ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΑΘΗΜΑ ΚΟΡΜΟΥ: ΚΙΝΗΣΗ, ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΔΠΜΣ : ΑΣΚΗΣΗ & ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ Παυλόπουλος Θεμιστοκλής Α.E.M.: 804 Θέμα : Η εκμάθηση μπάσκετ σε αρχάρια.
Πώς μπορεί ένας νέος Δερματολόγος να είναι Αποτελεσματικός και Ανταγωνιστικός, με το λιγότερο δυνατό κόστος? Νικόλαος Γ. Αποστολάκης.
Κίνηση και επεξεργασία – μαθησιακές προσαρμογές (804)
Movie Maker Windows Live Διήμερο εκπαιδευτικού 22/1/2016 Περιφερειακό Λύκειο Απ. Λουκά Κολοσσίου.
ΛΟΓΙΣΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Ερευνητική εργασία Διαδίκτυο και Επικοινωνία
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Η δύναμη της εικόνας «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο» είναι το κυρίαρχο μήνυμα της φετινής Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου καθώς αντικατοπτρίζει.
Τι είναι το Sexting; Το sexting είναι η ανταλλαγή προκλητικών µηνυµάτων ή γυµνών φωτογραφιών µέσω διαδικτύου ή µέσω κινητών τηλεφώνων, που λανθασμένα.
Η Κοκκινοσκουφίτσα σε νέες περιπέτειες
ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΘΕΜΑΤΟΣ
ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕ
Κάτω ο διαδικτυακός εκφοβισμός
Μαρία Σταυρινού Ιωάννης Παπαδόπουλος
Salsa-Αργεντίνικο Τάνγκο
“ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ”
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Οι μαθητές μου κι εγώ γυρίζουμε ταινία
Παρατακτική και υποτακτική σύνδεση, ασύνδετο σχήμα
ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΥ, ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΓΡΗΓΟΡΑΚΗ
ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΟΙΚΟΠΕΔΟΥ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ (BULLYING)
Σχολικός εκφοβισμός Ιστορίες (1ο μέρος) Παρατηρητές
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ
15ο Γυμνάσιο –Λ.Τ Β΄ Λυκείου Τμήμα 3ο
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΟΥ??
Διαδικτυακός εκφοβισμός (Cyber-bullying)
Πρακτική Άσκηση στην Κοινότητα Α’ & Β΄ Εξάμηνο
7Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ Π.Ε. ΑΧΑΙΑΣ 10o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΙΓΙΟΥ
Ερευνητική Εργασία «Εφηβεία και προβλήματα»
Ερευνητική εργασία ταξίδι στο Διαδίκτυο 20/7/
Περί greeklish...ο λόγος! Εργασία για το μάθημα « Κοινωνιογλωσικές θεωρήσεις για την γλώσσα και την διδασκαλία της» Δήμα Ιφιγένεια Διτσόλα Ελένη Δουργουτιάν.
Διαδικτυακός εκφοβισμός
ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Επαγγελματική Εκπαίδευση και Αγορά Εργασίας
Μια προσέγγιση της πολιτικής οικονομίας
23o Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Α. Π. Θ
Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ: ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ; - ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ; - ΤΑΜΠΕΛΑ;
«ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ»
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ???
ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
Ρεαλισμός και νατουραλισμός
Oργανικό ψυχοσύνδρομο
Δημιουργία ομάδας στο facebook
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
βλέπουμε – διαβάζουμε – γράφουμε»
ΣΥΛΛΟΓΗ ΠΟΙΗΜΑΤΩΝ Οι μαθητές του ΣΤ2.
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΟΝΟΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ | ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
TIPS για ασφάλεια στο FACEBOOK
ΑσφAλεια του ΔιαδικτΥου
Ψευδή προφίλ στο facebook
Ασφάλεια προσωπικών δεδομένων
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Ιδιωτικοτητα και προσωπικα δεδομενα στο διαδυκτιο
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Β΄ Δημοτικό Σχολείο Παλουριώτισσας (Κ.Β)
Τζωρτζίνα Βαλτζή Εύα Μπινίκου
Erasmus+ Περιφερειακή Γεωργική, Τεχνική και Επαγγελματική Σχολή Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Αμμοχώστου/Αυγόρου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΜΠΡΙΤΖ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 22-23 ΙΟΥΛΙΟΥ 2017 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΜΠΡΙΤΖ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Παιδαγωγικά θέματα στη διδασκαλία του Μπριτζ Παιδαγωγικά θέματα στη διδασκαλία του Μπριτζ Αξιολόγηση του προγράμματος «Ανοιχτά Σχολεία»

Συντάκτης – εισηγητής: Δημήτρης Παπασπύρου Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: dpapaspyrou@yahoo.gr Facebook: Dimitris Papaspyrou

Χαρακτηριστικά ενός εκπαιδευτικού προγράμματος Διάρκεια Συντελεστές – Πόροι Μεθοδολογία «Πελάτες» (σε ποιους απευθύνεται) Στόχοι

Πρωταγωνιστές ενός εκπαιδευτικού προγράμματος 1.Ο πάροχος, 2. Ο εκπαιδευτής 3. Οι εκπαιδευόμενοι Στο «Ανοιχτά Σχολεία»: Ποιος ήταν ο πάροχος; Ποιοι οι εκπαιδευτές; Ποιοι οι εκπαιδευόμενοι;

Αξιολόγηση Προγραμμάτων Αξιολόγηση συντελεστών Αξιολόγηση στόχων Οικονομική αξιολόγηση Αξιολόγηση = έρευνα επιστημονική / εκπαιδευτική / κοινωνική (όχι έλεγχος ή «ανάκριση»)

14 ερωτηματολόγια / Εκπαιδευτικές Θέσεις: 2 καθηγητές Εκπαίδευσης της ΕΟΜ 8 πτυχιούχοι εκπαιδευτές 4 εκπαιδευτές / βοηθοί εκπαιδευτές. 8 γυναίκες, 6 άνδρες

3.Συμμετοχή στα σεμινάρια εκπαίδευσης της ΕΟΜ 11 εκπαιδευτές έχουν συμμετάσχει σε 1 ή περισσότερα σεμινάρια. 3 εκπαιδευτές δεν έχουν συμμετάσχει σε κάποιο σεμινάριο.

Αρκετά: 4 (* ) Λίγο: 5 «Μόνο υποψίασαν»: 1 3Α .Αν συμμετείχες στα σεμινάρια του 2015 & 2016 – στα οποία υπήρχαν εισηγήσεις για το Μίνι Μπριτζ και τη διδασκαλία σε παιδιά – αυτά τα σεμινάρια σε βοήθησαν στη διδασκαλία και την αντιμετώπιση των παιδιών στα ανοιχτά σχολεία; Αρκετά: 4 (* ) Λίγο: 5 «Μόνο υποψίασαν»: 1 Οι υπόλοιποι 4 δεν είχαν παρακολουθήσει κάποιο σεμινάριο αντίστοιχου περιεχομένου.

8.Ποια προβλήματα αντιμετωπίσατε διδάσκοντας στα «ανοιχτά σχολεία» ; Η μη σταθερή αριθμητικά προσέλευση των μαθητών Ο κόσμος δεν ήταν σωστά ενημερωμένος και το γεγονός ότι επισκέφτηκα το σχολείο μια βδομάδα πριν την έναρξη δε βοήθησε ιδιαίτερα λόγω των μικρών ηλικιών, κάποια δυσκολευόντουσαν στην προσθαφαίρεση / Παιδιά υπερκινητικά - απείθαρχα. Το πρόγραμμα ξεκίνησε στη μέση της χρονιάς … Ένα ακόμα πρόβλημα ήταν η έλλειψη βιβλίων... Η συμμετοχή ήταν σχετικά μικρή στα περισσότερα σχολεία με αποτέλεσμα νομίζω τα παιδιά να βαριούνται. Η διευθύντρια του σχολείου ήταν αρνητική μέχρι τέλους …

Ποια προβλήματα αντιμετωπίσατε… «Στο δικό μου σχολείο έγινε και το εξής: 3 βδομάδες πριν από το Πάσχα ξεκίνησε ο δήμος ένα πρόγραμμα «προετοιμασία για το γυμνάσιο» οπότε από τα 12 παιδιά έφυγαν όλα τα παιδιά της 6ης και τα 3 είχαν και μικρότερα αδερφάκια. Μετά ήταν και οι 2 εβδομάδες του Πάσχα και έτσι μετά από 6 βδομάδες συνολικά δεν γύρισε κανένα. Αυτό ήταν μεγάλο λάθος καθώς το σχολείο είχε πολλές κενές μέρες από δράσεις και γιατί αφού θα κάναμε συνολικά 10 μαθήματα περίπου δεν είχε νόημα να χαθούν τα τρία. Από εκεί και πέρα έμειναν 2 παιδάκια τα οποία ούτε καν ήταν από αυτά που ενδιαφέρονταν και προφανώς βαριόντουσαν νομίζω ότι καθόντουσαν απλώς για να μην πάνε σπίτι τους».

Επιτυχημένο: 8 εκπαιδευτές Επιτυχημένο (με επιφυλάξεις): 3 εκπαιδευτές 9.Κρίνοντας συνολικά το πρόγραμμα «ανοιχτά σχολεία» ως επιτυχημένο ή όχι; Επιτυχημένο: 8 εκπαιδευτές Επιτυχημένο (με επιφυλάξεις): 3 εκπαιδευτές Μη επιτυχημένο: 1 εκπαιδευτής Περιφραστικές απαντήσεις: «Μια καλή αρχή», «Ποιος ήταν ο στόχος;»

Δεν έχω αποφασίσει: 1 εκπαιδευτής 10.(αν το πρόγραμμα συνεχιστεί) Θα διδάσκατε και την επόμενη χρονιά στα «ανοιχτά σχολεία» / σε δημοτικά σχολεία; Ναι: 13 εκπαιδευτές Δεν έχω αποφασίσει: 1 εκπαιδευτής

11.(αν το πρόγραμμα συνεχιστεί) Τι θα ήθελες να είναι διαφορετικό την επόμενη χρονιά στα «ανοιχτά σχολεία»; Να ξεκινήσει από την αρχή του σχολικού έτους (7) και να έχουμε επικοινωνία με τους γονείς των παιδιών. Πιο προσεκτική επιλογή των σχολείων. Μια πιο οργανωμένη επαφή με τα σχολεία (4)…η ύπαρξη βιβλίου (3) … Επίσης να κάνουμε συχνά αγώνες ώστε να μπαίνουν τα παιδιά στο κλίμα (3). Ένταξη των παιδιών στο αθλητικό δυναμικό του Μπριτζ. Συνέχεια στο Γυμνάσιο. Εάν υπάρχουν περιπτώσεις παιδιών που καταστρέφουν την τάξη, να έχει την δυνατότητα ο δάσκαλος να προτείνει την απομάκρυνσή τους απ’ το πρόγραμμα. Να υπάρχουν αυστηρότερες προδιαγραφές, π.χ. ελάχιστος αριθμός συμμετεχόντων και απαίτηση συνέπειας στις προσελεύσεις … δέσμευση των γονέων … να υπάρχουν κάποια βοηθήματα όπως φωτοτυπίες, ασκησούλες, χρωματιστές τράπουλες, βάσεις για τα χαρτιά (το βιβλίο δεν μου φαίνεται απαραίτητο, πιθανόν τα παιδιά να το αντιμετωπίσουν ως ένα ακόμα μάθημα)

12. Πώς θα μπορούσε να σε βοηθήσει η ΕΟΜ / η Επιτροπή Εκπαίδευσης/ η επιτροπή σεμιναρίων ώστε να αντιμετωπίσεις στο μέλλον τις διδακτικές ανάγκες του προγράμματος «ανοιχτά σχολεία» και γενικότερα τη διδασκαλία σε παιδιά; Επικοινωνία των εκπαιδευτών & ανταλλαγή εμπειριών, ενημερωτικό δελτίο με αναφορές σε περιπτώσεις και πώς διευθετήθηκαν, ακαδημαϊκή αρθρογραφία για τη διδακτική και την παιδαγωγική, ευελιξία στο αναλυτικό πρόγραμμα (2) ένα σεμινάριο για την εκπαίδευση ανηλίκων (2) να βοηθούσε στο πώς να προσεγγίσουμε τα παιδιά που για αρκετούς από εμάς είναι κατι καινούριο... Οι συζητήσεις και οι καθημερινές ενημερώσεις όλων των εκπαιδευτών στη σελίδα «Ανοιχτά σχολεία» στο Facebook ήταν πολύ χρήσιμες. Καταρχήν να έλθει σε επαφή και με άλλα σχολεία, ως ο επίσημος φορέας της Δράσης Με την έκδοση και τη διανομή του βιβλίου η ΕΟΜ και με την οργάνωση συναντήσεων η επιτροπή για καλύτερο συντονισμό της διδασκαλίας

13.Κατά τη γνώμη σου ποια είναι η καλύτερη συνέχεια για τα παιδιά που παρακολούθησαν φέτος το πρόγραμμα «Ανοιχτά σχολεία»; Για όσα συμμετείχαν έως τέλους: ειδικό τμήμα ταχύρυθμης επανάληψης και μετά “κανονική” διδασκαλία (αγορές κ.λπ) Για τα υπόλοιπα παιδιά: πλήρης διδασκαλία του Mini Bridge να ξεκινήσει προσπάθεια διδασκαλίας και στα γυμνάσια …Τα παιδιά της ΣΤ΄ δημοτικού καλό θα είναι να τα καλέσουμε να συνεχίσουν τα μαθήματα και να συμμετέχουν σε κάποια ημερίδα. Ίσως το πιο ρεαλιστικό σενάριο είναι να μπουν μετά το 4ο μάθημα και να ακούσουν ξανά τα ίδια αυτό κακό δεν θα τους κάνει αλλά σίγουρα δεν είναι η καλύτερη λύση. Πραγματικά είναι δύσκολο να βρεθεί μια καλή λύση για αυτά τα παιδιά Μάλλον κοινό μάθημα για όλα μαζί σε 2 εναλλακτικές μέρες και σχολεία. Η συγκέντρωση όσων ενδιαφέρθηκαν στη διάρκεια αυτής της χρονιάς και η συνέχιση μαθημάτων σε ομιλο με την κανονικη μεθοδο της Grant. Ενημερωση των γονεων για να ενταξουν το μπριτζ στις εξωσχολικες δραστηριοτητες των παιδιων τους και ισως να συζητησουμε και για καποιο κοστος.

14.Η διδασκαλία σε παιδιά στο πλαίσιο των «Ανοιχτών σχολείων»: Ήταν πιο δύσκολη από τη διδασκαλία σε ενηλίκους: 6 Είναι διαφορετική: 2 Και ευκολότερη και δυσκολότερη: 1 Πιο εύκολη: 2 Εξίσου εύκολη: 1

Ήταν πιο εύκολη από τη διδασκαλία σε ενηλίκους: 6 15.Η επίτευξη της μάθησης κατά τη διδασκαλία σε παιδιά στο πλαίσιο των «Ανοιχτών σχολείων»: Ήταν πιο εύκολη από τη διδασκαλία σε ενηλίκους: 6 Ήταν εξίσου εύκολη / δύσκολη με τη διδασκαλία σε ενηλίκους: 3 Πιο δύσκολη: 2

Συμπεράσματα: Εκπαιδευτές Θετική στάση ως προς το πρόγραμμα Διάθεση παραμονής στο πρόγραμμα Έλλειψη εμπειρίας σε εργασία-διδασκαλία με παιδιά Ανάγκες επιμόρφωσης – συμβουλευτικής Απόκλιση από το ιδανικό πρότυπο (εκπαιδευτές – νεαροί – γυναίκες)

Συμπεράσματα: Πάροχος Η ΕΟΜ είχε πολύ μικρά περιθώρια διαμόρφωσης του προγράμματος Το πρόγραμμα «Ανοιχτά Σχολεία» είχε πολλά κενά, λανθασμένη / άστοχη αντίληψη ως προς τους στόχους του, χαμηλή απορρόφηση δραστηριοτήτων. Σύγκρουση διαφορετικών αντιλήψεων ως προς το Μπριτζ (π.χ. Διευθυντές Σχολείων)

Συμπεράσματα: Εκπαιδευόμενοι Δεν ήταν ενημερωμένοι για το αντικείμενο του προγράμματος (οι γονείς) Ανομοιογενής πληθυσμός (αν και ηλικιακά οι εκπαιδευόμενοι συγκλίνουν) Άγνωστη δραστηριότητα (πιθανή η έλλειψη κινήτρων για εκμάθηση του Μπριτζ) Χαμηλός βαθμός δέσμευσης παιδιών-γονέων Μειονεκτικό χρονοδιάγραμμα

Σύνοψη για το Μπριτζ στα «Ανοιχτά Σχολεία» Μια πειραματική – πιλοτική προσπάθεια που ανέδειξε προβλήματα δυσλειτουργίας και συντονισμού. Δεν μπορεί να νοηθεί ως πλήρες «εκπαιδευτικό πρόγραμμα» Για την ΕΟΜ προκύπτουν οφέλη στη διάδοση, προώθηση του Μπριτζ, στη συνεργασία με εξωτερικούς φορείς (ΔΑ), στην κινητοποίηση και διάθεση των στελεχών του, στην αναγνώριση ελλειμμάτων και πλεονεκτημάτων. Ανάγκη οικονομικού απολογισμού και επανακαθορισμού της οικονομικής διάστασης του προγράμματος (π.χ. συμμετοχή των εταίρων & πελατών).

Δημιουργία και χρήση της παρουσίασης Δημιουργία και χρήση της παρουσίασης Το αρχείο αυτό δημιουργήθηκε από το Δημήτρη Παπασπύρου για τις ανάγκες του σεμιναρίου της ΕΟΜ της 22ης Ιουλίου 2017. Διατίθεται από το συντάκτη του στην ΕΟΜ και σε στελέχη της για εκπαιδευτική χρήση.