Διαδικασία λήψης αποφάσεων καταναλωτή

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αντίληψη Καταναλωτή και Στρατηγική Μάρκετινγκ
Advertisements

Καταναλωτής και διαδικασία
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εκπαιδευτικά Προγράμματα με Χρήση Η/Υ Ι ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ (Learning Theories and.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 13 : ΠΡΟΪΟΝ IV Θεοφανίδης Φαίδων Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
1.Κλασικών και Ανθρωπιστικών Σπουδών 2. Ξένων Γλωσσών και Ευρωπαϊκών Σπουδών 3. Θετικών Επιστημών - Βιοεπιστημών – Πληροφορικής - Τεχνολογίας 4. Οικονομικών.
Διδασκαλια και Μαθηση με Χρηση ΤΠΕ_2 Βασιλης Κολλιας
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ - ΤΡΟΦΙΜΩΝ Εισήγηση 1 η Δρ. Δημήτριος Π. Πετρόπουλος Οικονομολόγος.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ 2 ο ΜΑΘΗΜΑ. Η ΦΥΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΘΕΣΗΣ ΤΩΝ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ Η αγροτική παραγωγή είναι μια πολύχρονη και επίπονη.
Στάδια εξέλιξης των συστημάτων ποιότητας. ΕΞΕΛΙΞΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ ΕΛΕΓΧΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ.
Ανάμειξη και Μάθηση καταναλωτή (Adapted from: Hawkins & Mothersbaugh, 2013, Σιωμκος, 2011, upatras)
Το marketing στη σύγχρονη εποχή ικανοποίηση, ποιότητα και αξία Satisfaction, Quality and Value.
Διαδικασίες Λήψης Αποφάσεων Καταναλωτή Συμπεριφορά Καταναλωτή και Λήψη Αποφάσεων Άννα Ζαρκάδα.
Συστήματα Τηλεκπαίδευσης Ενότητα 6 : Μαθησιακές Θεωρίες I Δημήτριος Λιαροκάπης Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ 1 ο. Ο όρος marketing είναι πολύ ευρύς και περιλαμβάνει όλες τις δραστηριότητες που γίνονται κατά τη διακίνηση των.
Κων/νος Πατερόπουλος (MSc) Αντιπρόεδρος ΜΓΣ Εθνικού Αντιπρόεδρος ΜΓΣ Εθνικού Αλεξανδρούπολη, 26 Σεπτεμβρίου 2015 Αθλητικά σωματεία: Βελτίωση της λειτουργίας.
Εισαγωγικές έννοιες: Μάρκετινγκ & ο ρόλος του καταναλωτή Συμπεριφορά Καταναλωτή Μάρκετινγκ ΙΙ Άννα Ζαρκάδα 1.
Κατάρτιση Επιχειρηματικού Σχεδίου. Επιχειρηματικός Σχεδιασμός Επιχειρηματικός σχεδιασμός σημαίνει ότι ο επιχειρηματίας αποφασίζει τι θα κάνει, πώς θα.
Ο καταναλωτής και το μαύρο κουτί του Συμπεριφορά Καταναλωτή Μαρκετινγκ ΙΙ Άννα Ζαρκάδα 1.
Ε-BUSINESS FORUM Ομάδα Εργασίας Ζ1: «ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ & ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ» - Ε.Δ.Ε.Τ., Αθήνα, Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2004 Ομάδα Εργασίας Ζ1 «ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ &
Συμπεριφορά Καταναλωτή και Λήψη Αποφάσεων Άννα Ζαρκάδα 1.
: Οργάνωση Προγραμμάτων Αναψυχής ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ & ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ Μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών : «Άσκηση & Ποιότητα Ζωής» Κατεύθυνση.
Ευρωπαϊκή Δημόσια Πολιτική Σπύρος Μπλαβούκος Δημήτρης Μπουραντώνης
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΣΤΙΒΟΥ Ξεκινώντας από το κάθε παιδί και τις ανάγκες του... Δίνοντας του ποικιλία ερεθισμάτων, ευκαιριών και επιτυχιών... Θα βάλουμε.
ΤΟ ΝΕΥΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Δρ Αποστολίδου Ευτέρπη ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2011, ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ.
Μοντέλα αξιολόγησης.
Εισαγωγικές έννοιες: Μάρκετινγκ και ο ρόλος του καταναλωτή 1.
Ενότητα # 1: Εισαγωγικές Έννοιες Διδάσκουσα: Άννα Ζαρκάδα Τμήμα: Οργάνωση & Διοίκηση Επιχειρήσεων Συμπεριφορά Καταναλωτή.
ΜΑΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΛΕΞΗ 2η
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Βασική βιβλιογραφία:
Μάθηση Εμπειρία η οποία έχει ως αποτέλεσμα μια σχετικά μόνιμη αλλαγή της κατάστασης του μαθητή Απόκτηση γνώσης Σχηματισμός μνήμης Διαφορετικοί τρόποι Εξοικείωση.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
Στάδια εξέλιξης των συστημάτων ποιότητας
Εφαρμογές – Γεωργική Πολιτική και Εμπορία Αγροτικών Προϊόντων
ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ ΚΑΙ ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ
-Η θεωρία της επεξεργασίας των πληροφοριών
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
Σύστημα Ταξινόμησης & Κωδικοποίησης
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Διαχείριση Χορηγιών Τμήμα Οργάνωσης & Διαχείρισης Αθλητισμού
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Μακροοικονομία Διάλεξη 9.
Eφαρμοσμένα προγράμματα Ολυμπιακής Παιδείας στο εξωτερικό
ΣΠΗΛΑΙΟΓΡΑΦΙΕΣ GRAFITI
Τι είναι η επιστήμη Η/Υ.
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΦΥΛΙΚΗ ΙΣΟΤΗΤΑ
Σπορ και ηθική συμπεριφορά
Η εξέλιξη του ανθρώπου.
Αν δεν υπήρχε το Tουριστικό Marketing πως θα γνωρίζαμε για…
Κεφάλαιο 5 Πολιτική οικονομία και τουριστική ανάπτυξη
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ
Συμπεριφορά Καταναλωτή
Α Ο Δ Ε ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΓΛΩΣΣΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ
Αναπαραστάσεις & Οργάνωση της Γνώσης
Υλικό οδηγός για την δημιουργία
Παρουσίαση κατευθύνσεων Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗΣ ΣΤΟ ΣΤΡΕΣ
Φάσεις ολοκλήρωσης επενδυτικών σχεδίων
ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ ΑΣΘΕΝΩΝ ΜΕ ΚΑΡΔΙΑΚΗ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ
Η ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΟ Θ.Μ.
Ν 501 ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΑΝΑΨΥΧΗ 1/10/2014
2ο Λύκειο Αγίας Βαρβάρας
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Σχέδιο Βιώσιμων Αστικών Εμπορευματικών Μεταφορών
ΟΝΤΑΡΙΟ ECO-SCHOOLS Εικόνες που εμπνέουν ….
Ο Τρόπος που Μαθαίνουμε Learning styles
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Διαδικασία λήψης αποφάσεων καταναλωτή Συμπεριφορά Καταναλωτή Μάρκετινγκ ΙΙ Άννα Ζαρκάδα

Διαστάσεις της θεωρίας του μάρκετινγκ Δομική - Structural Dimension.  Θεματική διαίρεση (Διαφήμιση, πωλήσεις) Διανοητική - Intellectual Dimension.  Χαρακτηριστικά επιστημονικής προσέγγισης (παρατήρηση / πείραμα, αρχές, γενικεύσεις) Χρονική  - Temporal Dimension. Ιστορική εξέλιξη Τοπική - Spatial Dimension. Συγκριτική / πολιτισμική θεώρηση που θέτει τα όρια ανάμεσα στο πολιτισμικό κοινωνικό σύστημα και το καθολικά εφαρμόσιμο επιχειρηματικό μοντέλο Διεπιστημονική  - Interdisciplinary dimension. Συγκερασμός θεωριών και μεθόδων άλλων επιστημών οικονομικά - οικονομετρία ψυχολογία – ψυχανάλυση κοινωνιολογία - ανθρωπολογία στατιστική – μαθηματικά νευροεπιστήμες - βιολογία σημειολογία – γλωσσολογία - επικοινωνία φιλοσοφία – ηθική επιστήμη των αποφάσεων – μάνατζμεντ - στρατηγική Προσωπική - Personal Dimension.  Ο βαθμός στον οποίο η βιβλιογραφία αντανακλά προσωπικές απόψεις Bartels,  Robert (1976) “The History of Marketing Thought,”

Συμπεριφορά του καταναλωτή «αποφάσεις και σχετικές με αυτές δραστηριότητες των ατόμων που αναφέρονται ειδικά στην αγορά και τη χρησιμοποίηση οικονομικών αγαθών και υπηρεσιών (προϊόντων)» Ορισμός AMA Δυναμική αλληλεπίδραση Συναισθήματος - affect Γνώσης - cognition Περιβάλλοντος – environment μέσω της οποίας διεξάγονται συναλλαγές

Εστιακά σημεία της ΣΚ Στάδια Ερωτήματα πριν την αγορά αγορά μετά την αγορά αποθήκευση χρήση αποτίμηση αποτελεσμάτων μετά τη χρήση αντικατάσταση / απόρριψη (disposal) Ερωτήματα Ποιος Τι Πώς Πού Πότε Γιατί Πόσο συχνά

Ποιος; Πιθανοί Ρόλοι Καταναλωτή Αυτός που ξεκινά τη διαδικασία Επηρεάζων Αγοραστής Πληρωτής Χρήστης

Γιατί; Τυπολογία πρακτικών κατανάλωσης Κατανάλωση ως εμπειρία (consuming as experience) Υποκειμενικές & συγκινησιακές αντιδράσεις ολοκλήρωση (as integration) Η συμβολική αξία του αντικειμένου γίνεται στοιχείο της ταυτότητας του καταναλωτή παιχνίδι (as play) Τα αντικείμενα είναι πόροι για την αλληλεπίδραση με άλλους καταναλωτές ταξινόμηση (as classification) Τα πολιτισμικά νοήματα των αντικειμένων κατηγοριοποιούν τους καταναλωτές σε σχέση με τους άλλους καταναλωτές

Παραδειγμα: Ο τουρισμοσ σαν καταναλωση Tourism and development: concepts and issues Richard Sharpley, David J. Telfer Παραδειγμα: Ο τουρισμοσ σαν καταναλωση

εμπειρία (consuming as experience) Έμφαση στον προορισμό Φαντασιώσεις, ηδονιστικές απολαύσεις Απόδραση στο ‘άλλο’, το ιερό και διαφορετικό Ρομαντισμός, φυσιολατρία, πνευματική αναζήτηση

ολοκλήρωση (consuming as integration) Συγκερασμός συμβολικών αντικειμένων στην ταυτότητα του ατόμου ή προσαρμογή της ταυτότητας στα αντικείμενα = προσαρμογή στην τοπική κουλτούρα ή την κουλτούρα του ‘τουρίστα’ Συμμετοχή στην παραγωγή της υπηρεσίας

παιχνίδι (consuming as play) Δευτερεύουσα σημασία του τόπου Κοινωνικοποίηση, γνωριμία με άλλους καταναλωτές Μοίρασμα εμπειριών,ακόμα και επικίνδυνων

ταξινόμηση (consuming as classification) Conspicuous consumption (Veblen 1925) eCo / eGo - tourism Τα ταξίδια σαν έκφραση καλού γούστου δείγμα κοινωνικής κατάταξης επίδειξη πλούτου δήλωση ιδεολογίας

Προσεγγισεισ στην ληψη καταναλωτικων αποφασεων

Homo Œconomicus – ο ορθολογικός καταναλωτής επικεντρωμένος στο προϊόν και την τιμή του Παθητικός καταναλωτής – ο δέκτης μηνυμάτων* και ο σκύλος του Pavlov Γνωστικός (cognitive) άνθρωπος - ενεργός συλλέκτης πληροφοριών Συναισθηματικός άνθρωπος – κυριαρχία του υποκειμενικού κριτηρίου Μεταμοντέρνος άνθρωπος – ο ποικιλόχρωμος Φιλοσοφικό υπόβαθρο

Διαδικασία απόφασης του Homo Œconomicus Αξιολόγηση εναλλακτικών λύσεων Αναγνώριση του προβλήματος Επιλογή Αναζήτηση Απόφαση Core Product Πυρήνας Αγορά... Επανάληψη... Πίστη Tangible Product Πραγματικό προϊόν Augmented Product Ολοκληρωμένο προϊόν Διαδικασία απόφασης του Homo Œconomicus 4 4 4

Κριτική πάνω στο Οικονομικό υπόδειγμα Πρόβλημα μεγιστοποίησης της συνολικής χρησιμότητας από την κατανάλωση ενός ορθολογικού συνδυασμού προϊόντων / ποσοτήτων Συμπεριλαμβάνονται οριακή χρησιμότητα – εισόδημα - βαθμός κορεσμού Δεν συμπεριλαμβάνονται: Πάθος & ήθος Περιορισμοί Προϋποθέτει πλήρη γνώση και τέλεια πληροφόρηση Δεν ελέγχεται εμπειρικά (Kipling) Επικέντρωση στο αντικείμενο και όχι το χρήμα Συνεισφορά στο μίγμα Μάρκετινγκ αναγκαιότητα προβολής αντιλαμβανόμενη αξία σε σχέση με τα υποκατάστατα και ανταγωνιστικά προϊόντα ρόλος της τιμής

Παθητικός καταναλωτής

Γενικό (γνωστικό) υπόδειγμα συμπεριφοράς καταναλωτή Μάρκετινγκ

Διαδικασιεσ ληψησ καταναλωτικων αποφασεων

Αναγνώριση προβλήματος Κανένα πρόβλημα Ιδανική = πραγματική κατάσταση Αναγνώριση ανάγκης Ιδανική > πραγματική κατάσταση Αναγνώριση ευκαιρίας Έκθεση σε νέα Ιδανική κατάσταση και σύγκριση με την πραγματική κατάσταση

Κινητροποίηση Ανικανοποίητες ανάγκες -επιθυμίες Ένταση – Ορμή Ανικανοποίητες ανάγκες -επιθυμίες Ανάγκες Έμφυτες Δευτερεύουσες Επιθυμίες Ένταση – Ορμή Μάθηση Σκέψη Συμπεριφορά Ικανοποίηση Μείωση έντασης Νέες ανάγκες -επιθυμίες

Γενικοί τύποι σύγκρουσης - κινήτρων Προσέγγιση – Προσέγγιση Επιλογή ανάμεσα σε δύο επιθυμητά προϊόντα Αποφυγή – Αποφυγή Επιλογή ανάμεσα σε δύο ανεπιθύμητες καταστάσεις Προσέγγιση – Αποφυγή Επιθυμία για προϊόν με αρνητικές συνέπειες

Επεξεργασία πληροφοριών Ερέθισμα Προσοχή - attention Κατανόηση - perception Διατήρηση - retention Μνήμη – memory = Αναμενόμενη ικανοποίηση (expeted satisfaction) + Σύνδεσμος ανάγκης (need association) Ποσότητα και ποιότητα πληροφόρησης Διαθέσιμος χρόνος του καταναλωτή Ανάμιξη (involvement) Εκτεταμένη λήψη αποφάσεων Περιορισμένη λήψη αποφάσεων Μηχανική λήψη αποφάσεων

Επιλογή μάρκας Όλες οι μάρκες Άγνωστες Μάρκες που ξέρουμε ότι υπάρχουν (awareness set) Υποσύνολο θεώρησης (evoked set) = αποδεκτές Αδιάφορο υποσύνολο (inert set) = αδιάφορες Ανάρμοστο υποσύνολο (inept set) = απαράδεκτες

Συμπεράσματα

Ο άνθρωπος και οι συνθήκες αγοράς Ποιος ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ / ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ Ρόλος Τι αξία σαν σχέση «ποιότητας» / «τιμής» κόστος κτήσης και κόστος χρήσης οριακό κόστος και οριακή χρησιμότητα

Ο άνθρωπος και οι συνθήκες αγοράς ΙΙ Πώς (ερευνητικές προσεγγίσεις) λήψη αποφάσεων (decision making) – λογικά και διακριτά βήματα για επίλυση προβλημάτων εμπειρίας (experiential) – διασκέδαση, φαντασίωση, συγκίνηση συμπεριφορική επίδραση (behavioural influence) – κοινωνικός περίγυρος, οικονομικές συνθήκες, προωθητικές τεχνικές

Ο άνθρωπος και οι συνθήκες αγοράς ΙΙΙ Πού διαθεσιμότητα και προσβασιμότητα δικτύων διανομής Πότε συχνότητα αγοράς Γιατί συνθήκες χρήσης εικόνα του εαυτού και ταύτιση

Φιλοσοφικεσ προσεγγισεισ Οι κομβικές έννοιες της Συμπεριφοράς Καταναλωτή: Φιλοσοφικεσ προσεγγισεισ

Συμπεριφορά του καταναλωτή Δυναμική αλληλεπίδραση Συναισθήματος - affect Γνώσης - cognition Περιβάλλοντος – environment μέσω της οποίας διεξάγονται συναλλαγές Ορισμός AMA

Οι παράγοντες που αλληλεπιδρούν Ι Γνώση = θετικισμός (positivism / modernism) μία αντικειμενική και σταθερή αλήθεια κανόνας του λόγου και της λογικής τάξης εγκυρότητα της έρευνας και της επιστημονικής διαδικασίας η κατανάλωση είναι οικονομικό σύστημα

Οι παράγοντες που αλληλεπιδρούν ΙΙ Συναίσθημα = μεταμοντερνισμός (postmodernism) η κατανόηση δεν είναι ούτε γενική ούτε μόνιμη η πραγματικότητα είναι κατασκεύασμα του ατόμου ή μιας ομάδας η γνώση εξαρτάται από την κουλτούρα, το χώρο, το χρόνο και τη συνάφεια (context) η κατανάλωση είναι συμβολικό σύστημα

Οι παράγοντες που αλληλεπιδρούν ΙΙΙ Περιβάλλον κοινωνικές ομάδες ομάδες αναφοράς καθοδηγητές γνώμης

Αναφορά – περιοδική αξιολόγηση του μαθήματος Μέσα σε 5’ γράψτε Μια λέξη που να χαρακτηρίζει το μάθημα ως προς Το Περιεχόμενο Την Παρουσίαση Την Διαδικασία Μια φράση για το τι μου αρέσει στο μάθημα θα ήθελα να αλλάξει