Δρ. Μάριος Παντελή (EdD)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Διδακτικές στρατηγικές Oδηγίες για βέλτιστες συνθήκες μάθησης Gagné.
Advertisements

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Μάριος Στυλιανίδης Εκπαιδευτική Ημερίδα ΑΚΙΔΑ 26/2/2011
ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 2.2 Ορισμός των στόχων στην πράξη.
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
«Ενδυναμώνοντας την Παιδαγωγική Αυτονομία
ΚΑ1- Ατομική Κινητικότητα για μαθησιακούς σκοπούς
Εκπαιδευτικοι εν δρασει νεα πολυτροπικη διδακτικη
Συμμετοχή στο πρόγραμμα : «Η Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη ως πλαίσιο Εκπαίδευσης Νεοδιορισθέντων Εκπαιδευτικών: Ποιοτικοί Εκπαιδευτικοί για Ποιοτική.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
Εκπαιδευτική ηγεσία στον 21ο αιώνα: Στήριξη του ηγέτη στη δημιουργία ενός σχολείου - «κοινότητας μάθησης» Δρ Αθ. Μιχαηλίδου – Ευριπίδου Διευθύντρια.
Στέλλα Καραολιά Βαλεντίνα Θεοδοσίου 20 Απριλίου 2013
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
ΑΤΟΜΙΚΟΣ ΦΑΚΕΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗ – ΦΑΚΕΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΜΑΘΗΤΗ
Ο ρόλος του βοηθού διευθυντή στο σημερινό σχολείο. Ψηλές προσδοκίες – Σκληρή πραγματικότητα Σχολική Ηγεσία Σάββατο 10 Μαρτίου 2012 Δημοτικό Κωνσταντινουπόλεως.
Πρόταση αποτελεσματικής μαθησιακής διαδικασίας για το μάθημα : Προγραμματιστικά εργαλεία για το διαδίκτυο. Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Οι ΤΠΕ στην εκπ/κή διδακτική διαδικασία
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛIΤΙΣΜΟΥ ΣΤΟΧOI ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ Η ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ 1.
ΑΠΟ ΕΝΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΙΚΟ ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ ΣΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ – ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΟΔΕΥΟΝΤΑΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΪΔΡΥΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
«Εκπαίδευση Εκπαιδευτών ΙΕΚ ΠΑΤΡΑΣ» ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΣΤΟΧΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟΥ ΔΟΚΙΜΙΟΥ ΝΕΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
1. Ποιοτική Αναβάθμιση της Εκπαίδευσης στην Κύπρο
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΕΡΕΥΝ ΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ :ΗΜΕΡΙΔΑ
Ποιότητα και αποτελεσματικότητα στην Εκπαίδευση: Παράγοντες που την επηρεάζουν Συνέδριο του Εκπαιδευτικού Ομίλου Κύπρου Σάββατο 24 Οκτωβρίου, 2015.
Εκπαιδευτική Ημερίδα ΑΚΙΔΑ « Σχολική Ηγεσία » 14/3/2013, CIIM Λευκωσία Δρ Μάριος Στυλιανίδης.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ: Η ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΡΟΚΛΗΣΗ Δρ. Παρασκευή Χατζηπαναγιώτου Επίκουρη Καθηγήτρια Τμήμα Επιστημών της.
Η Εφαρμογή των Δεικτών Επιτυχίας και Δεικτών Επάρκειας στο Δημοτικό Σχολείο Εισηγητές: Δρ Μάριος Στυλιανίδης, ΠΛΕ Δρ Μάριος Παντελή, Βοηθός Δντής Εκπαιδευτικός.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Άντρη Μιχαήλ (Διευθύντρια Δημοτικού Σχολείου)
Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Εκπαιδευτική Τεχνολογία, Πολυμέσα.
Αυτονομία σχολικής μονάδας στο κυπριακό εκπαιδευτικό συγκείμενο Δρ Θεόδωρος Θεοδώρου Παρουσίαση στο συνέδριο «Εκπαιδευτική διοίκηση και ηγεσία στην Κύπρο.
Αξιολογηση εκπαιδευτικου εργου
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Βασιλική Ασκητοπούλου
Αξιοποίηση της μεικτής μάθησης με το LAMS στο Λύκειο Τσέχωφ: Αυτός ο πασίγνωστος- άγνωστος Σε συνεργασία με το Εργαστήριο Εκπαιδευτικού Υλικού & Εκπαιδευτικής.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων
ΚΑ1- Ατομική Κινητικότητα για μαθησιακούς σκοπούς
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Η αξιοποίηση των tablets στη βελτίωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων
Αυτονομία Σχολικών Μονάδων στο Κυπριακό Εκπαιδευτικό Σύστημα
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
Στόχος Υπουργείου Παιδείας για τον Πολιτισμό
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στην Προσχολική Εκπαίδευση
«Διαμορφωτική αξιολόγηση εκπαιδευτικού: Προκλήσεις και δυνατότητες»
Ψηφιακό Παιγνίδι στην προσχολική ηλικία
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛIΤΙΣΜΟΥ
Ειρήνη Πετράκη Δασκάλα – Πυρήνας ΤΠΕ Μάρτιος, 2011
Αναστασία Γεωργιάδου Σχολική Σύμβουλος ΠΕ04
6η Μαρτίου - Παγκόσμια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού
σχολικη αυτονομια μεσα στον συγκεντρωτισμο (. ;)
Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Σχολικός Σύμβουλος Ν. Φλώρινας
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
Διεθνείς έρευνες (PISA) και κυπριακό εκπαιδευτικό σύστηµα: δεδοµένα και προβληµατισµοί Δρ Αθ. Μιχαηλίδου Διευθύντρια Παιδαγωγικού Ινστιτούτου.
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου
Ατομικός Φάκελος Υλικού / Φάκελος Εργασιών Εκπαιδευτικού και Μαθητή
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δρ. Μάριος Παντελή (EdD) Εφαρμογή Πολιτικής για Επαγγελματική Μάθηση και Ανάπτυξη των Εκπαιδευτικών σε Σχολική Βάση. Εμπειρίες, Δυνατότητες, Περιορισμοί και Εισηγήσεις για Βελτίωση Εισηγητής: Δρ. Μάριος Παντελή (EdD) Βοηθός Διευθυντής Σχολείων Δημοτικής Εκπαίδευσης Μέλος ΣΕΠ, ΑΠΚΥ Συνέδριο ΚΟΕΔ: «Εκπαιδευτική διοίκηση και ηγεσία στην Κύπρο και στον διεθνή χώρο - 40 χρόνια δράσης του Κυπριακού Ομίλου Εκπαιδευτικής Διοίκησης» 13 Μαΐου 2017, Ξενοδοχείο Χίλτον, Λευκωσία 

Δομή-Περιεχόμενο Παρουσίασης Ανάγκες Μάθησης … (Εννοιολογικός Ορισμός) Εφαρμογή Πολιτικής στη Σχολική Μονάδα Δυνατότητες και Πλεονεκτήματα Περιορισμοί και Μειονεκτήματα Συμπεράσματα και Εισηγήσεις

Ανάγκες Μάθησης Ως ανάγκη μάθησης ορίζεται το κενό ή η απόσταση μεταξύ των επικρατουσών (Present State of Affair) και επιθυμητών (Desired State of Affairs) συνθηκών ή καταστάσεων (π.χ. γνώσεις και δεξιότητες) (Kitchie, 2011)

Εφαρμογή της Πολιτικής για την Επαγγελματική Μάθηση των Εκπαιδευτικών και Καθορισμός Ειδικού Στόχου Σχολικής Μονάδας

Διάγνωση Αναγκών Εκπαιδευτικών και Μαθητών Ανάλυση & Ιεράρχηση Αναγκών Επιλογή θεμάτων με τα οποία ασχολείται η σχολική μονάδα Επιμόρφωση, Επαγγελματική Ανάπτυξη & Μάθηση Ατομικό Σχέδιο Δράσης Εκπαιδευτικών (Καθορισμός Στόχων) Εφαρμογή δράσεων & δραστηριοτήτων Αξιολόγηση (Διαμορφωτική & Τελική)

Διάγνωση Αναγκών Εκπαιδευτικών (στα πλαίσια υλοποίησης του διήμερου εκπαιδευτικού)

Projective questionnaire… Καταγραφή γενικών προσωπικών και εκπαιδευτικών αναγκών των εκπαιδευτικών Projective questionnaire… για αποκάλυψη υποσυνείδητων σκέψεων, επιθυμιών, κινήτρων, συναισθημάτων και αναγκών και κατασκευή του ερωτηματολογίου

 

Εργαλείο Διάγνωσης Αναγκών Μαθητών

Διαφοροποίηση Διδασκαλίας Ανάλυση και Ιεράρχηση Αναγκών - Σημαντικότερες Θεματικές οι οποίες προέκυψαν Συνεργατική Μάθηση Διαφοροποίηση Διδασκαλίας Διαχείριση αλλόγλωσσων μαθητών Διαχείριση μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες

Επιμόρφωση, Επαγγελματική Ανάπτυξη και Μάθηση Επιμόρφωση, Επαγγελματική Ανάπτυξη και Μάθηση Για όλες τις θεματικές πραγματοποιήθηκε επιμόρφωση: Από εκπαιδευτές/λειτουργούς Π.Ι/εξωτερικούς συνεργάτες Π.Ι. ΟΛΩΝ των συναδέλφων… Σε σχολική βάση Σε εργάσιμο χρόνο (7:45-12:15 και συνεδρία προσωπικού) Παραγωγική και εποικοδομητική αξιοποίηση χρόνου μαθητών με δραστηριότητες οι οποίες στόχευαν στην επίτευξη άλλων στόχων της σχολικής μονάδας ή/και των στόχων υπό έμφαση του ΥΠΠ

Δυνατότητες και Πλεονεκτήματα

Επιμόρφωση, Επαγγελματική Ανάπτυξη και Μάθηση Τάραξε τα νερά…. Επιλογή και επικέντρωση σε σημαντικά και ουσιαστικά θέματα (έλλειψη γνώσεων και δεξιοτήτων) Επιμόρφωση, Επαγγελματική Ανάπτυξη και Μάθηση Προσωπική και Επαγγελματική Ανανέωση Τεκμηρίωση στρατηγικών και τεχνικών που αξιοποιούν οι συνάδελφοι Δημιουργία θετικού και υποστηρικτικού κλίματος μεταξύ των συναδέλφων - Πολιτική «Ανοικτής Πόρτας» Ευελιξία ενεργειών, δράσεων και χρονικών πλαισίων Ερωτηματολόγιο μαθητών

Περιορισμοί και Μειονεκτήματα

Αντίδραση-αντίσταση στην αλλαγή Αύξηση φόρτου εργασίας συναδέλφων Έλλειψη χρόνου για επιμόρφωση σε εργάσιμο χρόνο Ανυπαρξία αξιόπιστου και αποτελεσματικού υλικού για διαχείριση αλλόγλωσσων, διαφοροποίηση διδασκαλίας κλπ Καθολική εφαρμογή, Υποστηρικτές Λειτουργοί Π.Ι., Εξωτερικοί Συνεργάτες και Κόστος Γραφειοκρατία

Συμπεράσματα και Εισηγήσεις

Διαδικασία διάγνωσης αναγκών Συνδυασμός εργαλείων ανοικτού και κλειστού τύπου Αξιοποίηση Google forms και Survey Monkey Ρόλος Συντονιστή στη σχολική μονάδα Portfolio Ατομικό Σχέδιο Δράσης Υποστηρικτές Λειτουργοί Π.Ι. και Εξωτερικοί Συνεργάτες Ανάγκη αύξησης χρόνου για επιμορφωτικές δράσεις Δημιουργία Τράπεζας Υλικού Η πολιτική πρέπει να είναι «Η Δράση» της σχολικής μονάδας και όχι ακόμη ένας στόχος Κριτήρια επιλογής Συντονιστή Σχολικής Μονάδας Αξιοποίηση ε(ξε)ιδίκευσης προσωπικού σχολικής μονάδας

θετική και υποστηρικτική σχολική κουλτούρα θετική και υποστηρικτική σχολική κουλτούρα Συναδελφική ατμόσφαιρα Υποστηρικτική ηγεσία Συνεργασία μεταξύ τμημάτων του ίδιου επιπέδου Συνδιδασκαλίες Αποφυγή διακρίσεων και αδικιών μεταξύ των εκπαιδευτικών Χώρος και χρόνος για ελεύθερη ανταλλαγή εμπειριών και ιδεών

Ευχαριστώ πολύ για την προσοχή σας!!! marios.panteli@ouc.ac.cy