ΠANEΠIΣTHMIO AIΓAIOY ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ Πρακτική Άσκηση Πανεπιστημίου.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ai Weiwei, Πεκίνο, (Έϊ Γουέιγουέι). Fairytale.
Advertisements

ΑΙΚΙDO Επιμέλεια: Γράψας Θάνος, Καρτάλη Ιωάννα, Κόντη Νάνσυ, Παναγιώτου Βαγγέλης.
Η ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΑΘΗΝΩΝ ΜΑΡΙΑ ΠΗΓΗ Δ2’. ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΕΡΕΧΘΕΙΟ ΝΑΟΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΝΙΚΗΣ ΠΡΟΠΥΛΑΙΑ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑΣ ΧΑΛΚΟΘΗΚΗ ΝΑΟΣ ΤΟΥ ΔΙΑ.
Οι εχθροί του δια-εθνισμού Γ. Μαυρομμάτης. Εισαγωγή Σε όλα τα μαθήματα έχουμε μιλήσει για το δια-εθνισμό αλλά όχι για τα προβλήματα και τις τριβές που.
ZΕπίδοση αλγορίθμων zΠολυπλοκότητα αλγορίθμων Κεφάλαιο 5 : Ανάλυση Αλγορίθμων.
 Ένα δίκτυο διασυνδεμένων δικτύων παγκόσμιας κλίμακας που επιτρέπει την επικοινωνία εκατομμυρίων χρηστών κάθε στιγμή και από κάθε μεριά του πλανήτη.
ΠANEΠIΣTHMIO AIΓAIOY ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ Πρακτική Άσκηση Πανεπιστημίου.
Παιχνιδοκεντρική Μάθηση
Το δώρο των Χριστουγέννων
Εισαγωγή στην Αυτοάμυνα
Ηλεκτρονική Διπολικά Τρανζίστορ Ένωσης (ΙIΙ)
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑΣ
H ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ Βιοχημική εξέλιξη.
ΕΥΤΥΧΙΑ ΜΟΥΛΑ ΘΕΟΔΩΡΑ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ 2Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ Ν. ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ Α’2
Ρομποτική Μάθημα 4ο «Κινηματική χειριστών»
Μετασχηματισμός Laplace συνέχεια
Καθορίζουν το είδος των υπό δημιουργία περιπτώσεων ελέγχου.
Κεφάλαιο 7 Θερμοκρασία.
Ανάλυση κατηγορικών δεδομένων
Περιορισμοί Αλγοριθμικής Ισχύος – Κατηγοριοποίηση πολυπλοκοτήτων
Δένδρο-σωρός Ένα δένδρο-σωρός ή απλώς σωρός είναι ένα πλήρες δυαδικό δένδρο με διατεταγμένους τους κόμβους του έτσι, ώστε η τιμή του στοιχείου κάθε κόμβου.
Ταξινόμηση Ορισμός: Δοθέντων των στοιχείων a1,a2,… ,an η ταξινόμηση συνίσταται στην αντιμετάθεση της θέσης των στοιχείων ώστε να τοποθετηθούν με μια νέα.
Στην εργαστηριακή αυτή άσκηση θα γίνει προσδιορισμός της φυσικής ιδιότητας του χαρτιού, μάζα χαρτιού ανά μονάδα επιφανείας (g/m2). Πρόκειται για βασική.
Από την γλωσσική ποικιλία στην γλωσσική μεταβολή
Εισαγωγή στην Κλασική Αρχαιολογία ΙΙ (5ος - 4ος αι. π.Χ.)
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΙΓAIΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ Θεολόγος Καθηγητής DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ Δρ.
ΠANEΠIΣTHMIO AIΓAIOY ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΙΓAIΟΥ
ΑΛΚΗ ΖΕΗ.
Αποκωδικοποιητές είσοδοι έξοδοι x y z e0 e1 e2 e3 e4 e5 e6 e7
Ransomeware.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Συνδιοργανωτές: ΡΙΨΕΩΝ-ΔΡΟΜΩΝ-ΑΛΜΑΤΩΝ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΩΝ ΑΘΛΗΤΩΝ ΣΤΙΒΟΥ
Ποσοτικές Μέθοδοι Δρ. Χάϊδω Δριτσάκη MSc Τραπεζική & Χρηματοοικονομική
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Σχεσιακό Μοντέλο Βάσεις Δεδομένων Ευαγγελία Πιτουρά.
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΙΓAIΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ Θεολόγος Καθηγητής DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ Δρ.
OPΓANIKH XHMEIA, TOMOΣ I – ΠANEΠIΣTHMIAKEΣ EKΔOΣEIΣ KPHTHΣ
Στερεα αποβλητα ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ
Philip McCann Αστική και περιφερειακή οικονομική 2η έκδοση
Λιπίδια και κυτταρικές μεμβράνες Οι βιολογικές μεμβράνες μέσω της επιλεκτικής τους διαπερατότητας ρυθμίζουν την επαφή του κυττάρου με το εξωτερικό.
ترموديناميك يك سيستم كاپيلير :(Capillary)
ΟΜΟΛΟΓΑ, ΟΜΟΛΟΓΙΑΚΑ ΔΑΝΕΙΑ
Κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών
المادة: ع.ف.ت 3 متوسط.
M. Kathleen Kerr & Gary A. Churchill
לוגיקה למדעי המחשב1.
Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων
ΗΜΥ-210: Λογικός Σχεδιασμός Εαρινό Εξάμηνο 2005
מבוא לביולוגיה כללית שיעור מס' 13 קרן לייבסון ורפאל פלג,
BIOΛOΓIA TΩN MIKPOOPΓANIΣMΩN – ΠANEΠIΣTHMIAKEΣ EKΔOΣEIΣ KPHTHΣ
AΠEIPOΣTIKOΣ ΛOΓIΣMOΣ, TOMOΣ II – ΠANEΠIΣTHMIAKEΣ EKΔOΣEIΣ KPHTHΣ
Ασκηση 3 Ηλεκτροφόρηση DNA.
OI ENNOIEΣ THΣ ΦYΣIKHΣ – ΠANEΠIΣTHMIAKEΣ EKΔOΣEIΣ KPHTHΣ
NEYPOEΠIΣTHMH KAI ΣYMΠEPIΦOPA – ΠANEΠIΣTHMIAKEΣ EKΔOΣEIΣ KPHTHΣ
BIOXHMEIA, TOMOΣ I – ΠANEΠIΣTHMIAKEΣ EKΔOΣEIΣ KPHTHΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
AΠEIPOΣTIKOΣ ΛOΓIΣMOΣ, TOMOΣ II – ΠANEΠIΣTHMIAKEΣ EKΔOΣEIΣ KPHTHΣ
AΠEIPOΣTIKOΣ ΛOΓIΣMOΣ, TOMOΣ I – ΠANEΠIΣTHMIAKEΣ EKΔOΣEIΣ KPHTHΣ
Το Σχεσιακό Μοντέλο Βάσεις Δεδομένων Ευαγγελία Πιτουρά.
Сабақтың тақырыбы: Зат мөлшері. Моль. Авогадро саны
AΠEIPOΣTIKOΣ ΛOΓIΣMOΣ, TOMOΣ I – ΠANEΠIΣTHMIAKEΣ EKΔOΣEIΣ KPHTHΣ
APXEΣ ΦYΣIOΛOΓIAΣ, TOMOΣ I – ΠANEΠIΣTHMIAKEΣ EKΔOΣEIΣ KPHTHΣ
«Επίπτωση-Ποσοστό» Επίπτωση-ποσοστό = Αριθμός νέων περιπτώσεων νοσήματος κατά τη διάρκεια της περιόδου παρακολούθησης (Προσωποστιγμές ατόμων-ΑΣΘΕΝΕΙΣ που.
Παθογόνοι μικροοργανισμοί στα τρόφιμα Ενότητα 1: Εισαγωγή
Μάρκετινγκ, εμπορική επικοινωνία
«Αποδοτέος Κίνδυνος & Σχετικός Κίνδυνος»
Importance des critères (n = 300)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

  ΠANEΠIΣTHMIO AIΓAIOY ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ Πρακτική Άσκηση Πανεπιστημίου Αιγαίου-Β’ Φάση υποέργου Πρακτική Άσκηση ΤμήματοςΕπιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού ΕΣΠΑ Πρακτική Άσκηση ΕΣΠΑ Βεντούρη Ελένη, Σαρρή Αθανασία

ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ Πρακτική Άσκηση ΕΣΠΑ Υπεύθυνοι Διδάσκοντες: Περσεφόνη Φώκιαλη, Εμμανουήλ Κόνσολας, Χρυσάνθη Σκουμπουρδή. Ονοματεπώνυμο: Βεντούρη Ελένη, Σαρρή Αθανασία. Ακαδημαϊκό Έτος: 2011-2012. Ρόδος.

Στην παρούσα εργασία παρουσιάζεται η πρακτική άσκηση που κάναμε στο νηπιαγωγείο στα πλαίσια του προγράμματος πρακτικής άσκησης (ΕΣΠΑ). Αυτή πραγματοποιήθηκε στα πρότυπα κέντρα προσχολικής αγωγής και εκπαίδευσης «Δημιουργία» στην πόλη της Ρόδου. Για ένα μήνα πραγματοποιήσαμε την πρακτική άσκηση και πιο συγκεκριμένα από τις 17 Οκτωβρίου μέχρι και τις 17 Νοέμβρη και ώρες από τις οκτώμισι (08:30) το πρωί μέχρι και τις μιάμισι (13:30) το μεσημέρι. Οι τάξη που είχαμε αναλάβει ήταν νήπιο και προνήπιο.

ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΜΑΣ Αρχικά, ένας από τους ρόλους μας ήταν, να βοηθάμε τη νηπιαγωγό σε όσα μας ανέθετε μέσα στην τάξη, για παράδειγμα να βοηθάμε τα παιδιά που αντιμετώπιζαν κάποιο πρόβλημα για να ανταπεξέλθουν στις δραστηριότητες που τους ανέθετε η νηπιαγωγός ή να επιβάλλουμε ησυχία μέσα στην τάξη. Επίσης, αναλαμβάναμε να μπαίνουν τα παιδιά σε σειρές και να τα μεταφέρουμε στις τουαλέτες, στην τραπεζαρία για φαγητό, στον κήπο, στα σχολικά κάθε Τρίτη κατά τη διάρκεια της μεταφοράς τους για το γήπεδο, αλλά και την επιστροφή τους στην τάξη.

Προσέχαμε ακόμη τα παιδιά κατά τη διάρκεια του φαγητού και των ελεύθερων δραστηριοτήτων και βοηθούσαμε τη νηπιαγωγό στο να αλλάξει σε όσα παιδιά είχαν λερωθεί τα ρούχα. Επιπρόσθετα βοηθάγαμε τη νηπιαγωγό στην προετοιμασία δραστηριοτήτων που πρόκειται να κάνουμε με τα παιδιά για παράδειγμα χειροτεχνίες, ή ζήταγε τη γνώμη μας για την εργασία που είχε ήδη η ίδια προετοιμάσει και την υλοποίησή τους, όπως κουκλοθέατρο το οποίο το κάναμε μαζί.

Υπήρχαν και φορές που είχαμε αναλάβει και το ρόλο της νηπιαγωγού και είχε χρειαστεί στα παιδιά να διαβάσουμε κάποιο παραμύθι, να τους μάθουμε κάποιο τραγούδι, να παίξουμε διάφορα παιχνίδια, αλλά και να τους παρουσιάσουμε κάποια δραστηριότητα.

ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ Το πρόγραμμα πρακτικής άσκησης ήταν μία πολύ καλή εμπειρία και ένας πολύ αξιόλογος τρόπος να έρθουν οι φοιτήτριες-νηπιαγωγοί σε μια πρώτη επαφή με τα παιδιά, ειδικά εκείνες που δεν έχουν ξεκινήσει ακόμη πρακτικές. Εμείς δεν είχαμε παρακολουθήσει ξανά, πόσο μάλλον συμμετάσχει στην εκπαίδευση των παιδιών, επομένως η πρακτική μας στο νηπιαγωγείο υπήρξε κάτι το πρωτόγνωρο από το οποίο κερδίσαμε πάρα πολλά.

Το πρόγραμμα ΕΣΠΑ είναι ένα πρόγραμμα, το οποίο βοηθά μέσα από την καθημερινή επαφή με τα παιδιά κάποιος να γνωρίσει το ημερήσιο πρόγραμμά τους και να μπει στη ψυχολογία και τα συναισθήματά τους παρατηρώντας τις αντιδράσεις και τις σκέψεις τους στις διάφορες δραστηριότητες του νηπιαγωγείου.

Επίσης συνειδητοποιήσαμε για ένα μήνα τον πραγματικό ρυθμό του επαγγέλματος. Ανακαλύψαμε τις δυσκολίες που μπορεί να προκύψουν μέσα στην τάξη, τη σχέση με τους εργοδότες και τη συνεργασία με τις άλλες νηπιαγωγούς για την υλοποίηση προγραμμάτων. Με αυτόν τον τρόπο κατάφερα να δω πώς εξελίσσεται καθημερινά το μάθημα και όχι αποσπασματικά.

Αναμφισβήτητα πιστεύουμε ότι το συγκεκριμένο πρόγραμμα ότι μας πρόσφερε πολλά όσον αφορά το επάγγελμα της νηπιαγωγού και θα επιθυμούσαμε αν μας ξαναδινόταν η ευκαιρία να το επαναλαμβάναμε. Τέλος, το πρόγραμμα της πρακτικής άσκησης θεωρούμε ότι αποτελεί ένα πολύ μεγάλο εφόδιο για τους φοιτητές και τις φοιτήτριες. Θα συμβούλευα όποιος/α μπορεί να λάβει μέρος σε αυτό το πρόγραμμα να το κάνει, διότι πραγματικά είναι ένα μεγάλο εφόδιο και ένας τρόπος ανακάλυψης του επαγγέλματος που πρόκειται να ασκήσει.