Παραδοτέο έργο : Προσαρμογή υλικού για τη διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής ως ξένης / δεύτερης γλώσσας σε άτομα με προβλήματα ακοής Η διδασκαλία,

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Έδρα UNESCO για την Εκπαίδευση στα Δικαιώματα του Ανθρώπου, τη Δημοκρατία και την Ειρήνη.
Advertisements

Wibisono Sukmo Wardhono, ST, MT
Add the presentation date via Slide Master Add the partner logo via Slide Master FASTER ICT – Financial and Accounting Seminars Targeting European Regions.
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Έδρα UNESCO για την Εκπαίδευση στα Δικαιώματα του Ανθρώπου, τη Δημοκρατία και την Ειρήνη.
Add the presentation date via Slide Master Add the partner logo via Slide Master FASTER ICT – Financial and Accounting Seminars Targeting European Regions.
Προσεγγίσεις στην εκπαιδευτική διαδικασία Ψυχολογία δασκάλου – μαθητή Ζητήματα μεθοδολογίας διδασκαλίας.
Περικαρδίτιδα Επιπωματισμός Συμπίεση
Κοντού Γ. Μαρία Ph.D, M.Sc., ΚΦΑ. Ο όρος «προβλήματα όρασης» καλύπτει ένα ευρύ φάσμα διαταραχών της οπτικής ικανότητας από τα μικρά προβλήματα όρασης.
Εισαγωγή στη λογιστική, Ενότητα :Παράδειγμα απογραφής, ΤΜΗΜΑ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΉΣ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ – Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου.
ΚΑΡΚΙΝΟΣ ΜΑΣΤΟΥ Ελένη Σπανίδου-Καρβούνη Παθολογοανατόμος Αρεταίειο Νοσοκομείο.
Ηλεκτρικές Μηχανές ΙΙ Ενότητα 7: Μέθοδοι Εκκίνησης και Πέδησης Ασύγχρονων Τριφασικών Κινητήρων Ηρακλής Βυλλιώτης Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών ΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
Φιλοσοφικές Σχολές της σκέψης Ιδεαλισμός Ρεαλισμός Πραγματισμός Υπαρξισμός Εποικοδομητισμός.
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ
Μεθοδολογία επιμόρφωσης δραστηριότητα ενότητας 8 επιμόρφωσης επιμορφωτών β' επιπέδου στις Τ.Π.Ε Κωνσταντίνα Ματσούκα Φιλόλογος.
Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων Τίτλος Μαθήματος: ΔΑΣΟΚΟΜΙΑ ΠΟΛΕΩΝ Ενότητα 3: Οικολογικές ιδιαιτερότητες αστικών χώρων Γρηγόριος Βάρρας Αν. Καθηγητής Άρτα, 2015.
Click to edit Master text styles Ευρετήρια & Πίνακες Παιδαγωγικές Εφαρμογές Η/Υ Ευρετήρια & Πίνακες Υπεύθυνος Μαθήματος: Αλεξόπουλος Σεραφείμ Τμήμα: 4.
ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ & ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ Βασίλης Αργυρόπουλος
ΑΥΣΤΡΙΑ ΕΥΡΥΔΙΚΗ ΦΑΤΩΛΙΑ ΜΑΡΙΑ ΚΑΡΚΑΛΑ.
ΑΚΕΡΑΙΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ & ΣΥΝΔΥΑΣΤΙΚΗ ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ
Στάθης Μπάλιας αναπληρωτής καθηγητής Τ.Ε.Ε.Α.Π.Η.
Γεώργιος Κουρουπέτρογλου
Ηλεκτρικές Μηχανές ΙΙ Ενότητα 3: Εξισώσεις Μόνιμης Κατάστασης
Βέλτιστα γραμμικά χρονικά αναλλοίωτα συστήματα
ΕΠΙΔΗΜΙΟΛΟΓΙΚΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ «Ικανοποίηση των ασθενών με ΡΑ
«φύση» των ΦΕ… και εκπαίδευση στις Φυσικές Επιστήμες
9Ο Διεθνές Συνέδριο ΕΕΤΤ (Ιούνιος 2017) Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης
Διάλεξη 7: Εξίσωση μη-μόνιμης διάχυσης (συνέχεια)
ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ ΜΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
Παρουσίαση προγράμματος Τ4Ε «Ταξιδεύουμε στην Ευρώπη»
Παρουσίαση προγράμματος Τ4Ε «Ταξιδεύουμε στην Ευρώπη»
OIKONOMIA KAI ΠΕΡΙΒΑΛΟΝ
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:ΕΥΓΕΝΙΟΣ ΤΡΙΒΙΖΑΣ
Ανάλυση δυνάμεων-αδυναμιών και ευκαιριών- απειλών.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι-τριβίζουν τα στρουμπειάκια σαν ευγενικά χελιδονάκια» Σχ. έτος Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Αλεξία Βγενοπούλου Τάξη: τμήμα.
Σχολικός Σύμβουλος Μαθηματικών
ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ Την πρώτη φορά, εκτός από το βιβλίο, εγκαθίσταται και η πλατφόρμα Starlight η οποία στο μενού προγραμμάτων των Windows θα προσθέσει μία νέα.
“Ιδιότητες των νεύρων”
Βελγικά κέρματα ευρώ Κανδρέλη Παρασκευή – Μαρίνα Β’2
Η ελληνική γραφή Braille
Νίκος Κ. Μπάρκας ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Δ.Π.Θ. ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑ : ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗ ΙΙΙ Ανελκυστήρες, ράμπες.
Πληροφορική Κεφάλαιο 10ο: Εισαγωγή στο EXCEL 2010 Μέρος Γ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΜΕΘΟΔΟΙ – ΤΕΧΝΙΚΕΣ - ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ
2.6. ΠΥΟΤΡΑΥΜΑΤΙΚΗ ΔΕΡΜΑΤΙΤΙΔΑ (HOT-SPOT) ΣΤΟ Σ
Braille Messenger
Χειμερινό Εξάμηνο Ασωνίτου Κατερίνα, ΕΔΙΠ
ΕΘΙΜΟ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ Στη Γερμανία το διάστημα που προηγείται των Χριστουγέννων είναι πολύ σημαντικό. Για τις οικογένειες τα χριστουγεννιάτικα μπισκότα,
Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία
ΟΞΥ ΕΜΦΡΑΓΜΑ ΤΟΥ ΜΥΟΚΑΡΔΙΟΥ. ΟΞΕΑ ΣΤΕΦΑΝΙΑΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΑ  ΟΕΜ ΜΕ ΑΝΣΠΑΣΗ ΤΟΥ ST  ΟΕΜ ΧΩΡΙΣ ΑΝΑΣΠΑΣΗ ΤΟΥ ST  ΑΣΤΑΘΗΣ ΣΤΗΘΑΓΧΗ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ
Ιστορική εξέλιξη της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
ΤΙΜΕΣ ΚΑΤΟΙΚΙΩΝ: Η ΠΡΟΣΦΑΤΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
Προγραμματισμός Στόχων
ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Με οδηγό μας τον Καρυωτάκη … Τμήμα Γ1 ΣΧΟΛ
بسم الله الرّحمن الرّحیم
حساب المحيطات و المساحات و الحجوم
Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ Κανονική Κατανομή (Gaussian)
تئوری الاستیسیته Theory of Elasticity كريم عابدي.
Τεχνολογία & εφαρμογές μεταλλικών υλικών
С.Бреусов атындағы жалпы орта мектеп
Тақырыбы: Дененің массасы. Заттың тығыздығы
Η επίδραση της ΕΕ στα συστήματα υγείας
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
სატრანსპორტო კატალიზური სარეზერვო საყრდენ-მამოძრავებელი სტრუქტურული დამცავი რეცეპტორული ჰორმონალური.
Κεφάλαιο 7 Κατανομές Δειγματοληψίας.
ΟΝΟΜΑ ΟΜΑΔΑΣ Τα έγγραφα στα οποία δουλέψατε Transcribathon Cyprus
ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ & ΕΝΤΑΤΙΚΗ ΝΟΣΗΛΕΙΑ
ΦΑΡΜΑΓΑΛ A.E. Γαλακτοβιομηχανία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Παραδοτέο έργο : Προσαρμογή υλικού για τη διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής ως ξένης / δεύτερης γλώσσας σε άτομα με προβλήματα ακοής Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής γλώσσας σε ΑμεΑ Επιστημονικές Συνεργάτιδες : Χρυσούλα Ξουβερούδη, Φυλιώ Τατσιοπούλου Επιμέλεια : Χριστίνα Μητσοπούλου Υπεύθυνοι παραδοτέου : Άννα Κοκκινίδου και Μαρία Δημητρακοπούλου. Επιστημονικός υπεύθυνος : Ι. Ν. Καζάζης

Η ομάδα εργασίας για άτομα με προβλήματα ακοής αποτελείται από : την κ. Χρυσούλα Ξουβερούδη Είναι απόφοιτη του τμήματος Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσ / νίκης Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος στην Ειδική αγωγή, Πανεπιστήμιο “St. Kliment Ohridski” Σόφιας Έχει παρακολουθήσει ετήσιο πρόγραμμα εξειδίκευσης στην Ειδική αγωγή στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Έχει επάρκεια στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα Είναι απόφοιτη δεύτερου κύκλου διερμηνείας στην ΕΝΓ Εργάζεται ως αναπληρώτρια φιλόλογος ειδικής αγωγής στο πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες Έχει εργαστεί στο Ειδικό Γυμνάσιο - Λύκειο κωφών και βαρηκόων Θεσ / νίκης και σε τμήματα ένταξης Είναι συνεργάτιδα του Κέντρου Ελληνικής Γλώσσας στο πρόγραμμα “ Προσαρμογή υλικού για τη διδασκαλία / εκμάθηση και Πιστοποίηση της Ελληνικής σε άτομα με προβλήματα ακοής ”, το οποίο αποτελεί μέρος της Πράξης : Πιστοποίηση Ελληνομάθειας : Υποστήριξη και ποιοτική ανάδειξη της Διδασκαλίας / Εκμάθησης της Ελληνικής ως ξένης / δεύτερης Γλώσσας.

Η ομάδα εργασίας για άτομα με προβλήματα ακοής αποτελείται από : την κ. Φυλιώ Τατσιοπούλου Είναι απόφοιτη του τμήματος Ιστορίας και Αρχαιολογίας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων Έχει μεταπτυχιακό δίπλωμα ειδίκευσης στις Σπουδές στην Εκπαίδευση του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου Έχει παρακολουθήσει ετήσιο πρόγραμμα εξειδίκευσης στη Διδασκαλία των κωφών και βαρήκοων μαθητών του Πανεπιστημίου Πατρών καθώς και σειρά σεμιναρίων στην ειδική αγωγή και τη Διαπολιτισμική εκπαίδευση Έχει επάρκεια στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα και πιστοποίηση στη γραφή Braille Εργάζεται από το 2001 στο Ειδικό Γυμνάσιο - Λύκειο κωφών και βαρηκόων Θεσ / νίκης Είναι συνεργάτιδα του Κέντρου Ελληνικής Γλώσσας στο πρόγραμμα “ Προσαρμογή υλικού για τη διδασκαλία / εκμάθηση και Πιστοποίηση της Ελληνικής σε άτομα με προβλήματα ακοής ”, το οποίο αποτελεί μέρος της Πράξης : Πιστοποίηση Ελληνομάθειας : Υποστήριξη και ποιοτική ανάδειξη της Διδασκαλίας / Εκμάθησης της Ελληνικής ως ξένης / δεύτερης Γλώσσας

Στόχος και περιεχόμενο του προγράμματος για μαθητές με απώλεια ακοής : Στόχος του προγράμματος είναι : Να υποστηρίξουμε τη διδασκαλία της ελληνικής ως ξένης / δεύτερης, αλλά και ως μητρικής γλώσσας ( σε κάποια σημεία ) σε άτομα με προβλήματα ακοής Να οργανώσουμε ένα πλαίσιο διδασκαλίας με βάση τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του κοινού Να προσαρμόσουμε το διδακτικό υλικό με βάση τις ανάγκες των μαθητών μας με προβλήματα ακοής Το παραδοτέο περιλαμβάνει : Μελέτες για το διδακτικό πλαίσιο των ατόμων με προβλήματα ακοής Βασικές παιδαγωγικές αρχές και οδηγίες διδασκαλίας Παρουσίαση διδακτικών μεθόδων και στρατηγικών Προσαρμογή εγχειριδίων για παιδιά και ενήλικες με προβλήματα ακοής Παραγωγή διδακτικών σεναρίων Παρουσίαση εκπαιδευτικών λογισμικών και ιστοσελίδων

Προσαρμογή εκπαιδευτικού υλικού – Επιλεγμένα εγχειρίδια Για την προσαρμογή εγχειριδίων που μπορούν να χρησιμοποιηθούν στη διδασκαλία της Ελληνικής Γλώσσας ως δεύτερης για παιδιά ηλικίας 6 – 13 ετών με προβλήματα ακοής επιλέχθηκε η σειρά «Αστερίας» και «Μικρός Αστερίας» (1999), της Ευαγγελίας Γεωργαντζή, εκδ. NEOHEL Για την προσαρμογή εγχειριδίων που μπορούν να χρησιμοποιηθούν στη διδασκαλία της Ελληνικής Γλώσσας ως δεύτερης για ενήλικες με προβλήματα ακοής επιλέχθηκε η σειρά «Νέα Ελληνικά για μετανάστες, παλιννοστούντες, πρόσφυγες και ξένους» Α΄ επίπεδο (2002), Β΄ επίπεδο (2002) και Γ΄ επίπεδο (2004), των Δεμίρη-Προδρομίδου, Καμαριανού- Βασιλείου εκδ. Μεταίχμιο

Προσαρμογή εκπαιδευτικού υλικού Η προσαρμογή του εκπαιδευτικού υλικού αφορά κυρίως τις δεξιότητες : της κατανόησης του γραπτού λόγου της παραγωγής του γραπτού λόγου

Οι αλλαγές αφορούν : Την επεξήγηση του υπάρχοντος λεξιλογίου και την προσθήκη νέου με έμφαση στους ιδιωματισμούς Τη μετατροπή των προφορικών ασκήσεων σε γραπτές και την αλλαγή στην εκφώνηση τους Την προσθήκη ερωτήσεων κατανόησης, ασκήσεων και δραστηριοτήτων Την παρουσίαση γραμματικών και συντακτικών φαινομένων Τη χρήση πολλών παραδειγμάτων στο λεξιλόγιο και στα φαινόμενα Την αξιοποίηση εποπτικού υλικού, εικόνων, παρουσιάσεων, διαδικτύου Την απόδοση των περισσότερων κειμένων στη νοηματική γλώσσα Τη χρήση της ομαδοσυνεργατικής μεθόδου και του διαλόγου

Διδακτικά σενάρια - Πολυμεσικό υλικό Διδακτικά σενάρια Παραγωγή διδακτικών σεναρίων σε επιλεγμένες ενότητες τόσο από τη σειρά του « Αστερία » όσο και από τη σειρά των βιβλίων για ενήλικες Οι διδακτικές προτάσεις είναι ενδεικτικές, ο εκπαιδευτικός τροποποιεί, εμπλουτίζει και προσαρμόζει το μάθημα στις ανάγκες της τάξης του Πιλοτική εφαρμογή των σεναρίων Πολυμεσικό υλικό Βιντεοπαρουσιάσεις με οδηγίες για τη χρήση του συνολικού εκπαιδευτικού υλικού Βιντεοπαρουσιάσεις των διδακτικών σεναρίων που αφορούν τη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας σε άτομα με προβλήματα ακοής