Ο Μη Κερδοσκοπικός Τομέας σε Διεθνές Επίπεδο – Συγκριτικές Διακρατικές Διαφορές.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© GfK 2013 | Η Επιχειρηματικότητα στην Ευρώπη – 2013 | Αθήνα, 4 Φεβρουαρίου GfK Hellas | Consumer Experiences | Dr. Spyridon Tryfonas Αθήνα, 4 Φεβουαρίου.
Advertisements

 Τρέχουσα Διαχείριση των επιπτώσεων της κρίσης.  Στρατηγικός σχεδιασμός για τον περιορισμό των συνεπειών της.  Αντιστροφή του κλίματος στο μέλλον.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΤΖΑΛΗ ΚΕΡΚΥΡΑ 2004.
ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΗΝ ΓΑΛΛΙΑ Γαλλικό Ινστιτούτο Κύπρου
Η προστιθέμενη αξία των Ιδρυμάτων μέσω της παροχής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης Κυριακή Μπαλτά.
Καλως Ήρθατε στο CERN!.
"Δημιουργία Κοινωνικών Επιχειρήσεων με τη χρήση Κοινωνικού Κεφαλαίου"
Κοινωνική αλληλέγγυα οικονομία Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και Κοινωνικές Επιχειρήσεις: Η πρόκληση της εποχής μας Αthens Information Technology Απόστολος.
Η ΔΕΣΜΗ ΣΥΓΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ Πληροφορίες.
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Ευρωπαϊκη ενωση Το μετέωρο βήμα….
η ενημερωτική πύλη για τις δράσεις των Κοιν. Συν. Επιχειρήσεων όλης της Ελλάδας ΔΙΚΤΥΟ – Κοιν.Σ.Επ.
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΙΣ ΗΠΑ & ΥΠΟΤΡΟΦΙΕΣ ΤΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ FULBRIGHT Δημήτριος Ντούτης Εκπαιδευτικός Σύμβουλος Ίδρυμα Fulbright.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών.
Καλώς Ήρθατε στο CERN! Χρήστος Λαζαρίδης University of Wisconsin-Madison.
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ.
« Καταπολέμηση των διακρίσεων και της ανεργίας με τοπικές δράσεις κοινωνικής ένταξης ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΚΡΙΣΗ » ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
Εισαγωγή στην Οικονομική ΤΟΜΟΣ Α΄
Η περίπτωση της SIEMENS
Υπό της σπουδάστριας: ΑΜΠΡΑΖΗ ΜΑΡΙΑ
ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΡΠΕΝΗΣΙΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ & Κοιν.Σ.Επ. Χορμόβα Γιάννα Γενική Γραμματέας Δήμου Καρπενησίου – Κοιν.Σ.Επ. «Ευρυτανική»
ΤΟ ΕΡΓΟ ΥΛΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ "ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ" ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ (ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ.
Βίκυ Σμπαρούνη Accounting & Taxation Manager ΕΒΕΑ - 14/04/2010
Τα χαρακτηριστικά του πληθυσμού της Ευρώπης
Τα Σύμβολα της Ενωμένης Ευρώπης
Όλοι μαζί μια αγκαλιά, όλοι μαζί μια ένωση.
Παρουσίαση Τμήματος Βαλκανικών, Σλαβικών και Ανατολικών Σπουδών
Κεφάλαιο 7 Δημόσια οικονομικά σε καθεστώς πλήρους απασχόλησης Μακροοικονομία.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ Γ΄ ΤΑΞΗΣ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ
Η ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΩΝ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ ΣΗΜΕΡΑ
Α. ΔΕΔΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ ΛΟΥΤΡΑΚΙ 13 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ  ΔΥΟ ΑΡΧΕΣ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ◦ PATH DEPENDENCE ◦ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ  ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΥΣΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ  ΕΛΛΕΙΨΗ.
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ - ΕΚΚΕ «Στρατηγικές καταπολέμησης της αστεγίας και κοινωνικής στέγασης σε περιόδους ύφεσης» Αθήνα, «Το καθεστώς.
Πανεπιστήμιο δυτικής Μακεδονίας Παιδαγωγικό τμήμα δημοτικής εκπαίδευσης Μάθημα: Εκπαιδευτική πολιτική Διδάσκουσα : Σοφία Ηλιάδου-Τάχου Φοιτήτρια : Ντέλη.
Η ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΣΗΜΕΡΑ
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ 1. Μέσω των δημοσίων δαπανών πραγματοποιούνται όλοι οι στόχοι του κράτους, όπως : 1.Η ανακατανομή των πόρων της οικονομίας. 2.Η επέκταση.
1 Η Έλλειψη Εθνικού Σχεδιασμού για την Υγεία και οι Δραματικές Επιπτώσεις της ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΝΑΓΚΑΙΩΝ ΜΕΤΡΩΝ Γιώργος Ι. Στάθης.
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Μsc περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος διεύθυνσης οργάνωσης και πληροφορικής.
Mάθημα 2ο Η ανάπτυξη των ΜΜΕ. Από την Επικοινωνία στα μαζικά Μέσα Ο όρος «μέσα μαζικής επικοινωνίας» αναφέρεται σε μέσα που έχουν οργανωθεί για να μεταδίδουν.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ «Οι κοινωνικές διαστάσεις της ανώτατης εκπαίδευσης: η περίπτωση της Μπολόνια.
Δημόσιος Vs Ιδιωτικός Τομέας Διαφορές - Ομοιότητες.
 Michael Grömling Intereconomics January 2014, Volume 49.
1 Λογιστική Εθνικών Λογαριασμών Θεσμικές Μονάδες Διακομιχάλης Μιχαήλ Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
1 Η ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ. 2 ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ: Μπορεί να βοηθήσει στα μεγάλα χρηματοδοτικά  Μπορεί να βοηθήσει στα μεγάλα χρηματοδοτικά προβλήματα.
Εισαγωγή στις δημόσιες επιχειρήσεις και οργανισμούς
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ERASMUS+
Τα κύρια oργανωτικά χαρακτηριστικά ενός συστήματος προκύπτουν από τις ιδιαιτερότητες της οικονομικής και κοινωνικής κάθε χώρας είναι: Ο βαθμός επίτευξης.
Κλαδική Ειδίκευση και Εξαγωγικός Προσανατολισμός των Χωρών της ΕΕ και των Περιφερειών τους στην περίοδο της κρίσης Ιωάννης Βαβούρας*, Στρατούλα.
Πρωτοβάθμια περίθαλψη
ΩΣ ΤΡΙΤΟΣ ΠΥΛΩΝΑΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ
Ενοτητα 5. αμεσεσ ξενεσ επενδυσεισ
Παρουσίαση Τμήματος Βαλκανικών, Σλαβικών και Ανατολικών Σπουδών
360funding.gr Μάϊος 2017.
ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗ ERASMUS+ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΣΠΟΥΔΕΣ (SMS) ΑΚ.ΕΤΟΣ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ
Η περίπτωση του Ηνωμένου Βασιλείου
Η περίπτωση των Η.Π.Α.
Βελτιώνοντας τα Παγκόσμια Προβλήματα
EURES Η ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΥΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΙΣ ΗΠΑ & ΥΠΟΤΡΟΦΙΕΣ ΤΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ FULBRIGHT
Ενότητα 8: Συστήματα Υγείας στην Ευρώπη: Γαλλία
Η περίπτωση της Γερμανίας
Ευάγγελος Σπινθάκης ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΣΥΜΠΡΑΞΕΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ
A Supply-Side Explanation for Current Account Imbalances 2014
Ευρωπαϊκή Ένωση.
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ Καταγραφής Ενδιαφέροντος των Επιχειρήσεων – Μελών του ΕΒΕΘ για τις Αγορές του Εξωτερικού.
ΔΙΑΣΥΝΟΡΙΑΚΗ ΡΟΗ ΚΕΡΔΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΦΥΓΗ ΔΙΠΛΗΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑΣ
Γ. Τσιροπούλα Ερευνήτρια Εθν. Αστεροσκοπείο Αθηνών
Μελέτη Κόστους Κινητών Επικοινωνιών
Η ανοιχτή μέθοδος συντονισμού (ΑΜΣ)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ο Μη Κερδοσκοπικός Τομέας σε Διεθνές Επίπεδο – Συγκριτικές Διακρατικές Διαφορές

Εισαγωγή Η σύγκριση σε διακρατικό επίπεδο αναγνωρίζει διαφορές ως προς:  Τις πολιτιστικές αντιλήψεις των κρατών.  Την νομική αντιμετώπιση (φορολογικό καθεστώς και νόμοι).  Το μέγεθος ανάπτυξης του Μη Κερδοσκοπικού Τομέα σε κάθε χώρα.  Την ποικίλη οικονομική σημαντικότητα του Μη Κερδοσκοπικού Τομέα. Οι ΜΚΟ καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων σε πολλές χώρες. Ηνωμένο Βασίλειο  Υπάρχουν φιλανθρωπικές οργανώσεις (η πλειονότητα δραστηριοποιείται στον τομέα της υγείας).  πχ. “Κίνηση για το κάπνισμα και την υγεία” όπου κύριος σκοπός του είναι η ενημέρωση του κοινού, των ΜΜΕ και των πολιτικών σχετικά με τις επιβλαβείς επιπτώσεις του καπνίσματος.

Εισαγωγή (συνέχεια) Ισραήλ Το 50% των Οίκων Ευγηρίας και των Ιδρυμάτων παροχής εξειδικευμένων υπηρεσιών υγείας, ανήκει στον Μη Κερδοσκοπικό Τομέα. Κάτω Χώρες Οι υπηρεσίες κοινωνικής πρόνοιας (βρεφονηπιακοί σταθμοί, κέντρα για ψυχικά και σωματικά βεβαρημένα άτομα) παρέχονται από ΜΚΟ. Δανία Οι ΜΚΟ χρηματοδοτούνται κατά 95% από κυβερνητικούς πόρους και μόνο κατά 5% από δωρεές ή παροχή υπηρεσιών. Πολωνία “Πολωνική Οικολογική Λέσχη” διατηρεί 14 παραρτήματα σε όλη τη χώρα και αριθμεί μέλη. Δημιουργήθηκε από μια ομάδα ακαδημαϊκών και επιχειρηματιών και σκοπός της είναι η αντιμετώπιση του σοβαρού προβλήματος της μόλυνσης του περιβάλλοντος.

Συγκριτικές Διακρατικές Αναφορές Σύγκριση Ολλανδίας - Σουηδίας ΈξοδαΈσοδα ΔραστηριότηταΈξοδα Δημ. ΤομέαΈξοδα ΜΚΟΔημόσιος τομέαςΙδιωτικός Τομέας Ολλανδία Εκπαίδευση39%61%93%7% Πολιτισμός Υγεία Κοιν. Υπηρεσίες Θρησκεία Άλλες Σύνολο65%35%88%12% Σουηδία Εκπαίδευση94%6%75%25% Πολιτισμός Υγεία Κοιν. Υπηρεσίες Θρησκεία Άλλες Σύνολο97%3%65%35%

Συγκριτικές Διακρατικές Αναφορές (συνέχεια) Κύριες Δραστηριότητες ΜΚΟ σε Ιαπωνία και Σρι – Λάνκα (1981) ΤομέαςΠοσοστό Ιαπωνία Εκπαίδευση και πολιτισμός33% Υγεία – Περιβάλλον33% Εμπορικοί Σύλλογοι26% Σύνολο8% Σρι - Λάνκα Εκπαίδευση35% Υγεία – Οικογενειακός Προγραμματισμός14% Ορφανοτροφεία – Οίκοι Ευγηρίας14% Αθλητικοί Σύλλογοι – Πολιτισμός12% Έκτακτα Περιστατικά10% θρησκεία9% Άλλα6%

Συγκριτικές Διακρατικές Αναφορές (συνέχεια) Πηγές εσόδων ΜΚΟ στις Η.Π.Α ΤομείςΔημόσιος Τομέας Ιδιωτικές εισφορές Καταβολή αμοιβών Άλλες Εκπαίδευση16% 53%15% Υγεία34%9%49%8% Θρησκεία-86%-14% Κοινωνικές Υπηρεσίες 34%30%25%11% Τέχνη και Πολιτισμός 24%62%10%4% Άλλα22%23%15%40% Σύνολο25%28%39%8%

Συγκριτικές Διακρατικές Αναφορές (συνέχεια)  Οι ΜΚΟ εκπαιδευτικού προσανατολισμού είναι αναπτυγμένοι σε μεγάλο βαθμό σε όλο τον κόσμο (Ιαπωνία, Ινδία, Μαλαισία, κλπ.).  Στην Ευρώπη ο καθορισμός του μεγέθους των ΜΚΟ στον τομέα της εκπαίδευσης είναι αρκετά δυσχερής. Αναλυτικότερα:  Σε Σουηδία και Νορβηγία ο ιδιωτικός ΜΚΤ είναι σχεδόν ανύπαρκτος.  Σε Δανία, Μ. Βρετανία, Ιταλία, Λουξεμβούργο, Γερμανία και Ελλάδα καταλαμβάνει λιγότερο από το 10% των εκπαιδευτικών οργανισμών.  Σε Ισπανία και Γαλλία το ποσοστό είναι υψηλότερο, ενώ σε Βέλγιο, Ολλανδία και Ιρλανδία, όπου παρατηρείται υψηλή δημόσια χρηματοδότηση των Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, το ποσοστό υπερβαίνει το 50%.  Στις Η.Π.Α σε σύνολο Ιδρυμάτων, ο Δημόσιος Τομέας αριθμεί Ιδρύματα, ενώ ο Ιδιωτικός Μη Κερδοσκοπικός Τομέας (56%).

Συγκριτικές Διακρατικές Αναφορές (συνέχεια)  Η οικονομική δραστηριότητα πολλών κρατών οφείλεται κατά ένα μεγάλο ποσοστό στους ΜΚΟ (πχ. σε 22 κράτη, τα ετήσια έξοδα των ΜΚΟ ξεπέρασαν το 1,1 τρις. Το ποσό αυτό ξεπερνά την εθνική οικονομία όλων των κρατών του κόσμου, εκτός από τις επτά πλουσιότερες χώρες).  Η ανάπτυξη του ΜΚΤ οφείλεται:  Στην αύξηση των τιμών που έθεσαν οι οργανισμοί για τις υπηρεσίες που παρέχουν.  Στην ενεργοποίηση των εσόδων από άλλες πηγές.  Σε κρατικές ενισχύσεις και φιλανθρωπικές δωρεές.

Συγκριτικές Διακρατικές Αναφορές (συνέχεια) Απασχόληση 19 εκ. Εργατικού Δυναμικού απασχολούνται στον ΜΚΤ στο σύνολο των 22 κρατών. Από αυτά:  Το 45% ανήκει στις Η.Π.Α  Το 29% αφορά εννιά Ευρωπαϊκές χώρες  Η Ιαπωνία καλύπτει το 11%  Πέντε Λατινοαμερικάνικες χώρες το 10%, η Αυστραλία το 3% και τέσσερις Ανατολικοευρωπαϊκές χώρες το 1%  Συνολικά, το εργατικό δυναμικό του ΜΚΤ καλύπτει το 5% της παγκόσμιας εργατικής δύναμης (εκτός γεωργικής εργατικής δύναμης). Επιπρόσθετα στη πενταετία , η απασχόληση τους ΜΚΟ αυξήθηκε τέσσερις φορές περισσότερο από την απασχόληση του εργατικού δυναμικού σε άλλους τομείς της οικονομίας, με μέσο όρο ετήσιας αύξησης 4%.

Συγκριτικές Διακρατικές Αναφορές (συνέχεια)

 Η κατανομή της απασχόλησης ανά τομέα δραστηριοποίησης διαφέρει από κράτος σε κράτος. Αναλυτικότερα:  Στη Λατινική Αμερική, το μεγαλύτερο ποσοστό απασχολούμενων στον ΜΚΤ αφορά την εκπαίδευση (Περού 75%). Οφείλεται κυρίως στην έντονη επίδραση του Ρωμαιοκαθολισμού, με παράδοση στα ενοριακά σχολεία.  Στην Αυστρία και Τσεχία το ποσοστό ανέρχεται μόλις σε 9%, αφού τα περισσότερα σχολεία ανήκουν στο κράτος.  Στις Ανατολικοευρωπαϊκές χώρες, η εκπαίδευση, η υγεία και οι κοινωνικές υπηρεσίες απασχολούν μόνο το 25% των εργαζομένων σε ΜΚΟ. Τα δεδομένα αυτά αντικατοπτρίζουν την προσδοκία των πολιτών σχετικά με την υποχρέωση του κράτους να παράσχουν στους πολίτες τα αγαθά αυτά (χώρες υπαρκτού σοσιαλισμού).  Αντίθετα, οι τομείς του αθλητισμού και του πολιτισμού απασχολούσαν το ένα τρίτο των υπαλλήλων του ΜΚΤ, αφού οι τομείς αυτοί λάμβαναν ισχυρές κρατικές ενισχύσεις.

Συγκριτικές Διακρατικές Αναφορές (συνέχεια) Πηγές εσόδων

Συγκριτικές Διακρατικές Αναφορές (συνέχεια) Διαφορές στις πηγές εσόδων από κράτος σε κράτος Ιρλανδία Κρατικές επιδοτήσεις: 78% Έσοδα από παροχή υπηρεσιών: 15% Μεξικό Κρατικές ενισχύσεις: 9% Ίδια έσοδα: 85% Κάτω χώρες Δωρεές: 2% Ρουμανία Δωρεές 36%

Συγκριτική Αναφορά στις Πηγές Χρηματοδότησης Πανεπιστημίων των ΗΠΑ, Γαλλίας, Ιαπωνίας και Μ. Βρετανίας Πηγές χρηματοδότησης των Πανεπιστημίων της Γαλλίας (Δεκαετία ‘70 και ‘80)

Συγκριτική Αναφορά στις Πηγές Χρηματοδότησης Πανεπιστημίων των ΗΠΑ, Γαλλίας, Ιαπωνίας και Μ. Βρετανίας Πηγές χρηματοδότησης των Πανεπιστημίων της Ιαπωνίας (Δεκαετία ‘70 και ‘80)

Συγκριτική Αναφορά στις Πηγές Χρηματοδότησης Πανεπιστημίων των ΗΠΑ, Γαλλίας, Ιαπωνίας και Μ. Βρετανίας Πηγές χρηματοδότησης των Πανεπιστημίων της Μ. Βρετανίας (Δεκαετία ‘70 και ‘80)

Συγκριτική Αναφορά στις Πηγές Χρηματοδότησης Πανεπιστημίων των ΗΠΑ, Γαλλίας, Ιαπωνίας και Μ. Βρετανίας Πηγές χρηματοδότησης του Πανεπιστημίου Maryland των ΗΠΑ

Συγκριτική Αναφορά στις Πηγές Χρηματοδότησης Πανεπιστημίων των ΗΠΑ, Γαλλίας, Ιαπωνίας και Μ. Βρετανίας Πηγές εσόδων των Πανεπιστημίων των Η.Π.Α 1.Δίδακτρα. 2.Επιχορηγήσεις από τον προϋπολογισμό (της Ομοσπονδιακής Κυβέρνησης, της Πολιτείας και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης). 3.Επιδοτήσεις και ερευνητικά συμβόλαια (Ομοσπονδιακά, Πολιτειακά, Τοπικής Αυτοδιοίκησης). 4.Δωρεές, Επιδοτήσεις, Συμβόλαια Έρευνας με Ιδιωτικούς Φορείς. 5.Έσοδα από δωρεές (Endowment). 6.Πωλήσεις και παροχή εκπαιδευτικών υπηρεσιών (πχ. ενοικίαση ταινιών). 7.Πώληση και παροχή βοηθητικών αγαθών και υπηρεσιών (πχ. εστίες, εστιατόρια, ένωση κολεγίου, αθλητικά προγράμματα). 8.Παροχή υπηρεσιών περίθαλψης. 9.Ανεξάρτητες λειτουργίες. 10.Άλλες πηγές.

Συγκριτική Αναφορά στις Πηγές Χρηματοδότησης Πανεπιστημίων των ΗΠΑ, Γαλλίας, Ιαπωνίας και Μ. Βρετανίας Πηγές εξόδων των Πανεπιστημίων των Η.Π.Α 1.Γενικά και Εκπαιδευτικά Έξοδα i.Διδασκαλία. ii.Έρευνα. iii.Δημόσιες Υπηρεσίες. iv.Ενίσχυση Πανεπιστημιακής Κοινότητας (Υπηρεσίες Η/Υ, Βιβλιοθήκες). v.Υπηρεσίες Φοιτητών (Συμβουλευτικά Κέντρα, Γραφεία Σταδιοδρομίας, Κοσμήτορας Φοιτητών, Υπηρεσίες Οικονομικής Ενίσχυσης, Αθλητικές Δραστηριότητες Κλειστών γηπέδων). vi.Υποστήριξη του Ιδρύματος (Νομικοί Σύμβουλοι, Γραφείο Φοιτητών, Προμήθειες). vii.Λειτουργία και Συντήρηση Παγίων. viii.Υποτροφίες και Υφηγεσίες. ix.Υποχρεωτικές Μεταβιβάσεις. 2.Βοηθητικές Υπηρεσίες, Νοσοκομεία και άλλες ανεξάρτητες λειτουργίες.