ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ. ‘’ Οι δημιουργικές δραστηριότητες στη ζωή μου ‘’ Όλοι οι γονείς στην σημερινή εποχή έχουν αγοράσει τουλάχιστον.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πότε μπορώ να μιλάω στην τάξη»
Advertisements

ΜΠΑΣΚΕΤ: ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΟΥ ΛΑΤΡΕΥΩ
Επικοινωνία & συναισθηματική αγωγή στην οικογένεια
Κόλλιας Αναστάσιος – Μπελίτσου Νατάσσα
Ο Σύνδεσμος Μυοπαθών Κύπρου και τα άτομα με αναπηρία.
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΟΜΑΔΙΚΑ ΠΑΧΝΙΔΙΑ
Παιδικοί Σταθμοί Αγίας Παρασκευής «Βάζοντας όρια στα παιδιά»
PROJECT ΞΕΧΑΣΜΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Ζορμπαλά Βάγια
ΕΡΕΥΝHΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ «ΞΕΧΑΣΜΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ»
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
ΠΑΙΔΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ
Παγκόσμια ημέρα του παιδιού
O ελεύθερος χρόνος παιδιών σχολικής ηλικίας
Έρευνα για το Βιβλίο Δημοτικό Σχολείο Αλάμπρας Σχολική χρονιά
Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΑ.
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΦΥΛΟ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒEΙΑ
Ένα πολύ ενδιαφέρον έργο.
Σ΄ενοχλεί κάτι? Εχεις κάποιο πρόβλημα?
Σ΄ενοχλεί κάτι? Εχεις κάποιο πρόβλημα?
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
5Ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Β’ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ
ΘΕΜΑ: ΕΦΗΒΟΙ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ
Συνεντευξη απο τη γιαγια μου για την παιδικη της ηλικια
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
Συνέντευξη από τη μητέρα μου Στέφανος Ν. Β1΄ Σχολικό έτος
Τα παιχνίδια στην αρχαία Ελλάδα και τα παραδοσιακά παιχνίδια
ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Παρουσιάζουν οι μαθητές: Γ Ι Ο Υ Λ Η Λ Ι Ο Υ Ν Η
11. Γιατί υπάρχει το κακό στον κόσμο;
ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ
Τι είναι ; Πρόκειται για μια δραστηριότητα αρκετών χιλιάδων ετών. Κάποιος στοιχηματίζει χρήματα στο αποτέλεσμα κάποιου συμβάντος, το οποίο μπορεί να ελέγχεται.
O ταν κάποιος σκέφτεται χωρίς να θέτει απαραβίαστα σύνορα σε θέματα που αφορούν τους ρόλους των δύο φύλων, μπορεί πιο εύκολα να φανταστεί έναν άνδρα να.
ΜΑΘΗΜΑ 21 ΙΩΑΝΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ Β’2.  Μκ2,1 Ύστερα από μερικές μέρες μπήκε πάλι ο Ιησούς στην Καπερναούμ και διαδόθηκε ότι βρίσκεται σε κάποιο σπίτι  2Αμέσως.
ΘΕΤΙΚΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
Η ζωή στα χρόνια της μητέρας μου!!!!!!!
ΤΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ
ΦΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ… ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΚΖ.
 Το project με το οποίο ασχοληθήκαμε ονομάζεται «παιχνίδι της γνώσης». Χωριστήκαμε σε ομάδες όπου η κάθε μία ασχολήθηκε με ένα ξεχωριστό διδασκόμενο μάθημα.
ΜΑΡΙΑ ΜΠΡΑΣΤΙΑΝΟΥ ΜΑΡΙΑ - ΓΕΩΡΓΙΑ ΠΑΠΟΥΤΣΗ
“ΕΓΩ, Ο AΛΛΟΣ, Ο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ … ΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ”
ΕΠΙΜΕΛΙΑ: Κατερίνα Μαράντη Ηλέκτρα Γιαντζίκη Δημήτρης Βασιλείου Νικόλας Έρτσος.
Θετικές & αρνητικές επιδράσεις Το ηλεκτρονικό παιχνίδι είναι η πρώτη ποιοτικά διαφορετική μορφή παιχνιδιού μετά από εκατοντάδες χρόνια, ενώ αρχίζουν.
Ο προφήτης Μιχαίας: το όραμα της παγκόσμιας ειρήνης
Εθισμός στο Διαδίκτυο.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Γ2 τάξη Δημοτικού Σχολείου Αρναίας
Δυο πράγματα χρειάζεσαι να ξέρεις, για να πετύχεις οποιοδήποτε Επίτευγμα…
Παραδοσιακά Παιχνίδια
Περίοδος αναφοράς: Ακαδημαϊκό έτος
Σ΄ενοχλεί κάτι? Εχεις κάποιο πρόβλημα?
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
ΕΜΠΟΔΙΑ ΣΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ
Το αγαπημένο μου μέρος Άννα-Νίκος Δ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
ΚΕΦ 8 ΣΕΛ 43 ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΕΦ 11 ΣΕΛ 53 ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ 4
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
ΚΟΡΙΝΘΟΣ Μανώλης Δ`1.
Ένας διαθεματικός προβληματισμός με αφορμή
Σχολική Κοινωνική Ζωή Σ. Κ. Ζ.
Σχεδιασμοί 1η παρέμβαση.
Δεν καπνίζω, ΓΥΜΝΑΖΟΜΑΙ
ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
Ποτέ μόνοι μας… Χρησιμοποιούμε το Διαδίκτυο για να ακούσουμε μουσική, να δούμε ταινίες, να παίξουμε παιχνίδια, αλλά ΜΑΖΙ με τα αδέρφια και τους φίλους.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
του διαδικτύου Η ασφάλεια ΛΕΟΝΤΕΙΟΣ ΣΧΟΛΗ ΑΘΗΝΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ:
Το διαδίκτυο που θέλουμε !
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤON ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ

‘’ Οι δημιουργικές δραστηριότητες στη ζωή μου ‘’ Όλοι οι γονείς στην σημερινή εποχή έχουν αγοράσει τουλάχιστον από ένα ηλεκτρονικό παιχνίδι στα παιδιά τους για να περνάνε τον ελεύθερο χρόνο τους ευχάριστα ή για να τα ανταμείψουν για τους καλούς βαθμούς, ή για να μην τους ενοχλούν λέγοντας τους να βγουν μαζί τους για παιχνίδι αλλά και για άλλους πολλούς και διαφόρους λόγους. Η εμπειρία του παιδιού με τα χειροπιαστά παιχνίδια είναι πολύ πιο σημαντική από ένα ηλεκτρονικό παιχνίδι. Πιστεύω ότι η επαφή ενός παιδιού με το χειροπιαστό παιχνίδι βοηθάει στο να διευρυνθεί η φαντασία του και να γίνει ακόμα πιο δημιουργικό. Επίσης το βοηθάει στη συγκέντρωση του αλλά και στη συγκρότηση της σκέψης του. Αν στερήσεις από ένα παιδί το δημιουργικό παιχνίδι είναι σαν να στερείς από έναν ενήλικα τη σκέψη και την ομιλία.

Ο 10λογος ενός προς τους γονείς Τα παιδιά έχουμε ανάγκη από: Τη συντροφιά σας Να νιώθουμε ασφάλεια Να είμαστε το επίκεντρο της προσοχής σας Να νιώθουμε σημαντικά Να δημιουργούμε μαζί σας Να μας αποδέχεστε Να μας αφιερώνετε χρόνο μαζί σας Να μας επιβραβεύετε Να νιώθετε ικανοποίηση Να αυτενεργούμε με την παρότρυνσή σας

Το παιχνίδι μπορεί να γίνει μια δημιουργική απασχόληση Το παιχνίδι μπορεί να γίνει μια αρκετά δημιουργική και ενδιαφέρουσα απασχόληση ανεξάρτητου χρόνου και τόπου. Ένα παιδί που έρχεται σε επαφή με το χειροπιαστό παιχνίδι διευρύνει την φαντασία αλλά και δεν γεμίζει το μυαλό και την καρδιά του από πολεμικές και βίαιες σκηνές που παρατηρούμε στα ηλεκτρονικά παιχνίδια. Επίσης όταν πηγαίνει βόλτα στην φύση παίζει δημιουργικά, ελεύθερα και ανεξάρτητα. Παρατηρούμε ότι τα παιδιά που δεν παίζουν ηλεκτρονικά παιχνίδια είναι πιο ομιλητικά από τα αλλά και πιο ώριμα στην σκέψη.