ΠANEΠIΣTHMIO AIΓAIOY ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ Πρακτική Άσκηση Πανεπιστημίου.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ai Weiwei, Πεκίνο, (Έϊ Γουέιγουέι). Fairytale.
Advertisements

ΑΙΚΙDO Επιμέλεια: Γράψας Θάνος, Καρτάλη Ιωάννα, Κόντη Νάνσυ, Παναγιώτου Βαγγέλης.
Η ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΑΘΗΝΩΝ ΜΑΡΙΑ ΠΗΓΗ Δ2’. ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΕΡΕΧΘΕΙΟ ΝΑΟΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΝΙΚΗΣ ΠΡΟΠΥΛΑΙΑ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑΣ ΧΑΛΚΟΘΗΚΗ ΝΑΟΣ ΤΟΥ ΔΙΑ.
Οι εχθροί του δια-εθνισμού Γ. Μαυρομμάτης. Εισαγωγή Σε όλα τα μαθήματα έχουμε μιλήσει για το δια-εθνισμό αλλά όχι για τα προβλήματα και τις τριβές που.
ZΕπίδοση αλγορίθμων zΠολυπλοκότητα αλγορίθμων Κεφάλαιο 5 : Ανάλυση Αλγορίθμων.
 Ένα δίκτυο διασυνδεμένων δικτύων παγκόσμιας κλίμακας που επιτρέπει την επικοινωνία εκατομμυρίων χρηστών κάθε στιγμή και από κάθε μεριά του πλανήτη.
  ΠANEΠIΣTHMIO AIΓAIOY ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ Πρακτική Άσκηση Πανεπιστημίου.
Παιχνιδοκεντρική Μάθηση
Το δώρο των Χριστουγέννων
Εισαγωγή στην Αυτοάμυνα
Ηλεκτρονική Διπολικά Τρανζίστορ Ένωσης (ΙIΙ)
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑΣ
H ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ Βιοχημική εξέλιξη.
ΕΥΤΥΧΙΑ ΜΟΥΛΑ ΘΕΟΔΩΡΑ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ 2Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ Ν. ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ Α’2
Ρομποτική Μάθημα 4ο «Κινηματική χειριστών»
Μετασχηματισμός Laplace συνέχεια
Καθορίζουν το είδος των υπό δημιουργία περιπτώσεων ελέγχου.
Κεφάλαιο 7 Θερμοκρασία.
Ανάλυση κατηγορικών δεδομένων
Περιορισμοί Αλγοριθμικής Ισχύος – Κατηγοριοποίηση πολυπλοκοτήτων
Δένδρο-σωρός Ένα δένδρο-σωρός ή απλώς σωρός είναι ένα πλήρες δυαδικό δένδρο με διατεταγμένους τους κόμβους του έτσι, ώστε η τιμή του στοιχείου κάθε κόμβου.
Ταξινόμηση Ορισμός: Δοθέντων των στοιχείων a1,a2,… ,an η ταξινόμηση συνίσταται στην αντιμετάθεση της θέσης των στοιχείων ώστε να τοποθετηθούν με μια νέα.
Στην εργαστηριακή αυτή άσκηση θα γίνει προσδιορισμός της φυσικής ιδιότητας του χαρτιού, μάζα χαρτιού ανά μονάδα επιφανείας (g/m2). Πρόκειται για βασική.
Από την γλωσσική ποικιλία στην γλωσσική μεταβολή
Εισαγωγή στην Κλασική Αρχαιολογία ΙΙ (5ος - 4ος αι. π.Χ.)
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΙΓAIΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ Θεολόγος Καθηγητής DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ Δρ.
ΠANEΠIΣTHMIO AIΓAIOY ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΙΓAIΟΥ
ΑΛΚΗ ΖΕΗ.
Αποκωδικοποιητές είσοδοι έξοδοι x y z e0 e1 e2 e3 e4 e5 e6 e7
Ransomeware.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Συνδιοργανωτές: ΡΙΨΕΩΝ-ΔΡΟΜΩΝ-ΑΛΜΑΤΩΝ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΩΝ ΑΘΛΗΤΩΝ ΣΤΙΒΟΥ
Ποσοτικές Μέθοδοι Δρ. Χάϊδω Δριτσάκη MSc Τραπεζική & Χρηματοοικονομική
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Σχεσιακό Μοντέλο Βάσεις Δεδομένων Ευαγγελία Πιτουρά.
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΙΓAIΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ Θεολόγος Καθηγητής DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ Δρ.
OPΓANIKH XHMEIA, TOMOΣ I – ΠANEΠIΣTHMIAKEΣ EKΔOΣEIΣ KPHTHΣ
Στερεα αποβλητα ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ
Philip McCann Αστική και περιφερειακή οικονομική 2η έκδοση
Λιπίδια και κυτταρικές μεμβράνες Οι βιολογικές μεμβράνες μέσω της επιλεκτικής τους διαπερατότητας ρυθμίζουν την επαφή του κυττάρου με το εξωτερικό.
ترموديناميك يك سيستم كاپيلير :(Capillary)
ΟΜΟΛΟΓΑ, ΟΜΟΛΟΓΙΑΚΑ ΔΑΝΕΙΑ
Κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών
المادة: ع.ف.ت 3 متوسط.
M. Kathleen Kerr & Gary A. Churchill
לוגיקה למדעי המחשב1.
Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων
ΗΜΥ-210: Λογικός Σχεδιασμός Εαρινό Εξάμηνο 2005
מבוא לביולוגיה כללית שיעור מס' 13 קרן לייבסון ורפאל פלג,
BIOΛOΓIA TΩN MIKPOOPΓANIΣMΩN – ΠANEΠIΣTHMIAKEΣ EKΔOΣEIΣ KPHTHΣ
AΠEIPOΣTIKOΣ ΛOΓIΣMOΣ, TOMOΣ II – ΠANEΠIΣTHMIAKEΣ EKΔOΣEIΣ KPHTHΣ
Ασκηση 3 Ηλεκτροφόρηση DNA.
OI ENNOIEΣ THΣ ΦYΣIKHΣ – ΠANEΠIΣTHMIAKEΣ EKΔOΣEIΣ KPHTHΣ
NEYPOEΠIΣTHMH KAI ΣYMΠEPIΦOPA – ΠANEΠIΣTHMIAKEΣ EKΔOΣEIΣ KPHTHΣ
BIOXHMEIA, TOMOΣ I – ΠANEΠIΣTHMIAKEΣ EKΔOΣEIΣ KPHTHΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
AΠEIPOΣTIKOΣ ΛOΓIΣMOΣ, TOMOΣ II – ΠANEΠIΣTHMIAKEΣ EKΔOΣEIΣ KPHTHΣ
AΠEIPOΣTIKOΣ ΛOΓIΣMOΣ, TOMOΣ I – ΠANEΠIΣTHMIAKEΣ EKΔOΣEIΣ KPHTHΣ
Το Σχεσιακό Μοντέλο Βάσεις Δεδομένων Ευαγγελία Πιτουρά.
Сабақтың тақырыбы: Зат мөлшері. Моль. Авогадро саны
AΠEIPOΣTIKOΣ ΛOΓIΣMOΣ, TOMOΣ I – ΠANEΠIΣTHMIAKEΣ EKΔOΣEIΣ KPHTHΣ
APXEΣ ΦYΣIOΛOΓIAΣ, TOMOΣ I – ΠANEΠIΣTHMIAKEΣ EKΔOΣEIΣ KPHTHΣ
«Επίπτωση-Ποσοστό» Επίπτωση-ποσοστό = Αριθμός νέων περιπτώσεων νοσήματος κατά τη διάρκεια της περιόδου παρακολούθησης (Προσωποστιγμές ατόμων-ΑΣΘΕΝΕΙΣ που.
Παθογόνοι μικροοργανισμοί στα τρόφιμα Ενότητα 1: Εισαγωγή
Μάρκετινγκ, εμπορική επικοινωνία
«Αποδοτέος Κίνδυνος & Σχετικός Κίνδυνος»
Importance des critères (n = 300)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠANEΠIΣTHMIO AIΓAIOY ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ Πρακτική Άσκηση Πανεπιστημίου Αιγαίου-Β’ Φάση υποέργου Πρακτική Άσκηση Τμήματος Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού ΕΣΠΑ Παρουσίαση της Φιλοσοφίας των Πρακτικών Ασκήσεων στο ΤΕΠΑΕΣ ΠΕΡΣΑ ΦΩΚΙΑΛΗ Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Επιστ. Υπεύθυνη Προγράμματος Πρακτικής Άσκησης ΤΕΠΑΕΣ Ρόδος, 2011

2 Παρουσίαση της Φιλοσοφίας των Πρακτικών Ασκήσεων στο ΤΕΠΑΕΣ ΠΕΡΣΑ ΦΩΚΙΑΛΗ Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Επιστ. Υπεύθυνη Προγράμματος Πρακτικής Άσκησης ΤΕΠΑΕΣ Ρόδος, 2011

3 ΕΙΣΑΓΩΓΗ

4 ΟΡΙΣΜΟΙ: Αγορά εργασίας : Το πεδίο στο οποίο οι εργοδότες έρχονται σε επαφή με αυτούς που θέλουν να προσφέρουν την εργασία τους στην παραγωγική διαδικασία Πρακτική άσκηση (έτσι όπως ορίζεται εδώ): Η απασχόληση των φοιτητών/ριών σε επαγγελματικούς χώρους ως μέρος του Προγράμματος Σπουδών τους

5 Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης (έτσι όπως ορίζεται εδώ): Το Πρόγραμμα του Υπουργείου Παιδείας για το ΤΕΠΑΕΣ προβλέπει την απασχόληση 104 φοιτητών/ριών σε μονάδες του ιδιωτικού και δημόσιου τομέα.

6 Οι φοιτητές/ριες Εργάζονται 1-4 μήνες σε κάποιον φορέα απασχόλησης. Υποβάλλουν πρωτόκολλο με την εμπειρία τους Τους παρέχεται μικρή αποζημίωση από το Πρόγραμμα Κατοχυρώνουν ένα μάθημα επιλογής που το εντάσσουν σε όποιον τομέα επιθυμούν Οι φορείς Απασχολούν τους φοιτητές/ριες για το διάστημα της Πρακτικής Άσκησης χωρίς υποχρέωση αμοιβής/ ασφάλισης Φροντίζουν ώστε οι ασκούμενοι/ες να αποκτήσουν θετική εμπειρία από την αγορά εργασίας Το Τμήμα Ενημερώνει φοιτητές/ριες και φορείς για το Πρόγραμμα Δίνει τις απαιτούμενες γνώσεις στους φοιτητές/ριες Συντονίζει Παρακολουθεί, Εποπτεύει Διαχειρίζεται ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

7 ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Ερωτηματολόγιο φοιτητών/ριών Ερωτηματολόγιο φορέων Ερωτηματολόγιο εποπτών Βαθμολογία φοιτητών Αξιολόγηση προγράμματος Πρωτόκολλο Φοιτητών Έκθεση εποπτών

8 Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΣΤΟ ΤΕΠΑΕΣ

9 ΥΠΟΘΕΣΗ 1. Η ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ. ΕΊΝΑΙ ΣΥΓΚΡΙΣΙΜΗ ΜΕ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΕΙΝΑΙ: Γνώσεις Δεξιότητες Εμπειρίες Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ: Γνώσεις και Δεξιότητες αλλά σπάνια προσφέρει εργασιακή/ επαγγελματική εμπειρία Η πρακτική άσκηση των φοιτητών/ριών μπορεί να προσφέρει εργασιακή-επαγγελματική εμπειρία

10 Οι σπουδές 1.Έχουν ακαδημαϊκό χαρακτήρα 2.Προετοιμάζουν τους νέους και τις νέες για την είσοδο τους στην αγορά εργασίας Ο ακαδημαϊκός χαρακτήρες των σπουδών: Δεν είναι σκόπιμο να καταργηθεί Δεν είναι πάντα συμβατός με τις ιδιαιτερότητες της αγοράς εργασίας Πρέπει λοιπόν να βρεθούν τρόποι ώστε, στα πλαίσια των ακαδημαϊκού χαρακτήρα σπουδών, να υπάρξουν κρίκοι με την αγορά εργασιας ΥΠΟΘΕΣΗ 2. ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑΤΕΡΑ ΧΡΗΣΙΜΗ Η ΣΥΝΔΕΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΑΙ ΑΓΟΡΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Η πρακτική άσκηση των φοιτητών/ριών είναι ένας τέτοιος κρίκος

11 ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΜΑΣ προσφέρει εκπαίδευση, κυρίως ακαδημαϊκού τύπου ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ/ΡΙΕΣ - Σπουδάζουν - Προετοιμάζονται για την αγορά εργασίας Η ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Παράγει Ζητά ανθρώπους που να μπορούν να ανταποκριθούν στις ανάγκες της παραγωγής ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ

12 ΤΟ ΤΜΗΜΑ Εντάσσει στο πρόγραμμά σπουδών την πρακτική άσκηση των φοιτητών/ριών Οι ΦΟΙΤΗΤΕΣ/ΡΙΕΣ Ως μέρος των σπουδών τους προσφέρουν απασχόληση σε μονάδες του ιδιωτικού ή του δημόσιου τομέα Η ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Απασχολεί φοιτητές/ριες. ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ

13 ΥΠΟΘΕΣΗ 3. ΟΙ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΓΝΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ O/η απόφοιτος του ΤΕΠΑΕΣ (α) Μ πορεί ν α στελεχώσει μια μονοθέσια ή ολιγοθέσια μονάδα. και να πρέπει από μικρή ηλικία να ασχοληθεί με ένα πολυδιάστατο, αντικείμενο που έχει εκπαιδευτική διάσταση, διάσταση φροντίδας και διοικητική διάσταση. (β) Μπορεί ακόμα να αποφασίσει να ασχοληθεί επιχειρηματικά στο πεδίο αυτό Στις περιπτώσεις αυτές χρειάζεται να έχει διοικητικές/ διαχειριστικές γνώσεις, δεξιότητες και εμπειρίες

14 Συχνά χωρίς συνεργάτες, …… αφού πρέπει: Να διδάσκει Να φροντίζει Να διοικεί και να διαχειρίζεται το νηπιαγωγείο …..

15 Η πρακτική άσκηση μπορεί να βοηθήσει να αποκτήσουν οι φοιτητές/ριες πρακτικές γνώσεις σε θέματα διοίκησης/ διαχείρισης εκπαιδευτικών μονάδων και κυρίως μονάδων της προσχολικής αγωγής

16 ΥΠΟΘΕΣΗ 4. ΟΙ ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ/ΕΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΓΝΩΣΕΙΣ/ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ/ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΣΕ ΤΟΜΕΙΣ ΑΛΛΟΥΣ ΕΚΤΟΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ Οι απόφοιτοι/ες του ΤΕΠΑΕΣ μπορεί να επιλέξουν ή εκ των πραγμάτων να πρέπει να απασχοληθούν – όχι απαραίτητα ως νηπιαγωγοί- αλλά ως: Επιστήμονες της αγωγής γενικά Επιστήμονες της αγωγής ειδικά σε σχέση με τον εκπαιδευτικό σχεδιασμό Επιστήμονες γενικά Άρα, εκτός από τα νηπιαγωγεία, είναι σκόπιμο να γνωρίζουν και άλλου είδους μονάδες στην αγορά εργασίας. Η εμπειρία βοηθά στις επιλογές τους Η πρακτική άσκηση μπορεί να βοηθήσει σε τέτοιες επιλογές

17 ΥΠΟΘΕΣΗ 5. ΠΟΛΛΟΙ ΘΕΣΜΟΙ, ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΚΛΠ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΕΊΝΑΙ ΚΟΙΝΟΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΚΑΙ ΚΛΑΔΟΥΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ Οπότε, η εξοικείωση με ένα τομέα συνεπάγεται χρήσιμες εμπειρίες και για άλλους τομείς Η πρακτική άσκηση των φοιτητών/ριών μπορεί να βοηθήσει σε μια τέτοια κατεύθυνση

18 ΥΠΟΘΕΣΗ 6. ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΑΙ ΕΊΝΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟ ΝΑ ΤΗ ΜΟΙΡΑΣΤΟΥΜΕ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ Το άνοιγμα στην τοπική κοινωνία είναι απαραίτητο και οι φοιτητές/ριες μεταφέρουν προς τα έξω την εικόνα μας Θεωρούμε χρήσιμο να μεταφέρουν την εικόνα αυτή και στην αγορά εργασίας Η πρακτική άσκηση των φοιτητών/ριών μπορεί να βοηθήσει σε αυτό

19 ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ

20 ΕΠΙΛΕΧΘΗΚΑΝ ΦΟΡΕΙΣ ΑΠΌ ΠΟΙΚΙΛΟΥΣ ΚΛΑΔΟΥΣ ΑΜΕΣΑ ΚΑΙ ΕΜΜΕΣΑ ΣΧΕΤΙΚΟΥΣ ΜΕ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΟΥ ΤΕΠΑΕΣ Πολιτισμός Τομέας Υγείας Εκπαίδευση Τουρισμός Διοίκηση Τοπική Αυτοδιοίκηση ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΕΠΑΕΣ

21 ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΦΟΡΕΙΣ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ/ΡΙΩΝ ΏΣΤΕ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ/ΡΙΕΣ ΜΑΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ Να έχουν ολοκληρωμένη γνώση της δομής και λειτουργίας του φορέα Να έχουν εμπλοκή στη διοίκηση (οργάνωση, επικοινωνία, διαχείριση ανθρώπινων πόρων, διαχείριση συγκρούσεων, εισαγωγή καινοτομίας) Στην επαφή με τους φορείς να είναι χρήσιμοι και δημιουργικοί και ανοικτοί στη γνώση και στις νέες εργασιακές εμπειρίες

22 ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ Να είναι ανοικτοί στη συνεργασία με τους φοιτητές/ριες Να τους δίνουν καθήκοντα αρμοδιότητες ανάλογες με τα προσόντα τους Να λαμβάνουν υπόψη ότι δεν είναι ακόμα απόφοιτοι/ες Να τους προσφέρουν την εμπειρία που χρειάζονται

23 Οφέλη από αποκομίζουν οι φοιτητές/ριες μας: Βελτίωση του βιογραφικού Μικρή αποζημίωση Ένα μάθημα Επαφές με την αγορά εργασίας Επαγγελματική εμπειρία που ενισχύει την ποιότητα του ανθρώπινου κεφαλαίου Οφέλη από αποκομίζουν οι φορείς απασχόλησης Απασχόληση Ενθουσιώδεις συνεργάτες Πιθανοί μελλοντικοί συνεργάτες Μια αρχή σύνδεσης με το Τμήμα Εισροή από δημιουργικές ιδέες Οφέλη που αποκομίζει το Τμήμα μας: Ενισχύει την αποτελεσματικότητά του Γίνεται γνωστό Δημιουργεί δίκτυα με τον ιδιωτικό και το δημόσιο τομέα Αυξάνει την εξωστρέφειά του

24 ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ

25 Υπάρχουν αρκετοί δρόμοι σύνδεσης των σπουδών με την αγορά εργασίας. Η Πρακτική Άσκηση των φοιτητών/ριών σε μονάδες του ιδιωτικού και του δημόσιου τομέα που σχετίζονται άμεσα αλλά και έμμεσα με την εκπαίδευση είναι ένας από αυτούς. Η παρούσα φάση εφαρμογής της Πρακτικής Άσκησης, όπως περιγράφεται σήμερα, έδωσε ήδη τους πρώτους καρπούς. Πιστεύουμε ότι σύντομα θα έχουμε την ευκαιρία να επεκτείνουμε το Πρόγραμμα προς όφελος της μαθησιακής διαδικασίας, του Πανεπιστημίου και της Κοινωνίας

26 Σας ευχαριστώ πολύ!