Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση: Ερευνητικό Σχέδιο Ι Στις ανθρωπιστικές επιστήμες επικράτησαν δύο ερευνητικές κατευθύνσεις: Η στατιστική ανάλυση (συνυπολογίζει.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Μετρήσεις Κεντρικής Τάσης
Advertisements

Στατιστική Ι Παράδοση 5 Οι Δείκτες Διασποράς Διασπορά ή σκεδασμός.
Στατιστική Ι Παράδοση 6 Η Κανονική Κατανομή
Εισαγωγή στην Κοινωνιογλωσσολογία
Μάθημα 2 ο : Βασικές έννοιες 1 Ακαδημαϊκό Έτος
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟΥ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ
Κοινωνιολογική Έρευνα
Στατιστική I Χειμερινό Γ. Παπαγεωργίου
Ανάλυση Ποσοτικών Δεδομένων Στατιστική
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ Η επιστήμη που ασχολείται με την συλλογή δεδομένων,ανάλυση και ερμηνεία αυτών Η επιστήμη με τη χρήση της οποίας λαμβάνουμε αποφάσεις κάτω από.
ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ
Τι είναι η Κατανομή (Distribution)
ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ “Επιστημονική εργασία” Εύρεση πηγών Άξονες δομής επιστημονικού άρθρου (αναγνώριση) Κανόνες γραφής επιστημονικού άρθρου (αναγνώριση)
Στατιστική – Πειραματικός Σχεδιασμός Βασικά. Πληθυσμός – ένα μεγάλο σετ από Ν παρατηρήσεις (πιθανά δεδομένα) από το οποίο το δείγμα λαμβάνεται. Δείγμα.
PSY 301 Μάθημα 2ον KOINΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΜΕΘΟΔΟΙ & ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ.
Στατιστικά περιγραφικά μέτρα Παναγιώταρου Αλίκη Τμήμα Νοσηλευτικής 5η Διάλεξη.
Σχεδιασμός των Μεταφορών Ενότητα #5: Δειγματοληψία – Sampling. Δρ. Ναθαναήλ Ευτυχία Πολυτεχνική Σχολή Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών.
Διαστήματα Εμπιστοσύνης α) για τη μέση τιμή β) για ένα ποσοστό.
Σεμινάριο Τελειοφοίτων Διατύπωση ερευνητικών υποθέσεων.
ΕΝΝΟΙΕΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ Γ. Σιδερίδης. ΕΝΝΟΙΕΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ- ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ Η στατιστική ως επιστήμη.....γιατί ακριβώς τη χρειαζόμαστε; Η στατιστική ως επιστήμη.....γιατί.
ΕΛΕΓΧΟΙ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ Η πιο συνηθισμένη στατιστική υπόθεση είναι η λεγόμενη Υπόθεση Μηδέν H 0. –Υποθέτουμε ότι η εμφανιζόμενη διαφορά μεταξύ μιας.
Έλεγχος Υποθέσεων Ο έλεγχος υποθέσεων αναφέρεται στη διαδικασία αποδοχής ή απόρριψης μιας στατιστικής υπόθεσης, Κατά την εκτέλεση ενός στατιστικού ελέγχου,
ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΡΕΥΝΑΣ Δειγματοληψία
Διάστημα εμπιστοσύνης για τη διακύμανση. Υπολογισμός Διακυμάνσεως και Τυπικής Αποκλίσεως Όταν τα δεδομένα αφορούν πληθυσμό – μ είναι ο μέσος του πληθυσμού.
ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΓΓΡΑΦΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
► Η επιλογή του θέματος της έρευνας ► Ερευνητικά προβλήματα ► Διαθέσιμες πηγές ερευνητικών προβλημάτων ► Αξιολόγηση και διατύπωση ερευνητικού προβλήματος.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ για επεξεργασία δεδομένων έρευνας Εμμανουήλ Κακάρογλου Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ12.
► Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Έρευνα ► Ορισμοί ► Χαρακτηριστικά επιστημονικής έρευνας ► Τύποι της έρευνας ► Η χρησιμότητα της έρευνας στο χώρο της υγείας.
ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΠΙΝΑΚΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ Πηγή: Βιοστατιστική [Σταυρινός / Παναγιωτάκος] Βιοστατιστική [Τριχόπουλος / Τζώνου / Κατσουγιάννη]
ΔΙΑΛΕΞΗ 11η Ποσοτική έρευνα υγείας
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕκπαιδευτικΗς ΕΡΕΥΝΑΣ: Συγγραφη εργασιας
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΑΓΟΡΑΣ
Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση: Ερευνητικό Σχέδιο ΙΙ
Τι είναι «διάστημα» (1). Διαστήματα Εμπιστοσύνης α) για τη μέση τιμή (ποσοτικά) β) για ένα ποσοστό (ποιοτικά)
Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση: Ερευνητικό Σχέδιο ΙΙ
Εισαγωγή στην Κοινωνική Έρευνα Ι
Εισαγωγή στην Κοινωνική Έρευνα Ι
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ - ΑΣΥΜΜΕΤΡΙΑΣ - ΚΥΡΤΩΣΕΩΣ
Επικρατούσα τιμή. Σε περιπτώσεις, που διαφορετικές τιμές μιας μεταβλητής επαναλαμβάνονται περισσότερο από μια φορά, η επικρατούσα τιμή είναι η συχνότερη.
Ανάλυση- Επεξεργασία των Δεδομένων
Στατιστικές Υποθέσεις
Μεθοδολογία των Επιστημών του Ανθρώπου: Στατιστική
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Μεθοδολογία έρευνας και στατιστική – Δείγμα –Κατανομές
Μέτρα μεταβλητότητας ή διασποράς
Επαγωγική Στατιστική Εκτίμηση και Έλεγχος μέσων τιμών Χαράλαμπος Γναρδέλλης Τμήμα Τεχνολογίας Αλιείας και Υδατοκαλλιεργειών.
Εκτιμητική: σημειακές εκτιμήσεις παραμέτρων
Έλεγχος Υπόθεσης για το μέσο ενός πληθυσμού
Ερμηνεία Σχετικού λόγου ( Odds ratio ) -1
Μέθοδος ελαχίστων τετραγώνων – Μεθοδολογία παλινδρόμησης
Φοιτήτρια: Γιάου Ευαγγελία
Ποιοτική μεθοδολογία έρευνας στη Διδακτική των Μαθηματικών
Έλεγχος για τη διαφορά μέσων τιμών μ1 και μ2 δύο πληθυσμών
Πού χρησιμοποιείται ο συντελεστής συσχέτισης (r) pearson
Άσκηση 2-Περιγραφικής Στατιστικής
Μεθοδολογία Έρευνας 3ο εξάμηνο
Πολυσυγγραμμικότητα Εξειδίκευση
Έλεγχος υποθέσεων με την χ2 «χι -τετράγωνο» κατανομή
Κύρια βήματα της έρευνας Πρωτόκολλο έρευνας
Εισαγωγή στην Στατιστική
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΧΡΟΝΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΡΓΩΝ
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 9η Σύνταξη Πτυχιακής Εργασίας
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Επαγωγική Στατιστική Συσχέτιση – Συντελεστής συσχέτισης Χαράλαμπος Γναρδέλλης Τμήμα Τεχνολογίας Αλιείας και Υδατοκαλλιεργειών.
Παναγιώταρου Αλίκη Τμήμα Νοσηλευτικής
Βαςικα Στατιςτικα Μετρα
Τι είναι «διάστημα» (1). Διαστήματα Εμπιστοσύνης α) για τη μέση τιμή (ποσοτικά) β) για ένα ποσοστό (ποιοτικά)
Επαγωγική Στατιστική Συσχέτιση – Συντελεστές συσχέτισης Χαράλαμπος Γναρδέλλης Εφαρμογές Πληροφορικής στην Αλιεία και τις Υδατοκαλλιέργειες.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση: Ερευνητικό Σχέδιο Ι Στις ανθρωπιστικές επιστήμες επικράτησαν δύο ερευνητικές κατευθύνσεις: Η στατιστική ανάλυση (συνυπολογίζει αιτίες και τα αποτελέσματα) Διαμορφωτική ανάλυση (αντιλαμβάνεται τη συγκρότηση του κόσμου από διακεκριμένους συνδυασμούς καθοριστικών παραγόντων-υλιστική φαινομενολογία)

Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση: Ερευνητικό Σχέδιο Ι Τα χαρακτηριστικά μιας καλής έρευνας:  Οι καλές ιδέες  Το καλό ερευνητικό σχέδιο

Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση: Ερευνητικό Σχέδιο Ι Πως προκύπτουν οι καλές ιδέες;  Συζήτηση με συμφοιτητές ή καθηγητές  Από επιστημονικά άρθρα  Από επιστημονικά βιβλία  Από ενόραση (Σπάνια)

Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση: Ερευνητικό Σχέδιο Ι  Πρωταρχικό ζητούμενο η διατύπωση του υπό διερεύνηση θέματος  Η υπομονετική μελέτη οδηγεί στην ερευνητική ωριμότητα  Θεμελίωση του ερευνητικού σχεδίου σε μια επιστημονική θεωρία

Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση: Ερευνητικό Σχέδιο Ι Το πλαίσιο διερεύνησης, της ΔΤΕ, είναι η κατανόηση των δομών που δημιουργούνται στον χώρο από τους συμμετέχοντες και τον εμψυχωτή

Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση: Ερευνητικό Σχέδιο Ι  Το πλαίσιο διερεύνησης χαρακτηρίζεται από κανονικότητα.  Το πλαίσιο διερεύνησης είναι απρόβλεπτο και εξαρτάται από τους δομικούς σχηματισμούς και την ελευθερία των ατόμων μέσα σ’ αυτούς.

Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση: Ερευνητικό Σχέδιο Ι  Το ερευνητικό σχέδιο προσφέρει μια καθοδηγητική δομή για οριοθέτηση των ερευνητικών δράσεων και την κατάλληλη τοποθέτηση του ερευνητή στο πεδίο της έρευνας

Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση: Ερευνητικό Σχέδιο Ι Η ερευνητική διαδικασία εστιάζεται στην απάντηση ενός ερωτήματος Η ερευνητική ερώτηση πρέπει να πληροί κάποια κριτήρια: Να επιστρατεύονται αξιόπιστα δεδομένα για ν’ απαντηθεί Να είναι απλή στη διατύπωση

Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση: Ερευνητικό Σχέδιο Ι Να μπορεί να μετατραπεί σε εμπειρική έρευνα (Συλλογή ερευνητικών δεδομένων) Τα ερευνητικά ερωτήματα είναι σημαντικά επειδή: Καθοδηγούν την ανασκόπηση της βιβλιογραφίας Καθορίζουν τον τύπο των απαντήσεων

Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση: Ερευνητικό Σχέδιο Ι Προσδιορίζει το πλαίσιο συλλογής ερευνητικών δεδομένων  Όσο προχωράει η εμβάθυνση στην εμπειρική έρευνα είναι πιθανή μια ελαφρά τροποποίηση των ερευνητικών ερωτημάτων  Απαραίτητη προϋπόθεση για τη διατύπωση σωστών ερευνητικών ερωτημάτων η ανασκόπηση σχετικών ερευνών

Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση: Ερευνητικό Σχέδιο Ι Στατιστικοί όροι: Ο μέσος όρος (Το σύνολο των τιμών μιας μεταβλητής δια του αριθμού τους) Η διάμεσος (Είναι η τιμή που διαιρεί την κατανομή των τιμών της μεταβλητής σε δύο ίσα μέρη, όταν οι τιμές που παίρνει η μεταβλητή τοποθετηθούν σε αύξουσα σειρά Η κορυφαία ή δεσπόζουσα τιμή: Είναι η τιμή που έχει την μεγαλύτερη συχνότητα

Το εύρος των τιμών: Είναι το διάστημα του τμήματος μέτρησης που περιλαμβάνεται μεταξύ της μικρότερης και της μεγαλύτερης τιμής Διακύμανση (S2 )(Variance): Είναι η μέση τιμή των τετραγώνων των διαφορών των τιμών της μεταβλητής από τον μέσο όρο Μ Η τυπική απόκλιση (S) (Deviation): Είναι η θετική τετραγωνική ρίζα της διακύμανσης Κανονική κατανομή: Οι τιμές της μεταβλητής κατανέμονται εξίσου αριστερά και δεξιά του μέσου όρου και οι ακραίες τιμές σε ίση απόσταση Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση: Ερευνητικό Σχέδιο Ι

Ανεξάρτητη μεταβλητή: είναι εκείνη που υφίσταται επεξεργασία Εξαρτημένη μεταβλητή: είναι εκείνη που μετριέται ή καταχωρείται Τυπικό σφάλμα: Δείχνει πόσο κοντά είναι το πειραματικό δείγμα στην παράμετρο του συνολικού πληθυσμού Διάστημα εμπιστοσύνης: Ένα δεδομένο διάστημα που έχει πιθανότητα να περιέχει την αλήθεια (Συνήθως: 90%,95%,99%) Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση: Ερευνητικό Σχέδιο Ι

 Βαθμοί ελευθερίας: ο αριθμός των τιμών κατά τον τελικό υπολογισμό μιας στατιστικής, οι οποίες είναι ελεύθερες να ποικίλλουν Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση: Ερευνητικό Σχέδιο Ι

Συγγραφή ερευνητικής μελέτης (Δομή) 1.Περίληψη (λέξεις κλειδιά) 2.Θεωρητικό πλαίσιο 3.Σκοπός της έρευνας-Ερευνητικές υποθέσεις 4.Μέσα συλλογής δεδομένων 5.Ερευνητικός πληθυσμός 6.Ευρήματα 7.Ερμηνεία των ευρημάτων-Συζήτηση Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση: Ερευνητικό Σχέδιο Ι

Σημαντικές ιστοσελίδες 1.ERIC - Education Resources Information Center Sage Publications JSTOR- h?acc=off&wc=on Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση: Ερευνητικό Σχέδιο Ι

Σημαντικές ιστοσελίδες 4. Project Muse - Johns Hopkins University Taylor & Francis- 6. Questia Online Library Google- Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση: Ερευνητικό Σχέδιο Ι