Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Advertisements

1 Δορυφορικό 2 ης ομάδας. 2 Είσαι στη μέση του μαθήματος και βλέπεις...  έναν μαθητή να βγαίνει από την αίθουσα διδασκαλίας,  δύο μαθητές να μιλούν.
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Eπιμέλεια Τίκβα Χριστίνα
πώς να βοηθήσω το παιδί μου με τη μελέτη στο σπίτι
Μάθημα Αγγλικής Γλώσσας 3ο Δημοτικό Σχολείο Ζωγράφου
«Ενδυναμώνοντας την Παιδαγωγική Αυτονομία
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
«Προσέχω-κοιτώ-ασφαλώς κυκλοφορώ»
ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ Βασικές δεξιότητες μελέτης. Β. Βασιλείου.
7ο Δημοτικό Σχολείο Τρίπολης
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
RESPECT DIVERSITY ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΟ ΑΙΝΙΓΜΑ ΝΩΝΤΑΣ ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΣ
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΠΟΛΛΑΠΛΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ Howard Gardner Θέμα: Ανακύκλωση.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
4. Απόψεις και κίνητρα των μαθητών στο μάθημα των Μαθηματικών.
Βιωματικές Δράσεις 2 ο Γυμνάσιο Καλλίπολης
Ο Πάνος στη «Στοιχειωμένη αίθουσα» δήλωσε για τον Ιορδάνη: «Αυτός έχει τσακωθεί με τη Γραμματική, όπως και με κάθε άλλο μάθημα εκτός από τα Μαθηματικά.
1.1 Τίτλος Διδακτικής Πρακτικής «Ψυχική Υγεία – Διαπροσωπικές σχέσεις»
Διαφορετικότητα 4ο Δημοτικό Σχολείο Ελληνικού Ομάδα: Δανάη Φαλέκα
Λέμε ΌΧΙ Στο Σχολικό Εκφοβισμό
12/ Θ 1 Ο ΟΛΟΗΜΕΡΟ Δ. Σ. Ν. ΠΕΡΑΜΟΥ Παλάζογλου Μαρία Ντελή Βασιλική Υψηλού Ελισάβετ.
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΤΡΕΛΟΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ Λογοτεχνία – Γλώσσα Ονόματα μαθητών Ασλανίδου Νεκταρία – Χριστίνα Α1 Τουλούμη Αντιγόνη Α4 Αραούζου Βαρδαλάχου Αθηνά Α1 Νικοδημητροπούλου.
Γυμνάσιο-Λύκειο Γραβιάς «Ο λόγος στους μαθητές»
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
 Προσαρμόζοντας τις προσδοκίες Οι γονείς πρέπει να καταλάβουν ότι το δυσλεκτικό παιδί τους χρειάζεται να προσπαθήσει περισσότερο και με διαφορετικό τρόπο.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΛΑΜΠΡΟΣ ΓΚΙΚΑΣ ΤΑΞΗ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΤΜΗΜΑ 1ο
ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΣΤΟΝ ΕΞΩ ΚΟΣΜΟ 17 Ασίκη Ζωή / 1 ο Δημοτικό Σχολείο Ελευθερούπολης.
Διδασκαλια και Μαθηση με Χρηση ΤΠΕ
Αγαπημένο μου παιδί....
Διδακτική Πληροφορικής
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Επηρεάζοντας έμμεσα το πρόβλημα
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ στο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Γιώργος Σούλτης.
Εργασία στο μάθημα : Η Λογοτεχνία στο Νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαίρη.
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
Πανεπιστήμια Πατρών Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική ηλικία Μάθημα: Δραστηριότητες από τον κόσμο.
Προς μια αποτελεσματικότερη συνεργασία Αναστασία Χ’ Γιαννακού Σύμβουλος Ειδικής Εκπαίδευσης Επαρχίας Λευκωσίας.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Συνέντευξη με νήπια.
Εθισμός στο Διαδίκτυο.
ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΩΦΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΗΣ ΕΠΑΡΧΙΑΣ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ Χριστίνα Γιασεμή Ειδική.
ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Στο προηγούμενο μάθημα είχαμε μιλήσει για το παιχνίδι, τον ορισμό του, τη σημασία του, τα είδη του παιχνιδιού κατά τον Piaget , και το.
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
Η δύναμη της εικόνας Σήμερα γιορτάζουμε την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου με θέμα «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο»
Αγαπημένο μου παιδί....
Το παιδί με «Διάσπαση Προσοχής» (Inattention):
Η Τριάδα Διαταραχών στον Αυτισμό
Εξελικτικές Μαθησιακές Δυσκολίες
Δομημένη Εκπαίδευση Βασικές Αρχές
Ο ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Κατανοώντας τους φίλους Carol Grey The sixth sense II
Διδασκαλία με την μέθοδο project
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Πόσο συχνά τον/την βλέπω Όνομα και ηλικία Πού μένει;
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Γλωσσική ανάπτυξη – Κατάκτηση γλώσσας
Ένα κουίζ για την ασφάλεια στον ψηφιακό κόσμο
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΗΣΙΟΥ ΕΔΕΣΣΑΣ ΠΕΛΛΑ
Θεατρικές δραστηριότητες και τεχνικές
1ο Νηπιαγωγείο Πατρών
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος

Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της δραστηριότητα. Να παίζει με το νερό. Δε θέλει να συνεχίσει στην επόμενη δραστηριότητα όσο και αν της το επαναλαμβάνει η δασκάλα. Τι θα κάνατε σε αυτή την περίπτωση;

Προσχολική ηλικία Σημαντικά σημεία Τα παιδιά με αυτισμό ανταποκρίνονται καλύτερα στις οπτικές οδηγίες Το οπτικό πρόγραμμα ημέρας δίνει ξεκάθαρη δομή γιατί παρουσιάζει τις καθημερινές δραστηριότητες με λογική σειρά. Με την κάρτα αλλαγής ο δάσκαλος βοηθάει το παιδί να μεταβεί από τη μια δραστηριότητα στην άλλη.

Προσχολική ηλικία Η Εύα δεν είναι καλή στο να ζητάει βοήθεια, ιδιαίτερα όταν βρίσκεται σε ομάδα. Δεν προσπαθεί να επικοινωνήσει και στέκεται μόνη της, χαμένη και συγχυσμένη. Τι θα κάνατε σε αυτή την περίπτωση;

Προσχολική ηλικία Σημαντικά σημεία προσπαθήστε να ενθαρρύνεται το παιδί να ζητάει βοήθεια σε κάθε περίπτωση. Εάν το παιδί δεν ζητάει βοήθεια λεκτικά, ενθαρρύνετε το να το κάνει αμέσως μετά από το μη λεκτικό τρόπο.

Σχολική ηλικία (Δημοτικό) Ο Στέφανος δυσκολεύεται όταν τελειώνει το μάθημα και βγαίνουν όλα τα παιδιά μαζί από την τάξη. Γίνεται απότομος και σπρώχνει τους άλλους στην προσπάθειά του να βγει πρώτος. Σαν αποτέλεσμα υπάρχουν πολλοί καυγάδες με τα άλλα παιδιά. Τι θα κάνατε σ’ αυτή την περίπτωση;

Σχολική ηλικία (Δημοτικό) Σημαντικά σημεία: Οπτική οργάνωση ή σήματα χρειάζονται σε πολλές περιπτώσεις μέσα στην τάξη. Σε κάθε περίπτωση προσπαθήστε να βρείτε ευκαιρίες για να τους ενδυναμώσετε την αυτοεκτίμηση και την αυτοπεποίθησή τους και να ενθαρρύνετε την ανεξαρτησία

Σχολική ηλικία (Δημοτικό) Ο Χριστόφορος συχνά τρέχει σε περιοχές του γυμναστηρίου που είναι έξω από τα όρια, επειδή δεν μπορεί να επισημάνει τα όρια Τι θα κάνατε σε αυτή την περίπτωση

Σχολική ηλικία (Δημοτικό) Σημαντικά σημεία: Τα παιδιά με αυτισμό μαθαίνουν οπτικά, έτσι μαθαίνουν καλύτερα όταν ορίζονται τα όρια οπτικά μέσα στην τάξη ή στον χώρο του σχολείου Η δημιουργία φανερών ορίων σε παιχνίδια είναι πολύ σημαντική για τα παιδιά με αυτισμό, καθώς είναι πολύ δύσκολο για αυτά να ασχολούνται με δυο πράγματα ταυτόχρονα, για παράδειγμα να παίζουν το παιχνίδια και να ελέγχουν τα όρια.

Σχολική ηλικία (Δημοτικό) Ο Στέφανος γίνεται δυστυχής όταν πρέπει να απομνημονεύσει μακροσκελείς λεκτικές οδηγίες. Συχνά ξεχνά σε ποιο σημείο βρίσκεται και τι πρέπει να κάνει. Εσείς τι θα κάνατε;

Σχολική ηλικία (Δημοτικό) Σημαντικά σημεία: Οι μαθητές με αυτισμό έχουν δυσκολίες με τις λεκτικές οδηγίες Εάν δίνονται λεκτικές οδηγίες σιγουρευτείτε ότι ο μαθητής ξέρει ανά πάσα στιγμή τι πρέπει να κάνει. Για παράδειγμα δώστε του τις οδηγίες γραμμένες από πριν ή γράψτε τα βασικά σημεία και τοποθετείστε τα μπροστά του

Σχολική ηλικία ( Γυμνάσιο) Ο Μάρκ έχει δυσκολία να θυμηθεί ποιο βιβλίο χρειάζεται για κάθε μάθημα. Στην αρχή του μαθήματος αδειάζει όλα τα βιβλία στο θρανίο και περνάει αρκετή ώρα μέχρι να βρει το σχετικό βιβλίο. Αυτό καθυστερεί την έναρξη του μαθήματος και κάνει τα άλλα παιδιά να δυσανασχετούν. Τι θα κάνατε σε αυτή την περίπτωση;

Σχολική ηλικία (Γυμνάσιο) Σημαντικά σημεία: Ο προγραμματισμός και η οργάνωση εκ των προτέρων θέτει πολλές προκλήσεις. Η χρησιμοποίηση του χρωματικού κώδικα μπορεί να βοηθήσει να ξεπεραστούν πολλές δυσκολίες στον προγραμματισμό. Σ’ αυτό το βίντεο οι άλλοι μαθητές γνωρίζουν τη δυσκολία του Μάρκ. Αυτή η προσέγγιση βοηθάει στη συγκεκριμένη περίπτωση αλλά για κάποιον άλλο μαθητή θα χρειαζόταν μια πιο διακριτική προσέγγιση, σύμφωνα με τις ανάγκες του.

Σχολική ηλικία (Γυμνάσιο) Στον Μάρκ αρέσει το μάθημα της γλώσσας αλλά συχνά διακόπτει τη δασκάλα λέγοντας ότι κάνει λάθος. Αυτό προσβάλλει τη δασκάλα αλλά και τα άλλα παιδιά το βρίσκουν διασκεδαστικό και γελάνε, πράγμα που διακόπτει διαρκώς το μάθημα. Τι θα κάνατε σε αυτή την περίπτωση

Σχολική ηλικία (Γυμνάσιο) Σημαντικά σημεία: Για να μη δημιουργούνται διακοπές, ζητείστε από το μαθητή να καταγράψει τις αντιρρήσεις του και να της συζητήσει αργότερα Εξηγείστε γιατί είναι λάθος να διακόπτει κανείς Σκεφτείτε τη χρήση μιας κοινωνικής ιστορίας που να καταδεικνύει στο παιδί πως η συμπεριφορά του επηρεάζει τους άλλους.

Σχολική ηλικία (Γυμνάσιο) Το αγαπημένο θέμα για τον Μάρκ είναι τα τρένα. Μιλάει για αυτά σε κάθε ευκαιρία άσχετα από το πόσες φορές ο δάσκαλος του ζητάει να μην το κάνει. Όταν αρχίσει να μιλάει είναι πολύ δύσκολο για το δάσκαλο ή τους άλλους μαθητές να τον κάνουν να σταματήσει. Τι θα κάνατε σε αυτή την περίπτωση;

Σχολική ηλικία (Γυμνάσιο) Σημαντικά σημεία: Προσπαθήστε να οργανώσετε το μάθημα εκ των προτέρων έτσι ώστε να ο μαθητής να γνωρίζει το ρόλο του όλη την ώρα. Αυτό βοηθάει να περιορίσει την εμμονή του. Ακόμη και αν έχει οργανωθεί καλά η ώρα του μαθήματος ο δάσκαλος θα χρειαστεί πολλές φορές να του υπενθυμίσει τη συμφωνία.

Σχολική ηλικία (Γυμνάσιο) Όταν ο δάσκαλος εξετάζει προφορικά ο Μάρκ απαντάει αμέσως χωρίς να είναι η σειρά του. Μπορεί να σηκώσει το χέρι του αλλά και πάλι απαντά αμέσως συχνά πριν ακόμη τελειώσει την ερώτηση ο δάσκαλος. Τα άλλα παιδιά δεν έχουν ευκαιρία να απαντήσουν παρόλο που έχουν σηκώσει τα χέρια τους. Τι θα κάνατε σ’ αυτή την περίπτωση

Σχολική ηλικία (Γυμνάσιο) Σημαντικά σημεία: Όταν ένας μαθητής με αυτισμό έχει δυσκολία να καταλάβει πότε είναι σωστό να συμμετέχει στα πλαίσια του μαθήματος, μπορείτε να του δώσετε ένα χαρτί για να απαντάει και εξηγείστε από πριν πως θα το χρησιμοποιεί. Χρησιμοποιείστε μια κοινωνική ιστορία για να του εξηγείστε πως η συμπεριφορά του επηρεάζει τους άλλους