ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ : ο Γ/ΣΙΟ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΠΕΔΙΟ: «Σχολική και Κοινωνική Ζωή» ΘΕΜΑ : «Εγώ και εσύ μαζί» ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΕΚΠ/ΚΟΣ : Ανδριώτη Θεοδοσία.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Παγκόσμια ημέρα κατά της ενδοσχολικής βίας και του σχολικού εκφοβισμού
Advertisements

3o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ Σχ. Έτος :
6 Μαρτίου 2013: ΑΦΟΡΜΗ για Δράσεις κατά της βίας στο σχολείο ΔΙ.Δ.Ε. ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ Μαρία Π. Δοντά Υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
"Η αλληλεπίδραση του αθλητισμού με τη κοινωνική πραγματικότητα”
Ερευνητική Εργασία Β2 Λυκείου Γ.Ε.Λ. Βαθέος Αυλίδος.
Λύκειο Αγίου Νικολάου ΕΡΕΥΝΑ Αυτοαξιολόγησης Μαθητή Ευγενία Γαλιούνα Καθηγήτρια Πληροφορικής.
Η μελέτη του φαινομένου εμπεριέχει δυο τάσεις:
ΕΠΑΛ ΣΥΚΕΩΝ : ΣΧΟΛΙΑ ΧΩΡΙΣ ΒΙΑ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ
Δ Η Μ Η Τ Ρ Η Σ Ε Υ Σ Τ Α Θ Ι Α Δ Η Σ Τ Α Ξ Η : ΑΤ’1
Μαθαίνω να προχωρώ … και συναντώ το Πανεπιστήμιο της πόλης μου 1 ο Γυμνάσιο Ηρακλείου Σχολικό έτος: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ.
Ομάδα: Πανδώρα &Πλάτωνας.. Το συμβόλαιο μας Σήμερα Παρασκευή 04/10/2013 συγκεντρωθήκαμε για να συντάξουμε το συμβόλαιο της ομάδας ‘’Πανδώρα και Πλάτωνας’’,
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
ΣΤΟΧΟΙ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ. Το εργαστήρι στηρίζεται στην ενεργητική παρουσία των συμμετεχόντων. Οι συμμετέχοντες έχουν τη δυνατότητα μέσα από την ανταλλαγή.
ΚΑΠΝΙΣΜΑ; ΌΧΙ ΕΜΕΙΣ! SİGARA MI? BİZDEN UZAK!
2 ο Γυμνάσιο Νέας Ιωνίας Παρουσίαση αποτελεσμάτων ερωτηματολογίου: «Επίδραση του κοινωνικού περιβάλλοντος στη ζωή του σχολείου» 2ο Γυμνάσιο Νέας.
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ Β’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤ’ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Παρεμβάσεις ενάντια στο σχολικό εκφοβισμό Εντοπίζονται σε τρία επίπεδα: Στοχευμένες παρεμβάσεις Ολιστικές παρεμβάσεις ή παρεμβάσεις βασισμένες στο σχολείο.
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
ΚΟΙΝΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 4ου & 22ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΕΥΟΣΜΟΥ
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ.
Π Ρ Ο Γ Ρ Α Μ Μ Α ΤΑ Μ Ε Τ Α Π Τ Υ Χ Ι Α Κ Ω Ν Σ Π Ο Υ Δ Ω Ν.
15 ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ Μαθαίνω για το ΕΣΠΑ Από τις μαθήτριες της Γ΄τάξης Σκριάπα Γεωργία Τσιακλάγκανου Ελένη.
Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων. Αφετηρία: α)από τη μικρή ομάδα στη μεγάλη και από τη μεγάλη στην ολομέλεια) β) διαμόρφωση μόνο μιας ομάδας στην οποία.
H εφαρμογή της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας στα φιλολογικά μαθήματα Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
3ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΥΜΗΤΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Β ΛΥΚΕΙΟΥ ΤΙΤΛΟΣ: «ΜΑΤΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΕΙΑ»
Αρχικός τίτλος: «Το κλίμα αλλάζει. Κάνε κάτι και εσύ» H ομάδα ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ξεκινά ένα πρόγραμμα που εποπτεύεται από τη ΓΓΝΓ, και υλοποιείται από το Ινστιτούτο.
ΜΑΘΑΙΝΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ
Βιωματικές δράσεις Α΄ τάξη Σχ. Έτος: Ά Τρίμηνο
SCHOOL MEDIATION ΣΧΟΛΙΚΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΖΕΦΥΡΙΟΥ
Bullying Τρόποι Πρόληψης και Αντιμετώπισης
1ο ΓΕΛ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Ομότιμοι Μεσολαβητές»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Αναγνώριση, έκφραση, χειρισμός συναισθημάτων»
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ.
Τα υπέρ και τα κατά Stomikrocosmotistaxismas.blogspot.gr.
Θέμα : « Ενδοσχολική Βία ».  A βραάμκια Ελεονώρα  Καραλή Σοφία  Σπυριδώνου Ειρήνη  Σωτηρίου Μαρία.
Λέμε όχι στο σχολικό εκφοβισμό «Επίλυση διαφορών» Αλέξανδρος Θεοφιλόπουλος - Γιώργος Ιωάννου Γυμνάσιο ΩΘΗΣΗ - Α’ Γυμνασίου - τμήμα Α1 - 1 Δεκεμβρίου 2015.
Ενδοσχολική Βία (Bullying). Διαστάσεις του φαινομένου Η ενδοσχολική βία και ο εκφοβισμός μεταξύ των μαθητών έχει αρχίσει να γίνεται αντικείμενο προσοχής,
Βία στα σχολεία. Τι είναι ο εκφοβισμός; O σχολικός εκφοβισμός συμβαίνει όταν κάποιος μαθητής ή μαθήτρια χρησιμοποιεί επανειλημμένα τη δύναμη του/της,
2ο ΓYMNΑΣΙΟ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΟΝ ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΖΩΗ ΤΑΞΗ Α ΘΕΜΑ – Η ΦΙΛΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ – Η υπεύθυνη καθηγήτρια Βαρβιτσιώτη Κων/να ΠΕ06.
1 ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΠΑΓΟΥ « ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΙΗΣΗ ΠΟΛΕΜΑΜΕ ΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ» ΤΑΞΗ : Γ3.
ΕΠΑ.Λ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΟΜΑΔΑ Β΄. ΤΡΟΠΟΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΠΕΔΙΑ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Ένα παραμύθι για το διαδικτυακό εκφοβισμό
Αξιοποίηση της μεικτής μάθησης με το LAMS στο Λύκειο Τσέχωφ: Αυτός ο πασίγνωστος- άγνωστος Σε συνεργασία με το Εργαστήριο Εκπαιδευτικού Υλικού & Εκπαιδευτικής.
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
Στα πλαίσια της ενότητας της Γλώσσας «Ατυχήματα» και της θεματικής ενότητας των Μαθηματικών «Συλλογή και επεξεργασία δεδομένων», αποφασίσαμε να εκπονήσουμε.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΓΡΙΑΣ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
6η Μαρτίου - Παγκόσμια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
33o Δημοτικό Σχολείο Πάτρας Παιδαγωγική συνάντηση: «Δε φοβάμαι στο σχολείο» Εκπαιδευτική έρευνα Οι γονείς του 33ου Δημοτικού Σχολείου εκφράζουν τις απόψεις.
Έρευνα για το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού
«Εκφοβισμός και βία στο σχολείο: ο ρόλος των ενηλίκων»
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
Γυμνάσιο Ν. Περάμου Διεύθυνση Δυτικής Αττικής Σχολικό έτος:
3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΓΕΡΑΚΑ, 6 ΜΑΡΤΙΟΥ 2013
ΕΓΩ – ΕΣΥ- ΕΜΕΙΣ ΝΙΚΗΣΑΜΕ ΤΟ ΦΟΒΟ
1o Λύκειο Ελευσίνας Πρόγραμμα Σχολικής Διαμεσολάβησης: 4ος χρόνος !
1ο Γυμνάσιο Μάνδρας Πρόγραμμα αγωγής σταδιοδρομίας
για να σχηματίσω τη λέξη
Όλοι ίσοι – όλοι διαφορετικοί:
2ο Γυμνάσιο Άνω Λιοσίων «Σχολική Διαμεσολάβηση»:
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ « Η ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΜΕ ΑΦΟΡΑ»
Η αναπηρία δεν είναι κολλητική
Μαθητικο ςυνεδριο-καλες πρακτικες πληροφορικης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ : ο Γ/ΣΙΟ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΠΕΔΙΟ: «Σχολική και Κοινωνική Ζωή» ΘΕΜΑ : «Εγώ και εσύ μαζί» ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΕΚΠ/ΚΟΣ : Ανδριώτη Θεοδοσία (ΠΕ01) ΤΜΗΜΑ PROJECT : Α2

Γιατί επιλέξαμε το θέμα; Από κοινού, οι μαθητές του τμήματος Α2 επέλεξαν ως θέμα τον εκφοβισμό, επειδή: πρόκειται για ένα κοινωνικό πρόβλημα που έχει διεισδύσει τα τελευταία χρόνια και στο σχολικό χώρο. τους δίνει την ευκαιρία να διερευνήσουν τις ανθρώπινες σχέσεις και να προτείνουν τρόπους βελτίωσής τους. προσδοκούν να ευαισθητοποιήσουν τους εαυτούς τους και τον περίγυρό τους και για να μάθουν να αντιμετωπίζουν ανάλογα περιστατικά

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΓΝΩΡΙΜΙΑΣ Στα πρώτα μαθήματα, δόθηκε η ευκαιρία στους μαθητές του Α2 να γνωριστούν καλύτερα μεταξύ τους μέσα από κάποια ερωτηματολόγια γνωριμίας, τα οποία συμπλήρωσαν και προαιρετικά, όσοι μαθητές ή μαθήτριες επιθυμούσαν, τα διάβασαν μέσα στην τάξη και μέσα σε κλίμα ευφορίας ακολούθησε συζήτηση.

Δείγματα από τα ερωτηματολόγια γ ν ω ρ ι μ ί α ς

Οι μαθητές χωρίστηκαν σε 5 ομάδες των 4-6 ατόμων. Ονομασίες ομάδων και μέλη: Τα έξι κανόνια Καμήλος Κ/νος,Θανασός Χαράλαμπος,Καλαϊτζίδου Στυλιανή.Ζέκης Βασίλης, Ελευθέρου Δήμητρα,Καφέτσης Γεώργιος Τα ανώνυμα τοστάκια Δήμος Χρήστος Διαμαντόπουλος Μάριος,Διονυσάτος Χαράλαμπος,Δρόσος Σάββας. Θεόδοτος Φίλιππος Άντε γεια Ζαχαρής Άγγελος Θανάσουλας Κ/νος Καλογιάννη Όλγα Θεοφανοπούλου Μαίρη Κοριτσοπαρεούλα Ζούμα Μαρία Ηλιοπούλου Γεωργία Γκέλμπα Αικατερίνη Κελαϊδή Αναστασία Ζγούρι Κωνσταντίνα Οι τρελιάρηδες Γκαραβέλης Θεόδωρος, Ευθυμιάδης Νικόλαος, Ιππολύτωβα Γαλήνη Ζίντρο Βασιλική, Καλαϊδόπουλος Νικόλαος

Τα μέλη κάθε ομάδας συναποφάσισαν τους ρόλους που θα αναλάβουν στο πλαίσιο της βιωματικής δράσης. Ρόλοι μελών ομάδας : -πρόεδρος, -γραμματέας, -εκπρόσωπος τύπου, -δημοσιογράφοι. Κάθε ομάδα συνέταξε το συμβόλαιό της, το οποίο διαπνεόταν από συνεργατική διάθεση, συλλογικότητα και αλληλοσεβασμό.

Σ Υ Μ Β Ο Λ Α Ι Α Ο Μ Α Δ Ω Ν

ΥΠΟ-ΘΕΜΑΤΑ Τι είναι ο σχολικός εκφοβισμός; Μορφές σχολικού εκφοβισμού. Αιτίες που οδηγούν στο σχολικό εκφοβισμό. Συνέπειες του σχολικού εκφοβισμού. Προτάσεις των ομάδων για εξάλειψη του σχολικού εκφοβισμού.

Ο πρόεδρος κάθε ομάδας επέλεξε τυχαία έναν από τους απεικονιζόμενους φακέλους, για να αναλάβει μαζί με τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας του ένα υπό-θεμα.

Φ Α Κ Ε Λ Ο Ι Ο Μ Α Δ Ω Ν

6 Μαρτίου 2015 : Παγκόσμια ημέρα κατά της ενδοσχολικής βίας. Οι μαθητές του Α2 ΄πήραν συνέντευξη από το συμμαθητή τους Θανασσό Χαράλα μπο,ο οποίος είναι μέλος της ομάδας ομότιμων διαμεσολαβητών. Μέσα από τη συζήτηση και τις ερωτήσεις που του έθεσαν τους δόθηκε η ευκαι- ρία να γνωρίσουν : -- ποιο είναι το έργο της ομάδας -- ποιοι είναι οι κανόνες της σχολικής διαμεσολάβησης -- ποια προβλήματα συναντούν κατά τη διαμεσολάβηση -- πώς ενεργούν όταν καλούνται να μεσολαβήσουν για την επίλυση προβλη- μάτων που προκύπτουν μεταξύ συμμαθητών και φίλων τους.

Βασικό μήνυμα του προγράμματος: Ε Π Ι Κ Ο Ι Ν Ω Ν Ι Α Δ Ι Χ Ω Σ Β Ι Α ! ! !

Οι ομάδες στέλνουν μηνύματα κατά της βίας

»

Προτάσεις για τον περιορισμό του φαινομένου

Προβλήματα που προέκυψαν κατά διάρκεια του μαθήματος του Project Ορισμένοι μαθητές: - προτιμούσαν να δουλέψουν ως μονάδες κι όχι ως μέλη μίας ομάδας - δεν συμμορφώνονταν πάντα με τους κανόνες του συμβολαίου της ομάδας τους. Επιπρόσθετα, εξ αρχής ο αριθμός των μαθητών του τμήματος ήταν ιδιαίτερα μεγάλος, με αποτέλεσμα να δυσχεράνει την ομαλή εξέλιξη του μαθήματος. Ωστόσο, παρά τις δυσκολίες που αντιμετώπισαν, τα παιδιά ασχολήθηκαν με ενθουσιασμό και ζήλο με το θέμα του σχολικού εκφοβισμού. Γι’αυτό, θα ήθελα να ευχαριστήσω από καρδιάς όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες του Α2.