Αντρέας Ξενοφώντος Δημοτικό Σχολείο Αγίας Μαρίνας Τάξη : Δ 1 2015-2016.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Θα σας εξηγήσω εγώ παιδιά μου! Κι εγώ το ένιωσα. Τι φταίει άραγε;
Advertisements

ΤΡΥΠΑ ΤΟΥ ΟΖΟΝΤΟΣ Άλκηστις.
ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΡΥΠΑΝΣΗ Λασκαρίδου Λίνα Ζαχαριάδου Αναστασία Αϊδινίδου Εύη Ζαχαριάδου Εύα Μυρτολλάρι Όλγα.
ΤΡΥΠΑ ΤΟΥ ΟΖΟΝΤΟΣ.
Λουκία Τζελέπη - Τμήμα Γ5
Ανακύκλωση χαρτιού.
ΤΟ ΔΕΡΜΑ Το δέρμα είναι το μεγαλύτερο όργανο του ανθρώπινου σώματος.
Η ΤΡΥΠΑ ΤΟΥ ΟΖΟΝΤΟΣ.
ΤΡΥΠΑ ΤΟΥ ΟΖΟΝΤΟΣ.
Ο φίλος μας το περιβάλλον
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΘΕΜΑ: ΤΡΥΠΑ ΤΟΥ ΟΖΟΝΤΟΣ
Διαχείριση Φυσικών Πόρων – Α’ & Β’ Λυκείου
ΟΖΟΝ.
Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΓΗ …σε δράση Προτεινόμενες λεζάντες: 1). Η ατμόσφαιρα περιβάλλει τη γη. 2). Ένας ανήσυχος πλανήτης. 3). Ο Γαλάζιος πλανήτης. Λέξη κλειδί.
Η θερμότητα διαδίδεται με ακτινοβολία
Το νερό συστήνεται Επιλογή φωτογραφιών και ανάγνωση κειμένου
Νίκολας Κοιλιάρης Ε΄1 Ε΄ Δημοτικό Σχολείο Λακατάμιας
ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ
Η τρυπα του οζοντοσ Εργασία των μαθητών: Γιάννη Πολυράβα, Κωνσταντίνος Τσερκέζη Γιάννη Χαντζηκωνσταντίνου.
Από τους μαθητές: Νταμπακάκη Όλγα Περιβολάκη Ευαγγελία
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT):
Η ΜΟΛΥΝΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: Α)ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ – ΨΥΞΗΣ Β) ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΚΤΙΡΙΩΝ-ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ- ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ  ΤΑΞΗ:Β 3’  2 ο ΛΥΚΕΙΟ ΛΑΜΙΑΣ  ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:ΠΛΑΚΑΣ.
Η ατμόσφαιρα.
ΛΙΩΣΙΜΟ ΤΩΝ ΠΑΓΩΝ.
Ρύπανση και μέθοδοι αντιμετώπισης
Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Ποιοτική και ποσοτική αλλοίωση της σύστασης ή της μορφής των φυσικών, χημικών και βιολογικών χαρακτηριστικών του περιβάλλοντος με αποτέλεσμα τη διατάραξη.
ΚΕΛΕΣΗ ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΕΛΕΣΗ ΕΛΠΙΔΑ
Γεωλογία & Διαχείριση Φυσικών Πόρων Κεφ Κλιματική Αλλαγή
ΧΡΥΣΑΝΘΟΣ ΧΡΥΣΑΝΘΟΥ Δ ΤΑΞΗ.  Γεια σας είμαι ο Χρύσανθος και θα σας μιλήσω για τα προβλήματα που δημιουργούμε στο περιβάλλον εμείς οι άνθρωποι.
ΑΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ΚΑΙ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΦΥΣΙΚΩΝ ΦΑΙΝΟΜΕΝΩΝ.
ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ
ΟΜAΔΑ:ΣΤΑΓΟΝΕΣ ΤΟΥ ΔΑΣΟΥΣ ΓΕΩΡΓΙΑ ΑΛΕΞΙΑΔΟΥ & ΜΑΡΙΝΑ ΛΑΜΠΑΚΗ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ Κ.ΑΛΕΞΙΑΔΗΣ ΚΩΣΤΑΣ.
Θέμα:Λιώσιμο Πάγων Χρυστάλλα Αναστασίου.
Σύσταση του ατμοσφαιρικού αέρα
ΠΡΩΤΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ … Μπορείς να σκεφτείς αν υπάρχει τίποτα άλλο που να μας δίνει χαρτί, φρούτα, καρπούς, ξυλεία, φωλιές για τα πουλιά και τα άλλα ζώα,
★ Πλανητικη Σκιαση Παρουσίαση απο τους μαθητές : ★ ΓΙΩΡΓΟ ΝΑΝΟ ★ ΔΗΜΗΤΡΗ ΘΕΡΣΙΤΗ.
5ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ
Μελετώ το δάσος Χάρις Χριστοφή
Άσκηση 8/1/2013 για όλες τις υποομάδες. Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΑΕΙΦΟΡΙΑΣ ΣΕ ΚΤΙΡΙΑ ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΕΙΣ Mια πόλη με λιγότερους δρόμους και περισσότερο πράσινο.
ΦΑΣΕΙΣ - ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ-ΨΥΞΗΣ ΧΩΡΩΝ
Εξασθένιση της στοιβάδας του όζοντος
Γεωγραφία Το φυσικό περιβάλλον.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Αρχικές ιδέες ΑΙΤΙΕΣ Λιώσιμο των πάγων Όξινη βροχή Τρύπα του όζοντος Σκουπίδια Καταστροφή του περιβάλλοντος Φαινόμενο θερμοκηπίου Εργοστάσια.
Η τρύπα του όζοντος Ιάσονας Ευαγγέλου. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΖΟΝ ΚΑΙ ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΟΥ Η γη, όπως πολλοί ξέρουμε, περιβάλλεται από την ατμόσφαιρα.
Κεφάλαιο 9 Η ατμόσφαιρα.
οικοσυστήματα της Ελλάδας!
Είναι αλήθεια τόσο τραγικά τα πράγματα?
Ενέργεια.
ΑΕΙΦΟΡΙΑ Γ’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ.
Από τον Νικόλα Φοινικαρίδη Φεβρουάριος, 2017
Θερμότητα.
Δ΄ τάξη Εμένα με νοιάζει.
Η επιρροη του φαινομενου του θερμοκηπιου στην καθημερινη Μασ ΖΩΗ
Λεωνίδας Κωστάλας, Μενέλαος Μικέδης
Το φαινόμενο του θερμοκηπίου:
Οδηγίες Συμπεριφοράς Δεν ακούμε μουσική με τον ήχο στη διαπασών.
Εργασία της μαθήτριας Άννας Μαρίας της τάξης ΣΤ
Εργασία φυσικών πόρων ομάδα 4
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Αρχικές ιδέες ΑΙΤΙΕΣ Λιώσιμο των πάγων Όξινη βροχή Τρύπα του όζοντος Σκουπίδια Καταστροφή του περιβάλλοντος Φαινόμενο θερμοκηπίου Εργοστάσια.
Περιβαλλοντικά Προβλήματα
Κλιματική αλλαγή Νεαροί επιστήμονες Ερευνούν & Αποφασίζουν
Η ΤΡΥΠΑ ΤΟΥ ΟΖΟΝΤΟΣ.
Μια παρουσίαση από τον: Άκη Κ.
1.8 Ατμοσφαιρική ρύπανση – Φαινόμενο θερμοκηπίου – Τρύπα όζοντος
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Σχ. Έτος:2012 – 13
Η ΜΟΛΥΝΣΗ ΤΗΣ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑΣ Ομάδα T-4: Ηλίας Παπαδόπουλος Κων/νος Παπαδόπουλος.
Η ΤΡΥΠΑ ΤΟΥ ΟΖΟΝΤΟΣ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αντρέας Ξενοφώντος Δημοτικό Σχολείο Αγίας Μαρίνας Τάξη : Δ

 Είναι ένα στρώμα αεριών το οποίο προστατεύει την γη από τον ήλιο, μειώνοντας την ηλιακή του δύναμη του.  Βρίσκεται στην στρατόσφαιρα.  Βρίσκεται πάνω από τον Νότιο Πόλο στην Ανταρτική και στην Αρκτική.

 Δεν είναι κανονική τρύπα.  Είναι στρώμα αερίων το οποίο μειώνεται και γίνεται πιο λεπτό στο πάχος του και δεν προλαμβάνει να μείωση την δύναμη του ήλιου και να φιλτράρει της ακτίνες του. Έτσι ο ήλιος είναι πιο καυτός.

Διάφορα αέρια και καυσαέρια που χρησιμοποιούμε καθημερινά μεγαλώνουν την τρύπα του όζοντος.  Τα καυσαέρια των αυτοκινήτων.  Τα αέρια που έχουν τα ψυγεία, τα κλιματιστικά και οι πυροσβεστήρες.  Τα χημικά σπρέι και τα καυσαέρια από εργοστάσια και πολλά άλλα.

 Ο δυνατός ήλιος προκαλεί αρκετές κακές ασθένειες στο σώμα μας και στα μάτια μας.  Ο πλανήτης μας θερμαίνεται πολύ και αυτό κάνει τους πάγους στην Ανταρτική και την Αρκτική να λιώνουν.  Όταν λιώνουν οι πάγοι αυξάνεται το νερό στην Θάλασσα και πολλές χώρες ( που έχουν θάλασσα γύρο τους ) και νησιά κινδυνεύουν να βυθιστούν.  Λόγο του ζεστού ήλιου σε πολλές περιοχές θα εξατμιστεί το νερό και θα έχουμε ξηρασία.

 Μπορούμε να φροντίσουμε να χρησιμοποιούμαι ηλιακά και ηλεκτρικά αυτοκίνητα και όχι με βενζίνη.  Μπορούμε να αρχίσουμε να ανακυκλώνουμε και να φροντίζουμε την φύση να μένει πάντα καθαρή.  Να φυτέψουμε πολλά δέντρα και να φροντίζουμε τα δάση μας να είναι πάντα καθαρά και ασφαλές. Αφού τα δέντρα καθαρίζουν τον αέρα από τα καυσαέρια και δίνουν οξυγόνο.