Προς μια αποτελεσματικότερη συνεργασία Αναστασία Χ’ Γιαννακού Σύμβουλος Ειδικής Εκπαίδευσης Επαρχίας Λευκωσίας.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Advertisements

Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Στο σχολείο Κάθε μέρα στο σχολείο, η δασκάλα ζητάει από τα παιδιά να διαβάσουν από το βιβλίο και να γράψουν στο τετράδιο. Τα παιδιά διαβάζουν από το βιβλίο.
Eπιμέλεια Τίκβα Χριστίνα
Μεθοδολογικά εργαλεία για το μάθημα της Πληροφορικής
«Ενδυναμώνοντας την Παιδαγωγική Αυτονομία
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ- ΥΠΕΡΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
5ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Η ομάδα στις ερευνητικές εργασίες. Τι είναι μια ομάδα; Πως μπορούμε να την προσδιορίσουμε; Η ομάδα έχει τουλάχιστον δυο στόχους α) Πραγματοποίηση ενός.
Κυπριακή Εκπαιδευτική Αποστολή
ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΣ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ Π.Ε.
Ορισμός εκφοβισμού Πότε εμφανίστηκε;
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ – ΣΧ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ –ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ 1/3/2004 Σκοπός – στόχοι της Συνάντησης Ο ρόλος του Σχολικού Συμβούλου (Παιδαγωγική ευθύνη λειτουργίας.
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ Β’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤ’ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟΥ ΔΟΚΙΜΙΟΥ ΝΕΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Πρακτικές Οδηγίες Εκπαίδευσης στην Κοινωνικοποίηση… Το τρίπτυχο της συνεργασίας: οι ομάδες που πλαισιώνουν τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ΕΙΡΗΝΗ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ.
Αναπτύσσοντας, κινητοποιώντας και βελτιώνοντας δεξιότητες: η εφαρμογή μαθησιακού προγράμματος σε ομάδα τμήματος του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου.
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Σημαντικοί άξονες του Μείζονος Προγράμματος Επιμόρφωσης Παναγιώτης Νταβαρίνος Σχολικός Σύμβουλος (ΠΕ02)
Σχολικός Εκφοβισμός School Bullying.
ΜΑΘΑΙΝΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ
Bullying Τρόποι Πρόληψης και Αντιμετώπισης
ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΣΤΟΝ ΕΞΩ ΚΟΣΜΟ 17 Ασίκη Ζωή / 1 ο Δημοτικό Σχολείο Ελευθερούπολης.
Βιωματικές δράσεις Α΄ τάξη Σχ. Έτος: Γ΄ Τρίμηνο
ΕΡΕΥΝ ΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ :ΗΜΕΡΙΔΑ
Αντιμετώπιση Μαθησιακών Δυσκολιών στα Μαθηματικά
Δημιουργία διδακτικού συμβολαίου- συμβολαίου τάξης Κανείς -ούτε οι ενήλικες, ούτε τα παιδιά- δεν επιθυμεί να διατάσσεται. Σε κανένα δεν αρέσει η υποταγή,
Διεπιστημονική Προσέγγιση της Παιδικής Σεξουαλικής Κακοποίησης Αθηνά Σπανάκη – Κοχιαδάκη Ιατρός, Βιοπαθολόγος Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πολιτικής Δήμου Ηρακλείου.
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
Βία στα σχολεία. Τι είναι ο εκφοβισμός; O σχολικός εκφοβισμός συμβαίνει όταν κάποιος μαθητής ή μαθήτρια χρησιμοποιεί επανειλημμένα τη δύναμη του/της,
«Στο δρόμο για την αειφορία».  Βρίσκεται στην περιοχή της Νέας Κυψέλης, στην οδό Δοϊράνης 43.  Μετρά 90 χρόνια λειτουργίας.  Έχει πλούσια συμμετοχή.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΩΦΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΗΣ ΕΠΑΡΧΙΑΣ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ Χριστίνα Γιασεμή Ειδική.
Σακελλαρίου Μαρία, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
H ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ THΣ ΕΝΤΑΞΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΑΠΩΛΕΙΑ ΑΚΟΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
(Απαντήσεις σελ βιβλίου)
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Παναγιώτης Σαραντόπουλος Σχολικός Σύμβουλος Φυσικών Επιστημών
Περιγραφή Εκπαιδευτικός, ενόψει του Σαββατοκύριακου, έχει μεταβεί στο νησί όπου είναι η μόνιμη κατοικία του. Τη Δευτέρα, τηλεφωνεί στο Διευθυντή και του.
Ένας Χρόνος ΠΕΑΠ Επίκουρη Καθηγήτρια Ευδοκία Καραβά
ΔΑΣΚΑΛΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ: ΑΝΕΤΑ ΦΙΛΙΠΠΙΔΟΥ
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
Μεθοδολογικά εργαλεία για το μάθημα της Πληροφορικής
Διδασκαλία με την μέθοδο project
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΤΗΓΑΝΙΤΑ ΜΑΡΙΑ ΚΟΥΤΣΟΥΚΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΜΑΓΚΛΑΡΑ ΓΕΩΡΓΙΑ.
Όνομα δασκάλου – Επίπεδο Χ
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ-ΓΟΝΕΩΝ Γιαλυράκη Πόπη Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας(Msc), Play Therapist Θεραπεύτρια ζευγαριών (ICEEFT), Εκπαιδεύτρια ομάδων γονέων(Gordon-Fillial)
Συνεργασία νηπιαγωγείου -οικογένειας
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
3/θ 45ο Νηπιαγωγείο Πατρών
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Προς μια αποτελεσματικότερη συνεργασία Αναστασία Χ’ Γιαννακού Σύμβουλος Ειδικής Εκπαίδευσης Επαρχίας Λευκωσίας

Αναστασία Χ' Γιαννακού Σύμβουλος Ειδικής Εκπαίδευσης2 Δομή Παρουσίασης Μεθοδολογικές προσεγγίσεις Μεθοδολογικές προσεγγίσεις Μελέτες περιπτώσεων Μελέτες περιπτώσεων

Αναστασία Χ' Γιαννακού Σύμβουλος Ειδικής Εκπαίδευσης3 Μεθοδολογικές Προσεγγίσεις Η ευθύνη για τους μαθητές ανήκει στο ΔΑΣΚΑΛΟ Η ευθύνη για τους μαθητές ανήκει στο ΔΑΣΚΑΛΟ Άστε τους μαθητές να κάνουν λάθη Άστε τους μαθητές να κάνουν λάθη Φυσική συνέπεια μέρος της εμπειρίας Φυσική συνέπεια μέρος της εμπειρίας Μαθαίνω μόνο όταν συμμετέχω Μαθαίνω μόνο όταν συμμετέχω Γενίκευση των ικανοτήτων του μαθητή στην ευρύτερη κοινωνία Γενίκευση των ικανοτήτων του μαθητή στην ευρύτερη κοινωνία Όχι στις σχέσεις εξάρτισης Όχι στις σχέσεις εξάρτισης Προσοχή στη χροιά και στο τόνο της φωνής Προσοχή στη χροιά και στο τόνο της φωνής Προσοχή στο λεξιλόγιο Προσοχή στο λεξιλόγιο

Αναστασία Χ' Γιαννακού Σύμβουλος Ειδικής Εκπαίδευσης4 Μεθοδολογικές Προσεγγίσεις Διασφαλίζω την αξιοπρέπεια του μαθητή Διασφαλίζω την αξιοπρέπεια του μαθητή Δίνω ευκαιρίες στο μαθητή να αποφασίσει Δίνω ευκαιρίες στο μαθητή να αποφασίσει Διευκολύνω την επικοινωνία Διευκολύνω την επικοινωνία Άμεση επικοινωνία με τον ανάπηρο μαθητή και όχι μέσω εμάς Άμεση επικοινωνία με τον ανάπηρο μαθητή και όχι μέσω εμάς Δεν κάθεται μόνος του Δεν κάθεται μόνος του Αφήστε τον μαθητή να κοινωνικοποιηθεί Αφήστε τον μαθητή να κοινωνικοποιηθεί Μαθαίνω μόνο όταν συμμετέχω Μαθαίνω μόνο όταν συμμετέχω

Αναστασία Χ' Γιαννακού Σύμβουλος Ειδικής Εκπαίδευσης5 Μεθοδολογικές Προσεγγίσεις Ακολουθώ την ίδια γραμμή με τον εκπαιδευτικό Ακολουθώ την ίδια γραμμή με τον εκπαιδευτικό Οριοθετημένη συμπεριφορά Οριοθετημένη συμπεριφορά Αναφέρω στον εκπαιδευτικό πληροφορίες για τον μαθητή. Αναφέρω στον εκπαιδευτικό πληροφορίες για τον μαθητή. Παρέχω βοήθεια στον εκπαιδευτικό Παρέχω βοήθεια στον εκπαιδευτικό Βγάζω φωτοτυπίες Βγάζω φωτοτυπίες Κάνω πλαστικοποιήσεις Κάνω πλαστικοποιήσεις Δίνω διευκρινηστικές οδηγίες Δίνω διευκρινηστικές οδηγίες Κάνω δραστηριότητες εμπέδωσης, επανάληψης Κάνω δραστηριότητες εμπέδωσης, επανάληψης

Αναστασία Χ' Γιαννακού Σύμβουλος Ειδικής Εκπαίδευσης6 Μεθοδολογικές Προσεγγίσεις Δεν είμαι μόνη Δεν είμαι μόνη Ζητώ βοήθεια Ζητώ βοήθεια Δεν περιμένω να μεγαλώσουν τα προβλήματα για να τα επιλύσω Δεν περιμένω να μεγαλώσουν τα προβλήματα για να τα επιλύσω Όχι σχολιασμοί μπροστά σε τρίτα άτομα Όχι σχολιασμοί μπροστά σε τρίτα άτομα Πληροφορίες για παιδιά δίνει μόνο ο εκπαιδευτικός Πληροφορίες για παιδιά δίνει μόνο ο εκπαιδευτικός Είμαι δημιουργική, ευέλικτη, βρίσκω εναλλακτικές λύσεις Είμαι δημιουργική, ευέλικτη, βρίσκω εναλλακτικές λύσεις

Αναστασία Χ' Γιαννακού Σύμβουλος Ειδικής Εκπαίδευσης7 Μεθοδολογικές Προσεγγίσεις Τηρώ το χρόνο του διαλείμματος Τηρώ το χρόνο του διαλείμματος Δεν απαιτώ να κάνω διάλειμμα με άλλες σχολικές βοηθούς Δεν απαιτώ να κάνω διάλειμμα με άλλες σχολικές βοηθούς Έντονη ανάγκη για επικοινωνία στο διάλειμμα. Προσοχή στα παιδιά Έντονη ανάγκη για επικοινωνία στο διάλειμμα. Προσοχή στα παιδιά Τυπική στην εκτέλεση των καθηκόντων μου Τυπική στην εκτέλεση των καθηκόντων μου Διασφαλίζω την επαγγελματικότητά μου Διασφαλίζω την επαγγελματικότητά μου

Αναστασία Χ' Γιαννακού Σύμβουλος Ειδικής Εκπαίδευσης8 Μεθοδολογικές Προσεγγίσεις Γνωρίζω ότι η εργασία μου είναι ψυχοφθόρα, δύσκολη και επίπονη. Ως αποτέλεσμα της κατάστασης αυτής οι εντάσεις θα παρουσιάζονται καθημερινά. Μαθαίνω να τις επιλύω και όχι να τις μεγεθύνω. Ο καλύτερος τρόπος μείωσης των εντάσεων είναι η επικοινωνία Γνωρίζω ότι η εργασία μου είναι ψυχοφθόρα, δύσκολη και επίπονη. Ως αποτέλεσμα της κατάστασης αυτής οι εντάσεις θα παρουσιάζονται καθημερινά. Μαθαίνω να τις επιλύω και όχι να τις μεγεθύνω. Ο καλύτερος τρόπος μείωσης των εντάσεων είναι η επικοινωνία

Αναστασία Χ' Γιαννακού Σύμβουλος Ειδικής Εκπαίδευσης9 Μελέτη περιπτώσεων Η μελέτη περιπτώσεων έχει ως στόχο της να παρουσιάσει συγκεκριμένες δυσκολίες που έχουν παρουσιαστεί σε διάφορα σχολεία και να εισηγηθεί πιθανούς τρόπους επίλυσης των δυσκολιών αυτών. Δεν υπάρχει οποιαδήποτε συσχέτιση με άτομα και συγκεκριμένες καταστάσεις. Η μελέτη περιπτώσεων έχει ως στόχο της να παρουσιάσει συγκεκριμένες δυσκολίες που έχουν παρουσιαστεί σε διάφορα σχολεία και να εισηγηθεί πιθανούς τρόπους επίλυσης των δυσκολιών αυτών. Δεν υπάρχει οποιαδήποτε συσχέτιση με άτομα και συγκεκριμένες καταστάσεις.

Αναστασία Χ' Γιαννακού Σύμβουλος Ειδικής Εκπαίδευσης10 1 η Μελέτη περίπτωσης Μαθητής ειδικής μονάδας δεν επιθυμεί να πάει στην ένταξη συγκεκριμένου μαθήματος και αντιδρά πολύ έντονα όταν η ειδική δασκάλα του ανακοινώνει ότι θα πάει στο συγκεκριμένο μάθημα μαζί με τη σχολική βοηθό. Μαθητής ειδικής μονάδας δεν επιθυμεί να πάει στην ένταξη συγκεκριμένου μαθήματος και αντιδρά πολύ έντονα όταν η ειδική δασκάλα του ανακοινώνει ότι θα πάει στο συγκεκριμένο μάθημα μαζί με τη σχολική βοηθό. Όταν πηγαίνουμε στο μάθημα ο μαθητής προσπαθεί κατά διαστήματα να πείσει τη σχολική βοηθό ότι θα πρέπει να γυρίσει στη τάξη και καταλήγει να πετά τα βιβλία του μέσα στη τάξη, στη προσπάθειά του να καταφέρει αυτό που θέλει

Αναστασία Χ' Γιαννακού Σύμβουλος Ειδικής Εκπαίδευσης11 ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ Είμαι ήδη ενημερωμένη για τον τρόπο αντιμετώπισης και τις ιδιαιτερότητες του κάθε μαθητή. Είμαι ήδη ενημερωμένη για τον τρόπο αντιμετώπισης και τις ιδιαιτερότητες του κάθε μαθητή. Στόχος μου είναι να μην παρενοχλεί ο μαθητή στο μάθημα. Στόχος μου είναι να μην παρενοχλεί ο μαθητή στο μάθημα. Προσπαθώ να φανεί με κάποιο τρόπο ότι ολοκληρώνεται η δραστηριότητα σε συνεργασία με τη δασκάλα της τάξης. Προσπαθώ να φανεί με κάποιο τρόπο ότι ολοκληρώνεται η δραστηριότητα σε συνεργασία με τη δασκάλα της τάξης. Φεύγω το μαθητή από την ένταξη μόνο σε περίπτωση που προκαλείται πολύ σοβαρό πρόβλημα. Φεύγω το μαθητή από την ένταξη μόνο σε περίπτωση που προκαλείται πολύ σοβαρό πρόβλημα.

Αναστασία Χ' Γιαννακού Σύμβουλος Ειδικής Εκπαίδευσης12 2 η Μελέτη Περίπτωσης Μαθητής ειδικού σχολείου/ειδικής μονάδας θυμώνει πολύ και αντιδρά ιδιαίτερα έντονα όταν του ανατίθεται συγκεκριμένη εργασία να κάνει από την ειδική δασκάλα. Ο μαθητής θυμώνει τόσο πολύ που επιχειρεί να κτυπήσει τόσο εμάς, όσο και κάποιους από τους συμμαθητές του. Μαθητής ειδικού σχολείου/ειδικής μονάδας θυμώνει πολύ και αντιδρά ιδιαίτερα έντονα όταν του ανατίθεται συγκεκριμένη εργασία να κάνει από την ειδική δασκάλα. Ο μαθητής θυμώνει τόσο πολύ που επιχειρεί να κτυπήσει τόσο εμάς, όσο και κάποιους από τους συμμαθητές του.

Αναστασία Χ' Γιαννακού Σύμβουλος Ειδικής Εκπαίδευσης13 ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ Είμαι ενήμερη για τον τρόπο ενέργειάς σε τέτοιες περιπτώσεις (σωματικούς χειρισμούς και χρήση του λόγου) Είμαι ενήμερη για τον τρόπο ενέργειάς σε τέτοιες περιπτώσεις (σωματικούς χειρισμούς και χρήση του λόγου) Ο πανικός δεν βοηθά Ο πανικός δεν βοηθά Οι φωνές δεν βοηθούν Οι φωνές δεν βοηθούν Προσπαθώ να προστατεύσω τα υπόλοιπα παιδιά της τάξης και βάζω τον μαθητή να καθίσει σε ασφαλές μέρος, μακριά από τα υπόλοιπα παιδιά και μακριά από αντικείμενα τα οποία μπορεί να εκσφεδονιστούν. Προσπαθώ να προστατεύσω τα υπόλοιπα παιδιά της τάξης και βάζω τον μαθητή να καθίσει σε ασφαλές μέρος, μακριά από τα υπόλοιπα παιδιά και μακριά από αντικείμενα τα οποία μπορεί να εκσφεδονιστούν. Προσπαθώ να προστατεύσω τον ίδιο τον μαθητή Προσπαθώ να προστατεύσω τον ίδιο τον μαθητή

Αναστασία Χ' Γιαννακού Σύμβουλος Ειδικής Εκπαίδευσης14 3 η Περίπτωση Το πρωί όταν πηγαίνετε στο σχολείο, σας προσεγγίζει η μητέρα παιδιού που φοιτά σε ειδικό σχολείο/ειδική μονάδα/τάξη δημοτικού σχολείου/νηπιαγωγείου και σας αναφέρει την αντίθεσή της για συγκεκριμένες ενέργειες της δασκάλας. Η μητέρα είναι πολύ έντονη και απειλεί ότι αν δεν «διορθωθεί» η δασκάλα, τότε θα αναγκαστεί να καταφύγει στο Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού. Το πρωί όταν πηγαίνετε στο σχολείο, σας προσεγγίζει η μητέρα παιδιού που φοιτά σε ειδικό σχολείο/ειδική μονάδα/τάξη δημοτικού σχολείου/νηπιαγωγείου και σας αναφέρει την αντίθεσή της για συγκεκριμένες ενέργειες της δασκάλας. Η μητέρα είναι πολύ έντονη και απειλεί ότι αν δεν «διορθωθεί» η δασκάλα, τότε θα αναγκαστεί να καταφύγει στο Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.

Αναστασία Χ' Γιαννακού Σύμβουλος Ειδικής Εκπαίδευσης15 ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ Δεν σχολιάζω την εργασία οποιουδήποτε Δεν σχολιάζω την εργασία οποιουδήποτε Δεν δικαιολογώ τη στάση/συμπεριφορά της δασκάλας. Δεν δικαιολογώ τη στάση/συμπεριφορά της δασκάλας. Παραπέμπω τη μητέρα στη δασκάλα Παραπέμπω τη μητέρα στη δασκάλα Ενημερώνετε η δασκάλα Ενημερώνετε η δασκάλα Δεν το σχολιάζω περαιτέρω Δεν το σχολιάζω περαιτέρω

Αναστασία Χ' Γιαννακού Σύμβουλος Ειδικής Εκπαίδευσης16 Συμπέρασμα Ο ρόλος του σχολικού βοηθού είναι ένας θεσμός πολύ σημαντικός για την ομαλή και αποτελεσματική λειτουργία της ειδικής εκπαίδευσης. Για το λόγο αυτό ο ρόλος αυτός θα πρέπει να διασφαλιστεί ως κόρη οφθαλμού. Ο ρόλος του σχολικού βοηθού είναι ένας θεσμός πολύ σημαντικός για την ομαλή και αποτελεσματική λειτουργία της ειδικής εκπαίδευσης. Για το λόγο αυτό ο ρόλος αυτός θα πρέπει να διασφαλιστεί ως κόρη οφθαλμού. Βοηθήστε μας να αναπτύξουμε την ειδική εκπαίδευση και να της χαρίσουμε τον επαγγελματισμό που της αρμόζει.