Σχολείο: 2 o Ε.Π.Α.Λ. Τα θετικά του διαδικτύου και ο Εθισμός. ΜΑΘΗΤΕΣ: Μαρίνα Σέλκο Χρήστος Ποιμενόπουλος Παναγιώτης Σταυρόπουλος Γεωργία Σιώσιου Απόστολος.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οδηγίες εισόδου στο πρόγραμμα τηλεδιασκέψεων μέσω της πρόσκλησης που θα έρθει στο σας.
Advertisements

ΘΕΩΡΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ εργασία 1 Κοκκιασμένος Κωστής.
Οπως κάθε πατέρας, θα έρθει κάποια στιγμή,που θα αντιμετωπίσετε την γνωστή ερώτηση του γιού σας ……
Αποστολίνα Φανή - Διαφάνειες για το Διαδίκτυο 1 Γνωριμία με το διαδίκτυο Κεφάλαιο 11.
ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΈΝΑ CHAT ΔΙΚΟ ΜΑΣ ONLINE ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΌ ΌΛΑ ΔΩΡΕΑΝ.
Διαδίκτυο Internet Διασύνδεση Δικτύων International Network
Η ζωή μας σήμερα γύρω από τους υπολογιστές
ΚΟΥΙΖ ΣΤΟ POWERPOINT «Προσωπικά ΔΕΔΟΜΕΝΑ». 1. Τι είναι τα προσωπικά δεδομένα; τα μέρη που συχνάζεις Προσωπικά δεδομένα είναι κάθε πληροφορία που σε χαρακτηρίζει.
Καλοσωρίσατε στην ιστοσελίδα της τάξης μας! Εδώ μπορείτε να βλέπετε τα νέα της τάξης μας ή ακόμη και τα μαθήματα της ημέρας! Επίσης μπορείται να ανεβάζεται.
Ηλεκτρονικά μαθήματα στο Τμήμα Βιολογίας Α.Π.Θ. Απρίλιος 2010
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΓΕΝΕΤΙΚΩΝ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΙΚΗΣ ΣΥΛΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΥΦΥΗ ΕΛΕΓΧΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ (GENETIC ALGORITHMS AND QUALITATIVE REASONING).
ΜΜΕ, ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Συνοπτικά Συμπεράσματα έρευνας φοιτητών του Πανεπιστημίου Αθηνών.
ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ.
 Βασικές έννοιες.    ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑΤΕ ΚΑΝΕΤΕ ΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ ΣΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ;
Το 1989 τα Ηνωµένα Έθνη αναγνώρισαν το παιχνίδι ως δικαίωµα όλων των παιδιών, υπογραμμίζοντας τον θεµελιώδη του ρόλο στην παιδική ηλικία. Το παιχνίδι.
Διαδίκτυο / Internet (International Network). Οδικό Δίκτυο.
Οδηγίες για τα διαδικτυακά μαθήματα. Είσοδος στο μάθημα Ανοίγετε τον Internet Explorer στον ιστότοπο
Οδηγός σύνδεσης στο περιβάλλον τηλεδιάσκεψης Τμήμα Τεχνών Ήχου και Εικόνας ΠΜΣ Οπτικοακουστικές Τέχνες στη Ψηφιακή Εποχή.
Πανεπιστήμιο Αιγαίου Τμήμα Πολιτισμικής Τεχνολογίας και Επικοινωνίας Πτυχιακή Εργασία Ανοικτή και εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση: Σχεδιασμός και υλοποίηση μαθήματος.
Σέρρες ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΣ Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να περιγράψει τον τρόπο με τον οποίο το ηλεκτρονικό εμπόριο εφαρμόζεται από τις τράπεζες.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ στο ΓΥΜΝΑΣΙΟ Γιώργος Σούλτης.
Διαφοροποίηση της διδασκαλίας για μαθητές με αυτισμό
Ορισμός της Νοητικής Υστέρησης.
Διδακτική της Πληροφορικής
Το Διαδίκτυο στο Μάθημα της Ξένης Γλώσσας
ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ (SOFTWARE ENGINEERING) Διατύπωση προβλήματος
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Ασφάλεια και Προστασία στο Διαδίκτυο
Τεχνολογία και Εκπαίδευση -Μάθηση από απόσταση
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
LAMS.
Γίνε ο "ειδικός" στη χρήση ΟΒΑΣΕ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
2ο ΓΕ.Λ. ΑΛΙΜΟΥ ΤΑΞΗ :Β΄ ΤΜΗΜΑ:4ο
Το πρώτο Μαθητικό Ραδιόφωνο
Ορισμός, μέσα και χαρακτηριστικά φαινομένου
… αισθάνομαι τον Διάλογο σαν έναν "φορτιστή" δημιουργικότητας και αλληλεπίδρασης … συμμετέχουσα.
Kυτταρογενετική Ανάλυση καρυοτύπου.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
Ιςλαμιςτικη τρομοκρατια
ΘΕΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ
ΜΕΤΑΛΛΑΞΕΙΣ 1. ΧΡΩΜΟΣΩΜΙΚΕΣ ΑΝΩΜΑΛΙΕΣ
Θέατρο σκιών.
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
Ασφαλεια στο διαδικτυο
Διαδίκτυο Internet Διασύνδεση Δικτύων International Network
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Τηλεργασία – Ασύγχρονη και Σύγχρονη Συνεργασία από απόσταση
Πλεονεκτήματα χρήσης του facebook
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Το εκπαιδευτικο λογιςμικο
Τηλεργασία – Ασύγχρονη και Σύγχρονη Συνεργασία από απόσταση
Εργασία Πληροφορικής Ασφαλής Πλοήγηση στο Διαδίκτυο
"Για να σερφάρεις στο Internet με ασφάλεια"
Ασφαλής Χρήση του Διαδικτύου: Πως και Γιατί!
Εισαγωγή στην Πληροφορική Κωδικος Διαφανειών: ΑΟΑ183
Ιστορίες για παιδιά και γονείς
(ΠΔ71) ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ 2018
Ι. Ιστορία της Πληροφορικής – Κυβερνητικής
Ασκηση 1: Εισαγωγή στην Γενετική Ανάλυση
ΣΥΛΛΟΓΗ ΠΟΙΗΜΑΤΩΝ Οι μαθητές του ΣΤ2.
Διαδίκτυο Internet Διασύνδεση Δικτύων International Network
ΠΡΟΤΑΣΗ ΧΟΡΗΓΙΑΣ Πρόταση Χορηγίας
FACEBOOK, ΠΥΛΗ ΔΙΑΠΡΑΞΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΕΓΚΛΗΜΑΤΩΝ
Ψευδή προφίλ στο facebook
ΑΣΦΑΛΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΜΙΑ ΥΠΟΘΕΣΗ ΟΛΩΝ
ΠΡΟΤΑΣΗ ΧΟΡΗΓΙΑΣ.
13η Ημερίδα Ελληνικής Εταιρείας Παιδοφθαλμολογίας & Στραβισμού (ΕΕΠΟΣ)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Σχολείο: 2 o Ε.Π.Α.Λ. Τα θετικά του διαδικτύου και ο Εθισμός. ΜΑΘΗΤΕΣ: Μαρίνα Σέλκο Χρήστος Ποιμενόπουλος Παναγιώτης Σταυρόπουλος Γεωργία Σιώσιου Απόστολος Τζουμαϊλής Υπεύθυνη καθηγήτρια: Παρθένα Αλεξανδρίδου

Η ομάδα μας ασχολήθηκε με τα θετικά από τη χρήση του διαδικτύου και με τους κινδύνους που απορρέουν από αυτήν. Αναζητήσαμε πληροφορίες στο διαδίκτυο και ενημερωθήκαμε σχετικά. Μερικές από τις σημαντικότερες πληροφορίες σας θα σας παρουσιάζουμε στη συνέχεια.

Θετικά από τη χρήση του διαδικτύου Η χρήση του Διαδικτύου προσφέρει ποικίλα οφέλη στο καθένα που είναι πρόθυμος να το χρησιμοποιήσει. Το Διαδίκτυο έχει ένα τεράστιο ποσοστό δημοσιεύσεων που προστίθενται καθημερινά και εξελίσσεται ως η ισχυρότερη πηγή πληροφορίας. Επίσης, η χρήση του Διαδικτύου έχει κάνει τις εργασίες ευκολότερες και απλές, στόχοι που θα έπαιρναν ένα τεράστιο χρονικό διάστημα πριν τώρα θέλουν μόνο μερικά λεπτά. Ένα άλλο σημαντικό όφελος του Διαδικτύου είναι η δυνατότητά του να ελαχιστοποιήσει τις αποστάσεις και να παρέχει τις υπηρεσίες επικοινωνίας αποτελεσματικά και χωρίς οποιοδήποτε κόστος. Γενικά, το Διαδίκτυο είναι ένα πολυ-εργαλείο με εφαρμογές σε κάθε πτυχή της ζωής κάποιου.

Θετικά από τη χρήση του διαδικτύου το Διαδίκτυο ακόμη έχει γίνει ένα μεγάλο εργαλείο για τις τράπεζες, που προσφέρει την πιθανότητα να κάνουν συναλλαγές γρήγορα και ακίνδυνα Προσφέρει επίσης μια ισχυρή πηγή για αγορές έχει ανοίξει νέους τομείς εργασιών σε όλες τις χώρες Τέλος, το Διαδίκτυο είναι ένα από τα πολυτιμότερα εργαλεία στην εκπαίδευση δεδομένου ότι παρέχει ένα τεράστιο ποσό πληροφοριών και είναι μια μέγιστη πηγή αναφοράς για τους εκπαιδευτικούς και τους σπουδαστές

Οι κίνδυνοι του διαδικτύου Παρά τα πλεονεκτήματα του Διαδικτύου στον τομέα της επικοινωνίας και της πληροφόρησης η χρήση του σε ορισμένες περιπτώσεις εγκυμονεί κινδύνους. Μεταφορά ιών ή κακόβουλων προγραμμάτων: Ο κύριος τρόπος διάδοσης των ιών σήμερα είναι μέσω Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου. Μπορεί να έρχονται μηνύματα που περιέχουν ιούς.

Οι κίνδυνοι του διαδικτύου Ιστοσελίδες με ανακριβείς πληροφορίες.Υπάρχουν ιστοσελίδες με ανακριβείς ή ψευδείς πληροφορίες που δημοσιεύονται εξαιτίας ημιμάθειας ή δόλου. Συζητήσεις με άγνωστα άτομα: Η Υπηρεσία Συνομιλίας (chat) μπορεί να σας φέρει σε επαφή με άτομα που δεν είναι ειλικρινή ως προς τον σκοπό για τον οποίον θέλουν να επικοινωνήσουν μαζί σας και προσποιούνται ως προς τις πραγματικές τους διαθέσεις.

Εθισμός στο διαδίκτυο Ο εθισμός στο Διαδίκτυο (internetaddiction) είναι μια σχετικά νέα μορφή εξάρτησης, η οποία βρίσκεται υπό εξέταση από την επιστημονική κοινότητα προκειμένου να οριοθετηθεί, αφού η εξάρτηση από το Ίντερνετ δεν είναι ακόμη μια κλινική οντότητα που συναντάμε σε εγχειρίδια ψυχιατρικά. Αυτή η μορφή εθισμού ορίζεται ως «ενασχόληση με το Ίντερνετ για άντληση αισθήματος ικανοποίησης που συνοδεύεται με αύξηση του χρόνου που καταναλώνεται για την άντληση αυτού του αισθήματος».

Μορφές εθισμού Ηλεκτρονικά παιχνίδια Κοινωνική δικτύωση Ηλεκτρονικός τζόγος

Αίτια εθισμού Tο Ιντερνέτ έχει την ικανότητα να καλύψει συγκεκριμένες ψυχολογικές ανάγκες ενός ατόμου Στο Διαδίκτυο δεν υπάρχουν άμεσες συνέπειες των πράξεων, ο χρήστης μπορεί να μπει και να βγει όποτε θέλει. Ο έφηβος μπορεί να ενσαρκώσει διαφορετικούς ρόλους, ή να υιοθετήσει διαφορετικές ταυτότητες ανάλογα με την εκάστοτε διαδικτυακή εμπειρία, εξαιτίας της ανωνυμίας. Συνήθως, τα παιδιά που αντιμετωπίζουν το πρόβλημα του εθισμού στο διαδίκτυο είναι αγόρια και μεγαλώνουν σε δύσκολες καταστάσεις (δυσλειτουργικές οικογένειες).

Συμπτώματα εθισμού Μείωση λειτουργικότητας του ατόμου σε κοινωνικό, οικογενειακό αλλά και προσωπικό επίπεδο. Μειωμένη επίδοση στο σχολείο λόγω των πολλών ωρών που περνάει ο έφηβος στο διαδίκτυο. Σε προχωρημένες περιπτώσεις ο έφηβος δεν κοιμάται, παραμελεί την προσωπική του υγιεινή, μπορεί να σταματήσει ακόμα και το σχολείο. Ακόμη, απομονώνονται από την οικογένεια και τους φίλους τους, γίνονται επιθετικοί, μπορεί να κλέβουν χρήματα από τους γονείς για να παίζουν. Το φαινόμενο αυτό είναι πιο συχνό κατά την μέση εφηβεία (15-17 ετών).

Τελειώνοντας την παρουσία μας, αξίζει να σας αναφέρουμε ότι στα πλαίσια της εργασίας μας πραγματοποιήσαμε και τη δική μας έρευνα. Δημιουργήσαμε ένα ερωτηματολόγιο για το διαδίκτυο και τη χρήση του από τους εφήβους και το οποίο δώσαμε να το συμπληρώσουν μαθητές του σχολείου μας. Έπειτα επεξεργαστήκαμε τις απαντήσεις και βγάλαμε τα αποτελέσματα ως εξής:

Συμπεράσματα Το διαδίκτυο παίζει σημαντικό ρόλο στη ζωή των εφήβων σήμερα,καθώς μέσ’ από αυτό ενημερώνονται, ψυχαγωγούνται και διευρύνουν τους πνευματικούς ορίζοντές τους. Όμως από την άλλη πλευρά εκτός από χρήσιμο μπορεί να γίνει επικίνδυνο με σοβαρές επιπτώσεις. Ωστόσο, οι νέοι σήμερα γνωρίζουν στην πλειοψηφία τους κινδύνους του διαδικτύου και αυτό είναι το πρώτο μέτρο για τη προστασία τους.

Τέλος παρουσίασης