Ευχρηστία και επιχειρηματικά οφέλη Δρ. Π. Ζαχαριάς.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εκπαίδευση Leonardo da Vinci. Παράμετροι που λαμβάνονται υπ’ όψη (1) • Η Παραγωγή ασφαλών τροφίμων είναι το αποτέλεσμα ομαδικών προσπαθειών αλλά και κοινωνικής.
Advertisements

Στόχευση σχετικών πελατών Επαναληπτικό μάρκετινγκ με την Google Επαναληπτικό Μάρκετινγκ Στοχεύστε σε πελάτες οι οποίοι έχουν εκδηλώσει ήδη ενδιαφέρον για.
3o Πανελλήνιο Συνέδριο Πωλήσεων «ΠΩΛΗΣΕΙΣ: ΦΕΡΝΟΥΜΕ ΤΑ ΚΑΤΩ – ΠΑΝΩ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: e-Invoicing, Υπηρεσίες Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης PRESENTER: William Δράκος.
…γιατί η διαφήμιση είναι επένδυση
Marketing ( newsletters)
H ΕΤΑΙΡΙΑ & Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ
Kalamatastores.gr. Η ομάδα του kalamatastores.gr σας καλωσορίζει στο web site μας. Ευχόμαστε να έχετε μιαν εύκολη πλοήγηση..
Στρατηγικές αντιμετώπισης της κρίσης Τάσος Kυριακιδης Σύμβουλος επιχειρήσεων Grand Hotel 11/2/12.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
LIFE ΕNV- eSYMBIOSIS Ανάπτυξη γνωστικών διαδικτυακών υπηρεσιών για την προώθηση προηγμένων δικτύων βιομηχανικής συμβίωσης eSYMBIOSIS Ανάπτυξη γνωστικών.
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
Κεφάλαιο 1ο: ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Δίκτυα Προστιθέμενης Αξίας EDI και Εφαρμογές Ηλεκτρονικού Εμπορίου M-Commerce και οι επιπτώσεις του στο Marketing Δήμητρα Ηλιοπούλου 
Οδηγίες Σχεδίασης Διαδραστικών Συστημάτων
IT Benefits Τσαγαλά Ευρύκλεια Σιάκουλη Ευθυμία Στρατηγική και Οικονομική των Πληροφοριακών Συστημάτων.
Ε.Σ.Β.Ε.Π. H συνεισφορά των επιχειρήσεων επωνύμων προϊόντων στην ανάπτυξη της οικονομίας.
Ηλεκτρονικό εμπόριο. Τι ειναι τι ηλεκτρονικό εμπόριο... Η αγορά απο το διαδίκτυο, η εξηπηρέτηση και η συναλλαγή μέσω του υπολογιστή μας.
1 ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΙSO9001 ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Πρακτικά Οφέλη “H βελτίωση στην ποιότητα προκαλεί αλυσιδωτή αντίδραση όπου σπατάλη και απώλεια μετατρέπονται σε βελτίωση.
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
1 ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΙSO9001 Πρακτικά Οφέλη “H βελτίωση στην ποιότητα προκαλεί αλυσιδωτή αντίδραση όπου σπατάλη και απώλεια μετατρέπονται σε βελτίωση του προϊόντος.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
ΜΚΤ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
ΙΤ Disaster Recovery στην COSMOTE
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ.  E.R.P μπορούμε να πούμε ότι είναι ένα επιχειρησιακό εργαλείο ελέγχου, παρακολούθησης και συντονισμού των διαδικασιών.
Ανάπτυξη και Λειτουργία
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
Αξιολόγηση πληροφοριακών συστημάτων
Τι είναι το Made in Greece Ο Συνεργάτης σας στην αξιοποίηση των δυνατοτήτων του Ίντερνετ Εργαλείο για την ανάπτυξη των πωλήσεων και των εξαγωγών Η μηχανή.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ  Επιμορφωτής:
ΣΧΕΔΙΑΣΗ & ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΣΤ. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ – ΘΡ. ΤΣΙΑΤΣΟΣ Θέματα Σχεδίασης Μέρος 2ο Χρηστοκεντρική & Συμμετοχική Σχεδίαση.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Ζαχαριάδου Κλειώ Εμμανουέλα (7717)
Εκτίμηση της Απόδοσης των Οργανισμών Αθλητικής Αναψυχής
‘Η εμπορική ζωή των προϊόντων/υπηρεσιών’
ΔΙΑΛΕΞΗ 5η Μέθοδοι οργάνωσης νοσηλευτικής εργασίας Κατά ασθενή μέθοδος
ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( 1 ) Σκοπός της οργάνωσης της εργασίας είναι η αποδοτική χρησιμοποίηση των μέσων παραγωγής (δηλαδή των κεφαλαίων και των υλικών,
ΕΡΓΑΣΙΑ Επιχειρηματικό Σχέδιο. Σκοπός Κατάρτιση συνοπτικού επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος.
Μέρος 1 Εισαγωγή στα Πληροφοριακά Συστήματα. 22/9/20162 Περιεχόμενα  Βασικές έννοιες Πληροφοριακών Συστημάτων  Απαιτήσεις των σύγχρονων επιχειρήσεων.
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ / ΤΡΟΦΙΜΩΝ Εισήγηση 6 η Δρ. Δημήτριος Π. Πετρόπουλος Οικονομολόγος.
1 Μάρκετινγκ Προϊόντων Υψηλής Τεχνολογίας : Διοίκηση Προϊόντων Υ/Τ Δρ. ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΣΙΑΜΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ.
à Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΤΑΥΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ Εισήγηση 4 η Δρ. Δημήτριος Π. Πετρόπουλος Οικονομολόγος.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΝΕΚΡΟΥ ΣΗΜΕΙΟΥ
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΣΧΟΛΗ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΤΜΗΜΑ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ.
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 7 η Δημιουργία Νέων Τουριστικών Προϊόντων.
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 1: Εισαγωγή – Ορισμοί.
Έννοια και τρόπος διαχείρισης του Επιχειρηματικού κινδύνου (ΕΚ)
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
360funding.gr Μάϊος 2017.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Δρ. Α. Ραφαηλίδης Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων (Πάτρα) ΤΕΙ Δυτ. Ελλάδας
Παράδειγμα 1 Μια ΚΑΕ παρουσίασε τα εξής αποτελέσματα για τα έτη 2006 και Κέρδη χρήσης
ΟΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ NESTLΕ ΣΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
Παράδειγμα 1 Το εργοστάσιο μιας επιχείρησης έχει ετήσια παραγωγική ικανότητα 7000 μονάδων. Η συνήθης παραγωγική δραστηριότητα.
Ενημερωτικό Φυλλάδιο Συντονιστής Έργου Συνεργαζόμενοι Φορείς
Διάλεξη 8η: Ανταγωνιστικές Στρατηγικές Ανάπτυξης Αγοράς
Η ΚΑΜΠΥΛΗ PHILLIPS Σύμφωνα με την θεωρία της βραχυχρόνιας καμπύλης του Phillips, ο πληθωρισμός και η ανεργία σχετίζονται αντίστροφα μεταξύ τους, δηλαδή.
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
Εκπαιδευτικό Σενάριο Επιχειρηματικότητας
Το κόστος Ποιότητας    
Κλειούσης Ε. Ελευθέριος
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡIΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Η μέθοδος της συνεισφοράς
Δένδρα αποφάσεων (Decision trees)
Αναλυση χρηματοοικονομικων καταστασεων
Ψηφιακά Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών
Δένδρα αποφάσεων (Decision trees)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ευχρηστία και επιχειρηματικά οφέλη Δρ. Π. Ζαχαριάς

Οφέλη (1) Για τις επιχειρήσεις: –Μείωση του κόστους της σχεδίασης /ανάπτυξης –Ασφάλεια — μειώνει το ρίσκο ενός έργου, ενώ ταυτόχρονα αυξάνει τις πιθανότητες επιτυχίας στην αγορά –Αύξηση πωλήσεων — τα προϊόντα δείχνουν πιο «καλαίσθητα», λειτουργικά και αποτελεσματικά. –Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα — οι πελάτες ζητούν εύχρηστα προϊόντα.

Οφέλη (2) Για τους σχεδιαστές εφαρμογών: –Ενδυνάμωση της διαδικασίας του σχεδιασμού — δίνεται μια πιο καθαρή εικόνα για το ποια είναι τα δυνατά και τα αδύνατα σημεία του όλου σχεδιασμού –Επικύρωση από τους χρήστες – οι χρήστες καθώς χρησιμοποιούν πρωτότυπα στα τεστ ευχρηστίας επικυρώνουν το σχεδιασμό πριν την ολοκλήρωση της ανάπτυξης της εφαρμογής. Επίσης δίνεται μια καθαρή εικόνα στους σχεδιαστές για το πώς οι χρήστες αλληλεπιδρούν με μια εφαρμογή.

Οφέλη (3) Για τους σχεδιαστές εφαρμογών (συνέχεια): –Αποφυγή λαθών και διορθώσεων της «τελευταίας στιγμής» –Αύξηση των πιθανοτήτων επιτυχούς δοκιμής και τελικής αποδοχής από τους χρήστες –Καλύτερη τεκμηρίωση που πρακτικά σημαίνει ότι αυτή η σημαντική διαδικασία αρχίζει από νωρίς και συνεχίζεται παράλληλα με τους ελέγχους για ευχρηστία –επίσης μειώνεται η ανάγκη για λεπτομερή σύνταξη οδηγών χρηστών καθώς οι διεπαφές του συστήματος είναι πιο «διασθητικές»

Οφέλη (4) Για τους τελικούς χρήστες: –Μείωση του χρόνου εκτέλεσης των διεργασιών τους κατά την αλληλεπίδρασή τους με το σύστημα κάτι το οποίο πρακτικά σημαίνει αυξημένη αποδοτικότητα και αποτελεσματικότητα –Μείωση των λαθών κατά την αλληλεπίδραση –Μείωση του απαιτούμενου χρόνου και του κόστους εκπαίδευσης των χρηστών –Αύξηση της υποκειμενικής ικανοποίησης των χρηστών καθώς και άλλων θετικών συναισθημάτων (εσωτερική παρακίνηση, χαρά, ενθουσιασμός, περιέργεια κλπ.)

Ευρήματα μελετών (1) Μελέτες δείχνουν ότι η ευκολία χρήσης και η συνεπαγόμενη θετική εμπειρία χρήστη είναι πολύ σημαντικές ιδιότητες των προϊόντων και εφαρμογών e-business Η ευκολία στη χρήση και την πλοήγηση έχει καταστεί παράγοντας ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος Μελέτες δείχνουν ότι η έμφαση σε ευχρηστία επιφέρει αύξηση σε διαδικτυακές συναλλαγές (αγορές/πωλήσεις), αύξηση επισκεψιμότητας και μεγέθους δυνητικών πελατών, αύξηση της συχνότητας χρήσης/επίσκεψης από πλευράς χρηστών, αύξηση της εμπιστοσύνης των χρηστών σε ένα brand

H ευχρηστία έχει ως αποτέλεσμα ικανοποιημένους και πιστούς πελάτες –H εφαρμογή μεθόδων ευχρηστίας οδήγησε σε αύξηση της ικανοποίησης των χρηστών κατά 40% (Gartner, 1998) –Oι online πελάτες «ξοδεύουν» περισσότερο χρόνο σε εύχρηστα sites στα οποία έχουν την τάση να ξαναγυρνούν (Nielsen, 1998) –H πλειοψηφία των online πελατών είναι πιστοί σε 1 εως 3 το πολύ brands και κάνουν επαναλαμβανόμενες αγορές απο αυτά (Kearney, 2000) –Περίπου το 50% των χρηστών δεν επισκέπτονται ξανά ένα site με το οποίο αντιμετώπισαν δυσκολίες στην εύρεση πληροφοριών και την πλοήγηση –Conversion rate Ευρήματα μελετών (2)

Κακός σχεδιασμός, δυσαρεστημένοι χρήστες και απώλειες εσόδων –Σε έρευνα πολλών B2C sites οι χρήστες δεν μπορούσαν να βρουν αυτό που έψαχναν στο 60% των περιπτώσεων (Forrester and Jupiter, 2000) –Σε αντίστοιχη περίπτωση βρέθηκε ότι αυτό οδηγεί στη ματαίωση του 50% πιθανών πωλήσεων (Forrester, 2000) –Άλλες έρευνες αναφέρουν υψηλά ποσοστά μη ολοκληρωμένων συναλλαγών λόγω κακού σχεδιασμού: 43% (Creative Good, 2000), 35% (User Interface Engineering, 2000), 82% (Kearney, 2001) Σε έρευνα για τις πωλήσεις στο 2000 υπολογίστηκε απώλεια εσόδων 3,8 δισ. δολλαρίων (Kearney, 2001) Ευρήματα μελετών (3)

Μείωση κόστους σχεδίασης/ανάπτυξης των εφαρμογών –Μείωση χρόνου ανάπτυξης κατά 33-50%, μείωση κόστους ανάπτυξης εως και 40% (Forrester, 1998) Αύξηση παραγωγικότητας –Μη εύχρηστα εταιρικά intranets οδηγούν σε τους χρήστες σε χαμηλότερη παραγωγικότητα, ενώ έχει εκτιμηθεί ότι η επένδυση σε ένα εύχρηστο intranet μπορεί να αποδόσει x 10 ειδικά σε μεγάλες εταιρείες Μειωμένα κόστη εκπαίδευσης –Η AT&T κατόπιν βελτιώσεων σε επίπεδο ευχρηστίας εξοικονόμησε 2,5 εκ. δολλάρια για έξοδα εκπαίδευσης τελικών χρηστών Ευρήματα μελετών (4)

Συνοψίζοντας... Η ευχρηστία αφορά πάνω από όλα αποτελέσματα Η ευχρηστία αφορά στο πώς οι τελικοί χρήστες θα δουλεύουν καλύτερα και πιο έξυπνα (λιγότερες ώρες δουλειάς - περισσότερη αποτελεσματικότητα) με τις εκάστοτε εφαρμογές Ο ανθρωποκεντρικός σχεδιασμός οδηγεί στην εξοικονόμηση πολλών ευρώ και κατ’επέκταση στην αύξηση των εσόδων Ο ανθρωποκεντρικός σχεδιασμός στοχεύει σε πιο χαρούμενους χρήστες και πιστούς πελάτες