Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις Διάλεξη 1 η Το Συνολικό Επικοινωνιακό Πλέγμα στον Τουρισμό.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
Advertisements

Στρατηγική Προώθησης.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
ΠΡΟΒΟΛΗ IV Φαίδων Θεοφανίδης
Εισαγωγή στη Διαφήμιση
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ Msc Αντωνία Μανιάτη.
Προώθηση / Επικοινωνία
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Ι Φαίδων Θεοφανίδης
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ I Φαίδων Θεοφανίδης
ΠΡΟΒΟΛΗ II Φαίδων Θεοφανίδης
Το Μίγμα Μάρκετινγκ Κ. Αλεξανδρής.
Το Μίγμα Μάρκετινγκ στις Αθλητικές Υπηρεσίες
Ο.Σ.Σ. 1: «ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ»
1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη Η τουριστική αγορά.
ΤΡΟΠΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 07/05/2004.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
ΠΡΟΒΟΛΗ I Φαίδων Θεοφανίδης
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Προώθηση / Επικοινωνία
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ ΛΑΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΤΕΦΑΑ Δ.Π.Θ.
Το περιβάλλον Μάρκετινγκ Διάλεξη 2η
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις Διάλεξη 6η Η Αποτελεσματικότητα της Διαφήμισης.
Η Προώθηση (Promotion). Προϊόν (Product) Τιμή (Price) Διανομή (Place)Διανομή (Place) Προώθηση (Promotion)Προώθηση (Promotion)
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
Διοίκηση ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής
1 Διάλεξη 11 η (2015 – 16) Τεχνικές άμεσης επικοινωνίας και Ψηφιακό Μάρκετινγκ.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημοσιές Σχέσεις Διάλεξη 7 η : Έλεγχος Αποτελεσματικότητας της Διαφήμισης «Είμαι σίγουρος τι τα μισά λεφτά που ξοδεύω για τη διαφήμιση.
1 Διάλεξη 10 η (2015 – 16) Τεχνικές μαζικής επικοινωνίας.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις Διάλεξη 2η Τουριστική Διαφήμιση.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. Πού θέλω να φτάσω; Πρέπει να γνωρίζουμε τον προορισμό, για ν’ ακολουθήσουμε το σωστό δρόμο.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ MARKETING ΑΡΓΥΡΗ ΚΑΤΩΠΟΔΗ.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ / ΤΡΟΦΙΜΩΝ Εισήγηση 6 η Δρ. Δημήτριος Π. Πετρόπουλος Οικονομολόγος.
à Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 7 η Δημιουργία Νέων Τουριστικών Προϊόντων.
Διοίκηση ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής
Στρατηγική Προώθησης.
Τεχνικές μαζικής επικοινωνίας
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
MARKETING 1η διαλεξη – εισαγωγη στην ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ MARKETING
Κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών
ΟΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ NESTLΕ ΣΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
Ομφάκινον Ομφάκινον.
1 1 Το Marketing A΄.
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ.
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΟ THE MET HOTEL
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Cannes 2016 winner campaigns Glade Uni-Noodle Hermes 2015 case study
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 5η (2018 – 19) Συζήτηση πάνω στην Εργασία του Μαθήματος Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις Διάλεξη 1 η Το Συνολικό Επικοινωνιακό Πλέγμα στον Τουρισμό

Στόχοι Μαθήματος Ποιος ο ρόλος της επικοινωνίας στο μείγμα μάρκετινγκ Περιγραφή της διαδικασίας επικοινωνίας Τα μέσα προώθησης της τουριστικής επιχείρησης Η σημασία της διαφήμισης και αναφορά στις διάφορες χρήσεις της

Η Διαδικασία της Επικοινωνίας Μια αποτελεσματική επικοινωνιακή διαδικασία ακολουθεί 6 βήματα/δράσεις –Εύρεση του κατάλληλου ακροατηρίου (1) Επίγνωση Γνώση Αρέσκεια / κλήση Προτιμήσεις Πεποίθηση Αγορά –Προσδιορισμός του επικοινωνιακού στόχου (2) –Σχεδιασμός Μηνύματος (3) Περιεχόμενο μηνύματος Οργάνωση μηνύματος Πηγή μηνύματος

Η Διαδικασία της Επικοινωνίας –Επιλογή Καναλιών Επικοινωνίας (4) Προσωπικά κανάλια Μη προσωπικά κανάλια –Επιλογή της πηγής του μηνύματος (5) –Μέτρηση των αποτελεσμάτων της επικοινωνιακής διαδικασίας (6)

Σκοπός Συστήματος Επικοινωνίας Η μεταβίβαση του μηνύματος σε πιθανούς αγοραστές δια μέσου των διαφόρων στοιχείων του συστήματος επικοινωνίας της επιχείρησης –Μήνυμα: περιεχόμενο της αναγγελίας/υπόσχεσης που θέλει να στείλει η επιχείρηση στους καταναλωτές Για να είναι αποτελεσματική μια επικοινωνία, πρέπει: –Να κερδίσει την προσοχή του δέκτη –Να χρησιμοποιεί μηνύματα που αναφέρονται στο ίδιο επίπεδο εμπειρίας αποστολέα και αποδέκτη –Να διεγείρει τις ανάγκες των καταναλωτών και να προτείνει τρόπους ικανοποίησης των αναγκών αυτών Ελεγχόμενη & Μη – ελεγχόμενη επικοινωνία

Θεωρεία της Επικοινωνίας ΠΗΓΗ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΜΕΣΟ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΑΠΟΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟΔΕΚΤΗΣ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΘΟΡΥΒΟΣ ΜΗΝΥΜΑ

Μέθοδοι Επικοινωνίας της Επιχείρησης

Παράγοντες Επηρεασμού της Επιλογής Επικοινωνιακού Εργαλείου Τύπος προϊόντος (υπηρεσίας) και αγοράς –Οι τουριστικές επιχειρήσεις ξοδεύουν περισσότερο για διαφήμιση και προώθηση παρά σε προσωπικές πωλήσεως Στρατηγική ώθησης (Push) έναντι στρατηγικής έλξης (pull) ( σχήμα στην επόμενη σελίδα ) Κατάσταση ετοιμότητας καταναλωτή Στάδιο κύκλου ζωής προϊόντος / υπηρεσίας –Στο ξεκίνημα: διαφήμιση και προώθηση –Στη φάση ωριμότητας: προώθηση παρά διαφήμιση

Στρατηγική Ώθησης και Έλξης ΜεσάζοντεςΠαραγωγοίΚαταναλωτές Στρατηγική Ώθησης Μάρκετινγκ Δραστηριοτήτων Παραγωγού Μάρκετινγκ Δραστηριοτήτων Μεσάζοντα Στρατηγική Έλξης ΠαραγωγοίΜεσάζοντεςΚαταναλωτές Ζήτηση Μάρκετινγκ Δραστηριοτήτων Παραγωγού Πηγή: Kotler et al., (2006: 560)

Η Τουριστική Διαφήμιση Η τουριστική διαφήμιση είναι η πλέον σημαντική δραστηριότητα του τουριστικού μάρκετινγκ. Τα βασικά χαρακτηριστικά της συνοψίζονται παρακάτω: –ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ –Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ (η μετάδοση του μηνύματος) –Ο ΣΤΟΧΟΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΤΗΣ –ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΣΤΟΧΕΥΕΙ ΝΑ ΕΠΗΡΕΑΣΕΙ

Η Τουριστική Διαφήμιση «..οποιοδήποτε μήνυμα σε μέσο μαζικής ενημέρωσης που πληροφορεί τον κόσμο για αγαθά, υπηρεσίες ή ιδέες». «...η χρησιμοποίηση ενός πληρωμένου χώρου (εφημερίδες, περιοδικά κ.α) ή πληρωμένης ώρας (ραδιοφωνικός σταθμός, τηλεόραση) προκειμένου να μεταδοθεί ένα προκαθορισμένο μήνυμα σε ένα προκαθορισμένο κοινό». «...έμμεση επικοινωνία με επιλεγμένες ομάδες πελατών μέσω πληρωμένων μηνυμάτων που μεταδίδονται με τα κατάλληλα ΜΜΕ» Μια μορφή προπώλησης που πραγματοποιεί τα τέσσερα πρώτα βήματα της πώλησης(1.να τραβήξει την προσοχή,2.να αφυπνίσει το ενδιαφέρον, 3.να δημιουργήσει την επιθυμία 4. να προκαλέσει την αγορά) Ένα πολύτιμο επικοινωνιακό εργαλείο (γέφυρα μεταξύ πωλητή και αγοραστή)

Βιβλιογραφία Τσακλάγκλανος Α., (2000), «Βασικές Αρχές Μάρκετινγκ, τόμος Β, Θεσσαλονίκη: Εκδοτικός Οίκος Αφοί Κυριακίδη, σελ.: 213 – 224 Kotler P. et al., (2006, 4 th Edition), “Marketing for Hospitality and Tourism”, Chapter 14, pp.: 539 – 564 Τζωρτζάκης Κ., & Τζωρτζάκη Α., (2002), «Αρχές Μάρκετινγκ: Η Ελληνική Προσέγγιση», Κεφ.: 8 (σελ.: 344 – 353), Εκδοτικός Οίκος Rosili