Τοποθέτηση στο αμαξίδιο. Εναλλακτικές Θέσεις Θέσεις (Jaeger, 1987;

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Επίδραση φορολογικής πολιτικής στον κλάδο Κινητής Τηλεφωνίας Αύγουστος 2011 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ.
Advertisements

1 Η Σημερινή Κατάσταση της Κυπριακής Οικογένειας Κέντρο Ερευνών και Ανάπτυξης, Intercollege.
Γ ΕΩΠΟΝΙΚΟ Π ΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Α ΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΣΗΡΟΤΡΟΦΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΑΣ ΣΥΛΛΟΓΗ ΠΡΟΠΟΛΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΒΑΜΜΑΤΟΣ ΠΡΟΠΟΛΗΣ.
Παπαμιχαήλ Δημήτρης MSc, BSc, RD Κλινικός Διαιτολόγος - Διατροφολόγος Τηλ : Διατροφή και Αθλητισμός.
ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ: ΔΙΑΓΝΩΣΗ ΥΠΟΣΙΤΙΣΜΟΥ.
Μεταρρύθμιση Φορολογίας Εισοδήματος. Νέες Κλίμακες Φορολογίας Εισοδήματος Το εισόδημα από μισθούς ( συντάξεις ) και επιχειρηματική δραστηριότητα φορολογείται.
ΥΠΕΡΤΡΟΦΙΑ ΠΡΟΣΤΑΤΗ. Τι είναι ο προστάτης και ποια η χρησιμότητα του; Ο προστάτης είναι ένας αδένας μεγέθους ενός καρυδιού και ανευρίσκεται μόνο στους.
Δημόσιες σχέσεις – Συμπεριφορά, δεοντολογία Διονύσης Ανανιάδης Δερματολόγος - Αφροδισιολόγος 11 ο Πανελλήνιο Συνέδριο Δερματολογίας Αφροδισιολογίας
ΕΠΙΠΛΟΚΕΣ ΚΙΡΡΩΣΗΣ. ΕΠΙΠΛΟΚΕΣ ΠΥΛΑΙΑΣ ΥΠΕΡΤΑΣΗΣ.
Τα γυναικεία γεννητικά όργανα διακρίνονται σε εσωτερικά και εξωτερικά. Εξωτερικά είναι το αιδοίο το οποίο αποτελείται από τα μεγάλα και μικρά χείλη εσωτερικά.
Το πρόβλημα της παχυσαρκίας και ο ρόλος του σχολείου Ανδρέας Γ. Αυγερινός Τ.Ε.Φ.Α.Α. – Δ.Π. ΘΡΑΚΗΣ
Εγκεφαλική παράλυση και Προσαρμοσμένη Κινητική Δραστηριότητα
Φάκελος υλικού του (υποψήφιου) εκπαιδευτικού & επαγγελματική ανάπτυξη
Το μάθημα ‘Διεπαφή Χρήστη-Υπολογιστή’ στο Τμήμα ΕΠΠ
Προβλήματα στην παραγωγή & εξαγωγή ποιοτικών ελαιολάδων
Η μεταβαση των μαθητων απο την οπτικη τησ β/θμιασ εκπαιδευσησ : Δυσκολιεσ – προβληματα- καθοριστικεσ παραμετροι Σ. ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗ.
Εισαγωγή στην Ειδική Αγωγή
Δημόσιες Σχέσεις και Ολοκληρωμένη Επικοινωνία
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ ΙΣΤΩΝ
Οι Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ)
Εθνικό & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΗ ΠΑΡΑΛΥΣΗ Κ. Ασωνίτου.
Τι μπορούμε να υποθέσουμε
Αξιολόγηση Φυσικής κατάστασης σε άτομα με αναπηρία
Ο Χορός ως Φυσική Δραστηριότητα
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ
Ενισχυτές Ισχύος Τύποι Ενισχυτών:
Η γνωστική προσέγγιση για την κινητική εξέλιξη του ανθρώπου
Η ανάπτυξη του κωφού παιδιού
ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΤΟΥ ΑΝΑΔΥΟΜΕΝΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ
Δομημένος Προγραμματισμός
Ατομικός Φάκελος Αξιολόγησης Νηπίου (Portfolio Assessment)
Παυλίνα Χατζηθεοδούλου Λοϊζίδου Προϊσταμένη Τομέα Επιμόρφωσης
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΠΡΟΗΓΜΕΝΩΝ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΚΥΚΛΩΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ Ι
Βασικές Έννοιες Αλγορίθμων
2.5 Χώροι και Υποδομή.
Μελετήστε το άρθρο και διαμορφώστε μια σύντομη παρουσίασή του στην τάξη (ερευνητικά ερωτήματα, μεθοδολογία/συμμετέχοντες, σύντομη παρουσίαση των αποτελεσμάτων)
Τα μαθηματικά στους δρόμους και στα σχολεία
Μαρία Ξενιτίδου, Αντώνης Σαπουντζής ΔΠΘ
Η Νοτιοανατολική Ευρώπη υπό ξένη κυριαρχία
Η Νοτιοανατολική Ευρώπη υπό ξένη κυριαρχία ( )
Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (ΔΕΠΠΣ) & Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών (ΑΠΣ) Τρύφων Μαυροπαλιάς.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
Οικοδομώντας την αυτοεκτίμηση του παιδιού
Ανάπτυξη της γλώσσας Η ανάπτυξη της γλωσσικής ικανότητας περνάει από συγκεκριμένα στάδια απόκτησης γλωσσικών επιπέδων. Ο στόχος ενός παιδιού που μαθαίνει.
Πίνακας σταθερών των εμπειρικών τύπων Hazen-Williams και Manning για διάφορα υλικά κατασκευής των αγωγών.
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΟΝΤΕΡΝΑ ΠΟΙΗΣΗ VS ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΠΟΙΗΣΗ.
Άλλα είδη παραπομπής και βιβλιογραφίας.
Συμβουλές για ένα υγιές βάρος
Απάτες στα Τρόφιμα και Ασφάλεια Τροφίμων Γιώργος Σάββα, Υγειονομικός Λειτουργός Υγειονομικές Υπηρεσίες, Ιατρικές Υπηρεσίες και υπηρεσίες Δημόσιας Υγείας,
ΝΈΟ ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ (ΙΑΝ14) VS. ΕΓΚΡΙΘΕΝ ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ (ΑΥΓ13)
Νοσηλευτική φροντίδα ασθενών που βιώνουν Απώλεια, Θρήνο και Θάνατο
Εργαστήριο Από την απλή παρατήρηση στην αξιοποίηση των στοιχείων της
N.S. Seccareccia et al, Fig. S1.
Jeremy M. Berg et. al., ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ, ΠΕΚ 2017,
THOMAS H. CORMEN, et al., ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥΣ, Β΄ έκδοση, ΠΕΚ 2016,
Jeremy M. Berg et. al., ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ, ΠΕΚ 2017,
ΟΙ ΔΙΟΜΑΔΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
Περιφερειακό Σύστημα Ακοής
Προπόνηση Εκρηκτικότητας
Ζορμπάς – Καζαντζάκης Συναίσθημα – Λογική
ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΚΑΙ ΣΥΓΚΡΙΣΙΜΑ ΣΩΜΑΤΑ ΚΕΙΜΕΝΩΝ
THOMAS H. CORMEN, et al., ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥΣ, Β΄ έκδοση, ΠΕΚ 2016,
Jeremy M. Berg et. al., ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ, ΠΕΚ 2017,
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ-ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ
THOMAS H. CORMEN, et al., ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥΣ, Β΄ έκδοση, ΠΕΚ 2016,
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΗΘΙΚΗ Ζ΄ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΗΘΙΚΗΣ
Jeremy M. Berg et. al., ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ, ΠΕΚ 2017,
Δρ. Πήλιος Σταύρου Κλινικός Ψυχολόγος
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τοποθέτηση στο αμαξίδιο

Εναλλακτικές Θέσεις Θέσεις (Jaeger, 1987;

Θέσεις

Βασικές αρχές  Μυϊκός τόνος  Ανησυχία, ενθουσιασμός, θόρυβος, έντονη δραστηριότητα, απότομες κινήσεις  Ηρεμία, ήσυχο περιβάλλον, απαλές και ρυθμικές κινήσεις, γνωστά πρόσωπα  Χρήση σημείων κλειδιών (Κορμός, ώμοι, λεκάνη, βραχίονας, πήχης)  Προετοιμασία για κίνηση (χειρισμοί ομαλοποίησης τόνου)  Ενεργητική κίνηση με συγκεκριμένο σκοπό και πλαίσια (Ρίψη σε στόχο ) Χειρισμός μαθητή με ΕΠ (Orelove et al., 2004)

Διευκόλυνση τυπικών στάσεων και κινητικών πρότυπων (Jaeger, 1987) Χειρισμός μαθητή με ΕΠ

Διευκόλυνση για καθιστή θέση (Orelove et al., 2004) Χειρισμός μαθητή με ΕΠ

Διευκόλυνση κινήσεων χεριού για εκτέλεση δραστηριότητας (Orelove et al., 2004) Χειρισμός μαθητή με ΕΠ

Διευκόλυνση για άνοιγμα παλάμης (Orelove et al., 2004) Χειρισμός μαθητή με ΕΠ

Προσαρμοσμένη Κινητική Αγωγή Προσαρμογές Χρησιμοποίηση αντικειμένων σύμφωνα με τις δυνατότητες των παιδιών Τροποποίηση κανονισμών Μείωση αποστάσεων, χρόνου παιχνιδιών Μείωση ύψους στόχου (καλάθι) Ελαφρύτερες μπάλες, μεγαλύτερες- μικρότερες Μείωση αποστάσεων (γήπεδο) Μείωση χρόνου δραστηριότητας

Ατομικές ασκήσεις και σταδιακά ασκήσεις σε ομάδες Νοερή εκτέλεση της δραστηριότητας Ασκήσεις κινητικού ελέγχου (rep) και χαλάρωσης Παιχνίδια και ασκήσεις για την οικοδόμηση θεμελιωδών κινητικών προτύπων Δραστηριότητες σωματογνωσίας Δραστηριότητες προσανατολισμού στο χώρο Ορθοσωμικές ασκήσεις Προσαρμοσμένη Κινητική Αγωγή

Συγχρονισμένες κινήσεις ΚΦΑ και μαθητή με επαφή Ασκήσεις αντίθετες των παθολογικών προτύπων Ρολαρίσματα και στροφές κορμού σε στρώματα Αναπνευστικές ασκήσεις Ασκήσεις φυσικής κατάστασης Προσαρμοσμένη Κινητική Αγωγή

Ασκήσεις αναχαίτησης αντανακλαστικών Βασικές αρχές  Απτικά – κιναισθητικά- αιθουσαία ερεθίσματα (συγχρονισμένες κινήσεις, απτικός ερεθισμός)  Αντίθετες κινήσεις  Βοήθεια στην εκτέλεση

Ασκήσεις αναχαίτησης αντανακλαστικών Αντανακλαστικό σύλληψης Ανοικτή λαβή Εναλλαγή αντικειμένου με τα χέρια Απτικά ερεθίσματα με άμμο

Ασκήσεις αναχαίτησης αντανακλαστικών Τονικό λαβυρύνθιο (πρηνή)  Εκτατικές ασκήσεις  Push ups  Ρολαρίσματα  Ασκήσεις σε πατίνι Τονικό λαβυρύνθιο (ύπτια)  Σχηματισμός «μπάλας»  Ρολαρίσματα

Ασκήσεις αναχαίτησης αντανακλαστικών Ασύμμετρο τονικό  Στροφές κεφαλιού (κορμός ακίνητος σε θέσεις)  Έρπυσμα (κεφάλι στην μια πλευρά)  Χέρια μπροστά (ύπτια) Συμμετρικό τονικό  Ανθρώπινη μπάλα (ύπτια)  Μπουσούλισμα με διαχωρισμό  Κάμψη- έκταση κεφαλιού (Χέρια στον τοίχο)  Πάλη του ελέφαντα

Ασκήσεις ενδυνάμωσης Αξιολόγηση Συντονισμός (Δοκιμασία γόνατος- μύτης) Αντανακλαστικά Ισορροπία-σταθερότητα κορμού Μυϊκός τόνος Τροχιά κίνησης Πιθανές αντενδείξεις  Μέτρια- σοβαρή σπαστικότητα  Μέτρια- σοβαρή αθέτωση- αταξία

Ασκήσεις ενδυνάμωσης Ελεύθερα βάρη VS Μηχανήματα Έλεγχος κορμού Έλεγχος αντανακλαστικών Συντονισμός άνω άκρων Σημεία προσοχής Ενδυνάμωση αγωνιστών – ανταγωνιστών ανάλογα με την περίπτωση Σταθεροποίηση με ιμάντες κατά περίπτωση

Ασκήσεις κιναίσθησης Επανάληψη κίνησης Κίνηση σε σταθερό σημείο (χτυπώ μπάλα, άλμα σε σημείο) Υποβοηθούμενη κίνηση Συγχρονισμένη κίνηση Στήριξη-Φόρτιση άκρων Ασκήσεις σε τραμπολίνο (έκταση) Ασκήσεις σε σανίδα με ρόδες (πρηνής θέση) Τράβηγμα- Σπρώξιμο αντικειμένων

Ισορροπιστικές ασκήσεις

Ασκήσεις οπτικοκινητικού συντονισμού

Σημεία προσοχής Σύρσιμο στα τέσσερα σε παιδιά με διπληγία τετραπληγία Κάθισμα μέσα στα πόδια με κάμψη, προσαγωγή, έσω στροφή ισχίων Γέφυρα στην ύπτια θέση σε παιδιά με εκτατικό πρότυπο Εξαρτημένες αντιδράσεις (αναστολή) Ήπιες στατικές διατάσεις Προσαρμοσμένη Κινητική Αγωγή

Χρήσιμες συμβουλές Βοήθεια από συμμαθητή Επανάληψη, επεξήγηση, υπενθύμιση, παρακίνηση Ενθάρρυνση, επιβράβευση Συνεργαστείτε με Φ/Θ και Ε/Θ για την θέση του μαθητή Συνεργαστείτε με τους γονείς Ενημερώστε τους μαθητές για την ΕΠ Μην στηρίζεστε πάνω στο αναπηρικό αμαξίδιο Βοηθήστε τον μαθητή με ΕΠ όταν σας το ζητήσει Αντιμετωπίστε τον μαθητή με ΕΠ όπως τους συμμαθητές του Χρησιμοποιήστε τις λέξεις περπάτημα τρέξιμο Μην χαϊδεύετε τα παιδιά με ΕΠ στο κεφάλι για επιβράβευση

Προγράμματα ασκήσεων ενδυνάμωσης στην ΕΠ Λειτουργικές ασκήσεις αντίστασης- κλειστή, ανοικτή κινητική αλυσίδα, στατικό ποδήλατο Liaο και συν (2007) βελτίωση σε GMFM 1 RM STS Dodd και συν (2003) Δύναμη ποδοκν + γόνατο Morton και συν (2005) GMFM E ισομετρική δύναμη καμπτήρων- εκτεινόντων γόνατος Williams και συν (2007) (στατικό ποδήλατο) GMFM Ερευνητική τεκμηρίωση

Προγράμματα αερόβιας και αναερόβιας ικανότητας τρέξιμο, αλλαγές κατεύθυνσης, εμπόδια, σκάλες, διάδρομος Verschuren και συν (2007) Αερόβια Αναερόβια ικανότητα, Ευκινησία GMFM, Unnithan και συν (2007) VO 2 GMFM Provost και συν ( μέτρα βάδιση Dodd και Foley (2007) 10 μέτρα βάδιση Προγράμματα κολύμβησης Hutzler και συν (1998) Ικανότητες προσανατολισμού στο νερό Chrysagis (2009) GMFM Ερευνητική τεκμηρίωση