ΚΙΝΗΣΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΕΣ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ Ο ΑΘΛΗΤΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΘΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ποια είναι τα σημάδια του Αυτισμού;
Advertisements

Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση Aναστάσιος Νικήτας Καθηγητής Φυσικής Αγωγής Υπεύθυνος Αθλήματος Κολύμβησης.
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ
Τεχνικές για την ανάλυση της κίνησης και την αξιολόγηση της μάθησης
Συμμετοχή στο πρόγραμμα : «Η Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη ως πλαίσιο Εκπαίδευσης Νεοδιορισθέντων Εκπαιδευτικών: Ποιοτικοί Εκπαιδευτικοί για Ποιοτική.
ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΚΜ: 305 ΠΑΤΣΙΑΟΥΡΑΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
Αξιολόγηση του Μαθητή Σεπτέμβριος Αξιολόγηση στην Εκπαίδευση Τί είναι η αξιολόγηση; Τι είναι η Αξιολόγηση: Είναι όλες εκείνες οι ενέργειες των εκπαιδευτικών.
ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑ 2Ο
ΕΙΔΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ ΦΥΣΙΚΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΑΚΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ.
Κλασσικός αθλητισμός στο Γυμνάσιο
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
Συγκεντρωθείτε, Ρεε!!! Πέρκος, Ι., Στέφανος, PhD.
KM ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Διάλεξη 1
Επιτυχημένος δάσκαλος = επιτυχημένος προπονητής
KM Διάλεξη 4 Η συνεισφορά των αισθήσεων στην καλύτερη απόδοση Eλιζάνα Πολλάτου επικ.καθ. Τ.Ε.Φ.Α.Α Π.Θ.
Curriculum-Based Measurement (CBM) Μάμμου Χριστίνα Υφαντής Χρήστος Εισηγητές: Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.
ΕΝΕΡΓΕΙΑ Τεστ 7 /11/2011. Για να βρω τις τελικές ταχύτητες θα πρέπει να βρω τις τελικές κινητικές ενέργειες από το θεώρημα: Μεταβολή της κινητικής ενέργειας.
Μέθοδοι και στυλ διδασκαλίας
Βιοκινητική αξιολόγηση αθλητικών ικανοτήτων
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΡΔΙΟΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΕΣΟ ΑΣΚΟΥΜΕΝΟ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΡΔΙΟΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΕΣΟ ΑΣΚΟΥΜΕΝΟ ΦΑΤΟΥΡΟΣ Γ. ΙΩΑΝΝΗΣ, Ph.D.
ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Ph.D.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ «ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ» ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ : ΣΠΥΡΕΤΑ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΑΕΜ : 1022.
Ο Μικρός Γιάννης (10 ετών) θα πρέπει να παρουσιάσει στη γιορτή του σχολείου του ένα παραδοσιακό χορό από την ιδιαίτερη πατρίδα του, στη γιορτή του σχολείου,
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ:ΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ- ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΕΣ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ “ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ” Κίνηση, επεξεργασία και μαθησιακές προσαρμογές.
 Ο 16χρονος Λευτέρης κολυμπά από μικρός και είναι σήμερα από τους καλύτερους κολυμβητές της ομάδας του. Στους τελευταίους αγώνες που συμμετείχε (πρόσθιο.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΕΥΣΤΑΘΙΑ.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ‘AΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ’ ΚΙΝΗΣΗ, ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ.
Η Άννα είναι ένα κοριτσάκι 5 ετών όπου μία επέμβαση στον υποθάλαμο του εγκεφάλου σε ηλικία 4 ετών περιόρισε σημαντικά τον κινητό έλεγχο των άνω και κάτω.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ METAΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ Επιβλέπουσα καθηγήτρια Μιχαλοπούλου Μαρία.
ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ – ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑ 7: Προετοιμασία της μαθησιακής εμπειρίας Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med, PhD.
Κίνηση Επεξεργασία και Μαθησιακές προσαρμογές Σχεδιασμός προγράμματος εξάσκησης Περίπτωση φυσιοθεραπείας.
Είναι η κινητική ικανότητα του ατόμου να αντιδρά γρήγορα σε ένα ερέθισμα και να εκτελεί κυκλικές ή άκυκλες κινήσεις με τη μεγαλύτερη δυνατή κινητική ταχύτητα.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ > Μάθημα : Κίνηση – Επεξεργασία και Μαθησιακές Προσαρμογές Παρουσίαση περιστατικού: Δημιουργία θεραπευτικού.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ 804 «ΚΙΝΗΣΗ,
Κίνηση επεξεργασία και Μαθησιακές Προσαρμογές ΟΝΟΜΑ: Ευαγγελία Γιαδανού.
Σενάριο Η Άννα είναι ένα κοριτσάκι 5 ετών όπου μία επέμβαση στον υποθάλαμο του εγκεφάλου σε ηλικία 4 ετών περιόρισε σημαντικά τον κινητό έλεγχο των άνω.
Προασκήσεις Διδακτικής του ελεύθερου & ύπτιου
Ανοιχτές δεξιότητες Δεξιότητες που πραγματοποιούνται σε ένα μεταβαλλόμενο και απρόβλεπτο περιβάλλον και απαιτεί από τους εκτελεστές να προσαρμόσουν τις.
ΜΕΘΟΔΟΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΧΟΡΟΥ Επιλογή μεθόδου διδασκαλίας Μάιος 16/2015.
ΜΠΑΤΖΙΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Α.Μ Φοιτήτρια ΤΕΦΑΑ Κομοτηνής στο Μ.Π.Σ. «Άσκηση και Ποιότητα Ζωής» Κατεύθυνση ː «Πρόληψη- Παρέμβαση- Αποκατάσταση» Μάθημα ː.
Αξιολόγηση ΤΟΜΕΑΣ: ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ Timed 10 meter walk (10 μέτρα βάδιση ) Τοποθετούνται 2 ταινίες σε απόσταση 14 μέτρων και ορίζεται ενδιάμεση απόσταση 10 μέτρων.
Σχεδιασμός προγράμματος εξάσκησης
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ-ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ Κίνηση,επεξεργασία και μαθησιακές προσαρμογές ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην «Άσκηση και Ποιότητας Ζωής»
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ « ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ» ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ Β:
Διδακτική Κολύμβησης και Ασφάλειας στο Νερό, Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΤΕΦΑΑ. Προασκήσεις Διδακτικής για Πεταλούδα και Πρόσθιο.
Δ ΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑ: ΑΤΟΜΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ – 2 η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ «ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ» ΜΑΡΙΑ.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ Πλουμίδου Βρεττούλα Πλουμίδου Βρεττούλα Α.Ε.Μ.: 806 Α.Ε.Μ.: 806 Ακαδημαϊκό Έτος ΚΙΝΗΣΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ.
Ονοματεπώνυμο: Καρακόλια Αναστασία ΑΕΜ: 912/2012 Κομοτηνή 2013
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα ‘’Άσκηση και Ποιότητα Ζωής’’. Ατομική Εργασία στο.
ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ – ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med, PhD.
Κατή Αργυρώ Πρωτοψάλτου Θεόφιλος Τσαρτσαράκης Αντώνιος
Ανακαλυπτική μάθηση Γνώση προϊόν του μαθητή Διαδικασία ανακάλυψης η έρευνα για τον εντοπισμό του ακαθορίστου Μέσα από τα ερεθίσματα που του δίνει ο εκπαιδευτικός.
Διδακτική-Μεθοδολογία της Κολύμβησης
ΓΕΝΙΚΗ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ 2017 ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΙΣ
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ, Ph.D.
Slalom.
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
Ο ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΑΣ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗ
Κίνητρα και μέτρα για τη σύνδεση των ακαδημιών με τα αγωνιστικά τμήματα του συλλόγου. Αθηνα / 12 / 2017 Επ.α.κ.α.β.
ΜΕΘΟΔΟΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΧΟΡΟΥ Επιλογή μεθόδου διδασκαλίας
N148 Εργαστήριο Αξιολόγησης Αθλητικής Απόδοσης
Ανάλυση της τεχνικής στο
ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΠΑΙΔΩΝ - ΠΡΟΕΦΗΒΩΝ - ΕΦΗΒΩΝ
Project.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΚΙΝΗΣΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΕΣ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ Ο ΑΘΛΗΤΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΘΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ

Ο Λευτέρης: Αθλητής κολύμβησης Ηλικία : 16 χρονών Αγωνίσματα : πρόσθιο και πεταλούδα Προηγούμενες εμπειρίες: αρκετές συμμετοχές σε αγώνες Στάδιο μάθησης : προχωρημένο Παρακίνηση : μεγάλη Καλή ανάπτυξη γνωστικών ικανοτήτων

Η δεξιότητα: Εκκίνηση Πεταλούδας και Προσθίου Κλειστή δεξιότητα - σταθερό και προβλοπόμενο περιβάλλον Διακριτή - σύντομης διάρκειας, καθορισμένη αρχή και τέλος Αδρή - συμμετοχή μεγάλων μυικών ομάδων Κινητική δεξιότητα - ελαχιστοποίηση λειψης απόφασης Ανοικτό κύκλωμα ελέγχου

Φάσεις Εκκίνησης Πεταλούδας Αντίδρασης και κάμψης Ώθησης Πτήσης Εισόδος και γλίστρημα στο νερό Υποβρύχιας ποδιάς Φάση εξόδου Κολύμβηση μετά την εκκίνηση

Φάσεις εκκίνησης Προσθίου Αντίδρασης και Κάμψης Ώθησης Πτήσης Εισόδου και γλιστρήματος στο νερό Μεγάλης έλξης (μεγάλη χεριά) Δεύτερη φάση γλιστρήματος φάση ανάκτησης χεριάς και λύγισμα ποδιών (υποβρύχια) φάση πρώτης ποδιάς και τράβηγμα προς τα έξω κολύμβηση μετά την εκκίνηση

Στόχος Μάθησης: Εντοπισμός και διόρθωση λαθών Τελειοποίηση δεξιότητας

Στόχος: Φάση Αντίδρασης -Συμβατότητα ερεθίσματος – απάντησης (σινιάλο προπονητή – εκκίνηση) -Επίτευξη Μέτριου επίπεδου διέγερσης ( ακρίβεια λήψης απόφασης, ταχύτητα) Υψηλό επίπεδο διέγερσης → άκυρη εκκίνηση Φάση Πτήσης -Να καλύψει ο αθλητής μεγαλύτερη απόσταση κατά τη διάρκεια της πτήσης -Μεγάλη προωθητική ταχύτητα του σώματος -Επιμήκυνση το μήκους της εισόδου της κεφαλής

Πρόγραμμα Εξάσκησης: Παρουσίαση της εκκίνησης στον Η/Υ – υπόδειξη σημείων που υστερεί στη τεχνική Εκτέλεση της εκκίνησης από έμπειρο αθλητή (σε φάση εξειδίκευσης) – ζωντανή μορφή Εξάσκηση του ίδιου του αθλητή Χρόνος Εξάσκησης: 3 μήνες, μέχρι τη συμμετοχή του αθλητή στους επόμενους αγώνες (όχι στους τελικούς).

Μέθοδος εξάσκησης Ολική – αθλητής σε προχωρημένο στάδιο Κατανομή χρόνου Κατανεμημένη – βελτίωση τεχνικής – στόχος ποιότητα εκτέλεσης Πλοκή περιεχομένου Τυχαία Μεταβαλλόμενη εξάσκηση

Ανατροφοδότηση Οπτική Εξωτερική Ακρίβειας ( διόρθωση λαθών ως προς τη κατεύθυνση και το εύρος) Την ανατροφοδότηση θα την παρέχω μετά από μια σειρά εκτελέσεων της εκκίνησης

Αξιολόγηση Μετά από 8 εβδομάδες εξάσκησης 2 τεστ (από 5 προσπάθειες) Το 1ο τεστ θα αφορά το χρόνο αντίδρασης του αθλητή (συνεχίζουν οι άκυρες εκκινήσεις)? Το 2ο τεστ θα αφορά την απόσταση που θα καλύψει ο αθλητής πριν την είσοδο του στο νερό.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ