ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΓΙΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ Αντικειμενοστραφής προγραμματισμός Web Site: ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κληρονομικότητα. Εισαγωγή  Κληρονομικότητα (Inheritance) καλείται ο μηχανισμός με τον οποίο μία νέα κλάση που ονομάζεται παράγωγη (derived class) δημιουργείται.
Advertisements

ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Λογισμικό: Δημιουργία εφαρμογών Επίπεδο.
7.5.2 Αντικειμενοστραφής προγραμματισμός
Διαδικασία ανάπτυξης Προσδιορισμός απαιτήσεων Αρχιτεκτονικός Σχεδιασμός Λεπτομερής Σχεδιασμός Κωδικοποίηση Έλεγχος Παράδοση Συστήματος Λειτουργία - Συντήρηση.
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥ – ΜΗΧΑΝΗΣ Εαρινό Εξάμηνο 2007 Παρουσίαση Εργαλείου Ανάπτυξης JBuilder Τσουρού Σταυρούλα, ΑΜ 708 Μαδεμλής Ιωάννης, ΑΜ 669.
Κεφάλαιο 6 Threads. 2 Στον παραδοσιακό προγραμματισμό όταν ένα πρόγραμμα εκτελείται ονομάζεται process (διεργασία) και οι εντολές του εκτελούνται σειριακά.
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
 Αυδίκου Χριστίνα  Γιουμούκης Παναγιώτης  Κιντσάκης Θάνος  Πάπιστας Γιάννης.
Καλώς ήρθατε ! Ετοιμάζεστε να παρακολουθήσετε την παρουσίαση της εφαρμογής Copyright © iBS LTD, all rights reserved.
Αρχή της ενσωμάτωσης Η εσωτερική κατάσταση ενός αντικειμένου πρέπει να είναι τροποποιήσιμη μόνο μέσω της δημόσιας διασύνδεσής του.
ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΣΕ WEB SITE (CONTENT MANAGEMENT TOOL)
Εισαγωγικές Έννοιες Διδάσκοντες: Σ. Ζάχος, Δ. Φωτάκης Επιμέλεια διαφανειών: Δ. Φωτάκης Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών Εθνικό Μετσόβιο.
Αρχιτεκτονική Συστημάτων
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ Πρόγραμμα Είναι μία ακολουθία από εντολές, σε λογική σειρά, με σκοπό να κατευθύνουν τον Η.Υ. στην εκτέλεση των επιθυμητών εργασιών. ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Χειμερινό Εξάμηνο (Ε') - Κωδ. Μαθήματος:
Εννοιολογική αναπαράσταση δεδομένων. Οντότητα Είναι κάθε αντικείμενο, πρόσωπο, γεγονός κατάσταση ή και αφηρημένη έννοια που προσδιορίζεται από την ανεξάρτητη.
Για τη διεκπεραίωση ενός προβλήματος πρέπει να ακολουθηθεί η εξής διαδικασία:  να γραφεί ο αλγόριθμος να συνταχθεί το πρόγραμμα σε γλώσσα υψηλού επιπέδου.
1.5 Γλώσσες Προγραμματισμού
1 Εισαγωγή στη Java Χρήσιμες Διευθύνσεις Χαρακτηριστικά της Java Εργαλεία της Java Εργαλεία της Java Μεταγλώττιση στοιχειωδών εφαρμογών.
Επικοινωνία Ανθρώπου Μηχανής HTML CGI JAVASCRIPT Κουμπούλης Χρήστος Α.Μ. 921 Χαλαβαζής Βασίλης Α.Μ. 988.
Διδακτική της Πληροφορικής ΗΥ302 Εργασία :Παρουσίαση σχολικού βιβλίου Γ’ Λυκείου Τεχνολογικής Κατεύθυνσης «Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον»
ΛΑΔΑΚΑΚΟΣ ΘΑΛΗΣ Α.Μ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
ΑΝΑΚΕΦΑΛΑΙΩΣΗ 26 Οκτωβρίου Αντικειμενοστρεφής Προγραμματισμός Ένα νέο προγραμματιστικό μοντέλο (paradigm) το οποίο στηρίζεται στις κλάσεις και τα.
Προηγμένη Εφαρμογή Ιστού Διαχείρισης Δεδομένων Βιοεπιστημών Διπλωματική Εργασία του Γεωργίου Πρέκα ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΣΧΟΛΗ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ.
3 Αρχιτεκτονική Συστημάτων  Κατηγορίες χρηστών ΣΔΒΔ  Αρχιτεκτονική ANSI/SPARC  Γλώσσες ερωτημάτων  Μοντέλα δεδομένων  Λειτουργίες ΣΔΒΔ.
1 Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορικής Πανεπιστήμιο Πατρών ΟΝΤΟΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΙΙ (C++) Τάξεις και Αφαίρεση Δεδομένων.
Κεφάλαιο 10 – Υποπρογράμματα
1 Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορικής Πανεπιστήμιο Πατρών ΟΝΤΟΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΙΙ (C++) Πολυμορφισμός.
Προγραμματισμός Γιατι γραφουμε προγραμματα (προηγ. διαλεξη)
Ασυμπτωτικός Συμβολισμός
Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών
1 Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορικής Πανεπιστήμιο Πατρών ΟΝΤΟΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΙΙ (C++) Τάξεις και Αφαίρεση Δεδομένων.
1 Κεφάλαιο 2 Εισαγωγή στον αντικειμενοστραφή προγραμματισμό.
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Θεσσαλίας Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός Ι Ενότητα 9: Κληρονομικότητα. Διδάσκων: Νικόλαος Θ Λιόλιος, Καθηγητής. Τμήμα.
Αντικειμενοστρεφής Προγραμματισμός Object-Oriented Programming.
Εισαγωγή στην Έννοια του Αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Θεσσαλίας Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός Ι Ενότητα 8: Κατασκευαστές. Διδάσκων: Νικόλαος Θ Λιόλιος, Καθηγητής. Τμήμα.
Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός Ι
Υλοποίηση εφαρμογών σε προγραμματιστικά περιβάλλοντα Κεφάλαιο 7.
Πληροφορική 2 Γλώσσες Προγραμματισμού 1. Γλώσσες προγραμματσιμού  Επιτρέπουν την κωδικοποίηση των αλγορίθμων  Η εκτέλεση ενός προγράμματος θα πρέπει.
Εισαγωγή στη C# Μαρίνος Θεμιστοκλέους Ανδρούτσου 150 Γραφείο 206 Τηλ Ώρες Γραφείου: Τετάρτη 5-6 μμ.
ΟΣΣ2 - 4 Δεκεμβρίου 2005 Σχεδιασμός Λογισμικού Γλώσσες Προγραμματισμού ΙΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός ΙΙ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΒΑΣΕΙΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ Ανδρέου Βασίλης.
ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
Κληρονομικότητα [inheritance]
Κλάσεις και αντικείμενα
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
Wrapper Classes, Abstract Classes and Interfaces
Αρχιτεκτονική Συστημάτων
Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ
Εισαγωγή στη Java Χαρακτηριστικά της Java Εργαλεία της Java
Στοιχεία Δομημένου Προγραμματισμού
2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΗΤΕΙΑΣ - ΤΑΞΗ Γ'
Ειδικά Θέματα στον προγραμματισμό Υπολογιστών
ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Αρχιτεκτονική Συστημάτων
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
Προχωρημένος Προγραμματισμός
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ
Εφαρμογή Μεθοδολογίας ICONIX
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ UML ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ UML.
ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΓΙΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΑ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΑ  Προγραμματιστικό Υπόδειγμα: Είναι ένα πρότυπο ανάπτυξης προγραμμάτων, δηλ. μια καθορισμένη μεθοδολογία με βάση την οποία.
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
Εισαγωγή στον Αντικειμενοστρεφή Προγραμματισμό (στη γλώσσα Java)
Κληρονομικότητα [inheritance]
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΓΙΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ Αντικειμενοστραφής προγραμματισμός Web Site: ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΣΧΟΛΗ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ

Προγραμματιστικά μοντέλα 1 Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός Κλασικές γλώσσες προγραμματισμού (FORTRAN, C, Pascal) Προσανατολισμός στα δεδομένα Συναρτησιακός Προγραμματισμός Το πρόγραμμα ορίζει τα δεδομένα και μετά καλεί υπορουτίνες για να επεξεργαστεί τα δεδομένα.

Προγραμματιστικά μοντέλα 2 Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός Αντικειμενοστραφείς γλώσσες προγραμματισμού (Java, C++) Προσανατολισμός στα αντικείμενα Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός Το πρόγραμμα δημιουργεί αντικείμενα τα οποία ενθυλακώνουν τα δεδομένα και τις υπορουτίνες που τα επεξεργάζονται.

Βασικές έννοιες  Αντικείμενο (Object)  Μέθοδος (Method)  Τάξη (Class)  Ενθυλάκωση (Encapsulation)  Μήνυμα (Message)  Πολυμορφισμός (Polymorphism)  Κληρονομικότητα (Inheritance) Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός

Τι είναι αντικείμενο 1 Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός  Μέρος ενός προγράμματος που  Μοντελοποιεί κάποιο αντικείμενο (αληθινό ή έννοια)  έχει συμπεριφορά  Τα πράγματα που μπορεί να κάνει ένα αντικείμενο  έχει κατάσταση  Οι πληροφορίες που γνωρίζει ένα αντικείμενο

Κατάσταση Μέλη του αντικειμένου (ομοιότητα με τις μεταβλητές των κλασικών γλωσσών Συμπεριφορά Μέθοδοι του αντικειμένου (ομοιότητα με τις συναρτήσεις των συναρτησιακών γλωσσών) Τι είναι αντικείμενο 2 Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός Κατάσταση Συμπεριφορά

Τάξεις (Κλάσεις) Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός  Μια τάξη είναι ένα «πρότυπο». Δεν περιέχει δεδομένα μέχρι να δημιουργηθεί ένα αντικείμενο από την τάξη. Η κατάσταση και η συμπεριφορά ορίζονται μέσα στην τάξη.  Ένα αντικείμενο που δημιουργείται από μία τάξη ονομάζεται στιγμιότυπο (instance) της τάξη.

Αναλογία τάξεων - αντικειμένων Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός Τάξη Χρώμα Φοιτητής Αυτοκίνητο Υλικό Αντικείμενο Μπλε el98182 Hyundai Getz Αέρας

Διάγραμμα τάξης Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός Διεπαφή Μέθοδος Εσωτερικές/ιδιωτικές μέθοδοι που μόνο η ίδια η τάξη έχει πρόσβαση Ορίζονται από την τάξη, συμπληρώνονται από το αντικείμενο Πεδία της τάξης

Ενθυλάκωση (Encapsulation) Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός  Παράδειγμα - ΑΤΜ  Κρυμμένα δεδομένα  Υπόλοιπο λογαριασμού  Προσωπικά δεδομένα  Διεπαφή  Κατάθεση, ανάληψη, μεταφορά  Εμφάνιση στοιχείων λογαριασμού

Τάξεις - προγραμματισμός Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός  Αυτοκίνητο  Κρυμμένα δεδομένα  Ταχύτητα  Βενζίνη  Διεπαφή  Στρίψε αριστερά/δεξιά  Επιτάχυνση  Επιβράδυνση

Τάξεις – πολλαπλά αντικείμενα Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός  Πολλά αυτοκίνητα  Δεν υπάρχει περιορισμός στον αριθμό των στιγμιότυπων μιας τάξης  Τα στιγμιότυπα είναι ανεξάρτητα μεταξύ τους. Αλλαγές σε ένα δεν επηρεάζουν τα υπόλοιπα

Επικοινωνία 1 Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός  Ένα πρόγραμμα αποτελείται από πολλά αντικείμενα  Κάποιες τάξεις ίσως περιέχουν αναφορές σε άλλες τάξεις σαν μέρος των πεδίων τους ή της συμπεριφοράς τους  Το πρόγραμμα ξεκινάει από μία συγκεκριμένη μέθοδο μιας τάξης, δημιουργεί αντικείμενα και καλεί μεθόδους τους.

Επικοινωνία 2 Μήνυμα Εκφράζει αίτημα ενός αντικειμένου προς ένα άλλο προκειμένου να παραγάγει αποτέλεσμα Πολυμορφισμός Επιτρέπει την αποστολή του ίδιου μηνύματος σε αντικείμενα διαφόρων τάξεων Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός

Κληρονομικότητα 1 Κληρονομικότητα  Ιεραρχία τάξεων  Υπερ-τάξεις – υπο-τάξεις  Πατέρας, παιδί, απόγονος Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός

Κληρονομικότητα 2 Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός  Μια τάξη περιέχει όλες τις ιδιότητες και τις μεθόδους της τάξης από την οποία προήλθε, μαζί με τις επιπλέον που ορίζει.  Μια υποτάξη μπορεί να αλλάξει τον ορισμό μιας μεθόδου παρέχοντας τη δικιά της υλοποίηση.  Ο κώδικας της υποτάξης περιέχει μόνο τις αλλαγές και τις προσθήκες.

Κληρονομικότητα 3 Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός Διεπαφή Μέθοδος Πεδία της τάξης Μέθοδος override Επιπλέον πεδία

Κληρονομικότητα 4 Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός  Πλεονεκτήματα  Modular  Λιγότερος και ευκολότερα κατανοητός κώδικας  Επαναχρησιμοποίηση κώδικα  Κάτι που φτιάχτηκε μια φορά μπορεί να χρησιμοποιηθεί ξανά  Ευκολότερη αναβάθμιση  Δεν χρειάζεται αλλαγή στον πηγαίο κώδικα  Πολυμορφισμός

Κληρονομικότητα 5 Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός  Παραδείγματα  Σχήμα  Πεδία  Χρώμα, χρώμα γραμμής  Μέθοδοι  Ζωγράφισε, μετακίνησε, περίστρεψε  Τάξη – παιδί: Κύκλος  Επιπλέον πεδία  Κέντρο, ακτίνα  Μέθοδοι  Ζωγράφισε (διαφορετική υλοποίηση).

Απόκρυψη πληροφορίας (το κάθε αντικείμενο βλέπει το άλλο σαν μαύρο κουτί) Ευκολότερη συντήρηση, κατανόηση και αναβάθμιση του κώδικα (modularity) Επαναχρησιμοποίηση του κώδικα (το ίδιο αντικείμενο μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε διάφορα προγράμματα χωρίς ο προγραμματιστής να γνωρίζει την υλοποίηση του Αφαιρετικότητα και εκφραστική δύναμη Μέσω της χρήσης των αντικειμένων, η λύση του προβλήματος περιγράφεται μέσω όρων που συνιστούν το πρόβλημα Ευελιξία Μέσω της χρήσης της κληρονομικότητας και του πολυμορφισμού Πλεονεκτήματα αντικειμενοστραφούς προγραμματισμού Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός