Προγραμματισμός διδακτικού έργου σχ. έτους 2015-16 ΝΑΝΑ ΜΙΜΙΛΙΔΟΥ ΣΧ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΕ10.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
Advertisements

Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Ας διοργανώσουμε ένα πάρτι...
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΡΑΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Επιμόρφωση στα Επιμόρφωση στα νέα βιβλία Συνάντηση πρώτη Μαθηματικά Γκουτζαμάνης Βασίλης – Σχολικός Σύμβουλος Ζυγούρη Έλενα – Σχολικός.
Η Διδασκαλία των ΤΠΕ στα Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ 1 ο Λύκειο Ρόδου Δημητρης Γεωργαλίδης.
Χ. Βαμβούρη, σχ. Σύμβουλος ΠΕ02 Δράμας Δράμα 27/11/
1ο γενικο λυκειο μαρκοπουλου
2ο Γενικό Λύκειο Κέρκυρας Σχ. έτ
Κεφάλαιο 1ο : Εισαγωγή στη Κοινωνιολογία
Οικονομία - Επιχειρηματικότητα , στη Β/θμια εκπαίδευση Επιστημονική Υπεύθυνη ‘Εργου ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΝΕΩΝ Δρ. Θεοχαρούλα Μαγουλά
ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΙΑ!!.
Λουκάς Τσιρώνης1 ΕΙΣΑΓΩΓΗ (1) Διοίκηση είναι η συστηματοποίηση της συλλογικής προσπάθειας μέσω της οποίας στοχεύουμε στην ικανοποίηση των στόχων που έχουν.
 Λαμβάνουν υπόψη τις πολιτισμικές και κοινωνικές συνθήκες μάθησης.  Έχουν επιρροές από ανθρωπολογία και κοινωνική ψυχολογία  Ενδιαφέρονται για τις.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Μια περιεκτική πρόταση για την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση Σταμάτης Παλαιοκρασάς (Σεπτέμβριος 2005)
Επιμορφωτική Ημερίδα Καθηγητών κλάδου ΠΕ04 Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011 Εισηγητής Σωκράτης Τουμπεκτσής Σχολικός Σύμβουλος Φυσικών Επιστημών.
Γεωργικές Εφαρμογές Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών «Αγροτικής Οικονομίας» Γεωπονική Σχολή Α.Π.Θ.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ
ΑΝΑΛΥΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ Εισδοχή Ελλαδιτών Υποψηφίων στο Πανεπιστήμιο Κύπρου και στο Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο.
Το Νέο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση για το σχολικό έτος Δομή του Ωρολογίου Προγράμματος Ομάδες Προσανατολισμού Επιστημονικά.
Υπεύθυνοι ΣΕΠ ΚΕΣΥΠ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ Παπακίτσος Ευάγγελος Θεολογής Ευάγγελος
Μάθημα: Κοινωνιολογία του Τουρισμού
Γεωλογία – Γεωγραφία Β ΄ Γυμνασίου
Η ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ Η πορεία αύξουσας εξειδίκευσης των μαθητών
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (ΕΠΑ. Λ.). Επαγγελματικό Λύκειο  Προσφέρει δύο Κύκλους Σπουδών που ανήκουν στο τυπικό σύστημα εκπαίδευσης. το «Δευτεροβάθμιο Κύκλο.
Το Νέο Γενικό Λύκειο Η παρουσίαση εδράζεται στα Ν.Δ.: 4327 (ΦΕΚ 50/ ) 4186 (ΦΕΚ 193/ ) 4310(ΦΕΚ 258/ ) Παραστατίδης Κων/νος.
Δομή του Νέου Γενικού Λυκείου Η παρουσίαση εδράζεται στα Ν.Δ.: 4327 (ΦΕΚ 50/ ) 4186 (ΦΕΚ 193/ ) 4310 (ΦΕΚ 258/ )
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Β’ ΤΑΞΗ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ 1 Καζάκου Γεωργία, ΠΕ09 Οικονομολόγος.
9 ο ΓΕΛ Ιωαννίνων Σχολικό έτος : Γ’ Λυκείου Δομή Ωρολογίου Προγράμματος - Ομάδες Προσανατολισμού – Επιστημονικά Πεδία – Μαθήματα Επιλογής.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
ΓΕΛ ΦΙΛΟΘΕΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ.
Προγραμματισμός και οργάνωση διδακτέας ύλης, εκπόνηση σχεδίου μαθήματος 1.
Γυμνάσιο Αγίου Νεοφύτου Φυσιογνωστικά Α΄ Γυμνασίου.
1 ο ΓΕΛ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ Παρουσίαση Γ Τάξης Νέου Γενικού Λυκείου ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟ 4327, ΦΕΚ 50/ΤΕΥΧΟΣ Α ́/ Σεπτέμβριος 2015.
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ schools.gr/content/index.php?lesson_id=1 &ep=67 schools.gr/content/index.php?lesson_id=1.
Αντικείμενο και κλάδοι της Παιδαγωγικής Επιστήμης.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Β’ ΤΑΞΗ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ 1 Καζάκου Γεωργία, ΠΕ09 Οικονομολόγος.
ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΜΠΟΥΡΗΣ Αναλυτικό πρόγραμμα και Οδηγίες Φυσικής Α΄Λυκείου.
 1. Διαμόρφωση Εκπαιδευτικής Πολιτικής  2. Θέση Εκπαιδευτικής Μονάδας στον τομέα διαμόρφωσης Ε. Π.
Σύγχρονη Πρακτική Φιλοσοφία. Ενότητα 2η: Η έννοια του ορθού Λόγου. Όνομα Καθηγητή: Παρούσης Μιχαήλ. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα.
Βασικοί Παιδαγωγικοί όροι
ΜΑΡΙΑ ΣΥΡΓΙΑΝΝΗ, ΣχολιΚΗ Συμβουλοσ Θεολογων
Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ, Σ Παπαπέτρου
Γενικό Λύκειο (σχολικό έτος )
Εισαγωγή στη διδακτική μεθοδολογία
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
Επιχειρησιακός Σχεδιασμός και Διαχείριση Έργων
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Σχεδιασμός και Τεχνολογία
 ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΓΝΩΣΙΑΚΗ ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Μουσικό Σχολείο Σερρών Μάθημα: Βιολογία Τάξη: Α΄ Λυκείου
Σχολικό έτος Γ’ Λυκείου
Το νέο Γενικό Λύκειο Ν.4327/2015.
Παρασκευή Βάγια ΠΕ13 Νομικός 20ο Γυμνάσιο Αθηνών
Πορεία Διδασκαλίας-Στάδια Διδασκαλίας
Υποδοχή των φοιτητών/τριών
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ Έννοια και Σκοποί του Νέου Λυκείου
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Τμήμα Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής Βαγής Σαμαθρακής 1.
Ενημέρωση μαθητών Γ Λυκείου 2ο ΓΕΛ ΛΕΥΚΑΔΑΣ Σχ. Έτος
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ.
Ο1: Βασικές Αρχές Διοίκησης & Τεχνική Νομοθεσία
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ Χειμερινό εξάμηνο
Το Νέο Γενικό Λύκειο Μια ανάλυση για τις επιλογές στο Νέο Λύκειο …
ΝΕΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ο ΓΕΛ ΣΠΑΤΩΝ
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΗΜΕΡΑ
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ, ο ΓΕΛ Ν. Ιωνίας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Προγραμματισμός διδακτικού έργου σχ. έτους ΝΑΝΑ ΜΙΜΙΛΙΔΟΥ ΣΧ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΕ10

Διδασκόμενα μαθήματα Α΄ ανάθεσης για Κοινωνιολόγους (ΠΕ10) Γυμνάσιο Υ.Α /Γ2/ Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή (2ώρες/εβδ.)

ΓΕΛ Ω.Π.Α-Β ΛΥΚΕΙΟΥ (ΝΟΜΟΣ 4186-ΦΕΚ 193/ ) Ω.Π.Γ ΛΥΚΕΙΟΥ (ΝΟΜΟΣ 4327-ΦΕΚ 50/ ) Πολιτική Παιδεία Α’ Λυκείου (3ώρες/εβδ.) (ΦΕΚ 932/ ) Πολιτική Παιδεία Β’ Λυκείου (2ώρες/εβδ.) (ΦΕΚ 934/ ) Βασικές Αρχές Κοινωνικών Επιστημών Β’ Λυκείου ομάδας Προσανατολισμού (2ώρες/εβδ.)

Γ’ Λυκείου Κοινωνιολογία ομάδων προσανατολισμού (2ώρες/εβδ.) ΦΕΚ 1374/ Ιστορία Κοινωνικών Επιστημών γενικής παιδείας (1ώρα/εβδ.) ΦΕΚ 131/

ΕΠΑΛ ΦΕΚ-1053/ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ & ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ & ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ & ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ - ΗΘΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Ύλη-Κοινωνιολογίας ομάδων προσανατολισμού (2ώρες/εβδ.) ΦΕΚ 1374/ Κεφ. 1. Εισαγωγή στην Κοινωνιολογία Κεφ. 5. Εκπαίδευση παράγοντας αναπαραγωγής και αλλαγής της κοινωνίας Κεφ. 6. Εργασία ανεργία και κοινωνικές ανισότητες Κεφ. 7. Μορφές και κοινωνικές βάσεις της εξουσίας Κεφ. 8. Το άτομο, η κοινωνία και τα μέσα μαζικής επικοινωνίας Κεφ. 9. Αποκλίνουσα συμπεριφορά: παρεμβατικότητα και εγκληματικότητα Κεφ. 10. Ετερότητα, διαπολιτισμικές και διακοινωνιακές σχέσεις * Το κεφ. 5 έχει διδαχθεί στους φετινούς μαθητές της Γ’Λυκείου

Ύλη-Ιστορίας Κοινωνικών Επιστημών γενικής παιδείας (1ώρα/εβδ.) ΦΕΚ 131/ Κεφ 1: Επιστήμη και Κοινωνικές Επιστήμες 1.2. : Η εξέλιξη των κοινωνικών επιστημών μέχρι τον 16 ο αιώνα Αρχαιότητα Θεολογική σκέψη και Κοινωνικές Επιστήμες Επιστήμη και Κοινωνικές Επιστήμες Οι Κοινωνικές Επιστήμες τον 16 ο αι.

Κεφ 3: Θεμελιωτές των Κοινωνικών Επιστημών 3.1 : Πολιτική Επιστήμη Τόμας Χομπς: Η θεμελίωση του απολυταρχικού κράτους Ο Τζων Λοκ και η φιλελευθεροποίηση του κράτους Ζαν-Ζακ Ρουσσώ: Οι όροι ενός δημοκρατικού κράτους Καρλ Μαρξ: Η θεωρία των παραγωγικών δυνάμεων και κριτική του κράτους 3.2: Οικονομική επιστήμη Ο Ρικάρντο και οι αρχές της κλασικής Πολ. Οικονομίας Τζων Κέυνς: Η πολιτική του κράτους στη μεγάλη κρίση

3.4. Ψυχολογία Β. Βουντ, ενδοσκόπηση και Πειραματική Ψυχολογία Τζων Γουότσον, η μελέτη της συμπεριφοράς Ο Μαρξ Βερτχάιμερ και η μορφολογική σχολή (Gestalt Psychology) Ο Σ. Φρόυντ και η γένεση της Ψυχανάλυσης Κοινωνική Ψυχολογία 3.5.: Ανθρωπολογία Ο Μαλινόφσκι, θεμελιωτής της έρευνας πεδίου και του λειτουργισμού στην Ανθρωπολογία Η γαλλική σχολή Κοινωνικής Ανθρωπολογίας-Ο Κλωντ Λέβι Στρως και η θεμελίωση του γαλλικού στρουκτουραλισμού Η Αμερικανική σχολή Κοινωνικής Ανθρωπολογίας- Η Μάργκαρετ Μηντ και η Πολιτισμική Ανθρωπολογία

Κεφ 5: Σύγχρονη Κοινωνική Οργάνωση καιΣυμπεριφορές 5.1 Η Σύγχρονη Κοινωνική Πραγματικότητα Το κράτος-έθνος Πολυπολιτισμικότητα-διαπολιτισμικές σχέσεις παγκοσμιοποίηση 5.2 Φαινόμενα κοινωνικού κατακερματισμού που απαιτούν σύνθετη επιστημονική προσέγγιση Κοινωνικός αποκλεισμός Ανεργία Μεταναστευτικά ρεύματα-ρατσισμός Βία στην κοινωνία

5.3 Τεχνολογία και Κοινωνία Περιβάλλον Βιοτεχνολογία-Βιοηθική 5.3.3(4). Τα ανθρώπινα δικαιώματα Λεξιλόγιο Βιβλίο καθηγητή Τετράδιο εργασίας μαθητή

Σχέδιο μαθήματος: Στόχοι Μέθοδοι & τεχνικές Εποπτικό υλικό Γνωστικά προαπαιτούμενα Βασικά σημεία της ενότητας Έννοιες-Γνωστικά σχήματα Λέξεις-κλειδιά Φύλλα εργασίας Φύλλο αξιολόγησης Υποστηρικτικό υλικό

Πορεία μαθήματος : Αφόρμηση (Φωτογραφίες, σχόλια του βιβλίου, σκίτσα, κείμενα, παραδείγματα, φύλλα εργασίας, διαφημίσεις, video, κλπ.) Καταιγισμός ιδεών-Κατηγοριοποίηση ιδεών Σύνδεση με προηγούμενες γνώσεις Εννοιολογικός προσδιορισμός- εννοιολογικός χάρτης Σύνδεση με παραδείγματα-εφαρμογές Ερωτήσεις/ασκήσεις κατανόησης Συζήτηση Ανακεφαλαίωση-βασικά σημεία της ενότητας Φύλλο αξιολόγησης Πιθανές δραστηριότητες έρευνας για το σπίτι Μεταγνωστικά αποτελέσματα