Είδη γραπτού ή προφορικού λόγου : 1.Πεζός Βασικά στοιχεία η λογική και η ακρίβεια π. χ. διήγημα, μυθιστόρημα, νουβέλλα, δοκίμιο κ. λπ. 2.Έμμετρος ( ποίηση.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Διαδικτυακός εκφοβισμός
Advertisements

Θέμα :Ηλεκτρονικός Εκφοβισμός
NEEΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ  Γιατί οι έφηβοι πέφτουν στην κυριολεξία με τα μούτρα στη χρήση και συχνά την κατάχρηση του διαδικτύου, του κινητού (ή.
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Μαρία Κουφέλου Μαρία Παυλή Θάλεια Τσουκαρέλλη Όλγα Δουγραματζή
FACEBOOK ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕ ΤΑ
9ο Γενικό Λύκειο Ιωαννίνων
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
Μην παίρνεις τίποτα ως δεδομένο… …Σκέψου πιο…προσωπικά!!!
Σχολικός Εκφοβισμός Τι ακριβώς είναι ; Πώς αντιμετωπίζεται από το θύμα ; Πώς αντιμετωπίζεται από τον παρατηρητή ;
ΜΟΡΦΕΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ!!!
Ηλεκτρονικός εκφοβισμός
ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Παρουσιάζουν οι μαθητές: Γ Ι Ο Υ Λ Η Λ Ι Ο Υ Ν Η
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
ΨΗΦΙΑΚΗ ΠΑΡΕΝΟΧΛΗΣΗ (CYBERBULLYING)
H ηλεκτρονική παρενόχληση (cyberbullying) είναι η επιθετική συμπεριφορά από πρόθεση με τη χρήση ηλεκτρονικών μέσων. Τέτοιου είδους συμπεριφορές μπορεί.
Ασφαλώς Πλοηγώ! Γυμνάσιο Καπανδριτίου Σχ.Έτος ᅠ Παρουσίαση Ερωτηματολογίου μαθητών.
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Θέμα :Ηλεκτρονικός Εκφοβισμός Συμβουλές πρόληψης και αντιμετώπισης Παρουσίαση στα πλαίσια του μαθήματος «ερευνητική εργασία» Α τετραμήνου Τάξη : Β Ονοματεπώνυμο.
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Γιώργος Κωσταρέλας|Στέφανος Κεραμάρης|Κώστας Καλογερόπουλος Λευτέρης Κοτζαμπασούδης|Γιώργος Κουγιουμτζίδης|Δέσποινα Καραπέτσα.
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
Λύνοντας σταυρόλεξο μαθαίνουμε για την ασφάλεια στο Διαδίκτυο
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΒΙΑΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, ΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΠΟΥ ΚΡΥΒΟΥΝ
ΟΜΑΔΑ:Ε.Π.Ε.Σ.Α Ανθή, Σέλφο, Ελένη, Παναγιώτα, (Έφη).
menu 1 Διαδικτυακή Βία Περιεχόμενα ΚΟΛΙΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΛΙΑΤΟΥ ΜΥΡΤΩ
Διαδικτυακός εκφοβισμός. Τι είναι ο διαδικτυακός εκφοβισμός ;  Παρενόχληση  Απειλή  Ταπείνωση  Εκφοβισμός.
Η παρενόχληση στο διαδίκτυο είναι ένα φαινόμενο με αυξανόμενες διαστάσεις που προκύπτει όταν παιδιά ή έφηβοι παρενοχλούνται μεταξύ τους στο κυβερνοχώρο.
CYBER BULLYING.
Θέμα project : Cyberbullying
ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ. ΒULLING... Το μπούλινκ (σχολικός εκφοβισμός) εμφανίζεται στα σχολεία ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ του κόσμου ως λεκτική, σωματική, σεξουαλική,
Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων Πολιτισμού και Αθλητισμού Σταθείτε στο ύψος σας παρά … αδιάφορα στον κυβερνοεκφοβισμό Το φαινόμενο Cyberbullying.
Θοδωρής Λάζαρης, Πρόδρομος Σχιστοχείλης, Λευτέρης Πάνου.
ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ «Ασφάλεια στο διαδίκτυο». 6/Θ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΛΟΠΙΟΥ Ε ΚΑΙ ΣΤ ΤΑΞΕΙΣ « Ο εαυτός μου στο διαδίκτυο / Σερφάρω σε «ασφαλή νερά»-Πληροφορούμαι,
Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Σχολικός Εκφοβισμός.
Όμηρος Ιλιάδα Οδύσσεια.
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
Ασφάλεια στο ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Τι σημαίνει Διαδικτυακός Εκφοβισμός ;
Ας διαγράψουμε (delete) τον φόβο για το διαδίκτυο
Project Όνομα: Μαρία – Ηλέκτρα Γοντσιτοπούλου Τάξη: Β’1
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
ΔΙΑΔIΚΤYΑΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
Η ασφαλεια στο διαδικτυο !
Νικοσ τασιοσ κωσταντινοσ τραπαλησ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Aλεξάνδρα Τ. Aγγελική Ν. Ραφαήλ Φ. Σπυριδούλα Λ. ΣT1
29ο Δημοτικο Σχολειο Θεσσαλονικησ
Ασφάλεια στο ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ (9-12χρ)
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
CYBERBULLYING ΑΠΛΑ ΒΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙΣ
Project Β΄ Γενικού Λυκείου Νιγρίτας Θέμα: Ηλεκτρονική Παρενόχληση
Γίνε μέρος της λύσης, όχι του προβλήματος
Κίνδυνοι του διαδικτύου
3ο Γυμνάσιο Νέας Φιλαδέλφειας
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ για ΓΟΝΕΙΣ
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
ΣΥΛΛΟΓΗ ΠΟΙΗΜΑΤΩΝ Οι μαθητές του ΣΤ2.
Εκφοβισμός είναι δυνατό να συμβεί μέσω του Διαδικτύου και περιλαμβάνει εσκεμμένη, επαναλαμβανόμενη και εχθρική συμπεριφορά απέναντι σε άτομο ή ομάδα ατόμων.
Ένα κουίζ για την ασφάλεια στον ψηφιακό κόσμο
Διαδικτυακός Εκφοβισμός (Cyberbullying)
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤON ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Ασφάλεια στον ψηφιακό κόσμο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Είδη γραπτού ή προφορικού λόγου : 1.Πεζός Βασικά στοιχεία η λογική και η ακρίβεια π. χ. διήγημα, μυθιστόρημα, νουβέλλα, δοκίμιο κ. λπ. 2.Έμμετρος ( ποίηση ) Βασίζεται στο συναίσθημα, στη φαντασία, και έχει μέτρο ( συμμετρία ), ομοιοκαταληξία π. χ. έπος, μέλος, δράμα, ύμνος κ. λπ.

Χρησιμοποιήθηκε αρχικά απ ' τους προγόνους μας σ ' όλη την υφήλιο. Είναι ένας εύκολος λόγος να συγκρατηθεί και να μεταδοθεί ( ιδίως στην προφορική του μορφή ). Αργότερα, όταν αναπτύχθηκε διανοητικά ο άνθρωπος, πέρασε στον πεζό λόγο, μέσω του οποίου έχει τη δυνατότητα να εκφραστεί πάνω σε κάθε είδους θέμα.

ΕΠΙΚΗ ΠΟΙΗΣΗ ή ΕΠΟΣ Α. ΕΠΙΚΗ ΠΟΙΗΣΗ ή ΕΠΟΣ ( π. χ. Ιλιάδα και Οδύσσεια του Ομήρου ) Το αρχαιότερο είδος που ασχολείται με την περιγραφή και αφήγηση λόγων, πράξεων και κατορθωμάτων θεών ( θρησκευτικό έπος ) και ηρώων ( ηρωικό έπος ). ΛΥΡΙΚΗ ΠΟΙΗΣΗ Β. ΛΥΡΙΚΗ ΠΟΙΗΣΗ ( π. χ. ωδές, ύμνοι, διθύραμβοι ) Εκφράζει το συναισθηματικό κόσμο του ποιητή ( χαρά, λύπη, ενθουσιασμός κ. λπ.) και άδεται με συνοδεία μουσικού οργάνου ( αρχικά της λύρας ). ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ ΠΟΙΗΣΗ Γ. ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ ΠΟΙΗΣΗ ( αρχαία τραγωδία, κωμωδία, σάτιρα ) Συνταιριάζει έπος και λυρισμό σε μορφή θεατρική. Άλλα είδη ποίησης : βουκολική, ελεγειακή, ρομαντική, συμβολική, παρνασσιακή.

Η ποίηση είναι λοιπόν ο έμμετρος λόγος, ο οποίος έχει ρυθμό και αρμονία, παρασύροντας τις ψυχές των αναγνωστών και των ακροατών. Ως ποίημα χαρακτηρίζεται το έργο που έχει δημιουργηθεί με έμμετρο λόγο. Ποιητής αποκαλείται ο δημιουργός του ποιήματος. Αρχαίοι Έλληνες ποιητές : Όμηρος, Ησίοδος, Σαπφώ, Αριστοφάνης Νεότεροι Έλληνες ποιητές : Δ. Σολωμός, Κ. Καβάφης, Γ. Σεφέρης, Ο. Ελύτης  « Ποιέω - ώ » = κάνω, δημιουργώ, κατασκευάζω κάτι με « ποιόν », με ποιότητα, άρα κάτι καλό, καλλιτεχνικό, αισθησιακό  « Ποίημα » = το ποιούμενο

Και αν στο διαδίκτυο τις ώρες σου περνάς, πόσους κινδύνους έχει αυτό ποτέ να μην ξεχνάς. Στο δίκτυο όταν μπεις, όμορφα να συμπεριφερθείς, σε αγνώστους μη μιλήσεις, ούτε να τους συναντήσεις. Άκου όμως και αυτό : στο Ίντερνετ φωτογραφίες να ανεβάζεις μη σε δω, γιατί σίγουρα στον εαυτό σου θα κάνεις κακό. Και παιδιά ξέρετε κάτι ; Η όμορφη ζωή είναι στην αυλή, και όχι στην οθόνη του υπολογιστή. Μαθητές του 1 ου Δ. Σ. Λιμένος Χερσονήσου ΣΤΙΧΟΣ ΣΤΡΟΦΗ Ομοιοκα - ταληξία

Διαδικτυακός Eκφοβισμός (Cyberbullying)  Eίναι όταν ένα παιδί ή έφηβος δέχεται απειλές, παρενοχλείται, ταπεινώνεται ή γίνεται στόχος από κάποιον άλλο, συνήθως με επαναλαμβανόμενο τρόπο, μέσω της χρήσης των νέων τεχνολογιών, του Διαδικτύου ή των κινητών τηλεφώνων.  Συγκεκριμένα, ο ηλεκτρονικός εκφοβισμός μπορεί να λάβει χώρα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, δωματίων συνομιλίας, σελίδων κοινωνικής δικτύωσης, μέσω άλλων ιστοσελίδων σχετικών με ηλεκτρονικά παιχνίδια ή υπηρεσιών άμεσης ανταλλαγής μηνυμάτων.

Μορφές Cyberbullying 1.Αποστολή κειμένων, , ή άμεσων μηνυμάτων με βλαβερό και απειλητικό περιεχόμενο ή αποστολή «αστείων» που γελοιοποιούν κάποιο παιδί. 2.Δημοσίευση ή αποστολή προσωπικών πληροφοριών ή ευαίσθητων πληροφοριών σε πολλαπλούς παραλήπτες και δημοσίευση δυσάρεστων φωτογραφιών ή μηνυμάτων για άλλους σε ιστολόγια (blogs), σε ιστοχώρους κοινωνικής δικτύωσης (π.χ. Facebook), ή σε άλλες ιστοσελίδες.

Μορφές Cyberbullying 3.Δημιουργία ψεύτικου διαδικτυακού προφίλ σε κάποια σελίδα κοινωνικής δικτύωσης, με στόχο την γελοιοποίηση κάποιου παιδιού, ή δημιουργία «σελίδας» ή «γκρουπ» π.χ. στο facebook, το οποίο στοχεύει στην κοροϊδία ή στον εξευτελισμό ενός ανηλίκου. 4.Αποστολή κακοποιητικών και εξευτελιστικών μηνυμάτων, βίντεο μέσω κινητών τηλεφώνων ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ή αποστολή απειλών για τη σωματική ακεραιότητα στο θύμα ή σε άλλους παραλήπτες.

Μορφές Cyberbullying 5.Αποστολή ιών ή άλλων πειρατικών προγραμμάτων με σκοπό να βλάψουν τον υπολογιστή κάποιου παιδιού ή να το κατασκοπεύσουν. 6.Δημιουργία κάποιου είδους «ψηφοφορίας» σε έναν ιστοχώρο, όπου τα παιδιά μπορούν να ψηφίσουν για το ποιο είναι το πιο άσχημο ή το πιο χοντρό παιδί του σχολείου με σκοπό να εξευτελίσουν ή να ντροπιάσουν κάποιο παιδί. 7.Επαναλαμβανόμενες νεκρές κλήσεις. 8.Κλοπή ταυτότητας ή παραβίαση προσωπικού λογαριασμού και χρήση του ονόματος ξένου χρήστη με σκοπό τη διάδοση φημών και ψεμάτων για κάποιον τρίτο ή για οποιοδήποτε άλλο σκοπό.

Μορφές Cyberbullying 9.Δημιουργία ιστοσελίδων που στοχοποιούν συγκεκριμένα άτομα καλώντας και άλλους να δημοσιεύουν μηνύματα μίσους που μπορεί να περιλαμβάνουν παραδείγματα ρατσισμού κ.λπ. 10.Απειλή συμπαικτών στα διαδικτυακά παιχνίδια, δηλαδή περιπτώσεις όπου κάποιοι παίκτες απειλούν άλλους συμπαίκτες στα παιχνίδια αυτά. Μπορεί, επίσης, να κλειδώσουν παίκτες έξω από το παιχνίδι, να διαδώσουν ψεύτικες φήμες, ή να κλέψουν τους κωδικούς, προκειμένου να αποκτήσουν πρόσβαση στο λογαριασμό του παίκτη.

Ρητορική μίσους Περιλαμβάνει κάθε μορφή έκφρασης που διαδίδει, υποκινεί, προωθεί ή δικαιολογεί το φυλετικό μίσος, την ξενοφοβία, τον αντισημιτισμό ή άλλες μορφές μίσους που στηρίζονται στη μισαλλοδοξία, όπως: μισαλλοδοξία που εκφράζεται μέσα από επιθετικό εθνικισμό και εθνοκεντρισμό, διάκριση και εχθρικότητα κατά μειονοτήτων, μεταναστών και ανθρώπων μεταναστευτικής καταγωγής. Πρόκειται δηλαδή για ρατσιστικό λόγο. Ως Ρητορική θεωρείται εκείνος ο τομέας μελέτης και τεχνικής που ασχολείται με τη σύνθεση του λόγου ως μέσου πειστικότητας και αποτελεσματικότητας.

Σχέση Ρητορικής Μίσους και Διαδικτυακού Εκφοβισμού Διαδικτυακός Εκφοβισμός => σχέση ισχύος εναντίον ενός ατόμου Ρητορική μίσους => προωθεί την εχθρικότητα και τη βία ενάντια σε μια ολόκληρη ομάδα ανθρώπων. Ωστόσο, για τα θύματά τους, και τα δύο αποτελούν μορφές βίας και ταπείνωσης. Χρησιμοποιούν τα ίδια ηλεκτρονικά μέσα. Και τα δύο χρησιμοποιούν μηνύματα προσβλητικά και ενοχλητικά. Συχνά συνδυάζονται, με αποτελέσματα ιδιαίτερα επιβλαβή για άτομα και ομάδες, όπως, για παράδειγμα, σε περιπτώσεις όπου ο εκφοβισμός εκμεταλλεύεται την ταυτότητα του φύλου ή την εθνική καταγωγή των θυμάτων.

Συμβουλές Δε δίνουμε ποτέ τους κωδικούς μας σε κανέναν, ούτε στους καλύτερους φίλους μας. Ας μη στέλνουμε μηνύματα όταν είμαστε θυμωμένοι. Είναι δύσκολο να πάρουμε πίσω αυτά που έχουμε πει πάνω στο θυμό μας. Όταν κάτι δεν φαίνεται σωστό σε έναν ιστοχώρο ή μια συνομιλία, τότε κατά πάσα πιθανότητα δεν είναι. Γι’ αυτό, εάν αισθανθούμε άσχημα, ας βγούμε αμέσως από αυτό τον ιστοχώρο ή ας διακόψουμε αμέσως τη συνομιλία. Ας συνειδητοποιήσουμε ότι η διαδικτυακή επικοινωνία δεν είναι πάντα ιδιωτική, καθώς οι άλλοι μπορούν να αντιγράψουν, να εκτυπώσουν και να μοιραστούν με άλλους τα λεγόμενά μας ή τις φωτογραφίες μας.

Τι μπορούμε να κάνουμε αν κάποιος στέλνει σε εμάς ή σε κάποιον άλλο εκφοβιστικά μηνύματα; Δεν απαντάμε στα εκφοβιστικά μηνύματα. Μπλοκάρουμε την πρόσβαση του αποστολέα. Κρατάμε και αποθηκεύουμε τα μηνύματα ή τις συνομιλίες. Αυτό θα μας είναι χρήσιμο, εάν χρειαστεί ή εάν θελήσουμε να το καταγγείλουμε. Δεν προωθούμε μηνύματα ή εικόνες & φωτογραφίες που θα μπορούσαν να πληγώσουν τα συναισθήματα κάποιου. Έχουμε στο μυαλό μας ότι, εάν κάποιος μας στείλει ένα μήνυμα και το προωθήσουμε ή γελάσουμε με αυτό, στην ουσία γινόμαστε και εμείς μέρος του εκφοβισμού. Αναφέρουμε το πρόβλημά μας στους γονείς μας ή σε άλλους ενήλικους που εμπιστευόμαστε.

Wikipedia: Ποίηση Wikipedia: Ποίηση Live-Pedia: Έμμετρος Λόγος Live-Pedia: Έμμετρος Λόγος Λέξεις Μουσικής και Λόγου Λέξεις Μουσικής και Λόγου Δράση Ενημέρωσης Saferinternet.gr Δράση Ενημέρωσης Saferinternet.gr Εγχειρίδιο για την καταπολέμηση της ρητορικής μίσους στο Διαδίκτυο Εγχειρίδιο για την καταπολέμηση της ρητορικής μίσους στο Διαδίκτυο

καλούμαστε να γράψουμε ένα ποίημα, ατομικά ή ομαδικά, που θα αφορά την αντιμετώπιση του ρατσιστικού λόγου ( ρητορικής μίσους ) και του διαδικτυακού εκφοβισμού 8 στιχο το ποίημα θα πρέπει να είναι το πολύ 8 στιχο, δηλαδή θα περιέχει το πολύ 8 σειρές κειμένου 5 λέξεις κάθε στίχος μπορεί να περιλαμβάνει έως 5 λέξεις Ποιητική συλλογή για το Διαδίκτυο