Επιμέλεια : Βελισσάριος Ψυχογυιός ΦΥΣΙΚΗ Ε΄ ΦΕ5 : ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΗΧΟΣ – ΤΟ ΑΦΤΙ ΜΑΣ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
10. Αισθητήρια Όργανα - Αισθήσεις
Advertisements

10. Αισθητήρια Όργανα - Αισθήσεις
Βασικές έννοιες της κυματικής
ΣΥΜΒΟΛΗ ΚΥΜΑΤΩΝ.
ΦΕ 5 : Η ΤΡΙΒΗ - ΜΙΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ
ΑΚΟΗ & ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ.
Όταν έχω περίοδο οι εικόνες είναι από το
1.Ποια είναι τα τρία κύρια μέρη ενός υποδείγματος ηλεκτρονικών επικοινωνιών Ενεργεία ( είσοδος) Μετάδοση (διαδικασία) Ήχος ( έξοδος)
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ ‘’Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ’’
ΑΥΤΙ Τα μέρη του αυτιού Λειτουργίες ΕΚΦΕ ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ
Ήχος Τι είναι; Πως δημιουργείται; Πως διαδίδεται;
Εκπαίδευση Παιδιών με Απώλεια Ακοής Α’
Αρχές επικοινωνίας με ήχο και εικόνα (Κεφάλαιο 16)
Μαθήματα Management - 1 Ξαφνικά, εμφανλιστηκε μια τίγρις,
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Ήχος Πέτρος Γεωργιάδης Σύμβουλος Επιστήμης, Υ.Π.Π.
Εισαγωγικές έννοιες στην Κυματική Φυσική
Α κ ο ή Α κ ο ή.
Α΄Λυκείου, Πειραματικό Λύκειο Πατρών
ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
ΜΙΚΡΟΦΩΝΑ Ηλεκτροακουστικές συσκευές που μετατρέπουν τα ηχητικά κύματα σε ηλεκτρικές μεταβολές Τάση ή ρεύμα ήχος μικρόφωνα.
ΉΧΟΣ.
Ο ΗΧΟΣ.
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΜΑΣ 7/Θ ΔΗΜ. ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΘΙΚΙΩΝ
Το κύμα, γενικώς, μεταφέρει ενέργεια από μια περιοχή σε μια άλλη
Ήχος Γρηγόρης Δρακόπουλος.
Αντικειμενικά – Υποκειμενικά – Αρμονικά /
Φαινόμενο Doppler- Fizeau
Επιμέλεια: Φωτεινή Σωτηροπούλου, Βιολόγος – 1ο ΓΕΛ Αμαλιάδας
Πώς δουλεύει το αυτί μας;
ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΩΝ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΑΚΤΙΝΩΝ
προχώρησαν στην σκοτεινή αμμουδιά
Η θεωρία των χρωμάτων. η θεωρία των χρωμάτων.
5.5 ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΗΧΟΥ
Παραγωγή και διάδοση του ήχου
Η μουσική είναι …κύμα.
E-Portfolio Ελένη Πατσά Α.Μ:
Ακοή - Αυτί 1. Ποια είναι τα μέρη του αφτιού; Ακουστικό νεύρο
Τεχνολογία Επικοινωνιών Κεφάλαιο 16: Αρχές επικοινωνίας με ήχο και εικόνα Εισηγήτρια: Αναστασία Κατρανίδου.
Α σ υ ν ή θ ι σ τ α Α υ τ ι ά. Τα σκουλήκια, παρ’ όλο που δε διαθέτουν αυτιά, μπορούν να αισθάνονται με όλο τους το σώμα τις ταλαντώσεις που προκαλούν.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ ΣΕ ΘΟΡΥΒΟ
1 Αρχές επικοινωνίας με ήχο και εικόνα (Κεφάλαιο 16) Συστήματα επικοινωνίας με ήχο και εικόνα Παραδείγματα: 1.Τηλέγραφος 2.Τηλέφωνο 3.Τηλεόραση 4.Ραδιόφωνο.
Οι σταγόνες φτάνουν ως το φρύδι και στη συνέχεια κυλάνε στο πλάι χωρίς να μπούνε στο μάτι μου.
Αισθητήριο Όργανο Ακοής & Χώρου
Μην τολμήσεις και μιλήσεις γιατί θα σου κάνουμε χειρότερα! Πρέπει να μας φοβάσαι!
Ι΄ ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΑΝΙΟΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑ 6 η -7 η Συνάντηση Οκτώβριος 2013.
Φυσική για Μηχανικούς Κύματα Εικόνα: Ναυαγοσώστες στην Αυστραλία εκπαιδεύονται στην αντιμετώπιση μεγάλων κυμάτων. Τα κύματα που κινούνται στην επιφάνεια.
Φυσική για Μηχανικούς Ηχητικά Κύματα Εικόνα: Τα αυτιά του ανθρώπου έχουν εξελιχθεί να ακούν και να ερμηνεύουν ηχητικά κύματα ως φωνή ή ως ήχους. Κάποια.
Ακοή Γρίβα Ευαγγελία Παιδίατρος – Νεογνολόγος Καθηγήτρια ΤΕΙ Ηπείρου.
Ήχος και ομιλία Εργαστήριο Ιατρικής Φυσικής Π. Παπαγιάννης
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΕ ΛΥΚΕΙΑΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΠΑΞΩΝ. Ο σκοπός του θέματος είναι η συγγραφή στίχων και σύνθεση μελωδίας όπως και η κατασκευή μουσικών οργάνων μέσα από δημιουργική.
Τηλέφωνο. Τέλος ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΝΙΚΟΣ ΛΑΣΚΑΚΗΣ Βιογραφεία Το πρώτο τηλέφωνο εφευρέθηκε από τον Alexander Graham Bell το 1876 (Reuters) Το τηλέφωνο είναι μία.
Αισθητήρια όργανα αισθήσεις
ΑΥΤΙ Τα μέρη του αυτιού Λειτουργίες.
ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ Μαρία ΤΣΑΚΙΡΗ, 2ο ΤΕΕ Ευόσμου
μια σημαντική δύναμη ΦΕ 5 : Η τριβή –
ΥΠΟΔΟΧΕΙΣ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ
ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΙΚΟ ΝΕΥΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Νηπιαγωγείο Λακκώματος
Γενικά χαρακτηριστικά
Ιωάννης Ξενέλης Αν. Καθηγητής Πανεπιστημίου Αθηνών
Είναι δύσκολο να σπρώξω τη γόμα στο θρανίο, πιο δύσκολο
Ηχητικά Συστήματα Ι Μάθημα 2 Παρασκευή 13 Οκτωβρίου 2017.
Οι αισθήσεις μας!!!!!.
Τι είναι ο ήχος Ο ήχος είναι μηχανικά κύματα (διαταραχές στην πυκνότητα του αέρα) που αντιλαμβάνεται το ανθρώπινο αυτί.
Συμβολή – Ανάκλαση – Διάθλαση
ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΗΧΟΣ: Το αυτί μας.
Ηχητικά Συστήματα Ι Μάθημα 2 13/10/ 2018.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Επιμέλεια : Βελισσάριος Ψυχογυιός ΦΥΣΙΚΗ Ε΄ ΦΕ5 : ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΗΧΟΣ – ΤΟ ΑΦΤΙ ΜΑΣ

Όταν έχω τα χέρια πίσω από τα αφτιά μου, ακούω πολύ καλά τον δάσκαλο. Όταν έχω όμως τα χέρια μπροστά από τα αφτιά (εικόνα 2 ) δεν τον ακούω καθαρά. Όταν ο δάσκαλος βρίσκεται πίσω μου και έχω τα χέρια μου όπως δείχνει η 3 η εικόνα πάλι τον ακούω καθαρά.

Τα πτερύγια των αφτιών μου, όπως και τα χέρια μου στο πείραμα, ανακλούν τους ήχους και έτσι τους ακούμε καλύτερα.

Αν και έχω τα μάτια μου κλειστά, ακούγοντας τον ήχο καταλαβαίνω από ποια μεριά χτυπάει το σωλήνα ο συμμαθητής μου.

Με τα αφτιά μας αντιλαμβανόμαστε τους ήχους αλλά και την κατεύθυνσή τους, τη θέση δηλαδή της ηχητικής πηγής.

Ο άνθρωπος ακούει, γιατί οι ήχοι ανακλώνται στο πτερύγιο του αυτιού και οδηγούνται μέσα από τον ακουστικό πόρο στο τύμπανο. Το τύμπανο καθώς κάνει παλμικές κινήσεις διεγείρει τα οστάρια που βρίσκονται στην πίσω επιφάνειά του. Από τα οστάρια ο ήχος οδηγείται στον κοχλία και από εκεί στα ακουστικά νεύρα που συνδέουν το αυτί με τον εγκέφαλο.

Τα ζώα στρέφουν τα πτερύγια των αφτιών τους προς την ηχητική πηγή, γιατί έτσι ανακλώνται τα ηχητικά κύματα και ακούνε καλύτερα.

Εξετάζει το τύμπανο και τον ακουστικό πόρο του αφτιού, για να διαπιστώσει σε ποια κατάσταση βρίσκονται.