Η Χρήση του Crowdsourcing στο Μάρκετινγκ & την Προώθηση του Τουριστικού Προιόντος Διάλεξη για το 2 ο Εκπαιδευτικό Σεμινάριο Μονάδα Αριστείας Ελεύθερου.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ποιότητα και αποτελεσματικότητα στην εκπαίδευση. Παράγοντες που την επηρεάζουν Δρ Ειρήνη Ροδοσθένους, ΕΜΕ Φιλολογικών Μαθημάτων.
Advertisements

1 Η Σημερινή Κατάσταση της Κυπριακής Οικογένειας Κέντρο Ερευνών και Ανάπτυξης, Intercollege.
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής Απόκτηση, Υλοποίηση και Χρήση Συστημάτων ΤΠΕ, Επιλογή αναδόχου και διαχείριση αλλαγών.
ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ - ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ Waste Water & Energy Ιωάννης Γιάνναρος Υπηρεσίες.
Καριέρα στο Ανθρώπινο Δυναμικό Κωνσταντίνος Παπαχατζής Διευθυντής Ανθρώπινου Δυναμικού ΑΝΑΔΕΙΞΗ εταιρεία συμβούλων επιχειρήσεων και ανθρώπινου δυναμικού.
Συνοπτικό Πρόγραμμα Προετοιμασίας Ομάδων στο Ερασιτεχνικό Ποδόσφαιρο.
1 Οικονομικού Κλίματος & Προσδοκιών Αποτελέσματα Έρευνας: Δεκέμβριος 2015.
Γιατί θέλω τον OLPC XO. Γιατί είναι οικολογικός ● Καταναλώνει ελάχιστο ή καθόλου ρεύμα ● Μειώνει τη χρήση χαρτιού ● Προωθεί την ανάγκη για ψηφιοποίηση.
ΔΙΑΤΑΡΑΧΈΣ ΔΙΑΤΡΟΦΉΣ Δήμητρα Παπαστεργίου Ψυχολόγος MSc 2015.
Αναλυτικό Πρόγραμμα Μαθηματικών Δείκτες Επιτυχίας – Δείκτες Επάρκειας.
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 9 η (2015 – 16) Ερευνητική Μεθοδολογία ΙΙ Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
+ ΠΑΘΗΣΕΙΣ ΓΑΣΤΡΕΝΤΕΡΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΑΝΤΩΝΙΑΔΟΥ ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΜΑΙΕΥΤΗΡΑΣ - ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΟΣ.
Μεταρρύθμιση Φορολογίας Εισοδήματος. Νέες Κλίμακες Φορολογίας Εισοδήματος Το εισόδημα από μισθούς ( συντάξεις ) και επιχειρηματική δραστηριότητα φορολογείται.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος ΣΥΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΓΙΑ ΑΓΩΝΙΣΜΟΣ “ Get bigger or get out ” ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΩΝ ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΕΝΔΟΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΜΕΤΑΞΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ.
Στρατηγικές επιβίωσης αποχωρισμένων αιτούντων άσυλο παιδιών στα κέντρα υποδοχής των νομών Λέσβου και Ιωαννίνων Χρύσα Γιαννοπούλου Τμήμα Βαλκανικών Σλαβικών.
1 FDL Group 1 ο Αγροτικό Συνέδριο Ναυτεμπορικής. 2 Τι είναι logistics ; Παγκόσμιος κύκλος εργασιών εταιρειών Logistics 2013 Ελληνικός Κ.Ε. εταιρειών Logistics.
ΚΟΙΝΩΝΙΚΉ ΨΥΧΟΛΟΓΊΑ ΣΤΆΣΕΙΣ Δήμητρα Παπαστεργίου Ψυχολόγος MSc Λάρισα.
Στοιχεία Ψυχοδυναμικής Θεωρίας Κομοτηνή 02 /10/201 2 Θεοφάνης Βορβολάκος Ψυχίατρος Λέκτορας ΔΠΘ.
Διάλεξη 5 η (2013 – 14) Επιχειρηματικοτητα και Καινοτομια Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
1 ΝΕΟΠΛΑΣΙEΣ ΣΕ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΥΣ Χρήστος Ν. Χριστόπουλος, MD Ακτινοθεραπευτής - Ογκολόγος Ογκολογική Νοσηλευτική ΑΤΕΙ Πάτρας 2009.
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 4 η (2015 – 16) Εξυπηρέτηση Πελατών Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Teacher School Education Gateway
Β2Β Μάρκετινγκ και Προμήθειες στα Νοσοκομεία
θεματικεσ μαθηματοσ Είδη επιστημονικών μελετών
ΙΕΚ Πάτρας – Στέλεχος Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο.)
ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΣΤΥΛΙΑΔΗ ΣΤΕΛΛΑ, ΜΒΑ
Λειτουργική ολοκλήρωση των πρωτεϊνών και επιλογή του προορισμού τους
«ΕΡΕΥΝΩ – ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ – ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ»
WEB 2.
Περιεχομενο σημερινου μαθηματοσ
Η καθιέρωση του σοσιαλισμού πριν το 1914
Εισαγωγή στην Κ.Δ. και ιστορία εποχής της Καινής Διαθήκης
Μαρία Σταυρινού Ιωάννης Παπαδόπουλος
Προτεινόμενα θέματα θεωρητικών εργασιών
ΤΡΕΦΟΜΑΣΤΕ ΣΩΣΤΑ, ΖΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!
Διδάσκων: Κων/νος Κώτης
Δομημένος Προγραμματισμός
Προσαρμογές.
Η Νοτιοανατολική Ευρώπη υπό ξένη κυριαρχία
Η Νοτιοανατολική Ευρώπη υπό ξένη κυριαρχία ( )
Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (ΔΕΠΠΣ) & Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών (ΑΠΣ) Τρύφων Μαυροπαλιάς.
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 4η (2016 – 17) Εξυπηρέτηση Πελατών Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
θέμα: richard gloss το φαινομενο τησ διασπορασ
Διοίκηση ΜΜΕ και Επιχειρηματικότητα Διάλεξη 5η (2017 – 18) H Ελληνική Επιχειρηματικότητα: Η Περίοδος της Κρίσης Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΟΝΤΕΡΝΑ ΠΟΙΗΣΗ VS ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΠΟΙΗΣΗ.
ΣΥΝΟΡΑ ΚΑΙ ΜΟΡΦΕΣ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑΣ κ. Αυδίκος Γρ. Ευάγγελος
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No.5: Πρόσβαση των πολύ μικρών επιχειρήσεων αγροτικών.
Οικονομικού Κλίματος & Προσδοκιών
Επαναληπτική Διάλεξη (2017 – 18).
Συμβουλές για ένα υγιές βάρος
Απάτες στα Τρόφιμα και Ασφάλεια Τροφίμων Γιώργος Σάββα, Υγειονομικός Λειτουργός Υγειονομικές Υπηρεσίες, Ιατρικές Υπηρεσίες και υπηρεσίες Δημόσιας Υγείας,
ΝΈΟ ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ (ΙΑΝ14) VS. ΕΓΚΡΙΘΕΝ ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ (ΑΥΓ13)
Νοσηλευτική φροντίδα ασθενών που βιώνουν Απώλεια, Θρήνο και Θάνατο
Επαγγέλματα του μέλλοντος, σε μια διαρκώς μεταβαλλόμενη αγορά εργασίας
Η ματιά των Μελετητών Εμπειρία από την εφαρμογή του Ν.4412/2016:
Βασικές αποφάσεις του F&B Manager
DIETARY GUIDELINES FOR AMERICANS
ΟΜΟΙΟΠΤΩΤΟΙ ΟΝΟΜΑΤΙΚΟΙ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΙ
Περιγραφή διεργασίας Διάφοροι εθνικοί και διεθνείς οργανισμοί χρηματοδότησης ερευνητικών προγραμμάτων χρησιμοποιούν σύστημα κρίσης για να αποφασίσουν ποιές.
Δρ. Λεωνίδας Ανθόπουλος, Επίκουρος Καθηγητής
Ζορμπάς – Καζαντζάκης Συναίσθημα – Λογική
Βιωματική άσκηση λήψης απόφασης: 6 καπέλα σκέψης
ΜΑΘΗΜΑ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΝΕΟΤΕΡΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ-ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ
ΕΘΝΙΚΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ Συνοπτική παρουσίαση
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΗΘΙΚΗ Ζ΄ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΗΘΙΚΗΣ
ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΕΠΑΦΗΣ ΓΛΩΣΣΩΝ
Β. Λαμπροπούλου, Καθηγήτρια Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών
Σεμινάριο -e – Τασούλα Βερβενιώτη
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η Χρήση του Crowdsourcing στο Μάρκετινγκ & την Προώθηση του Τουριστικού Προιόντος Διάλεξη για το 2 ο Εκπαιδευτικό Σεμινάριο Μονάδα Αριστείας Ελεύθερου Λογισμικού/Λογισμικού Ανοιχτού Κώδικα Πανεπιστήμιο Κρήτης

Ποιος Είμαι... Αλέξανδρος Αποστολάκης Επίκουρος καθηγητής, Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας (ΣΔΟ), ΤΕΙ Κρήτης (  : : : : Εργαστήριο Τουρισμού και Επιχειρηματικότητας

Θέματα Παρουσίασης Τι είναι το crowdsourcing Crowdsourcing vs. outsourcing Για Ποιούς Λόγους αναπτύχθηκε το crowdsourcing; Θετικά και αρνητικά του crowdsourcing Χρησιμότητα του crowdsourcing τον τουρισμό Μελέτες περίπτωσης του crowdsourcing στον τουρισμό

Τι Είναι το Crowdsourcing Μια μορφή καινοτομίας διαδικασίας (process innovation) Το Crowdsourcing ξεκινά με την κατανομή καθηκόντων που παραδοσιακά εκτελούνται από συγκεκριμένα άτομα σε μια ομάδα ανθρώπων ή κοινότητα (πλήθος) μέσω ανοικτής πρόσκλησης Η ιδέα του crowdsourcing εξαρτάται ουσιαστικά από το γεγονός ότι, επειδή είναι μια ανοικτή πρόσκληση σε μια ομάδα ανθρώπων, που συγκεντρώνει όσους είναι πιο ικανοί για να επίλυσουν σύνθετα προβλημάτα και να συμβάλλουν με τις σχετικές και φρέσκιες ιδέες τους «Είναι η συλλογική δύναμη των ανθρώπων να προσφέρουν μια λύση σε ένα πρόβλημα με την προσέλκυση των απαραίτητων υπηρεσιών, ιδεών, πόρων ή πληροφοριών» –(1) Crowd = Η συσσωρευμένη δύναμη πολλών ατόμων –(2) Sourcing = παραγωγικοί Συντελεστές –(1) + (2) = Crowdsourcing «Κάνε τον πελάτη τον ήρωα της ιστορίας σου»

Παραδείγματα Crowdsourcing ( ) ( (

Crowdsourcing vs. Outsourcing Crowdsourcing Κίνητρο αποτελεί η διαθέση για προσφορά, συμμετοχή και δημιουργία Αλλελεπιδραστικά (Χρήστης – Χρήστη) & (Χρήστης – Φορέα) Συμμετοχή πολλών ενδιαφερομένων Συνεργασία Πλήρης αποκάλυψη/ελευθερία έκφρασης Δικτυομένοι Συμμετέχοντες Παγκόσμια Εμβέλεια Outsourcing Κίνητρο αποτελει το κέρδος Μονοδιάστατα (Χρήστης – Φορέας) Συμμετοχή λίγων ενδιαφερομένων Ανταγωνισμός Περιορισμός ροής πληροφοριών Ατομική εργασία Γεωργαφικά Εστιασμένο

Θετικά – Αρνητικά Crowdsourcing Θετικά Σημεία Χαμηλό κόστος εξεύρεσης λύσης στο πρόβλημα που απασχολεί τον φορέα Μεγαλύτερη προσφορά λύσεων/απαντήσεων Άμεση πρόσβαση σε χρήστες (πραγματικούς και εν δυνάμει) αυξάνει την ταχύτητα μέτρησης αντιδράσεων και απόψεων Συμμετοχή καταναλωτών με τις μάρκες με βιωματικό τρόπο (όχι μόνο στο διαδίκτυο ή μέσο του υλικού μάρκετινγκ Δημιουργία Νέων Αγορών Αρνητικά Σημεία Απαξιώνεται ο επαγγελματισμός, η αφοσίωση και η εξειδίκευση στο αντικείμενο Οι συμμετέχοντες πολλές φορές χάνουν τα πνευματικά δικαιώματα επί των ιδεών/πόρων τους Υπερπροσφορά λύσεων/πληροφοριών μειώνει την ποιότητά τους Οργάνωση όγκου πληροφορίας αυξάνει το διαχειριστικό κόστος

Λόγοι Ανάπτυξης του Crowdsourcing Αλλαγη των τουριστικών προτύπων –Μεταμόρφωση του τουρισμού σε προιόν με βάση την εμπειρία, με την βοήθεια της παροχής γνώσης δημιουργεί την ανάγκη για άμεση, πλήρη, αυθεντική, απο τον χρήστη πληροφορία Αλλαγή των καταναλωτικών συνηθειών των τουριστών –Προτίμηση για αυθεντικότητα και αμεσότητα στην πληροφόριση –Αποστροφή στον ‘θόρυβο’ του παραδοσιακού μάρκετινγκ προς όφελος λιγότερο «παρεμβατικών μεθόδων» μάρκετινγκ –Κίνημα του Εθελοντισμού Επίδραση της τεχνολογικής καινοτομίας –Διασυνδεσιμότητα Εξοικονόμηση πόρων –Περίπτωση Ελληνικής διαφημιστικής καμπάνιας στην Νέα Υόρκη Ανταγωνισμός και κορεσμός της αγοράς

Κλείνει γρήγορα Επιβιώνει Αργοπεθαίνει Πάει καλά Ακμάζει Μη αποδοτική Αναποτελεσματική Αποτελεσματική Αποδοτική ΚόστοςΚόστος Νέες Αγορές

Χρησιμότητα του Crowdsourcing στον Τουρισμό Βοηθά όχι μόνο στην κατανάλωση πληροφοριών (ενημέρωση), αλλά και την δημιουργία πληροφοριών (ανάπτυξη περιεχομένου) Μετατρέπει τους καταναλωτές σε υποστηρικτές της μάρκας με την συμμετοχή και την ενασχόλησή τους στη διαδικασία. Προσδίδει αυθεντικότητα στο προιόν/υπηρεσία (πηγή από τον χρήστη/1 ο χέρι) Βοηθάει στην εξάπλωση της πληροφορίας Ανανεώνει τις πληροφορίες (ταχύτητα) Χτίζει πελατειακές και κοινωνικές σχέσεις –Τωρινός πελάτης, παλιός πελάτης, εν δυνάμει πελάτης –Συνεισφέρων – χρήστη/πελάτη Χτίζει δίκτυα ενδιαφερομένων –Ιδιαίτερα χρήσιμο σε περιοχές με all-inclusive πακέτα διακοπών/τουρισμού

Crowdsourcing και Μάρκετινγκ Πρόγραμμα Μάρκετινγκ Δημιουργία Ευαισθητοποίησης & Ενδιαφέροντος Προσέλκυση & Συμμετοχή λυτών προβλημάτων

Παραδείγματα Crowdsourcing στον Τουρισμό

Ένα Μοντέλο Crowdsourcing για την Ανάπτυξη Πολιτιστικού Τουρισμού Συμμετοχική Κοινότητα Δημιουργία Πολιτιστικών Πρεσβευτών Προώθηση πολιτιστικού Τουρισμού Πώς μεγιστοποιείς την προοπτική της τοπικής κοινότητας για την ανάπτυξη πολιτιστικού τουρισμού; Δημιουργία ενός δικτύου εθελοντών για να «εμπλακούν» με τους επισκέπτες στον προορισμό με σκοπό να μοιραστούν και να πληροφορίσουν σχετικά με τα πολιτιστικά αγαθά του προορισμού / κοινότητας

Πώς Δουλεύει;

Ένα Εικονικό Σκηνικό Crowdsourcing

Σας ευχαριστώ πολύ για την προσοχή και τον χρόνο σας!