ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΧΝΗ; ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ; ΟΛΑ ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΕΧΝΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΡΕΣΟΥΝ ΣΕ ΟΛΟΥΣ;

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Advertisements

ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΙΣΤΟΡΙΩΝ
Howard Gardner Η ανθρώπινη ευφυΐα δεν έχει μία και μοναδική μορφή αλλά εννέα μορφές ευφυΐας.
Νομισματικό Μουσείο της ΣΤ’ τάξης. Σκοποί Γνωστικοί Να γνωρίσουν τα παιδιά την έννοια του μουσείου και τη σπουδαιότητα του για τον πολίτη και το κοινωνικό.
Θεωρία Μάθησης Ο ατομικός Εποικοδομητισμός του Piaget
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Μαρια Κουτάτζη ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012.
Πώς να γράψετε μια έκθεση
Η τέχνη βασίζεται στην εμπειρία και στο ταλέντο. Αποτελεί έναν ευρύτερης ερμηνείας όρο που χρησιμοποιείται για να περιγράψουμε την διαδικασία, της οποίας.
Soft skills = προσωπικά χαρακτηριστικά και ικανότητες Δέκα προσωπικά χαρακτηριστικά και ικανότητες που αναπτύσσονται κατά την εφαρμογή ενός προγράμματος.
ΜΠΑΟΥΡΑΚΗ ΤΟΝΙΑ ΓΡΑΣΕΠ ΚΟΛΥΜΒΑΡΙΟΥ -Νοέμβριος 2009
ΣΕΝΑΡΙΟ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Εύρεση πληροφοριών Επίπεδο.
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Αναστοχασμός.
Η ομάδα στις ερευνητικές εργασίες. Τι είναι μια ομάδα; Πως μπορούμε να την προσδιορίσουμε; Η ομάδα έχει τουλάχιστον δυο στόχους α) Πραγματοποίηση ενός.
Διδακτικές αρχές για τη διδασκαλία των Φ.Ε σύμφωνα με το Δ.Ε.Π.Π.Σ Οι Φ.Ε είναι πειραματικές επιστήμες, περισσότερο Οι Φ.Ε είναι πειραματικές επιστήμες,
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Οθόνες: Δεξιότητες παρουσίασης Επίπεδο.
Learning to Learn Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο τον συντάκτη.
Θεωρητικό πλαίσιο 1ου και 2ου κύκλου
ΣΗΜΑ ● Οι άνθρωποι έχουν την δυνατότητα να αναγνωρίζουν πρότυπα στο περιβάλλον τους. ● Η οργάνωση των προτύπων παράγει νόημα και η συλλογή τους τις γλώσσες.
Βασικές τεχνικές γνωριμίας
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
ΜΑΡΙΝΑΚΗ ΜΑΡΙΑ ΜΠΛΙΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ
ΕΝΗΛΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΟΙ
project: οψεις της ψυχολογιας
Harvard ManageMentor ® Αντιμετωπίζοντας τις αντιδράσεις στην αλλαγή.
Claim-Support- Question Iσχυρίζομαι- Υποστηρίζω – Ρωτώ.
1 ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΝΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ‘ΑΛΛΟΥ’ ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ.
Γνωστική προσέγγιση: Μελέτη στην αφετηρία της νόησης
Κανόνες Καλής Συμπεριφοράς στο διαδίκτυο. γρά φ Xρησιμοποιήστε την ίδια ευγένεια που θα δείχνατε αν είχατε µια προσωπική επικοινωνία. Ακολουθείστε τους.
Revelation Natural Art. εργαλείο γραφικών γενικής χρήσης με πολλαπλές σχεδιαστικές δυνατότητες δυνατότητες δημιουργικής γραφής σύνθεσης πρωτότυπων ιστοριών.
Διδάσκοντας Κριτική της Τέχνης
Η ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ στην Α Λυκείου
Πανελλήνιες, Άγχος και Οικογένεια
Τα μαθηματικα στην τεχνη και στη φυση
Μοτίβο. Μοτίβο: α) Μουσική Ιδέα, συνήθως μικρή σε έκταση, της οποίας τα μελωδικά, ρυθμικά ή αρμονικά στοιχεία χρησιμοποιούνται, με την επεξεργασία τους.
ΕΝΟΤΗΤΑ 3, ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ Διερεύνηση βασικών χαρακτηριστικών της Περιγραφής
Βιωματικές δράσεις Α΄ τάξη Σχ. Έτος: Γ΄ Τρίμηνο
ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΓΝΩΣΗ.
Γ ι ά ν ν η ς Μ ό ρ α λ η ς « Π Α Ν Σ Ε Λ Η Ν Ο Σ »
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR I. Εισαγωγή στην Οργανωτική Συμπεριφορά (Κεφάλαιο 1) Με τι πιστεύετε ασχολείται το μάθημα της οργανωτικής συμπεριφοράς;
Καταιγισμός ιδεών Συνιστάται για την πολυεπίπεδη εξέταση ζητήματος ή κεντρικής έννοιας, μέσω της παρακίνησης των εκπαιδευόμενων να προβούν σε ελεύθερη,
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
Συνέντευξη με νήπια.
Ανάλυση κρίσιμου συμβάντος
Φιλοσοφία της εκπαίδευσης και Πρόγραμμα Σπουδών
Ανασκόπηση βιβλιογραφίας
Μάθηση σημαίνει τροποποίηση συμπεριφοράς & σχηματισμό συνηθειών
Διαδικασία Μάθησης Γνωστικές Δεξιότητες
ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ - ΤΟ ΦΩΝΗΕΝ Ο ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΜΑΘΟΥΜΕ :
Η δύναμη της εικόνας Το μήνυμα της φετινής Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου είναι «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο». Σε αυτή τη δραστηριότητα.
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Βασικες Εννοιες Φυσικης
κοινωνική ανάπτυξη των μαθητών
Ερευνητική Εργασία Θέμα: ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ: Η ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ, ΤΟ ΝΗΣΙ
Eργαστήριο ομαδικής παρέμβασης στην προσωπική ανάπτυξη ΙΙ
Διαθεματική προσέγγιση
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑΣ
Ολυμπιακή παιδεία και Αθλητική Ηθική
“Εφηβεία, διαπροσωπικές σχέσεις, συγκρούσεις και συνθέσεις.”
Η δυτική ζωγραφική από τον 14ο αιώνα έως τον 18ο αιώνα
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΦΥΛΙΚΗ ΙΣΟΤΗΤΑ
Δραστηριότητα από ΑΠΣ Α’ Λυκείου
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΡΙΣΙΜΟΥ ΣΥΜΒΑΝΤΟΣ
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ μαθηματοσ ΜΑΡΙΟΣ ΚΟΥΚΟΥΝΑΡΑΣ-ΛΙΑΓΚΗΣ
Η δυτική ζωγραφική τον 14ο -18ο αιώνα
Howard Gardner Η ανθρώπινη ευφυΐα δεν έχει μία και μοναδική μορφή αλλά εννέα μορφές ευφυΐας.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑΣ
Η Ελλάδα κατά την πρώιμη ψυχροπολεμική περίοδο,
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΧΝΗ; ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ; ΟΛΑ ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΕΧΝΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΡΕΣΟΥΝ ΣΕ ΟΛΟΥΣ;

Τι επηρεάζει την άποψή μας για ένα έργο τέχνης;

Να καταγράψετε μερικές από τις σκέψεις σας απέναντι στο συγκεκριμένο έργο του Andy Warhol:

Πώς αντιδράτε απέναντι σε ένα έργο τέχνης; Willem de Kooning, Woman VI, 1953 oil on canvas, 68½ x 58½ in. Carnegie Museum of Art, Pittsburgh, Gift of G. David Thompson ©2002 The Willem de Kooning Foundation / Artists Rights Society (ARS), New York Andy Warhol, Liz, 1965, polymer paint and silkscreen on canvas, 40 x 40 in. The Andy Warhol Museum, Pittsburgh Founding Collection, contribution Dia Center for the Arts

Όταν οι άνθρωποι αντικρύζουν ένα έργο τέχνης για πρώτη φορά, έχουν μία πρώτη αντίδραση που είναι ενστικτώδης, προσωπική και συνήθως καθαρά συναισθηματική και βασίζεται σε: Προσωπικές εμπειρίες Αισθήματα Συσχετισμούς Συνειρμούς Αξίες Προτιμήσεις

Ένας άλλος τρόπος για να αντιμετωπίσετε ένα έργο τέχνης είναι μέσα από διαδικασία κριτικής, που σας βοηθά να οργανώσετε τις σκέψεις σας και να εκφάσετε έξυπνες και εμπεριστατωμένεςαπόψεις. Αυτή η διαδικασία είναι ένας συνδιασμός: Περιγραφής Ανάλυσης Ερμηνείας Κρίσης

Περιγραφή Κάντε ένα κατάλογο με τα επίθετα που σας έρχονται στο νου Παρατηρήστε τι βλέπετε Προσπαθήστε να είστε αντικειμενικοί Αποφύγετε δηλώσεις του τύπου «μου αρέσει» ή «αυτό είναι ένα πραγματικά κακό έργο τέχνης» Willem de Kooning, Woman VI, 1953 oil on canvas, 68½ x 58½ in. Carnegie Museum of Art, Pittsburgh, Gift of G. David Thompson ©2002 The Willem de Kooning Foundation / Artists Rights Society (ARS), New York Andy Warhol, Liz, 1965, polymer paint and silkscreen on canvas, 40 x 40 in. The Andy Warhol Museum, Pittsburgh Founding Collection, contribution Dia Center for the Arts

Ανάλυση εκφράστε τις σκέψεις σας σχετικά με το μήνυμα, τη διάθεση ή την οπτική γωνία που εκφράζει το έργο τέχνης. εξηγήστε τις σκέψεις σας χρησιμοποιώντας : -Στοιχεία όπως: γραμμή, σχήμα, χρώμα, φόρμα, υφή, χώρος - Έννοιες όπως: ενότητα, έμφαση, ισορροπία, ποικιλία, αρμονία, κίνηση και ρυθμός Willem de Kooning, Woman VI, 1953 oil on canvas, 68½ x 58½ in. Carnegie Museum of Art, Pittsburgh, Gift of G. David Thompson ©2002 The Willem de Kooning Foundation / Artists Rights Society (ARS), New York Andy Warhol, Liz, 1965, polymer paint and silkscreen on canvas, 40 x 40 in. The Andy Warhol Museum, Pittsburgh Founding Collection, contribution Dia Center for the Arts

Για να έχετε μία εμπεριστατωμένη γνώμη θα πρέπει να: Κατανοείτε και να αναλύετε το ιστορικό και πολιτιστικό πλαίσιο της εποχής δημιουργίας του έργου Γνωρίζετε τις μεθόδους και τις απόψεις του καλλιτέχνη Έχετε υπόψη σας τι έχει ήδη γράψει η κριτική σχετικά με το συγκεκριμένο έργο.

Ερμηνεία Αναρωτηθείτε «τι λέει το συγκεκριμένο έργο σε μένα;» Επιχειρηματολογήστε βασιζόμενοι στις εμπειρίες, αξίες και γνώσεις σας σχετικά με την τέχνη Willem de Kooning, Woman VI, 1953 oil on canvas, 68½ x 58½ in. Carnegie Museum of Art, Pittsburgh, Gift of G. David Thompson ©2002 The Willem de Kooning Foundation / Artists Rights Society (ARS), New York Andy Warhol, Liz, 1965, polymer paint and silkscreen on canvas, 40 x 40 in. The Andy Warhol Museum, Pittsburgh Founding Collection, contribution Dia Center for the Arts

Κρίση Ποια είναι η εμπεριστατωμένη άποψή σας για το έργο; Στηρίξτε την κρίση αυτή με λογικά επιχειρήματα είναι το έργο τέχνης πετυχημένο ή όχι; διαθέτει το έργο καλλιτεχνικές αρετές; Willem de Kooning, Woman VI, 1953 oil on canvas, 68½ x 58½ in. Carnegie Museum of Art, Pittsburgh, Gift of G. David Thompson ©2002 The Willem de Kooning Foundation / Artists Rights Society (ARS), New York Andy Warhol, Liz, 1965, polymer paint and silkscreen on canvas, 40 x 40 in. The Andy Warhol Museum, Pittsburgh Founding Collection, contribution Dia Center for the Arts

Τώρα εσείς είστε οι κριτικοί: Συνδιάζοντας τις ιδέες σας από την πρώτη αντίδραση, την έρευνα και την ανάλυση γράψτε τη δική σας κριτική για το τι σημαίνουν τα δύο αυτά έργα τέχνης. Willem de Kooning, Woman VI, 1953 oil on canvas, 68½ x 58½ in. Carnegie Museum of Art, Pittsburgh, Gift of G. David Thompson ©2002 The Willem de Kooning Foundation / Artists Rights Society (ARS), New York Andy Warhol, Liz, 1965, polymer paint and silkscreen on canvas, 40 x 40 in. The Andy Warhol Museum, Pittsburgh Founding Collection, contribution Dia Center for the Arts