ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΚΑΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΕ ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΟ ΦΙΛΜ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πορτραίτο Αυτό το πρόγραμμα δημιουργεί ένα πορτραίτο με βάση τις πληροφορίες που θα δώσεις σχετικά με τα χαρακτηριστικά του προσώπου σου.
Advertisements

Xρώματα Ολόκληρη Ασπρόμαυρες Με λίγα ενχρωμα στοιχεία
Οι Η/Υ στον κινηματογράφο
Καλές πρακτικές για τη βιντεοσκόπηση Ανοικτών Ακαδημαϊκών Μαθημάτων
Ron Mueck Ο Αυστραλός Ron Mueck επηρεασμένος από την χρήση ειδικών εφέ στον Κινηματογράφο ειδικεύεται στην Γλυπτική ανθρώπινων υπερρεαλιστικών φιγούρων.
Τι ξέρετε για την ΟΡΑΣΗ;
ΒΙΑΣΜΟΣΒΙΑΣΜΟΣ Πήραν συνέντευξη από μια ομάδα βιαστών που βρίσκονται στη φυλακή προκειμένου να μάθουμε ποια θεωρούν αυτοί πιθανά θύματα. Παραθέτουμε.
Αντίληψη της ομορφιάς Μόδα και περιποίηση
Η ενδυμασία στο Βυζάντιο
Για ένα καλύτερο χαμόγελο
Τι ξέρετε για την ΟΡΑΣΗ;
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
Μανικιούρ - Πεντικιούρ
ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ - ΧΡΩΜΑ Εξουδετέρωση Δυσχρωμιών Ιδιομορφίες Μετώπου
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Διαδικασία του σχεδίου
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Φως και σκιά
Είσαι καλός/ή όσον αφορά τα χρώματα?! OK, Τότε παρατήρησε προσεκτικά την επόμενη εικόνα...
1ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΡΔΙΑΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Ε΄ ΤΑΞΗ
Είναι ο πρόεδρος Clinton και ο αντιπρόεδρος Gore. Τι βλέπετε; Λάθος. Είναι δύο φορές ο Clinton με διαφορετικά χτενίσματα.
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΩΝ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΑΚΤΙΝΩΝ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ - ΧΡΩΜΑ ΙΔΙΟΜΟΡΦΙΕΣ ΠΑΡΕΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΡΟΥΖ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΥΠΟ.
ΓΕΝΙΚΑ ΤΥΠΟΙ ΜΑΤΙΩΝ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΑΤΙΩΝ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΑΤΙΩΝ Μάθημα 9ο
Το μακιγιάζ από την αρχαία εποχή έως και σήμερα…
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ EYE – LINER ΚΑΙ ΜΑΣΚΑΡΑ ΙΔΑΝΙΚΗ ΘΕΣΗ ΦΡΥΔΙΩΝ ΤΥΠΟΙ ΦΡΥΔΙΩΝ
ΑΠΟ ΠΟΥ ΑΝΤΛΕΙ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ Αντλεί τα θέματα του από την παιδική ηλικία. Απεικονίζει τις ακραίες ηλικίες μικρά παιδιά και γέροντες.
Πορτραίτο Αυτό το πρόγραμμα δημιουργεί ένα πορτραίτο με βάση τις πληροφορίες που θα δώσεις σχετικά με τα χαρακτηριστικά του προσώπου σου.
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ.
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
“Η μόδα στη ζωή μας” Η μόδα είναι ένα πολυσύνθετο φαινόμενο που καθρεπτίζει τις εξελίξεις μιας κοινωνίας σε μια ιστορική περίοδο. Ο ρόλος της είναι να.
“ΕΓΩ, Ο AΛΛΟΣ, Ο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ … ΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ”
Πραγματοποιήθηκε η δεύτερη επίσκεψη του σχολείου μας στο Ειδικό Σχολείο Ν. Κορινθίας.
PROJECT : ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΜΑΣ Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑ 8.
ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ- ΧΡΩΜΑ.
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ
ΦΩΤΟΣΚΙΑΣΕΙΣ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΓΕΝΙΚΑ ΠΛΗΡΗΣ ΑΡΜΟΝΙΑ ΚΑΙ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΤΩΝ ΑΝΑΛΟΓΙΩΝ ΜΕ ΟΜΑΛΗ ΜΕΤΑΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ,ΕΤΣΙ.
Η ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑ 10)
Διερευνητική εργασία Α’ Λυκείου Ενδυμασία-Ταξίδι στο χρόνο κομμάτι: -μοντέρνο κοστούμι -ρούχα της δουλειάς.
Βασικες Εννοιες Φυσικης Βασιλης Κολλιας Βασικές Εννοιες Φυσικής _ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.
ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ 2000 μέχρι ΣΗΜΕΡΑ
ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ Η ΜΟΔΑ ΣΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΑΞΙΕΣ, ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5. Πώς αντιλαμβάνεστε την έννοια της στάσης (attitude);
Τεχνική Ψιμυθίωσης Θεαμάτων Ενότητα 13: Δημιουργία ρόλου Μικελάτου Ευθυμία Αισθητικός Κοσμητολόγος B.Sc., M.Sc. Τμήμα Αισθητικής και Κοσμητολογίας Ανοικτά.
Τεχνική Ψιμυθίωσης Θεαμάτων Ενότητα 12: Αναγέννηση Μικελάτου Ευθυμία Αισθητικός Κοσμητολόγος B.Sc., M.Sc. Τμήμα Αισθητικής και Κοσμητολογίας Ανοικτά Ακαδημαϊκά.
Σχεδίαση Διαφανειών Πρακτικός Οδηγός Μιχαηλίδη Αφροδίτη.
Αλληλοεπιδράσεις οπτικών στοιχείων
Κων/νος Καβάφης Διαθεματική εργασία Λογοτεχνίας Σταυρούλα Μαγουλά
Ερευνητική εργασία των μαθητών του Α1 του 3ου ΓΕΛ. Γλυφάδας
ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΝΤΥΣΙΜΟ-ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ
Κυκλαδίτες, Μινωίτες και Μυκηναίοι- σύγκριση της τέχνης τους
Σταυρούλα Σαμαρτζή και Σμαράγδα Καζή Τμήμα Ψυχολογίας
ΤΣΙΠΟΥΡΑ Η τσιπούρα μπορεί να φτάσει τa 70 cm, συνήθως την συναντάμε μέχρι 40cm.  Όταν ξεπεράσει τα 25cm, το φύλλο της από αρσενικό γίνεται θηλυκό. Την.
Ανατομια και λειτουργιεσ δερματοσ & τριχων
Καθηγητής: Κ. Πιτσιλαδής Τάξη-Τμήμα: Α΄1 Μάθημα: Βιολογία
Ηλίας Μπουναρτζής/users.sch.gr/bounartzis
Πορτραίτο Αυτό το πρόγραμμα δημιουργεί ένα πορτραίτο με βάση τις πληροφορίες που θα δώσεις σχετικά με τα χαρακτηριστικά του προσώπου σου.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΚΑΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΕ ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΟ ΦΙΛΜ

  Το σωστό μακιγιάζ είναι αυτό που καλύπτει τις ατέλειες και προβάλλει τα όμορφα στοιχεία της εικόνας. Μπορεί να είναι ένα μακιγιάζ πολύ έντονο ή όχι, να ακολουθεί τη μόδα ή να προτείνει καινούρια πράγματα ανάλογα με το στυλ της δουλειάς. Ο στόχος του μακιγιάζ είναι να προβάλλει – προάγει την « τελειότητα » του συγκεκριμένου προσώπου παρά να προσπαθεί να το αλλάξει δραματικά σε κάθε περίπτωση.  Σε γενικές γραμμές το σωστό μακιγιάζ θα πρέπει να είναι φωτεινό και όχι κραυγαλέο. Συχνά, οι γυναίκες έχουν ήδη υιοθετήσει ένα πολύ έντονο στυλ μακιγιάζ στην καθημερινή τους ζωή. Είναι πολύ δύσκολο να τις πείσει ο μακιγιέρ ή φωτογράφος να αλλάξουν γνώμη – άποψη και φυσικά κάτι τέτοιο δεν είναι πάντα αναγκαίο. ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΚΑΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΣΗ

  Σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει το μακιγιάζ που εφαρμόζεται σε ένα αντρικό πρόσωπο να είναι βαρύ – υπερβολικό. Ο κάθε μακιγιέρ αποδεικνύει το ταλέντο του με την εφαρμογή ενός μακιγιάζ που θα καλύπτει όλες τις ατέλειες αλλά κυρίως να μοιάζει να μην υπάρχει.  Το μακιγιάζ πρέπει να είναι τέλειο και από κοντά. Γι ’ αυτό απαιτείται σχολαστική μελέτη του προσώπου. Συνήθως από τα περιοδικά μόδας απαιτείται ένα μακιγιάζ που να ακολουθεί τις τάσεις της μόδας. Δείχνει υπέροχο στο πρόσωπο του μοντέλου ενώ μπορεί να είναι αποτυχημένο στο πρόσωπο κάποιας άλλης γυναίκας που δεν έχει την ίδια δομή προσώπου και τα ίδια χαρακτηριστικά. ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΚΑΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΣΗ

  Άλλοι παράγοντες που επηρεάζουν το στυλ του μακιγιάζ, πέρα από την μόδα είναι : Το πρόσωπο και το στυλ του ατόμου που φωτογραφίζεται Το ύφος όλης της δουλειάς Ο τόπος στον οποίο θα γίνει η φωτογράφηση Η ηλικία και η επαγγελματική ιδιότητα του ατόμου που φωτογραφίζεται Ο τρόπος με τον οποίο θα χρησιμοποιηθεί η φωτογραφία ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΚΑΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΣΗ

  Το πρόσωπο χρειάζεται ιδιαίτερη φροντίδα. Το αποτέλεσμα πρέπει να είναι άψογο. Μπορεί το πρόσωπο να είναι εκπληκτικά όμορφο, βρίσκεται όμως μπροστά στα μάτια του κάθε θεατή άψυχο και με την ίδια έκφραση αποτυπωμένο πάνω στο φωτογραφικό χαρτί.  Ένα δεύτερο σημαντικό πρόβλημα είναι ότι από την εικόνα θα λείπει το χρώμα. Κάθε ένα από τα στοιχεία που θα φωτογραφηθούν ( τα λευκά ρούχα, τα ξανθά μαλλιά ) στην τελική εικόνα θα μετατραπεί σε κάποιο τόνο του γκρι.  Το λευκό, το ανοικτό κίτρινο ή το ανοικτό γαλάζιο π. χ θα εμφανιστούν σαν πολύ ανοικτοί τόνοι του γκρι, οι οποίοι μπορούν να μιμηθούν το λευκό. Ενώ το κόκκινο θα εμφανιστεί σαν σκούρο γκρι, σχεδόν μαύρο. ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΜΕ ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΟ ΦΙΛΜ

  Ο επαγγελματίας που εφαρμόζει το μακιγιάζ, μπορεί να εφαρμόσει τεχνικές και υλικά του καλυπτικού μακιγιάζ. Σε πολύ μικρές ποσότητες και όπου είναι πραγματικά αναγκαίο. Ο φακός είναι πολύ πιο ευαίσθητος από τα ανθρώπινα μάτια και όλη τη δουλειά που γίνεται με το καλυπτικό φωτογραφίζεται.  Η πούδρα αποτελεί βασικό στάδιο του μακιγιάζ. Το υλικό επιλέγεται προσεκτικά για να μην αλλάζει το χρώμα του μεικ απ. Εφαρμόζεται στο πρόσωπο προσεκτικά. Αν χρησιμοποιηθεί για την τοποθέτηση της βαμβάκι τότε θα φωτογραφηθούν οι ίνες του που πιθανόν θα μείνουν στο δέρμα. ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΜΕ ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΟ ΦΙΛΜ

  Φωτοσκιάσεις μπορούν να εφαρμοστούν και ίσως έπρεπε να θεωρηθούν απολύτως αναγκαίες. Μετά το μέικ απ το πρόσωπο μοιάζει επίπεδο. Με τη βοήθεια των φωτοσκιάσεων το πρόσωπο θα φανεί πιο ανάγλυφο, και θα τονιστούν τα χαρακτηριστικά του. Οι φωτοσκιάσεις δεν έχουν να κάνουν όλα τα πρόσωπα να μοιάζουν οβάλ.  Το πρόσωπο μπορεί και ίσως πρέπει να φωτογραφηθεί από πολλές διαφορετικές οπτικές γωνίες – θέσεις. Κατά συνέπεια οι σκιάσεις και οι τονισμοί, θα εφαρμοστούν στο πρόσωπο με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι αποτελεσματικοί από όποια γωνία και αν δει ο φακός το πρόσωπο και να μην φαίνονται σαν μουτζούρες. ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΩΝ ΦΩΤΟΣΚΙΑΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΑ ΜΕΣΑ

  Η επιλογή των σημείων στα οποία θα εφαρμοστούν σκιάσεις ή τονισμοί εξαρτάται άμεσα από την έλλειψη του χρώματος. Θα πρέπει ο επαγγελματίας που εφαρμόζει το μακιγιάζ να σεβαστεί τη φυσική δομή του προσώπου και τις σκιάσεις ή τονισμούς που φυσικά θα εμφανιστούν. ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΩΝ ΦΩΤΟΣΚΙΑΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΑ ΜΕΣΑ