Επικοινωνία ΜΚΤ (Marketing Communications) (Adapted from Πασχαλουδης, 2009, Σιωμκος, 2011, Strauss & Frost, 2014 )

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ IV: ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ
Advertisements

The Best SMS Message Delivery Service. Τι είναι το SMS Marketing ? Η υπηρεσία SMS Marketing είναι ένα σύγχρονο «εργαλείο» επικοινωνίας, διαφήμισης και.
Στρατηγική Προώθησης.
Προώθηση / Επικοινωνία
Eξειδικευμένες υπηρεσίες internet Κάντε κλικ για την συνέχεια της παρουσίασης.
ΠΡΟΒΟΛΗ IV Φαίδων Θεοφανίδης
Εισαγωγή στη Διαφήμιση
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα
Προώθηση / Επικοινωνία
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Ι Φαίδων Θεοφανίδης
Ολοκληρωμένες Συμβουλευτικές Υπηρεσίες Αγροτικού Τομέα Agribusiness consulting and marketing services.
ΠΡΟΒΟΛΗ II Φαίδων Θεοφανίδης
Το Μίγμα Μάρκετινγκ Κ. Αλεξανδρής.
Το Μίγμα Μάρκετινγκ στις Αθλητικές Υπηρεσίες
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ και οι επιδράσεις του…. Ορισμός: Ηλεκτρονικό εμπόριο είναι η πραγματοποίηση εμπορικών συναλλαγών (αγορών προϊόντων, υπηρεσιών ή.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Μάρκετινγκ Όνομα : Χατζηπαυλίδης Ανέστης
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
Η Εφαρμογή Του Μάρκετινγκ Στην Εταιρεία Διαφήμισης, Δημοσίων Σχέσεων Και Επικοινωνίας Partners Y&R Πολυξένη Γεωργίου.
ΑΡΧΕΣ MARKETING ΟΙ ΤΟΜΕΙΣ & ΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΜΚΤ
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
Προώθηση / Επικοινωνία
Hotel Digital Marketing Από τη Προβολή στη Πώληση
ΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ MEDITERRANEAN PALACE
ΜΑΘΗΜΑΤΑ SEO & CONTENT Κάποτε οι « καταναλωτές » αγόραζαν κάπως έτσι … ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΣΤΙΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ Και μετά άρχιζε το « παζάρι »…
Και η εκπαιδευτική τους χρήση.  Web 2.0 τεχνολογίες, εφαρμογές και υπηρεσίες  Δημιουργία μαθημάτων με τη χρήση εργαλείων Web 2.0, διαδικτύου – σύγκριση.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ Συμπεριφορά Καταναλωτή & Στρατηγική ΜΚΤ (Adapted from: Hawkins & Mothersbaugh, 2013, Μπαλτας & Παπασταθοπούλου, 2003, Σιωμκος, 2011)
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
Επιδράσεις καθοδηγητών γνώμης & διαδικασία διάδοσης νέων προϊόντων (Adapted from: Hawkins & Mothersbaugh, 2013, Μπαλτας & Παπασταθοπούλου, 2003, Σιωμκος,
Διοίκηση ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 17 : ΠΡΟΒΟΛΗ II Θεοφανίδης Φαίδων Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών.
1 Διάλεξη 11 η (2015 – 16) Τεχνικές άμεσης επικοινωνίας και Ψηφιακό Μάρκετινγκ.
 Διαφήμιση  Προωθητικές Ενέργειες  Δημόσιες Σχέσεις  Χορηγία.
ΜΕΣΑ ΑΜΕΣΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5 η - ΜΕΡΟΣ 1 ο ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις Διάλεξη 1 η Το Συνολικό Επικοινωνιακό Πλέγμα στον Τουρισμό.
à Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
Στρατηγική Προώθησης.
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
Ανάπτυξη στρατηγικής του προϊόντος
Κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
Ομφάκινον Ομφάκινον.
ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ & ΠΕΙΘΩ.
Άσκηση 3 Στόχος της άσκησης είναι να μελετηθεί η διαδικασία μετακίνησης του πελατειακού κοινού από φυσικής παρουσίας σε μαγαζί, στο ηλεκτρονικό κατάστημα.
There is always a way… Τετάρτη 26 Απριλίου 2017
Υπηρεσίες Σχεδιασμός και κατασκευή ιστοσελίδων Κατασκευή e-shop
Οι Στρατηγικές Ανταγωνισμού
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
Ψηφιακη διαφημιση Παρουσιαση μαθηματοσ
Το Viral Marketing και τα Καταστήματα Λιανικής του Μέλλοντος
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΟ THE MET HOTEL
Το μαρκετινγκ του alia palace
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Cannes 2016 winner campaigns Glade Uni-Noodle Hermes 2015 case study
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 5η (2018 – 19) Συζήτηση πάνω στην Εργασία του Μαθήματος Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Ψηφιακή ευκαιρία: μια μεγάλη ευκαιρία! Πως να την διεκδικήσετε;
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Επικοινωνία ΜΚΤ (Marketing Communications) (Adapted from Πασχαλουδης, 2009, Σιωμκος, 2011, Strauss & Frost, 2014 )

Ολοκληρωμένη Επικοινωνία ΜΚΤ Είναι μια πρακτική που μεταδίδει ένα σαφές ομοιογενές και πειστικό μήνυμα για το προϊόν, την υπηρεσία και την εταιρεία. Τα μηνύματα, οι εικόνες, η τοποθέτηση και η ταυτότητα συντονίζονται κατά μήκος όλων των καναλιών/μέσων που χρησιμοποιούνται. Η στρατηγική ολοκληρωμένης επικοινωνίας ΜΚΤ προϋποθέτει την πολύ καλή γνώση των αγορών-στόχων, της μάρκας, του ανταγωνισμού, και άλλων εσωτερικών και εξωτερικών παραγόντων. Χρησιμοποιεί ένα οποιοδήποτε μίγμα εργαλείων προώθησης.

Η διαδικασία της Επικοινωνίας

Βήματα ανάπτυξης αποτελεσματικής επικοινωνίας Επιλογή αγοράς-στόχου Στόχος επικοινωνίας Σχεδιασμός μηνύματος Επιλογή μέσων επικοινωνίας (προσωπικά – WOM, και μη προσωπικά κανάλια - μμε, διαδίκτυο, εκθέσεις) Επιλογή της πηγής του μηνύματος (μμε, χρήση προσωπικοτήτων, ιστοτοπος) Ανατροφοδότηση (feedback), επίδραση μηνύματος

Προώθηση (Promotion) Επικοινωνία που σκοπεύει να δημιουργεί και να διατηρεί ευνοϊκές σχέσεις με ένα η πολλά ακροατήρια ώστε να τους πληροφορεί και να τους πείθει να έχουν θετική άποψη για τον οργανισμό και να δέχονται τα προϊόντα του. Ο κύριος στόχος της προώθησης είναι να διεγείρει την ζήτηση του προϊόντος και να δημιουργεί σχέσεις με τους πελάτες. Οι περισσότεροι οργανισμοί αφιερώνουν ένα μεγάλο μέρος των πόρων τους στην προώθηση.

Στόχοι της Προώθησης Να πληροφορήσει Να προκαλέσει ζήτηση για προϊόν/μάρκα Να ενθαρρύνει την δοκιμή προϊόντος Να αναγνωρίσει προοπτικές σε νέους πελάτες Να διατηρήσει τους πιστούς πελάτες Να διευκολύνει την υποστήριξη μεσαζόντων Να απαντήσει σε ανταγωνιστικές προσπάθειες προώθησης Να μειώσει διακυμάνσεις των πωλησεων

Οι μέθοδοι/εργαλεία της Προώθησης

Οι παραδοσιακοί μέθοδοι/εργαλεία της Προώθησης Διαφήμιση – κάθε μορφή μη προσωπικής παρουσίας και προώθησης αγαθών και υπηρεσιών διαμέσου της τηλεόρασης, του ραδιόφωνου, εντύπων μέσων, και μέσων του διαδικτύου, όπου αγοράζονται από την επιχείρηση ο χώρος και ο χρόνος. Προσωπική πώληση – προσωπική δραστηριότητα των πωλητων με σκοπό τη δημιουργία πωλησεων και την δημιουργία/ ανάπτυξη πελατειακών σχέσεων.

Οι παραδοσιακοί μέθοδοι/εργαλεία της Προώθησης Προώθηση πωλησεων – κίνητρα μικρού χρονικού διαστήματος που ενθαρρύνουν την αγορά προϊόντων/υπηρεσιών, όπως κουπόνια, πριμ και δώρα, επιστροφή χρημάτων, κ.α. Δημόσιες σχέσεις – δημιουργία και ανάπτυξη καλών σχέσεων με ομάδες πελατών, και μη πελατών που σχετίζονται με την εταιρεία, για τη θετική δημοσιότητα, την καλή εταιρική εικόνα, και τη διαχείριση αρνητικών φημών και γεγονότων. Άμεσο μάρκετινγκ – με καταναλωτές διαμέσου καταλόγων, τηλεμαρκετινγκ, διαδικτύου, τηλεφώνου, ταχυδρομείου, κ.α.

Η αυξανομένη σημασία της διαπροσωπικής επικοινωνίας - Word-of-Mouth (WOM) Διαπροσωπική επικοινωνία (WOM)  Προσωπική, ανεπίσημη ανταλλαγή επικοινωνίας, όπου οι πελάτες μοιράζονται ο ένας με τον άλλον, για προϊόντα, μάρκες και επιχειρήσεις η οργανισμούς.  Οι περισσότεροι πελάτες είναι πιθανόν να επηρεάζονται από φίλους και μέλη της οικογένειας όταν επιλέγουν και αγοράζουν διάφορα προϊόντα και υπηρεσίες.  Η αποτελεσματική διαπροσωπική επικοινωνία (W-O-M) βασίζεται στην εύρεση αυτών που διαμορφώνουν την κοινή γνώμη (opinion leaders).  eW-O-M διαμέσου του διαδικτύου είναι αυξανόμενα σημαντική (κοινωνική δικτυωση – social media)

Η αυξανομένη σημασία της διαπροσωπικής επικοινωνίας - Word-of-Mouth (WOM) Buzz Marketing  Είναι μια προσπάθεια δημιουργίας δημοσιότητας και δημόσιας αναστάτωσης (excitement) γύρω από ένα προϊόν διαμέσου ενός δημιουργικού συμβάντος (event). Viral Marketing  Μια στρατηγική που προσπαθεί να καταφέρει οι πελάτες να μοιραστούν ένα επιχειρηματικό μήνυμα, συχνά μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου η διαδικτυακού βίντεο, κατά τέτοιο τρόπο ώστε το μήνυμα διαχεεται αμέσως και γρήγορα.

Product Placement Είναι μια μορφή διαφήμισης που στρατηγικά τοποθετεί προϊόντα η προώθηση προϊόντων εντός ενός μέσου διασκέδασης (π.χ., πρόγραμμα τηλεόρασης) για να απευθυνθεί στην αγορά-στόχο του προϊόντος ‘ Product placements σε προγράμματα μέσων διασκέδασης ’ έχει αποδειχθεί μια αποτελεσματική μέθοδος που τραβά την προσοχή των καταναλωτών, παρά η διαφήμιση στα διαλλείματα του προγράμματος Έχει θεωρηθεί σημαντική καθώς οι περισσότεροι καταναλωτές αποφεύγουν η προσπερνούν τις διαφημίσεις

Σύγκριση κάποιων χαρακτηριστικών διαφόρων μέσων επικοινωνίας.

Summary of the different characteristics of media Source: Millward Brown Qualitative

Six categories of e-communications tools or media channels (Chaffey and Smith, 2008)

Owned (ιδιόκτητα), Paid (πληρωμής) & Earned (κερδισμένα) Media Owned media – μεταφέρουν μηνύματα του οργανισμού στους χρήστες του διαδικτύου διαμέσου καναλιών που ανήκουν στην επιχείρηση. Paid media – ανήκουν σε άλλους οι οποίοι πληρώνονται για να μεταφέρουν μηνύματα προώθησης. Earned media – όταν ατομικές συζητήσεις γίνονται το κανάλι μεταφοράς μηνυμάτων.

Μέσα Επικοινωνίας Μάρκετινγκ – π.χ. Φυσικά Μέσα Owned Media - Δημόσιες δραστηριότητες - Κατάλογοι, φυλλάδια - Ταχυδρομείο Paid Media - Εφημερίδες, περιοδικά - Υπαίθρια (outdoor) διαφήμιση - Προώθηση πώλησης Earned Media - Άρθρα εφημερίδας - Κάλυψη νέων στα μέσα - Αναφορές από άλλους σε μέσα - Word of mouth Ψηφιακά Μέσα - Ιστοτοπος και ιστοσελίδες - Blog - Λογαριασμοί σε social media - Λίστα - Online ads - Αναζήτηση (keyword) - Λίστα ιστοτοπων - Ads τηλεόρασης - Video game - Sponsored content - Blog/website ξένο - Φυσική αναζήτηση - e-Word of mouth - Κοινωνικά δίκτυα - Φίλοι, θαυμαστές

Digital Media Company Web site Blog Support forum/community Podcast , text messaging Online event Sales promotion offers Virtual world Online games Gifting Branded mobile apps QR codes Location-based marketing Social network, microblog SEO – natural/organic Display ads Sponsorships Classified ads Product placement Social media ads Mobile ads SEO: Paid search Digital coverage from traditional media Viral marketing Wikis Ratings and reviews Social recommendations Social site discussion Community discussion Widgets & social apps Location-based services Collaborative content OWNED PAIDEARNED CONTENT customers prospects detractors fans

Ερωτήσεις που απασχολούν τους ανθρώπους του ΜΚΤ Ποια μέσα επικοινωνίας θα πρέπει να επιλέξουμε για διαφορετικούς τύπους καμπάνιας; Ποιοι είναι οι παράγοντες επιτυχίας που θα έκαναν τις καμπάνιες μας πιο αποτελεσματικές;