ΤΡΑΥΜΑΤΙΚΗ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΗ ΒΛΑΒΗ TRAUMATIC BRAIN INJURY.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ιορδάνης Γ. Αμπατζίδης ΕΚΑΒ Πάτρας
Advertisements

Ποια είναι τα σημάδια του Αυτισμού;
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ
Τραυματισμοί-Πτώσεις-Κατάγματα
Εργασία Οικιακής Οικονομίας Της μαθητρίας Μαρίας Νικητάκη
ΑΛΚΟΟΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ
ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
ΚΩΜΑ –Διαταραχές του επιπέδου συνείδησης
ΑΠΟΚΟΛΛΗΣΗ ΠΛΑΚΟΥΝΤΑ.
Σχολικός Εκφοβισμός Τι ακριβώς είναι ; Πώς αντιμετωπίζεται από το θύμα ; Πώς αντιμετωπίζεται από τον παρατηρητή ;
ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΥΠΑΡΑΧΝΟΕΙΔΟΥΣ ΑΙΜΟΡΡΑΓΙΑΣ
ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ 1ο Λύκειο Χαϊδαρίου
ΠΝΙΓΜΟΣ & ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ
Πρώτες βοήθειες σε Απόφραξη αεροφόρων οδών
Κυκλοφορικό και υγεία Το κυκλοφορικό σύστημα, που αποτελείται από την καρδιά, τις αρτηρίες, τα τριχοειδή αγγεία και τις φλέβες, είναι ο μηχανισμός που.
Αιμορραγίες-Κατάγματα-Τραυματισμοί Σ.Σ.
Πότε θα πρέπει να υποψιαστεί ο Παιδίατρος Παραβατική Συμπεριφορά Προβλήματα Ψυχικής Υγείας Φλώρα Μπακοπούλου Παιδίατρος Εφηβικής Ιατρικής.
ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΛΟΓΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ
ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΩΝ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΑΚΤΙΝΩΝ
Θεμελίωση της πρακτικής φυσικοθεραπείας
Επιληψία „Μία ιερή ασθένεια“ Έφη Λιακοπούλου ΚΑΛΑΒΡΥΤΑ 2013.
Διαταραχές Λόγου και Μαθησιακές Δυσκολίες
ΕΠΑΛ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ ΣΧ.ΕΤΟΣ
Μετάδοση και αντιμετώπιση παθογόνων μικροοργανισμών
ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΗ Γ’ ΕΠΑ.Λ. ΘΕΡΜΙΚΕΣ ΚΑΚΩΣΕΙΣ.
ΒΙΟΠΟΙΚΙΛΟΤΗΤΑ - ΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΚΕΝΤΡΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ Στα φυσικά οικοσυστήματα η υπεραύξηση των πληθυσμών περιορίζεται από.
ΝΕΥΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
Μάρθα, 10 μηνών, δεύτερο παιδί υγιών γονέων Ιστορικό:Προωρότητα (29 εβδ.), νοσηλεία σε ΜΕΝ, δυσκολίες στη σίτιση, ευερέθιστη, δυσκολίες στον ύπνο.
Ανάπτυξη Μια συνεχής, δυναμική διαδικασία. Σταδιακή απόκτηση δεξιοτήτων, οι οποίες επιτρέπουν τη μετάβαση από την εξάρτηση στην αυτονομία. Βιολογικές και.
Πρώτες Βοήθειες Ioannis Lazarettos MD PhD Orthopaedic Surgeon 1.
ΚΩΜΑ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ «ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ» ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ : ΣΠΥΡΕΤΑ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΑΕΜ : 1022.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ “ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ” Κίνηση, επεξεργασία και μαθησιακές προσαρμογές.
ΟΔΙΚΟ ΤΡΟΧΑΙΟ ΑΤΥΧΗΜΑ Ως «οδικό τροχαίο ατύχημα” χαρακτηρίζεται κάθε σωματική βλάβη ατόμου από τη δράση τροχοφόρου κινούμενο σε δημόσιο δρόμο.
Δημήτριος Κυφωνίδης Παιδίατρος Διευθυντής Παιδιατρικής Κλινικής «Μποδοσάκειο» Νοσοκομείο Πτολεμαΐδας.
ΜΑΘΗΜΑ 9ο. Αρχές της γλωσσικής αποκατάστασης  Ομάδα αποκατάστασης  Λογοθεραπεία  Φυσιοθεραπεία  Εργοθεραπεία  Κοινωνικές υπηρεσίες.
ΚΙΝΗΣΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΕΣ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ Ο ΑΘΛΗΤΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΘΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ.
Πλαστικότητα του εγκεφάλου   Μορφογένεση του εγκεφάλου   Μάθηση και Μνήμη   Επανόρθωση βλαβών.
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΩΝ ΤΥΠΩΝ ΤΗΣ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΗΣ ΠΑΡΑΛΥΣΗΣ Κ. Ασωνίτου.
Αποστολίδου Ευτέρπη Νοέμβριος 2011
Ονοματεπώνυμο: Καρακόλια Αναστασία ΑΕΜ: 912/2012 Κομοτηνή 2013
Αποστολίδου Ευτέρπη Νοέμβριος  Όταν διακόπτεται η παροχή αίματος σε ένα τμήμα του εγκεφάλου, τα εγκεφαλικά κύτταρα λόγω έλλειψης οξυγόνου δεν μπορούν.
Ο τέτανος είναι μια οξεία νόσος που προκαλείται από μια τοξίνη (δηλητήριο) η οποία παράγεται από το βακτήριο κλωστηρίδιο του τετάνου (Clostridium tetani)
Α΄ ΒΟΗΘΕΙΕΣ ΕΠΙΛΗΠΤΙΚΕΣ ΚΡΙΣΕΙΣ
Διαγνωστικά Θέματα Λογοθεραπείας Δρ. Μαρία Καμπανάρου Ενότητα 8.
Μελέτη Περίπτωσης 1 Παραπομπή από γονείς Παιδί 4,6 ετών
Κωνςταντινιδης Κωνςταντινος Λαττας πετρος Παγωνης νικος
ΜΑΘΗΜΑ 7Ο.
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ, Ph.D.
Ελεγχοσ ζωτικων σημειων
ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ.
Οι διαταραχές όρασης Αθανάσιος Κ. Ρισβάς.
Πρώτες βοήθειες στη χιονοδρομία
Διαγνωστικά Θέματα Λογοθεραπείας
ΕΓΚΑΙΡΗ ΑΝΙΧΝΕΥΣΗ ΝΕΥΡΟΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΩΝ ΔΙΑΤΑΡΑΧΩΝ- Παραδείγματα
ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΙΚΟ ΝΕΥΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
ΚΙΝΗΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΜΑΘΗΤΩΝ/ ΤΡΙΩΝ ΜΕ ΚΙΝΗΤΙΚΕΣ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ
BULLYING (ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ)
ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΗ ΠΑΡΑΛΥΣΗ Κ. Ασωνίτου. ΟΡΙΣΜΟΣ Εγκεφαλική παράλυση είναι μια μόνιμη αλλά μεταβλητή διαταραχή της κινητικότητας και των στάσεων του σώματος,
ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΤΡΑΥΜΑΤΙΑ – ΑΣΘΕΝΟΥΣ ΑΙΜΟΡΡΑΓΙΕΣ ΚΑΙ ΤΡΑΥΜΑΤΑ.
Κάθε χρόνο συμβαίνουν στη χώρα μας άπειρα τροχαία ατυχήματα, που έχουν ως αποτέλεσμα το θάνατο πολλών ανθρώπων αλλά και τον τραυματισμό τους. Από το σύνολο.
ΔΙΑΦΟΡΑ ΔΕΞΙΟΥ ΜΕ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ
Αποσυνδετικές διαταραχές
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ
ΕΠΙΣΤΑΞΗ & ΡΙΝΟΡΡΑΓΙΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΡΑΥΜΑΤΙΚΗ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΗ ΒΛΑΒΗ TRAUMATIC BRAIN INJURY

ΤΡΑΥΜΑΤΙΚΗ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΗ ΒΛΑΒΗ Η τραυματική εγκεφαλική βλάβη προκαλείται από εξωτερικές πιέσεις στο κεφάλι. Ένα κινούμενο αντικείμενο μπορεί να χτυπήσει στην κεφαλή ή η κεφαλή καθώς κινείται χτυπάει σε ένα σταθερό αντικείμενο (π.χ. ένα δέντρο) Εάν το κρανίο και οι μήνιγγες υποστούν βλάβη τότε μιλάμε για τη διεισδυτική εγκεφαλική βλάβη ή ανοιχτή εγκεφαλική βλάβη (πληγές ή χτυπήματα στο κεφάλι) Εάν δεν υποστούν βλάβη τότε έχουμε την κλειστή εγκεφαλική βλάβη (αυτοκινητιστικά ατυχήματα)

ΤΡΑΥΜΑΤΙΚΗ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΗ ΒΛΑΒΗ Η τραυματική εγκεφαλική βλάβη είναι ένα σημαντικό κοινωνικό, οικονομικό και ιατρικό πρόβλημα της σύγχρονης κοινωνίας. Κάθε χρόνο 1.25 εκ. άτομα στην Αμερική δέχονται ιατρική βοήθεια για τραυματικές εγκεφαλικές βλάβες. 1 στους 4 εισάγονται στο νοσοκομείο. Από αυτούς 1 στους 6 αποβιώνει από τα τραύματά τους. 1 στους 3 έχει μόνιμες αναπηρίες

ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥ Κατάχρηση ουσιών Αυτοκινητιστικά δυστυχήματα Πτώσεις Επιθέσεις Σχολική προσαρμογή και κοινωνικό ιστορικό Κοινωνικοοικονομικό επίπεδο Ιστορικό εγκεφαλικής βλάβης Συμμετοχή σε επικίνδυνα σπορ

ΠΑΘΟΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΤΡΑΥΜΑΤΙΚΗΣ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΗΣ ΒΛΑΒΗΣ ΔΙΕΙΣΔΥΤΙΚΕΣ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΕΣ ΒΛΑΒΕΣ Ο ΒΑΘΜΟΣ ΚΑΙ Η ΦΥΣΗ ΤΗΣ ΤΕΒ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΌ ΤΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ. ΟΣΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΊΝΑΙ Η ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΙ Η ΒΛΑΒΗ Η ΥΨΗΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΈΝΑ ΚΥΜΑ ΠΙΕΣΗΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΧΕΙ ΣΟΒΑΡΟ ΑΝΤΙΚΤΥΠΟ ΣΤΟ ΚΡΑΝΙΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ, ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΙΣΤΟ ΚΑΙ ΠΡΟΚΑΛΩΝΤΑΣ ΔΙΑΧΥΤΗ ΑΙΜΟΡΡΑΓΙΑ. ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΞΕΝΟ ΥΛΙΚΟ ΣΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ, ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΡΙΣΚΟ ΤΗΣ ΜΟΛΥΝΣΗΣ

ΤΡΑΥΜΑΤΙΚΗ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΗ ΒΛΑΒΗ ΕΆΝ Ο ΑΣΘΕΝΗΣ ΕΠΙΖΗΣΕΙ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ ΜΕΤΑ ΑΠΌ ΜΙΑ ΔΙΕΙΣΔΥΤΙΚΗ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΗ ΒΛΑΒΗ, ΟΙ ΜΟΛΥΝΣΕΙΣ, Η ΑΙΜΟΡΡΑΓΙΑ ΚΑΙ Η ΑΥΞΗΜΕΝΗ ΕΝΔΟΚΡΑΝΙΑΚΗ ΠΊΕΣΗ ΕΊΝΑΙ ΣΟΒΑΡΕΣ ΑΠΕΙΛΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΣΘΕΝΗ. ΟΙ ΔΙΕΙΣΔΥΤΙΚΕΣ ΒΛΑΒΕΣ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΟΥ ΣΤΕΛΕΧΟΥΣ ΣΥΝΗΘΩΣ ΕΊΝΑΙ ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΕΣ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΗΣ ΒΛΑΒΗΣ ΣΕ ΔΟΜΕΣ ΠΟΥ ΡΥΘΜΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΑΠΝΟΗ, ΤΟΝ ΡΥΘΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΙΜΑΤΙΚΗ ΠΙΕΣΗ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΆΛΛΕΣ ΖΩΤΙΚΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ. ΟΙ ΑΣΘΕΝΕΙΣ ΠΟΥ ΕΠΙΒΙΩΝΟΥΝ ΑΠΌ ΤΡΑΥΜΑΤΙΚΕΣ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΕΣ ΒΛΑΒΕΣ ΣΥΝΗΘΩΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΣΩΜΑΤΙΚΕΣ, ΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΓΛΩΣΣΙΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ. ΑΥΤΈΣ ΟΙ ΒΛΑΒΕΣ ΣΥΝΗΘΩΣ ΕΊΝΑΙ ΕΣΤΙΑΚΕΣ ΠΑΡΑ ΔΙΑΧΥΤΕΣ ΚΑΙ ΑΝΤΑΝΑΚΛΟΥΝ ΑΠΩΛΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ ΠΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΑΙ ΑΠΌ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΟΙ ΟΠΌΙΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ ΑΠΌ ΤΗ ΒΛΑΒΗ

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΡΙΣΗΣ ΣΤΑ ΕΡΕΘΙΣΜΑΤΑ (ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΣΤΗΝ ΟΜΙΛΙΑ: ΧΑΙΡΕΤΑΜΕ ΤΟΝ ΑΣΘΕΝΗ, ΤΟΥ ΜΙΛΑΜΕ, ΠΑΡΑΤΗΡΟΥΜΕ ΤΗ ΒΛΕΜΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥ ΕΠΑΦΗ, ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΤΩΝ ΕΚΦΡΑΣΕΩΝ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ, ΤΙΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΤΟΥ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ) ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΕΓΡΗΓΟΡΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΝΗΜΗ

GALVESTON ORIENTATION AND AMNESIA TEST ΠΩΣ ΣΑΣ ΛΕΝΕ; ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑΤΕ; ΠΟΥ ΜΕΝΕΤΕ; ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΤΩΡΑ; (ΠΟΛΗ) ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΤΩΡΑ; (ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ) ΠΟΤΕ ΕΙΣΑΧΘΗΚΑΤΕ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ; ΠΩΣ ΦΤΑΣΑΤΕ ΕΔΏ; ΠΟΙΟ ΕΊΝΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΣΥΜΒΑΝ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΑΚΩΣΗ; ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟ ΠΕΡΙΓΡΑΨΕΤΕ ΜΕ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ; ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΠΡΙΓΡΑΨΕΤΕ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΣΥΜΒΑΝ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΚΑΚΩΣΗ; ΤΙ ΩΡΑ ΕΊΝΑΙ; ΤΙ ΜΕΡΑ ΕΊΝΑΙ; ΤΙ ΜΗΝΑΣ ΕΊΝΑΙ; ΠΟΙΟ ΕΤΟΣ ΔΙΑΝΥΟΥΜΕ;

ΚΩΜΑ ΚΑΙ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΝΟΙΓΜΑ ΜΑΤΙΩΝ  ΑΝΟΙΓΕΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΑΥΘΟΡΜΗΤΑ  ΑΝΟΙΓΕΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΌ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΕΝΤΟΛΗ  ΑΝΟΙΓΕΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΕ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΠΟΝΟ  ΚΑΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΙΝΗΤΙΚΕΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ  ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΠΡΟΦΟΡΙΚΕΣ ΕΝΤΟΛΕΣ  ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗΣ ΤΟΥ ΧΕΡΙΟΥ ΤΟΥ ΕΞΕΤΑΣΤΗ ΚΑΤΆ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΚΑΠΟΙΑΣ ΟΔΥΝΗΡΗΣ ΔΙΕΓΕΡΣΗΣ  ΜΕΤΑΚΙΝΕΙ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΣΕ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΠΟΝΟ  ΤΕΝΤΩΝΕΙ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΣΕ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΠΟΝΟ  ΚΑΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΛΕΚΤΙΚΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ  ΣΥΖΗΤΑ ΚΑΙ ΕΊΝΑΙ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΕΝΟΣ  ΣΥΖΗΤΑ ΑΛΛΑ ΕΊΝΑΙ ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΤΟΣ  ΠΑΡΑΓΕΙ ΚΑΤΑΝΟΗΤΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΠΟΥ ΌΜΩΣ ΔΕ ΒΓΑΖΟΥΝ ΝΟΗΜΑ  ΠΑΡΑΓΕΙ ΜΗ ΚΑΤΑΛΗΠΤΟΥΣ ΗΧΟΥΣ  ΚΑΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ