1 ο Γυμν. Φιλιππιάδας 1 Φωτογραφία και τέχνη. Πολιτιστικό πρόγραμμα με τίτλο «ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κατασκευή σχολικού ιστότοπου Οι μαθητές της Α΄ Λυκειου που ανέλαβαν το project με θέμα «κατασκευή σχολικού ιστότοπου» χωρίστηκαν σε έξι ομάδες. Σε κάθε.
Advertisements

ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Εαρινό εξάμηνο 2014 Εισηγητής: Χρήστος Μπαντάνης Δάσκαλος
• ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ • ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ • ΣΤΟΧΟΙ • ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ - ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ.
ΜΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ…ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ
Αργύρη Παναγιώτα , Μαθηματικός
«Σχέδια μαθήματος, από τον σχεδιασμό στην υλοποίηση» Μαρία Αντωνάτου
Νερο και ποιηση 1)Θεόδωρος Τσούνης 2)Παναγιώτης Φιορέτος
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΧΑΤΖΗΦΩΤΕΙΝΟΥ M.Sc. Computation, Univ. of London
 Ερώτημα – Προβληματισμός: Περιέργεια- Πρόκληση-Εξερεύνηση  Χρόνος για ποιοτική εργασία μαθητών  Συζήτηση τρόπων εργασίας -σκέψης μαθητών Παρέμβαση.
Διδακτική Μεθοδολογία του Λογισμικού Ιστορίας
ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
Αν μ’αγαπάς κι ειν’ όνειρο
Συνεργατική τέχνη, αφήγηση και συμπεριληπτική εκπαίδευση
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΠΑΡΤΗΣ
Όλα τώρα γύρω μου γελούνε κι απ’ αγάπη τώρα με μεθούνε σαν φιλώ γλυκά τα δυο σου χείλη που `ναι σαν τριαντάφυλλα τ’ Απρίλη.
Η Διδασκαλία των ΤΠΕ στα Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ
Μάθημα 6ο.
21 Μαρτίου Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης
Ιωάννης Χρυσόστομος Επίσκοπος Κωνσταντινουπόλεως Οικουμενικός διδάσκαλος Άγιος της Εκκλησίας Ικανός ρήτορας, γι’ αυτό Χρυσόστομος Προσπάθησε να καταπολεμήσει.
Το Λιοντάρι, ο Κυνηγός και ο Λοτόμος (Αισώπου μύθοι)
2Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΠΑΡΤΗΣ ΝΟΕΜΒΡΗΣ 2013
Το πρωί, πολύ πριν φέξει, ο Ιησούς βγήκε έξω και πήγε σ΄ένα ερημικό μέρος, και εκεί προσευχόταν.
1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
Κώστας Μπάρτζης Α.Π.Θ. Π.Τ.Δ.Ε. 1 Ο Πρότυπο Πειραματκό Δημοτικό Σχολείο Θεσ/νικης
Φυλλο του Καθηγητη. Teacher’s Age Ποιο ειναι το αντικειμενο διδασκαλιας σας?
Α.Β. Μουμτζάκης, η δράση και το έργο του κατά την πρώτη δεκαετία της μεταρρύθμισης Δίον, 4-6 Νοεμβρίου : 35 χρόνια από τη γλωσσοεκπαιδευτική.
14 ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΛΙΟΥ Η ποίηση εμπνέει τους μαθητές… Εργασία των μαθητών της Γ1 τάξης Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Θεοδώρα Χανδρινού-Εικαστικών.
Η ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΑΣΙΣΤΗΚΕ ΣΤΙΣ ΠΗΓΕΣ Α ) Β )
Τα είδη της φωτογραφίας Πολιτιστικό πρόγραμμα με τίτλο «ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ» Πριόβολος.
‘’ΕΝ ΑΡΧΗ ΗΝ Η ΠΟΙΗΣΗ’’  PROJECT ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ:  ΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ.  Πράξη Συλλόγου: 43/  ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗΝ 21 η ΜΑΡΤΙΟΥ  Η ΟΠΟΙΑ ΕΠΙΣΗΜΑ.
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝ ΩΝ ΤΜΗΜΑ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ- Γ’ΕΞΑΜΗΝΟ ΜΑΘΗΜΑ: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ Καθηγητής: Μάριος Κουκουνάρας- Λιάγκης Ομάδα: Αρακυνθίου Φωτεινή.
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ Πολιτιστικό πρόγραμμα με τίτλο «ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ» Πριόβολος Θεοφάνης.
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΠΟΥ ΑΛΛΑΞΑΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ 1 ο Γυμν. Φιλιππιάδας 1 Η φωτογραφία ως τέχνη Καλλιτεχνικά κινήματα που επηρέασαν τη φωτογραφία Η αισθητική της φωτογραφίας.
Φωτογραφια 1 ο Γυμν. Φιλιππιάδας 1 Πολιτιστικό πρόγραμμα με τίτλο «ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ»
Μουσική παράσταση μνήμης για τον αγώνα του Οκτώβρη του 1940 ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΡΤΑΣ 27 Οκτώβρη 2016 Υπεύθυνος εκπαιδευτικός : Γιαννούτσος Παναγιώτης Επιμέλεια.
1 ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΙΑΚΕ «ΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ: ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ.
Παρουσίαση ενός κρίσιμου συμβάντος
Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε ΑμεΑ
Αγγελος Βαλλιανατος Σχολικος Συμβουλος ΠΕ01
Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ, Σ Παπαπέτρου
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
«Το σχολείο που ήταν οι δικοί μου, το σχολείο που είμαι και το σχολείο που θα ήθελα να είμαι» ΜΕΛΗ ΟΜΑΔΑΣ Ανοικτόγλου Γιώργος Αϊβαλιώτης Χρήστος.
Πρακτική Άσκηση σε Σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΟΥ!!! Είναι δικαίωμά μου;
Μεγαλοι ελληνεσ ποιητεσ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα Σχολικών Δραστηριοτήτων
Ο Σωκρατικός διάλογος και η μαιευτική μέθοδος.
Θεατρικές Εφαρμογές και Διδακτική της Φυσικής Ι
Ἱστορία ἀρχαία καὶ μεσαιωνικὴ
Μουσικό Σχολείο Πατρών
Ναπολέων Λαπαθιώτης Νυχτερινό
ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΕΝΝΟΙΩΝ (concept mapping)
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Γ΄2
Παράλληλες εκδηλώσεις
25. Η ανάσταση του Λαζάρου- «’Εγώ εἰμι ἡ ἀνάστασις καὶ ἡ ζωή»
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες του ΣΤ2΄ του 1ου Δημοτικού Σχολείου και της ΣΤ΄ του 2ου Δημοτικού Σχολείου Νέας Περάμου σας παρουσιάζουν τη βιωματική εργασία.
Γυμνάσιο Χαβαρίου Σχ. έτος:
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Δ. ΠΟΤΑΡΗ ΕΤΟΣ:
Εργοστάσια στην περιοχή
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα…
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Β΄1
ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΦΙΛΙΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;
Τι σημαίνει φιλία για μένα;
Η φωτογραφία ως ιστορική πηγή
Μαθητικο ςυνεδριο-καλες πρακτικες πληροφορικης
ΔΡΑΣΗ ΤΟΥ 8ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ-ΛΥΚΕΙΑΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ο Γυμν. Φιλιππιάδας 1 Φωτογραφία και τέχνη. Πολιτιστικό πρόγραμμα με τίτλο «ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ» Πριόβολος Θεοφάνης Πετσούκη Άννα Παλιάτσου Ουρανία Εκπαιδευτικοί Δευτεροβάθμιας, καθηγητές 1 ου Γυμνασίου Φιλιππιάδας Σχ. Έτος

Ἂ ς σταθο ῦ με στ ὸ πλευρ ὸ ἐ τούτης τ ῆ ς μικρ ῆ ς Φωτογραφίας πο ὺ ε ἶ ναι ἀ κόμα στ ὸ ν ἀ νθ ὸ το ῦ μέλλοντός της: νέοι ἀ νώφελα λιγάκι ἀ γκαλιασμένοι ἐ νώπιον ἀ νωνύμως ε ὐ θυμούσης παραλίας. Ναύπλιο Ε ὔ βοια Σκόπελος; Θ ὰ πε ῖ ς κα ὶ πο ὺ δ ὲ ν ἦ ταν τότε θάλασσα. ======================== Κική Δημουλά ( ἀ π ὸ τ ὰ Ποιήματα, Ἴ καρος 1998)

 «Η φωτογραφία λειτουργεί ως τέχνη όταν αφηγείται μία ιστορία.» (Greenberg)  «Η φωτογραφία ελευθερώνει τη φαντασία» (Dali)  «Στη φωτογραφία η πίστη σε ένα απόλυτο χρόνο και χώρο μοιάζει να εξαφανίζεται, με τη φαντασία να γίνεται πηγή κατανόησης της εμπειρίας » (Breton)  «Η φωτογραφία αποτελεί κάτι που δημιουργήθηκε για να μας δείξει πράγματα που αισθανόμαστε και όχι αναγκαστικά όσα βλέπουμε» (Robins) 1 ο Γυμν. Φιλιππιάδας 3

Γιάννης Ρίτσος 1 ο Γυμν. Φιλιππιάδας 4

Επιτάφιος 1 ο Γυμν. Φιλιππιάδας 5 Γιέ μου, σπλάχνο τῶν σπλάχνων μου, καρδούλα τῆς καρδιᾶς μου, πουλάκι τῆς φτωχιᾶς αὐλῆς, ἀνθὲ τῆς ἐρημιᾶς μου, πῶς κλείσαν τὰ ματάκια σου καὶ δὲ θωρεῖς ποὺ κλαίω καὶ δὲ σαλεύεις, δὲ γρικᾷς τὰ ποὺ πικρὰ σοῦ λέω ; πῶς κλείσαν τὰ ματάκια σου καὶ δὲ θωρεῖς ποὺ κλαίω καὶ δὲ σαλεύεις, δὲ γρικᾷς τὰ ποὺ πικρὰ σοῦ λέω ; Φιλῶ τὸ παγωμένο σου χειλάκι ποὺ σωπαίνει κι εἶναι σὰ νὰ μοῦ θύμωσε καὶ σφαλιγμένο μένει. Φιλῶ τὸ παγωμένο σου χειλάκι ποὺ σωπαίνει κι εἶναι σὰ νὰ μοῦ θύμωσε καὶ σφαλιγμένο μένει. Δὲ μοῦ μιλεῖς κι ἡ δόλια ἐγὼ τὸν κόρφο δές, ἀνοίγω καὶ στὰ βυζιὰ ποὺ βύζαξες τὰ νύχια, γιέ μου μπήγω. Δὲ μοῦ μιλεῖς κι ἡ δόλια ἐγὼ τὸν κόρφο δές, ἀνοίγω καὶ στὰ βυζιὰ ποὺ βύζαξες τὰ νύχια, γιέ μου μπήγω.

Μάης 1936, αιματηρά γεγονότα στη Θεσσαλονίκη. 1 ο Γυμν. Φιλιππιάδας 6  Η μάνα του 25χρονου Τάσου Τούση σπαράζει πάνω από το νεκρό παιδί της.  Η δημοσίευση της φωτογραφίας, δεν αφήνει ασυγκίνητο τον Ρίτσο.  Εστιάζει στο προσωπικό δράμα αλλά και στην ανάγκη για συλλογικό αγώνα.  Κανένας θάνατος αγωνιστή για δημοκρατικές ελευθερίες δεν πρέπει να πάει χαμένος.

 Ο « Επιτάφιος » του Ρίτσου, δημοσιεύεται την ίδια χρονιά.  Λογοκρίνεται από την Μεταξική Δικτατορία.  Αντίτυπα καίγονται στους στύλους του Ολυμπίου Διός.  Η φλόγα της ποιητικής συλλογής δεν σβήνει.  Ο Μ. Θεοδωράκης μελοποιεί τον Επιτάφιο θρήνο.  Τα αιματηρά γεγονότα του 1936 περνούν στα χείλια όλων. 1 ο Γυμν. Φιλιππιάδας 7

Φωτογραφία δρόμου … μια πραγματική τέχνη η μια εύκολη « παρενόχληση »; 1 ο Γυμν. Φιλιππιάδας 8

Ιστορικά η φωτογραφία δρόμου, με τυχαίες σκηνές, είναι ανεκτίμητη στην κατανόηση μεταξύ των ανθρώπων και στο να μάθουν από πού και πως φτάσαμε μέχρι εδώ. Η φωτογραφία δρόμου:  προϋποθέτει να είστε κοντά στους ανθρώπους - συχνά πολύ κοντά.  Η φωτογραφία δρόμου, που έχει μια μακράν παράδοση στη φωτοδημοσιογραφία την ιστορία της φωτογραφίας και στους μεγάλους καλλιτέχνες, έχει γίνει πρόσφατα, η μάλλον εδώ και πολύ καιρό, ύποπτη. 1 ο Γυμν. Φιλιππιάδας 9

« Στην τέχνη το φαινομενικά ευκολότερο είναι και το ουσιαστικά δυσκολότερο ». « Στην τέχνη το φαινομενικά ευκολότερο είναι και το ουσιαστικά δυσκολότερο ». ( Π. Ριβέλλης ) ( Π. Ριβέλλης ) Μια φωτογραφία είναι η ίδια η ζωή που αποστάζεται και που συντηρείται στην αιωνιότητα. 1 ο Γυμν. Φιλιππιάδας 10

« Μην πυροβολείτε τον... φωτογράφο » Ο Γουόκερ Εβανς φωτογράφιζε τους συνεπιβάτες του με μία κάμερα κρυμμένη στο παλτό του Ο δρόμος, ο χώρος όπου ο πολιτισμός αναπτύσσεται και απεικονίζεται. 1 ο Γυμν. Φιλιππιάδας 11

Αχ Τέχνη... ! Ποτέ δεν σταματάς να με αφήνεις άφωνο με τα τερτίπια σου. Για κάτι που ουσιαστικά δεν υπάρχει, για κάτι που δεν έχει καμία απολύτως πρακτική χρήση είσαι πολύ περίπλοκη το ξέρεις ; Και συχνά πανάκριβη. 1 ο Γυμν. Φιλιππιάδας 12

βιβλιογραφία 1 ο Γυμν. Φιλιππιάδας 13 Susan Sontag: Περί φωτογραφίας, Αθήνα : ΥΨΣΟγράφος Gisele Freund: Υωτογραφία και κοινωνία, Αθήνα : ΥΨΣΟγράφος Walter Benjamin: Δοκίμια για την Σέχνη – υνοπτική Ιστορία της Υωτογραφίας, Αθήνα : Κάλβος Peter Wollen, John Szarkowski: Η αισθητική της φωτογραφίας, Αθήνα : Καθρέφτης Πλάτων Ριβέλλης : Υωτογραφία Παναγιώτης Κατερτζιάδης : Βασικά μαθήματα φωτογραφίας Κωστής Αντωνιάδης : Λανθάνουσα εικόνα, Αθήνα : Μωρεσόπουλος Η Υωτογραφία και η Σεχνική της από τους συντάκτες του TIME-LIFE σε μετάφραση του Δημήτρη Θεοδώρου, εκδ. TIME-LIFE, Ματσαγγούρας Η. Ομαδοσυνεργατική διδασκαλία, Μάθηση, Αθήνα : Γρηγόρης, Ματσαγγούρας Η. τρατηγικές Διδασκαλίας. Η κριτική σκέψη στη Διδακτική πράξη, Αθήνα : Gutenberg, Υυσική Γενικής Παιδείας Γ΄ Σάξης Ενιαίου Λυκείου, ΟΕΔΒ, Εικαστικά Α΄Ενιαίου Λυκείου, ΟΕΔΒ, 1999.

Ιστοσελίδες 1 ο Γυμν. Φιλιππιάδας 14 wikepedia.com photocircle.gr agrinioart.gr e-telescope.gr fotoart.gr photodrama.ning.gr davidlachapele.comhttp:// ev1.1host.gr/~asprovav/world press

1 ο Γυμν. Φιλιππιάδας 15

Ευχαριστούμε ιδιαίτερα : 1 ο Γυμν. Φιλιππιάδας 16 Ερευνητική εργασία με θέμα τη Φωτογραφία. Τμήμα Β 2, ΓΕ. Λ Βασιλικών & 49 ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΘΗΝΑΣ, Ερευνητική εργασία : « ΓΡΑΦΗ ΑΠΟ ΦΩΣ - Η ιστορία της φωτογραφίας : Από το σκοτεινό θάλαμο στην ψηφιακή εικόνα », Επιβλέπουσα καθηγήτρια : Πεταλά Βάγια 1 ο ΓΕΛ Αλεξανδρούπολης - « Ψηφιακή Φωτογραφία » Ερευνητική εργασία - Σχολικό Έτος ο Λύκειο Φιλιππιάδας « ΜΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ … ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ » Ερευνητική εργασία των μαθητών της Α΄ Λυκείου - Υπεύθυνες Σχολικό Έτος