On Shelf Availability: Αποφεύγοντας τις Εκπλήξεις Με την υποστήριξη της Ερευνητικής Ομάδας: ELTRUN/SCORE, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Χριστόφορος Γκόκας.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο Ρόλος της Πληροφορίας στη Διαχείριση της Εφοδιαστικής Αλυσίδας
Advertisements

Pocket.ERP The ultimate solution for the mobility user.
Νικόλαος Καρανάσιος - επίκουρος καθηγητής
Ονοματεπώνυμο: Ζωγράφου Αγγελική ΑΕΜ:1858
Συνεργατική Βελτιστοποίηση Αποθεμάτων Πρακτικές και Οφέλη
Alexander Moore.
Μεθοδολογίες και Εργαλεία Ανάλυσης και Σχεδιασμού Π.Σ.
Ινστιτούτο Στρατηγικών και Αναπτυξιακών Μελετών
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
Αναψυκτικά Απορ/κα Πιάτων Απορ/κα πλυντηρίου Απορ/κα χεριού
Κοστολόγηση Μάθημα 13.
Το αποτύπωμά μας κοστίζει ….. Συνεργαζόμαστε και Κερδίζουμε
Καλώς ήρθατε ! Ετοιμάζεστε να παρακολουθήσετε την παρουσίαση της εφαρμογής Copyright © iBS LTD, all rights reserved.
Έργο Pharmatel Φυσική Παράδοση Έργου Νοσοκομείο Παίδων «Αγία Σοφία» Αθήνα, Ιανουάριος 2001.
The “we love” concept! 3 ο Πανελλήνιο Συνέδριο Πωλήσεων Διονύσης Ζήβας Ιδρυτής & Διευθύνων Σύμβουλος Net Spirit Α.Ε. Αντιπρόεδρος Δ.Σ. Intersys Α.Ε.
ΚΑΛΩΣΗΡΘΑΤΕ! ACTIONSERVE A.E.. ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΕ ΜΙΚΡΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΥΠΑΡΞΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΧΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟΥ.
Σύμφωνα με τον ΣΕΒ, αναμένεται να παρουσιάσουν ζήτηση μέχρι το 2020 Πηγή:
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ Εργασίες “ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ” (8ο Εξάμηνο)
Κοστολόγηση Μάθημα 19.
Κοστολόγηση Μάθημα 12.
ΛΑΜΠΡΟΣ ΓΑΤΣΩΡΗΣ BSc MBA DBA(cand)
ΑΘΗΝΑ 5 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2006 ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΠΣ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ
Προγραμματισμός Ανθρώπίνου Δυναμικού
Π. Μαυρογένης Λογισμικά Διαχείρισης προμηθειών, Διαχείρισης Επισιτιστικών Τμημάτων και Διαχείρισης Σημείων Πωλήσεων ΣΤΟΧΟΙ Ο μαθητής να: Αναφέρει τα βασικά.
Κοστολόγηση Μάθημα 10.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Διοίκηση της Εφοδιαστικής Αλυσίδας & Συνεργατικό Ηλεκτρονικό Εμπόριο Για το μάθημα.
Πωλήσεις Αγορά Καθυστερημένα εισερχόμενα Απαξιωμένο απόθεμα Χρόνος
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
© ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ / ΤΜΗΜΑ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ / 2004 ΡΟΛΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ Για υποστήριξη επιχειρηματικών διαδικασιών –Αυτοματοποίηση.
Μοντέλα βελτιστοποίησης απόφασης στη διαδικασία της παραγγελιοδοσίας στο λιανεμπόριο Ομάδα εργασίας: Αρβανίτης Ηλίας Βολανάκης Ελευθέριος
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Ζαχαριάδου Κλειώ Εμμανουέλα (7717)
Παρασκευή 19 Μαρτίου 2010 Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων» 1 Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Λογιστική παρακολούθηση και αποτίμηση αποθεμάτων
Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗ ΔΕΑ.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΌ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος % κωδικών επί συνόλου κωδικών % αξίας επί συνολικών αγορών Α Β Γ Δεν είναι όλα τα προϊόντα το ίδιο.
ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ LOGISTICS : ΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΗΣ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ
Σχεδιασμός διαδικασιών
Ερμηνεία Όρων που Χρησιμοποιούνται στο Μάθημα Απόδοση Προϊόντων Ο όρος «απόδοση προϊόντος» περιγράφει το ποσοστό της πρώτης ύλης που θα καταλήξει στο πιάτο,
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ) ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΘΕΜΑ : ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ, ΤΑΣΕΙΣ.
Συνέδριο ECR 19 Ιουνίου 2003 ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ ΣΤΟ ΡΑΦΙ … ΕΝΑΣ ΑΓΩΝΑΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΜΟΝΟ ΝΙΚΗΤΕΣ !
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος  LOGISTICS KAI ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (‘GREEN’ LOGISTICS)  ΑΝΑΣΤΡΟΦΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ (REVERSE LOGISTICS)  Η ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΣΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ (CITY.
Επιχειρηματικό Σχέδιο Ελαστικότητα Ζήτησης Επιχειρηματικό Σχέδιο.
Διάλεξη 10 η ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (MIS) TEI Κρήτης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
Αναπληροφόρηση από πελάτες με τη χρήση κατάλληλα διαμορφωμένου ερωτηματολογίου Μελέτη Περίπτωσης: ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΙΚΗ- ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ Ο.Ε. Επιβλέπων Καθηγητής:Δημήτριος.
Δύο έρευνες για την αξιοποίηση των συστημάτων CRM και την διαχείριση πελατών.
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 7 η Δημιουργία Νέων Τουριστικών Προϊόντων.
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας Τμήμα Διοίκησης Συστημάτων Εφοδιασμού
Ελλείψεις: Μπορούμε να μειώσουμε τις ελλείψεις στα ράφια κατά 30%;
Kiosk & Retail.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Δυνατότητας επέκτασης της παραγωγικής κατεύθυνσης
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΝΑΛΩΣΙΜΩΝ ΚΑΙ ΥΛΙΚΩΝ ΣΕ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑΚΗ ΜΟΝΑΔΑ
ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΙ ΤΑΣΕΙΣ ΑΓΟΡΩΝ «Ας Ανταποκριθούμε Αποτελεσματικά στις Προκλήσεις των Καιρών» ΜΑΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΥ Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος,
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ Ι 4ο εξάμηνο ΛΕΟΝΤΙΤΣΗ ΛΟΥΚΙΑ
E-commerce Solutions.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΝΑΛΩΣΙΜΩΝ ΚΑΙ ΥΛΙΚΩΝ ΣΕ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑΚΗ ΜΟΝΑΔΑ
Το κόστος Ποιότητας    
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No.2: Επιχειρηματικό Σχέδιο, Δεξιότητες Διαχείρισης και.
Αξιοποίηση POS δεδομένων για αποτελεσματική αναπλήρωση προϊόντων στο κατάστημα 9ο Πανελλήνιο Συνέδριό του με θέμα «Υπό Επιτήρηση»
Μάρτιος 2019 Γνωριμία με την Sigmia.
ΔΙΑΤΡΟΦΗ και ΟΜΑΔΟΠΟΙΗΣΗ των ζώων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

On Shelf Availability: Αποφεύγοντας τις Εκπλήξεις Με την υποστήριξη της Ερευνητικής Ομάδας: ELTRUN/SCORE, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Χριστόφορος Γκόκας – Γενικός Διευθυντής Λειτουργίας Καταστημάτων, Metro Νίκος Γραμματικός – Διευθυντής Ομάδας Πελατών, Procter & Gamble Hellas Μάκης Χαϊλαζόπουλος – National Account Manager, Ελαΐς – Unilever Hellas

2 Το θέμα πιο επίκαιρο από ποτέ... ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΡΑΦΙ ΧΑΜΕΝΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ (est.)

3 Το πρόβλημα των ελλείψεων επιμένει... Έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, στο πλαίσιο του έργου OSA, ECR Hellas, 2010

4 Το πρόβλημα των ελλείψεων επιμένει... Έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, στο πλαίσιο του έργου OSA, ECR Hellas, 2011

5 Η έλλειψη διαρκεί συνήθως αρκετές ημέρες Έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, στο πλαίσιο του έργου OSA, ECR Hellas, 2011 Σε σύνολο ελλείψεων, 1 μήνας, 10 κατηγορίες προϊόντων, 6 καταστήματα

6 Αυτό κοστίζει... Έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, στο πλαίσιο του έργου OSA, ECR Hellas, 2011 € 766 εκ. * * Εκτίμηση με βάση τη διάρκεια της έλλειψης, τη συχνότητα πώλησης, την αξία των πωλήσεων, το μερίδιο των κατηγοριών στο σύνολο της αγοράς

7 Χαμένες Πωλήσεις € 766 εκ. (7%) Συνολικός τζίρος € 11,000 εκ.

8 ΠΩΣ Καμία ουσιαστική πρόταση κατά τα τελευταία χρόνια...

9 Μπορούμε να αποφύγουμε τις ελλείψεις;

10 Έργο ECR Hellas : Πρόληψη των Ελλείψεων Επιστημονική υποστήριξη: Εργαστήριο ELTRUN, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

11 Σε ένα ιδανικό κόσμο με μηδενικές ελλείψεις… Η αποθήκη του καταστήματος θα πρέπει να είχε πάντα στοκ Πόσους υπαλλήλους θα πρέπει να απασχολεί ένας διάδρομος? Το σύστημα ανεφοδιασμού να είναι απλό και με λίγους κωδικούς… Πάνω από νέοι κωδικοί και αλλαγές κωδικών τον χρόνο Κόστος

12 Πρόληψη των Ελλείψων: η λογική για παρακολούθηση αποθέματος είσοδοςέξοδος Αν αυτό που υπάρχει στο κατάστημα δεν επαρκεί για μελλοντική ζήτηση και υπάρχει κίνδυνος έλλειψης... alert

13 Πρόληψη των Ελλείψων: η λογική για παρακολούθηση αποθέματος (2) Σύστημα που χρησιμοποιεί τα ακόλουθα δεδομένα Ημερήσια στοιχεία πωλήσεων (POS data) Παραλαβή στο κατάστημα από κεντρική αποθήκη Πρόβλεψη ζήτησης Ανά ημέρα Λαμβάνεται υπόψη η εποχικότητα της ζήτησης ανά ημέρα

14 Πρόληψη των Ελλείψων: η λογική για αναπλήρωση ραφιού Αν οι πωλήσεις του προϊόντος κατά την προηγούμενη ώρα ξεπέρασαν το αναμενόμενο και τη χωρητικότητα ραφιού... alert 9πμ11πμ1μμ3μμ5μμ7μμ9μμ

15 Πρόληψη των Ελλείψων: η λογική για αναπλήρωση ραφιού (2) Σύστημα που χρησιμοποιεί τα ακόλουθα δεδομένα Ωριαία στοιχεία πωλήσεων (POS data) Παραλαβή στο κατάστημα από κεντρική αποθήκη Πρόβλεψη ζήτησης Ανά ώρα Λαμβάνεται υπόψη η εποχικότητα της ζήτησης ανά ημέρα και ώρα (διαφορετικό μοτίβο ανά κατάστημα)

16 Σε όρους διαδικασίας... έλεγχος λίστας για πρόληψη ελλείψεων (απόθεμα) πρωί μεσημέρι έλεγχος λίστας για αναπλήρωση ραφιού αναπλήρωση από αποθήκη καταστήματος παραγγελία στην κεντρική αποθήκη

17 Τρόπος Λειτουργίας Συστήματος Τεχνικές: Time Series Forecasting Association Rules ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Αποστολή δεδομένων μέσω Internet από το κατάστημα: Δεδομένα Πωλήσεων (POS) σε ωριαία βάση Παραδόσεις στο κατάστημα Συλλογή, προωθητικές ενέργειες κ.ά. Web Report με OOS Prevention Alerts

18 Φάσεις του Έργου 6 καταστήματα (3 pilot, 3 control) Νοε-Μάρτιος 2010 Ανάλυση Δεδομένων 1 η Πιλοτική Εφαρμογή Μάιος η Πιλοτική Εφαρμογή Μάρτιος 2011 Νέα Πιλοτική Εφαρμογή (βελτίωση ποιότητας πληροφορίας) Νοεμ. – Μάρτιος 2010 Μάιος 2010Μάρτιος-Μάιος 2011

19 Κατηγορίες Προϊόντων (Ταχυκίνητα) απορ. πλυντηρίου αφρόλουτρα ελαιόλαδο μακαρόνια καφές τοματοειδή μπισκότα ουίσκι πάνες σερβιέτες σαμπουάν χαρτί υγείας, κουζίνας

20 Αποφεύγοντας τις Εκπλήξεις... ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

21 Πρόληψη των Ελλείψεων (1) Σε σύνολο 2058 ελλείψεων σε διάρκεια 20 ημερών: το σύστημα χτύπησε συναγερμό για έλλειψη μία-δύο ημέρες πριν την εντοπίσει το κατάστημα ή βάλει παραγγελία σε 669 περιπτώσεις Δυνατότητα αποφυγής των ελλείψεων κατά 33%

22 Πρόληψη των Ελλείψεων (2) Εμβάθυνση σε κατηγορίες με το υψηλότερο ποσοστό ελλείψεων (απορρυπαντικά, αφρόλουτρα, πάνες) Βελτίωση της πληροφορίας του αποθέματος μέσω φυσικών καταγραφών Σε σύνολο 229 ελλείψεων, το σύστημα χτύπησε συναγερμό σε 150 περιπτώσεις Δυνατότητα αποφυγής των ελλείψεων κατά 66%

23 Οικονομικό Όφελος Εξοικονόμηση € 260 εκ. (2,4 %) Συνολικός τζίρος € 11,000 εκ.

24 Προϋποθέσεις Εφαρμογής Σωστή ποιότητα πληροφορίας (Master Data Alignment) Ενσωμάτωση στις διαδικασίες του καταστήματος Αξιοποίηση της πληροφορίας από το προσωπικό