Περιεχόμενα 3.ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ 4.Σε ποιά περιοχή είναι η μόνιμη κατοικία σας;(1) 5.Σε ποιά περιοχή είναι η μόνιμη κατοικία σας;(2) 6.Έρχεστε πρώτη φορά.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Έρευνα Αντιλήψεων και Στάσεων Κοινού απέναντι σε Ευάλωτες σε Κοινωνικό Στιγματισμό Ομάδες Ιούνιος 2009.
Advertisements

1 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting Ιούλιος 2009 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΑΓΚΥΠΡΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ για την Παγκύπρια Ένωση Καταναλωτών.
Έρευνα Αποτελεσματικότητας των Διαφημίσεων πίσω από τις Αποδείξεις
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΗΣ ΑΕΛ ΛΕΜΕΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΡΗ ΛΕΜΕΣΟΥ
Ας διοργανώσουμε ένα πάρτι...
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ INTERNET ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. •Ανάθεση Ερευνας FLASH MULTIMEDIA •Τύπος έρευνας Ποσοτική έρευνα με προσωπικές συνεντεύξεις και χρήση δομημένου ερωτηματολογίου.
24ο ΑΤΟΜΙΚΟ & 10ο ΟΜΑΔΙΚΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΕΣΣΠ 17 & 18 Μαρτίου 2012 Χώρος διεξαγωγής «Αρχοντικό της Ευτυχίας»
ΕΡΕΥΝΑ ΑΠΟΡΡΟΦΗΣΗΣ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ( ) TOΥ ΠANEΠIΣTHMIOY KΡHTHΣ Συνεδριακή Διημερίδα: “Ανταγωνιστικότητα & Επιστημονικό Δυναμικό” 6-7 Οκτωβρίου 2005.
Υ Π Η Ρ Ε Σ Ι Ε Σ Ε Ρ Ε Υ Ν Α Σ Α Γ Ο Ρ Α Σ Πανελλήνια Έρευνα για το Internet Η εξέλιξη της χρήσης των Social Media.
Δασκάλες: Ολυμπία Κουκουμά
ΟΝΕΙΡΟΥΠΟΛΗ ΔΡΑΜΑΣ Πανελλαδική έρευνα
Πόσο βλέπουμε διαφημίσεις;
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΠΑΙΔΙΩΝ
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
1 ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ ΠΕΙΡΑΙΑΣ Φεβρουαρίου 2004.
© ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ Ιανουάριος 2011 Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 © ΕΚΛΟΓΙΚΟ.
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
PUBLICOPINIONGREEK. Ταυτότητα της έρευνας Α Επωνυμία του διενεργήσαντος τη δημοσκόπηση: G.P.O. ΕΡΕΥΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΕ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ν. ΠΛΑΣΤΗΡΑ 86 ΤΗΛΕΦΩΝΟ:
ΕΡΕΥΝΑ 2010 ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ για την υγεία
ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ για την ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΝΕΟΛΑΙΑΣ 2014 Απρίλιος 2014.
Α Θ Η Ν Α Ϊ Κ Ο Κ Ε Ν Τ Ρ Ο Ε Ρ Ε Υ Ν Ω Ν Έρευνα Web Id. Τεχνικές Προδιαγραφές.
Διάσκεψη Σερρών Ιουνίου 2004 Ερίκ Γκαζόν Σύμβουλος σε θέματα Εργασιακών Σχέσεων & Απασχόλησης Ποιές είναι οι προοπτικές απασχόλησης στους νόμους.
Διάγραμμα 1 Φεβρουάριος 2012 αποτελέσματα παγκύπριας τηλεφωνικής έρευνας, χρήσης του διαδικτύου στην Κύπρο για οικονομική πληροφόρηση © συντάχθηκε για.
ΕΡΕΥΝΑ ΕΚΘΕΤΩΝ-ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ KAVALAEXPO 2014
ΑΝΕΡΓΙΑ 13η Διάλεξη.
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
ΕΡΕΥΝΑ στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης Νοέμβριος 2013.
ΑΝΕΡΓΙΑ.
Φεστιβάλ Βιβλίου Παρουσίαση Έρευνας 2007 Σύνδεσμος Εκδοτών Β. Ελλάδας.
Έρευνα Κοινού στο Δήμο Παύλου Μελά για την καπνιστική συνήθεια (ΕΝΑΡΞΗ – ΛΗΞΗ)
Ερευνητική Εργασία Β Λυκείου
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ - FACEBOOK
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
Εισαγωγή Στόχος: Συμβολή στην ανάπτυξη του ποιοτικού τουρισμού και στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου Ιούνιο- Σεπτέμβριο 2012 Σε συνεργασία με ξενοδοχεία.
Παρουσίαση έρευνας Ικανοποίησης Τουριστών Νομού Καβάλας Ιούνιος 2016.
Στατιστικές Υποθέσεις (Ερευνητικά Ερωτήματα / Υποθέσεις προς επιβεβαίωση)
ΔΙΑΣΧΟΛΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ «ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ - ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΤΟ ΕΠΑΛ» 2 Ο ΕΠΑΛ ΣΕΡΡΩΝ – ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΚΟΥΤΑΡΕΩΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΚΟΥΤΑΡΕΩΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ Εισηγήτρια:
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΡΤΙΟΣ 2017 Γ’ ΜΕΡΟΣ.
ΙΕΚ Γαλατσίου Στατιστική Ι
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ-ΙΔΙΩΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ-ΙΔΙΩΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΡΤΙΟΣ 2017 Α’ ΜΕΡΟΣ.
Καθηγητής Στατιστικής - Βιοστατιστικής
ΕΡΕΥΝΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ 2012.
Κοινωνικός Αποκλεισμός στην Εκπαίδευση!
Το ερωτηματολόγιο Μεθοδολογία έρευνας.
Ένταξη αποφοίτων στην Αγορά Εργασίας
ΙΑΤΡΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
OIKONOMIKO ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ alco THE PULSE OF SOCIETY.
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
Ερευνητική εργασία Α Λυκείου Σχολικό έτος «Τα επαγγέλματα του τόπου μου : ποικιλία, συνθήκες άσκησης, ελλείψεις και προοπτικές άσκησης για.
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
Ένταξη αποφοίτων στην Αγορά Εργασίας
1ο ΓΕΛ ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ Τμήμα: Α4 Σχ. Έτος: Β΄τετράμηνο
Σταυρούλα Σαμαρτζή και Σμαράγδα Καζή Τμήμα Ψυχολογίας
Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ
ΠΑΓΚΥΠΡΙΑ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ ΣΤΟ ΚΥΠΡΙΑΚΟ
Κριτήρια επιλογής του θέματος
Αποτελέσματα έρευνας πολιτικών απόψεων 18ο κύμα
Εδώ δεν είναι ποτέ αργά για μάθηση!
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ alco THE PULSE OF SOCIETY.
Κοινωνική Έρευνα.
Καθηγητής Στατιστικής - Βιοστατιστικής
EΡΕΥΝΑ YΠΗΡΕΣΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ
EΡΕΥΝΑ YΠΗΡΕΣΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ
Δείκτες ΓΣΕΕ Δεκέμβριος 2018
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Περιεχόμενα 3.ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ 4.Σε ποιά περιοχή είναι η μόνιμη κατοικία σας;(1) 5.Σε ποιά περιοχή είναι η μόνιμη κατοικία σας;(2) 6.Έρχεστε πρώτη φορά στην ΟΝΕΙΡΟΥΠΟΛΗ Δράμας; 7.Πόσες μέρες θα μείνετε/μείνατε στη Δράμα; (1) 8.Πόσες μέρες θα μείνετε/μείνατε στη Δράμα(από 2 μέρες και πάνω); (2) 9.Από πού ενημερωθήκατε για τη διοργάνωση της ΟΝΕΙΡΟΥΠΟΛΗΣ; 10.Από πού ενημερωθήκατε για τη διοργάνωση της ΟΝΕΙΡΟΥΠΟΛΗΣ(ανάλογα με την ηλικία); 11.Από πού ενημερωθήκατε για τη διοργάνωση της ΟΝΕΙΡΟΥΠΟΛΗΣ(ανάλογα με τη μόρφωση); 12.Χρονοσειρά ενημέρωσης από γνωστούς και φίλους 13.Σε ποιά περιοχή μείνατε κατά την επίσκεψή σας(Νομός); 14.Βαθμολογήστε μου από το 1-10, ανάλογα με το πόσο ικανοποιημένος μείνατε από… 15.Χρονοσειρά ικανοποίησης 16.Βαθμολογήστε μου από το 1 εώς το 10, ανάλογα με το πόσο ικανοποιημένος μείνατε από…(ανάλογα με την ηλικία); 17.Εκτός από την ΟΝΕΙΡΟΥΠΟΛΗ, τι άλλο επισκεφθήκατε κατά την παραμονή σας στην πόλη της Δράμας; 18.Αν επισκεφθήκατε κάτι άλλο εκτός από την ΟΝΕΙΡΟΥΠΟΛΗ πείτε μου πόσο ικανοποιημένοι μείνατε από Πόσο πιθανό θεωρείτε το ενδεχόμενο να ξαναεπισκεφθείτε την ΟΝΕΙΡΟΥΠΟΛΗ στο μέλλον; 20.Πόσο πιθανό θεωρείτε το ενδεχόμενο να ξαναεπισκεφθείτε την ΟΝΕΙΡΟΥΠΟΛΗ στο μέλλον;(ανάλογα με την ηλικία); 21.Πόσο πιθανό θεωρείτε το ενδεχόμενο να ξαναεπισκεφθείτε την ΟΝΕΙΡΟΥΠΟΛΗ στο μέλλον;(ανάλογα με τη μόρφωση); 22.Πόσο πιθανό θεωρείτε να προτείνετε την ΟΝΕΙΡΟΥΠΟΛΗ σε κάποιο φίλο ή γνωστό; 23.Πόσο πιθανό θεωρείτε να προτείνετε την ΟΝΕΙΡΟΥΠΟΛΗ σε κάποιο φίλο ή γνωστό;(ανάλογα με την ηλικία); 24.Προφίλ επισκεπτών - Ηλικία επισκεπτών 25.Προφίλ επισκεπτών - Οικογενειακή κατάσταση επισκεπτών 26.Προφίλ επισκεπτών - Επάγγελμα επισκεπτών 27.Προφίλ επισκεπτών - Φύλο 28. Υπάρχει κάτι το οποίο θα προτείνατε και το οποίο κατα τη γνώμη σας θα βελτίωνε την όλη διοργάνωση(1); 29. Υπάρχει κάτι το οποίο θα προτείνατε και το οποίο κατα τη γνώμη σας θα βελτίωνε την όλη διοργάνωση(2); 30. Υπάρχει κάτι το οποίο θα προτείνατε και το οποίο κατα τη γνώμη σας θα βελτίωνε την όλη διοργάνωση(3); 31.Σχόλια - Συμπεράσματα Κάνετε κλικ για να επιλέξετε ή εδώ για ολόκληρη την έρευναεδώ

Ταυτότητα Έρευνας ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ Σκοπός Καταγραφή και ανάλυση του προφίλ και των απόψεων των επισκεπτών της ΟΝΕΙΡΟΥΠΟΛΗΣ Δράμας Τύπος έρευνας και Μεθοδολογία Ποσοτική έρευνα με ατομικές συνεντεύξεις πρόσωπο με πρόσωπο(face-to-face) σε συγκεκριμένα σημεία της πόλης με χρήση δομημένου ερωτηματολογίου Περίοδος διεξαγωγής10 Δεκεμβρίου Ιανουαρίου 2012 Πληθυσμός - Στόχος Άτομα όλων των ηλικιών επισκέπτες της ΟΝΕΙΡΟΥΠΟΛΗΣ προερχόμενα εκτός του Νομού Δράμας Δείγμα615 Άτομα επισκέπτες της ΟΝΕΙΡΟΥΠΟΛΗΣ Σφάλμα για ποσοστά μέχρι 50%Μέγιστο ±3,5% ΠΙΣΩ

Προέλευση επισκεπτών 01 ΠΙΣΩ

Προέλευση επισκεπτών ΠΙΣΩ

Συχνότητα/επισκεψιμότητα ΠΙΣΩ

Συχνότητα/επισκεψιμότητα ΠΙΣΩ

Συχνότητα/επισκεψιμότητα ΠΙΣΩ

Ενημέρωση/διαφήμιση ΠΙΣΩ

Ενημέρωση/διαφήμιση Τηλεόραση 7,40%23,40%29,80%21,60%52,30% Εφημερίδες/Περιοδικά 3,70%2,60%1,80%3,90%0,00% Από γνωστούς/φίλους 59,30%49,40%48,20%51,00%31,80% Διαδίκτυο 14,80%15,60%9,60%2,00%2,30% Ταξιδιωτικοί πράκτορες 0,00%2,60% 13,70%6,80% Σύλλογοι 7,40%2,60%5,30%5,90%2,30% Από πού ενημερωθήκατε για τη διοργάνωση της ΟΝΕΙΡΟΥΠΟΛΗΣ(ανάλογα με την ηλικία); ΠΙΣΩ

Ενημέρωση/διαφήμιση Μέχρι Δημοτικό Μέχρι Λύκειο Απόφοιτος ΑΕΙ/ΤΕΙ Τηλεόραση 40,40%22,50%29,20% Εφημερίδες/Περιοδικά 0,30%3,60%1,80% Από γνωστούς/φίλους 34,60%49,30%49,60% Διαδίκτυο 1,90%10,10%13,30% Ταξιδιωτικοί πράκτορες 17,00%3,60%0,90% Σύλλογοι 1,90%6,50%2,70% Από πού ενημερωθήκατε για τη διοργάνωση της ΟΝΕΙΡΟΥΠΟΛΗΣ(ανάλογα με τη μόρφωση); ΠΙΣΩ

Χρονοσειρά ενημέρωσης από γνωστούς/φίλους ΠΙΣΩ

Διαμονή ΠΙΣΩ

Βαθμός ικανοποίησης ΠΙΣΩ

Χρονοσειρά ικανοποίησης ΠΙΣΩ

Βαθμός ικανοποίησης Εγκαταστάσεις/Χώροι 9,079,438,948,939,02 Ευγένεια/Εξυπηρέτηση 9,369,359,059,189,12 Τιμές στην ΟΝΕΙΡΟΥΠΟΛΗ 8,478,117,887,847,8 Τιμές στην πόλη 8,578,889,138,178,12 Προσβασιμότητα/παρκινγκ 6,76,87,087,156,4 Ατμόσφαιρα/Διασκέδαση 9,059,429,249,179,07 Διοργάνωση συνολικά 9,19,449,279,039,09 Βαθμολογήστε μου από το 1 εώς το 10, ανάλογα με το πόσο ικανοποιημένος μείνατε από…(ανάλογα με την ηλικία);

Επισκέψεις εκτός ΟΝΕΙΡΟΥΠΟΛΗΣ ΠΙΣΩ

Βαθμός ικανοποίησης ΠΙΣΩ

Πιθανότητα επανεπίσκεψης ΠΙΣΩ

Πολύ πιθανό 96,30%96,20%90,50%82,40%88,90% Αρκετά πιθανό 0,00%3,80%6,00%11,80%6,70% Λίγο πιθανό 3,70%0,00%1,70%3,90%2,20% Καθόλου πιθανό 0,00% 1,70%2,00%2,20% Πόσο πιθανό θεωρείτε το ενδεχόμενο να ξαναεπισκεφθείτε την ΟΝΕΙΡΟΥΠΟΛΗ στο μέλλον;(ανάλογα με την ηλικία); ΠΙΣΩ Πιθανότητα επανεπίσκεψης

Μέχρι Δημοτικό Μέχρι Λύκειο Απόφοιτος ΑΕΙ/ΤΕΙ Πολύ πιθανό 84,60%91,50%90,50% Αρκετά πιθανό 9,60%5,70%6,00% Λίγο πιθανό 1,90%1,40%2,60% Καθόλου πιθανό 3,80%1,40%0,90% Πόσο πιθανό θεωρείτε το ενδεχόμενο να ξαναεπισκεφθείτε την ΟΝΕΙΡΟΥΠΟΛΗ στο μέλλον;(ανάλογα με τη μόρφωση); ΠΙΣΩ Πιθανότητα επανεπίσκεψης

Διαφημιστική δύναμη επισκεπτών ΠΙΣΩ

Διαφημιστική δύναμη επισκεπτών Πολύ πιθανό 96,20%98,80%92,20%86,30%88,60% Αρκετά πιθανό 0,00%1,20%5,20%7,80%6,80% Λίγο πιθανό 3,80%0,00%0,90%5,90%2,30% Καθόλου πιθανό 0,00% 1,70%0,00%2,30% Πόσο πιθανό θεωρείτε να προτείνετε την ΟΝΕΙΡΟΥΠΟΛΗ σε κάποιο φίλο ή γνωστό;(ανάλογα με την ηλικία); ΠΙΣΩ

Προφίλ επισκεπτών ΠΙΣΩ

Προφίλ επισκεπτών ΠΙΣΩ

Προφίλ επισκεπτών ΠΙΣΩ

Προφίλ επισκεπτών ΠΙΣΩ

Προβλήματα Αντιμετωπίσατε κάποιο πρόβλημα είτε στη διάρκεια της επίσκεψή σας είτε κατά τη μετάβασή σας; ΠΙΣΩ

Προβλήματα Αντιμετωπίσατε κάποιο πρόβλημα είτε στη διάρκεια της επίσκεψή σας είτε κατά τη μετάβασή σας; ΠΙΣΩ

Προβλήματα Αντιμετωπίσατε κάποιο πρόβλημα είτε στη διάρκεια της επίσκεψή σας είτε κατά τη μετάβασή σας; ΠΙΣΩ Καλύτερη οργάνωση Περισσότερα παγκάκια Περισσότερα φαγώσιμα (π.χ πιροσκί) Απασχολούμενοι στην Oνειρούπολη με περισσότερες ματαμφιέσεις.π.χ περισσότερα ξωτικά,ζουζούνια Να υπάρχει κάτι για θέρμανση Να υπάρχει υποχρεωτικά τιμοκατάλογος Ομαδικά παιχνίδια για παιδιά Περισσότερα προϊόντα Περισσότερη ασφάλεια Καλύτερες τιμές στα παιχνίδια Περισσότερα παιχνίδια για μικρές ηλικίες(3-5 ετών) Να έχει κάτι για απασχόληση των ενηλίκων Μεγαλύτερη προώθηση της πόλης καθώς επίσης και των αρχαιολογικών χώρων αυτής Καλύτερος φωτισμός Καλύτερη φάτνη Να είναι έξω από το κέντρο Να απλωθεί σε περισσότερα σημεία της πόλης Βελτίωση οδοστρώματος στο χώρο της Oνειρούπολης για ευκολότερη πρόσβαση π.χ μοκέτες Μεγαλύτερη αξιοπιστία στους διαγωνισμούς Περισσότερη διαφημιστική προβολή Πιο πολλά τρενάκια Πιο εορταστική ατμόσφαιρα Περισσότεροι κάδοι για απορρίμματα και περισσότερα σταχτοδοχεία για τους καπνιστές Ηχογραφημένη αφήγηση στο παραμύθι του οζ 1 1

ΠΙΣΩ  Παρατηρείται σημαντική πτώση του βαθμού ικανοποίησης με την πάροδο του χρόνου, γεγονός που ίσως να οφείλεται και στην κακοκαιρία που μεσολάβησε στο δεύτερο δεκαπεενθήμερο του Δεκεμβρίου αλλά και στη λήξη κάποιων δραστηριοτήτων.  Σε ηλικίες 18 εώς 44 ο βαθμός ικανοποίησης είναι σε πολύ υψηλά επίπεδα, ξεπερνώντας σε κάθε περίπτωση το 9.  Οι πηγές της Αγίας Βαρβάρας φαίνεται πως αν και δεν προσέλκυσε πολλούς επισκέπτες, παρολαυτά άφησε ιδιαίτερα ικανοποιημένους όσους τις επισκέφθηκαν με βαθμολογία 9,68.  Το μεγαλύτερο πρόβλημα της διοργάνωσης φαίνεται πως είναι το πάρκινγκ καθώς συγκεντρώνει πολύ χαμηλή βαθμολογία στη σχετική ερώτηση,μόλις 6,54.  Από τις αυθόρμητες απαντήσεις των επισκεπτών ξεχωρίζουν αυτές που έχουν να κάνουν με την καθαριότητα αλλά και με τη λάσπη που παρατηρήθηκε μετά τις βροχές του Δεκεμβρίου.  Πάνω από 65% των επισκεπτών είναι εργασιακά ενεργοί, ενώ πάνω από 67% είναι μέχρι 44 χρονών.  Στις ηλικίες 18 εώς 44 παρατηρούνται τα υψηλότερα ποσοστά επανεπίσκεψης που ξεπερνούν σε κάθε περίπτωση το 90%.Το ίδιο ισχύει και για τα ποσοστά που αφορούν τη διαφημιστική δύναμη των επισκεπτών της ΟΝΕΙΡΟΥΠΟΛΗΣ με ποσοστό μεγαλύτερα του 92%.  Φαίνεται πως η καλύτερη διαφήμιση αποτέλεσαν οι παλιοί επισκέπτες της ΟΝΕΙΡΟΥΠΟΛΗΣ καθώς αποτελούν τη βασική πηγή ενημέρωσης με ποσοστό 47,5%, ενώ οι επισκέπτες της πρώτης και δεύτερης εβδομάδας φαίνεται πως συνέβαλαν σημαντικά στην προώθηση της διοργάνωσης δεδομένου ότι παρατηρείται συνεχής αύξηση του ποσοστού ενημέρωσης από γνωστούς και φίλους.  Παρατηρείται σημαντική πτώση του βαθμού ικανοποίησης με την πάροδο του χρόνου, γεγονός που ίσως να οφείλεται και στην κακοκαιρία που μεσολάβησε στο δεύτερο δεκαπεενθήμερο του Δεκεμβρίου αλλά και στη λήξη κάποιων δραστηριοτήτων.  Σε ηλικίες 18 εώς 44 ο βαθμός ικανοποίησης είναι σε πολύ υψηλά επίπεδα, ξεπερνώντας σε κάθε περίπτωση το 9.  Οι πηγές της Αγίας Βαρβάρας φαίνεται πως αν και δεν προσέλκυσε πολλούς επισκέπτες, παρολαυτά άφησε ιδιαίτερα ικανοποιημένους όσους τις επισκέφθηκαν με βαθμολογία 9,68.  Το μεγαλύτερο πρόβλημα της διοργάνωσης φαίνεται πως είναι το πάρκινγκ καθώς συγκεντρώνει πολύ χαμηλή βαθμολογία στη σχετική ερώτηση,μόλις 6,54.  Από τις αυθόρμητες απαντήσεις των επισκεπτών ξεχωρίζουν αυτές που έχουν να κάνουν με την καθαριότητα αλλά και με τη λάσπη που παρατηρήθηκε μετά τις βροχές του Δεκεμβρίου.  Πάνω από 65% των επισκεπτών είναι εργασιακά ενεργοί, ενώ πάνω από 67% είναι μέχρι 44 χρονών.  Στις ηλικίες 18 εώς 44 παρατηρούνται τα υψηλότερα ποσοστά επανεπίσκεψης που ξεπερνούν σε κάθε περίπτωση το 90%.Το ίδιο ισχύει και για τα ποσοστά που αφορούν τη διαφημιστική δύναμη των επισκεπτών της ΟΝΕΙΡΟΥΠΟΛΗΣ με ποσοστό μεγαλύτερα του 92%.  Φαίνεται πως η καλύτερη διαφήμιση αποτέλεσαν οι παλιοί επισκέπτες της ΟΝΕΙΡΟΥΠΟΛΗΣ καθώς αποτελούν τη βασική πηγή ενημέρωσης με ποσοστό 47,5%, ενώ οι επισκέπτες της πρώτης και δεύτερης εβδομάδας φαίνεται πως συνέβαλαν σημαντικά στην προώθηση της διοργάνωσης δεδομένου ότι παρατηρείται συνεχής αύξηση του ποσοστού ενημέρωσης από γνωστούς και φίλους.