Όνομα: ????????????????? Θέμα: Κυκλοφοριακή αγωγή.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Σχεδιασμός προγραμμάτων πρόληψης στο σχολικό περιβάλλον
Advertisements

Β΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΟΛΟΣΣΙΟΥ
Πώς διασχίζω το δρόμο όταν έχει σταθμευμένα αυτοκίνητα •Κατεβαίνω και σταματώ ανάμεσα σε δύο αυτοκίνητα,. χωρίς να βγω έξω από αυτά, έτσι ώστε να βλέπω.
GABRIEL GARCÍA MÁRQUEZ
Κυκλοφοριακοί – Πολεοδομικοί - Περιβαλλοντικοί Στόχοι  Δημιουργία συνθηκών ασφαλείας για την κίνηση των ποδηλάτων.  Απελευθέρωση πεζοδρομίων από σταθμευμένα.
Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας
Κυκλοφοριακή αγωγή Ένα πρόγραμμα για να μάθουμε να κυκλοφορούμε με ασφάλεια. Β΄ Δημοτικού 12ου Δημοτικού Σχολείου Βόλου Υπεύθυνοι προγράμματος : Θωμάς.
Κανόνες χρήσης του Διαδικτύου για μαθητές
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ
Μια πόλη για τους πεζούς
Ποιός κάνει λάθος;.
Μια παρουσίαση από τα παιδιά της Δ΄ τάξης
Δρόμος αρετής και δύναμης
Σήματα οδηγών. Τα διάφορα σημεία όπου κυκλοφορούμε Δρόμος Πινακίδες κυκλοφορίας Διαγραμμίσεις Πεζοδρόμιο Ποδηλατόδρομος Φωτεινοί Σηματοδότες.
Κυκλοφοριακή Αγωγή.
ΟΜΑΔΑ 6 Εναλλακτικοί τρόποι μετακίνησης στην ευρύτερη κεντρική περιοχή της Πάτρας.
«Προσέχω-κοιτώ-ασφαλώς κυκλοφορώ»
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ 3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΙΝΔΟΥ
Εργασία του τμήματος Στ1 Σχολική χρονιά
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Οδική συμπεριφορά μαθητών: οι μαθητές ως οδηγοί και ως επιβάτες - διαμόρφωση κυκλοφοριακής συνείδησης.» Σχολικό έτος
ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΣ «ΜΑΘΑΙΝΩ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ»
Διάβαση με φωτεινό σηματοδότη Πλησιάζω στο κράσπεδο του πεζοδρομίου και περιμένω. Όταν ανάψει πράσινο το ανθρωπάκι του σηματοδότη και βεβαιωθώ ότι σταμάτησαν.
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
EDG220 C: Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και εκπαιδευτική τεχνολογία Ακαδημαϊκό έτος: Υποχρεωτική εργασία: Τίτλος θεματικής ενότητας: Κυκλοφορώ με ασφάλεια.
Κυκλοφορώ με ασφάλεια Από τα παιδιά της Δ΄ τάξης
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ
Πρόγραμμα Αγωγής υγείας «περπατάω δεν τρέχω και ασφάλεια έχω»
Κ ΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΉ ΑΓΩΓΉ ! Αιμιλία Αριστείδου. Τις Τίνας της άρεσε πολύ να παίζει με τα παιχνίδια της στην αυλή του σπιτιού της. Όμως κάθε φορά που έβγαινε.
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ.
Είναι δυνατόν τα προσωπικά μου δεδομένα να χρησιμοποιηθούν εναντίον μου ; 1. OXI OXI 2. NAI NAI.
ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΑ ΣΗΜΑΤΑ ΤΡΟΧΑΙΑΣ
ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ (1)
Δημήτρης Σκέντζας Αντώνης Σταμάτης Στρατής Βαλάντης Υπερβολική ταχύτητα.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙ 1)ΣΩΣΤΟ-ΛΑΘΟΣ ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ –ΚΟΚΚΙΝΟ ΤΕΤΡΑΓΩΝΑΚΙ. 2) ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΑΚΙ ΣΤΗ ΣΩΣΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙΣ.
Σήματα οδικής κυκλοφορίας
Πραγματοποιήθηκε από τους μαθητές του Στ1
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ – ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΕΡΓΑΣΙΑ 8ου ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΕΤΟΣ
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΜΑΣ Να αναγνωρίσουν οι μαθητές την σημαντικότητα του κοινωνικού προβλήματος: «τροχαία ατυχήματα». Να γίνει αντιληπτό σε όλους ότι η κύρια αιτία.
Άντρη Ορθοδόξου Μιχαήλ
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ Ερευνητική εργασία 2 ου τετραμήνου Ο μάδα Τροχονόμοι Νίκος Πετράκης Θανάσης Τσιάμος Γιάννης Χατζόγλου Λουτσιάνο Σεριάνι.
Αποτελέσματα έρευνας Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στις 14/2, 20/3, 27/3 του 2012 επί της Οδού Κων. Παλαιολόγου στην Σπάρτη. Στηρίχθηκε στην παρατήρηση της.
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ Ε2 ΑΛΕΞΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ.
1.Να λειτουργούν τα φρένα, το τιμόνι, το κουδούνι, τα φώτα και αν πλησιάζει να νυχτώσει. 2.Να έχεις τουλάχιστον ένα αριστερό καθρέφτη στο ποδήλατό σου.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΤΜΗΜΑ:Γ2 ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ: ΜΟΥΜΟΥΛΙΔΟΥ ΕΥΓΕΝΙΑ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΑΓΑΠΩ ΕΞΥΠΝΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ.
Υποχρεωτική διακοπή πορείας. Υποχρεωτική διακοπή πορείας. Κλειστή οδός για όλα τα οχήματα και προς τις δύο κατευθύνσεις. ΣΤΟΠ, Αστυνομία Τέλος οδού.
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
Νικολέττα Αθανασίου Δασκάλα Εκπαιδευτής: Χρίστος Καλογήρου Γυμνάσιο Σταυρού ΛΕΥ13Π2-ΚΟ7Δ ΛΕΥ13Π2-ΚΟ7Δ 3 ΙΟΥΛΙΟΥ 3 ΙΟΥΛΙΟΥ
Στρογγυλοποίηση φυσικών και δεκαδικών αριθμών Πρόχειροι λογαριασμοί.
Κυκλοφορώ με ασφάλεια Μαρία Παπαναστασίου- Λιάκου Εκπαιδεύτρια: Σωτηρούλα Γιασουμή ΑΜΜ04 Π3- ΦΟ5Δ
Η δική μας έρευνα για την κυκλοφοριακή αγωγή ξέρω Τι ξέρω Τι εφαρμόζω Γ –Δ τάξη.
ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΑΣΤΙΚΩΝ ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΩΝ
ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΜΕ ΤΑ ΣΗΜΑΤΑ ΤΟΥ Κ.Ο.Κ.
2ο Δημοτικο σχολειο χαλκιδασ
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
Όνομα: ????????????????? Θέμα: Κυκλοφοριακή αγωγή
ΖΩ(Ν)Η ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΗΣ ΖΑΧΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΡΑΝΙΚΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Γυμνάσιο Χαβαρίου Σχ. έτος:
Εικόνα 2.1: Το περιβάλλον της MicroWorlds Pro.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΑ ΣΗΜΑΤΑ.
15 ο Νηπιαγωγείο Γαλατσίου Κόκκινο, πράσινο, … STOP! ο κύριος ΚΟΚ είναι εδώ Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολ. Έτος
Η ασφάλεια του διαδικτύου
Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας
Ποιός κάνει λάθος;.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Όνομα: ????????????????? Θέμα: Κυκλοφοριακή αγωγή

2 Μαθαίνω τα σήματα τροχαίας & Μαθαίνω να κυκλοφορώ με ασφάλεια πεζός

3 Περιεχόμενα ΣΗΜΑΤΑ Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΚΑΙ Ο ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΤΥΠΟΥ ΖΕΠΡΑ ΠΩΣ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΝΩ ΣΕ ΔΡΟΜΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ

4 Σήματα που ρυθμίζουν την κυκλοφορία πεζών και οχημάτων ΣΗΜΑΤΑΕΠΕΞΗΓΗΣΗ Σταμάτα Μονόδρομος Υποχρεωτική πορεία Διάβαση πεζών Προσοχή παιδιά Επιτρέπονται τα ποδήλατα

5

6 Ας γνωρίσουμε δύο καινούριους φίλους Γεια! Με λένε Γρηγόρη Γεια! Με λένε Σταμάτη

7 Εγώ σου λέω πότε θα περάσεις απέναντι !! Εμπρός... μαρς!!

8 Εγώ σου λέω πότε να σταματάς !! Προσοχή !!!

9 Κόκκινο… Σταματώ!!

10 Πράσινο …ξεκινώ, με βήμα γοργό!!

11 Κανόνας 1 ος : Περνάμε πάντα απέναντι όταν ο φωτεινός σηματοδότης μας δείχνει το Γρηγόρη

12 Κανόνας 2 ος : Δεν περνάμε ποτέ απέναντι όταν ο φωτεινός σηματοδότης μας δείχνει τον Σταμάτη

13 Να μια διάβαση τύπου Zέπρα!

14 Πως περνάω από τις διαβάσεις αυτές;;;

15 Περνάω απέναντι... 1.Σταματώ στη διάβαση, πάνω στο πεζοδρόμιο, και όχι πολύ κοντά στο δρόμο. 2.Δεν κάνω βήμα αν δεν βεβαιωθώ πρώτα ότι τα αυτοκίνητα που έρχονται και από τις δυο κατευθύνσεις έχουν σταματήσει και μου δίνουν την ευκαιρία να περάσω απέναντι. 3.Κοιτάζω δεξιά, αριστερά, και πάλι δεξιά και με γοργό βήμα περνάω απέναντι.

16 Θυμάμαι ότι:  Όταν θέλω να περάσω απέναντι περνάω πάντα από τις διαβάσεις πεζών.  Όταν βρίσκομαι στο δρόμο είμαι πάντα πολύ προσεκτικός

17 Τι πρέπει να κάνεις για να διασταυρώσεις ένα δρόμο χωρίς διάβαση πεζών.  Βρες ένα ασφαλές μέρος για να περάσεις απέναντι.  Σταμάτα στο πεζοδρόμιο και όχι στην άκρη, για να μην σε παρασύρουν τα οχήματα.  Κοίταξε δεξιά, αριστερά και πάλι δεξιά.  Περίμενε μέχρι να μπορείς να διαστυρώσεις με οχήματα.  Πέρνα το δρόμο κάθετα και προσεχτικά, με γοργό βήμα, αλλά μην τρέχεις!!

18 ΘΥΜΑΜΑΙ ΠΑΝΤΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ.... ΜΕ ΑΦΟΡΑ!!!