ERASMUS+ - ΒΔ 1 Σχολική Εκ π αίδευση – Εκ π αίδευση Ενηλίκων Ημερίδα Παροχής Πληροφοριών για τη Διαχείριση και Υλοποίηση των Εγκεκριμένων Σχεδίων (Πρόσκληση.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ancient Greek for Everyone: A New Digital Resource for Beginning Greek Unit 4: Conjunctions 2013 edition Wilfred E. Major
Advertisements

Chapter 2: Personal pronouns Verb to be Stephania Savva
“ Ἡ ἀ γάπη ἀ νυπόκριτος. ἀ ποστυγο ῦ ντες τ ὸ πονηρόν, κολλώμενοι τ ῷ ἀ γαθ ῷ, τ ῇ φιλαδελφί ᾳ ε ἰ ς ἀ λλήλους φιλόστοργοι, τ ῇ τιμ ῇ ἀ λλήλους προηγούμενοι.
ΗΥ Παπαευσταθίου Γιάννης1 Clock generation.
Week 11 Quiz Sentence #2. The sentence. λαλο ῦ μεν ε ἰ δότες ὅ τι ὁ ἐ γείρας τ ὸ ν κύριον Ἰ ησο ῦ ν κα ὶ ἡ μ ᾶ ς σ ὺ ν Ἰ ησο ῦ ἐ γερε ῖ κα ὶ παραστήσει.
WRITING B LYCEUM Teacher Eleni Rossidou ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Προσομοίωση Δικτύων 4η Άσκηση Σύνθετες τοπολογίες, διακοπή συνδέσεων, δυναμική δρομολόγηση.
Lesson 3b: More basic words JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
ΔΕΥΤΕΡΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΩΝ ΑΘΗΝΑ, ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2011 Ο.ΕΠ.ΕΚ Αρχική Συνεδρία Γ. Τύπας, Σύμβουλος Παιδαγωγικού Ινστιτούτου και μέλος του Δ.Σ. του Ινστιτούτου.
MT+ (Mobility Tool +). Mobility Tool + Διαδικτυακή Πλατφόρμα που λειτουργεί ως εργαλείο για τη διαχείριση και την υποβολή εκθέσεων στο πλαίσιο των σχεδίων.
1. 2 Προτεραιότητες Εθνικής Υπηρεσίας για το 2016 Η Εθνική Υπηρεσία, για το 2016, λαμβάνοντας υπόψη τα πιο κάτω, έχει ορίσει τις δικές τις προτεραιότητες,
ΚΑ1-Μαθησιακή Κινητικότητα Προσωπικού Σχολικής Εκπαίδευσης Τεχνική Ημερίδα Τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης «Χρηματοοικονομικοί κανόνες διαχείρισης – Διενέργεια.
Lesson 1a: Let’s Get Started JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
1 Κολοβακτηρίαση μηρυκαστικών και χοίρου. 2 Ορισμός Γενικευμένη ή εντερική λοίμωξη που προσβάλλει τα νεαρά κυρίως ζώα [νεογέννητα (0-14 ημερών) μηρυκαστικά,
Ψηφιακά Παιχνίδια και μάθηση Δρ. Νικολέτα Γιαννούτσου Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας.
Διαχείριση Διαδικτυακής Φήμης! Do the Online Reputation Check! «Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2015» Ε. Κοντοπίδη, ΠΕ19.
European Perspectives in Language Teaching, Learning, Assessment The European Language Portfolio: What, why and how Bessie Dendrinos School of Philosophy.
Μαθαίνω με “υπότιτλους”
Υπευθ. μαθήματος : Ιωάννης Οικονομόπουλος Συνδιδάσκων: Ιωάννης Μπόσης
ERASMUS+ ΙΔΕΠ Διά Βίου Μάθησης Λευκωσία, 12 Ιουνίου 2017
Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός ΙΙ
Διευθύνσεις και Πρωτόκολλα στο διαδίκτυο
Τρίτη, 29 Νοεμβρίου 2011 Αθήνα, Ξενοδοχείο ‘Athens Park Hotel’
ΓΡΑΦΕΙΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ, ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
Ερωτήσεις –απαντήσεις Ομάδων Εργασίας
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Jane Austen Pride and Prejudice (περηφάνια και προκατάληψη)
Αντίληψη Αντίληψη του φυσικού κόσμου που μας περιβάλλει, μέσω του νευρικού μας συστήματος (sensory perception). Η αντίληψη αποτελεί δημιούργημα του εγκεφάλου.
Σύμβαση του ΟΗΕ για τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία
Ημερομηνίες ΠΑ Εαρινού Εξ
Λ. Μήτρου, Επικ. Καθηγήτρια – Πανεπιστήμιο Αιγαίου Κανονιστικές και Κοινωνικές Διαστάσεις της Κοινωνίας της Πληροφορίας /3 Χειμερινό εξάμηνο
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης
Υποστηρίζω την άποψη μου επιχειρηματολογώντας
Working Along with Key Experts
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Νομική Σχολή
ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ Οικονομική Ανάλυση.
Class X: Athematic verbs II
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Υδρόβια Φυτά Θεοφανώ Κούλεντρου Rippling Water (Basic)
Adjectives Introduction to Greek By Stephen Curto For Intro to Greek
Μουσενίκας Δημήτριος Βλάχος Χριστόδουλος
Εντολές Δικτύων Command Line.
(ALPHA BANK – EUROBANK – PIRAEUS BANK)
Αντίληψη αντίληψη του φυσικού κόσμου που μας περιβάλλει, μέσω του νευρικού μας συστήματος αποτελεί δημιούργημα του εγκεφάλου και άρα τα χαρακτηριστικά.
«Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης (ΜΔΕ) «Εφαρμοσμένη Νευροανατομία»
Εισαγωγικό Εργαστήριο Προωθώντας τη δημιουργικότητα στις Φυσικές Επιστήμες στην προσχολική και πρώτη σχολική ηλικία.
Erasmus+ Βασική Δράση 1 Σχολική Εκπαίδευση & Εκπαίδευση Ενηλίκων
Συμπλήρωση & Υποβολή της αίτησης για Σχέδια Εθελοντισμού (ΚΑ125)
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Νομική Σχολή
Ανάλυση Γεωργικού Οικογενειακού Εισήματος (ΓΟΕ)
Postgraduate Courses related to Clinical Criminology and Legal Psychology - Italy WE CAN – ΜΠΟΡΟΥΜΕ! Cyberbullying – Κυβερνοεκφοβισμός Δίκτυο Δράσης για.
Ημερίδα Παράδοσης Συμφωνιών Επιχορήγησης Επαγγελματική Εκπαίδευση & Κατάρτιση ΚΑ Ιουνίου, 2018 Λευκωσία.
ERASMUS+ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ ΕΝΗΛΙΚΩΝ (ΕΕΕ) το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα
Εισαγωγή στα Τρόφιμα This publication has been produced with the support of the European Commission. The contents of this publication are the sole responsibility.
aka Mathematical Models and Applications
Study in Holland: open to international minds
Βασική Δράση 1 Εκπαίδευση Ενηλίκων
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΟΆΙ;.
ΑΠΟΣΤΑΞΗ Distillation.
ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ‘ABC of Selling’. ΤΟ ΑΛΦΑΒΗΤΑΡΙ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
Συμπράξεις Ανταλλαγών Μεταξύ Σχολείων (KA229)
Ημερίδα Παροχής Οδηγιών Για Συμπλήρωση Αιτήσεων Πρόσκληση 2019
Θεραπεία Αποδοχής και Δέσμευσης
Class X: Athematic verbs II © Dr. Esa Autero
Erasmus+ Περιφερειακή Γεωργική, Τεχνική και Επαγγελματική Σχολή Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Αμμοχώστου/Αυγόρου
Συμπράξεις Ανταλλαγών Μεταξύ Σχολείων (KA229)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ERASMUS+ - ΒΔ 1 Σχολική Εκ π αίδευση – Εκ π αίδευση Ενηλίκων Ημερίδα Παροχής Πληροφοριών για τη Διαχείριση και Υλοποίηση των Εγκεκριμένων Σχεδίων (Πρόσκληση 2016) Λευκωσία, 29 Ιουνίου 2016 Λειτουργός: Στέλλα Δημητρίου

ΚΑ1 Σ.Ε. – Ε.Ε. Σχέδια Κινητικότητας Προσωπικού Σχολικής Εκπαίδευσης και Εκπαίδευσης Ενηλίκων (1/1) Μέσω των Σχεδίων Κινητικότητας, τα σχολεία/οι οργανισμοί εκπαίδευσης ενηλίκων αποκτούν τη δυνατότητα να παρέχουν στο προσωπικό τους ευκαιρίες και κίνητρα για την απόκτηση νέων δεξιοτήτων, σχετικών με τις ήδη καθορισμένες ανάγκες τους Εάν η τελική επιλογή δραστηριοτήτων διαφέρει από την αρχική, οι ανάγκες του αιτούντος σχολείου/οργανισμού που έχουν καθοριστεί στην αίτηση θα πρέπει πάντοτε να αποτελούν το βασικό κριτήριο επιλογής τους.

ΚΑ1 Σ.Ε. – Ε.Ε. Πριν από την Κινητικότητα (1/4) Πριν από την έγκρισή του, ο οργανισμός αποστολής καθορίζει πολιτική ανάπτυξης και στρατηγικό σχέδιο για τη βελτίωσή του (Ευρωπαϊκό Σχέδιο Ανάπτυξης), μέσω της αίτησης για επιχορήγηση. Μετά από την έγκρισή του, ο οργανισμός αποστολής υπογράφει Συμφωνία Επιχορήγησης με το ΙΔΕΠ Διά Βίου Μάθησης, στην οποία περιλαμβάνονται οι ημερομηνίες έναρξης και λήξης του Σχεδίου και το εγκριθέν ποσό. Ο οργανισμός αποστολής δημιουργεί φάκελο για το Σχέδιο, για τη φύλαξη όλων των απαιτούμενων εγγράφων.

ΚΑ1 Σ.Ε. – Ε.Ε. Πριν από την Κινητικότητα (2/4) Ο οργανισμός αποστολής επιλέγει το προσωπικό που θα συμμετάσχει στις δραστηριότητες κινητικότητας. Η διαδικασία επιλογής των συμμετεχόντων είναι δίκαιη και διαφανής, τίθεται στη διάθεση όλων των εμπλεκόμενων μερών και τηρείται σε αρχείο. Οι συμμετέχοντες, με τη βοήθεια του οργανισμού αποστολής, επιλέγουν τις δραστηριότητες κινητικότητας που θα πραγματοποιήσουν. Οι συμμετέχοντες, με τη βοήθεια του οργανισμού αποστολής και του οργανισμού υποδοχής (εάν η κινητικότητα αφορά διδακτική εργασία ή παρακολούθηση εργασίας), συμφωνούν επισήμως για το περιεχόμενο της κατάρτισης που θα παρασχεθεί, τις γνώσεις/δεξιότητες που θα αποκτηθούν, τα οφέλη, τους τρόπους αξιολόγησης - αναγνώρισης της κατάρτισης.

ΚΑ1 Σ.Ε. – Ε.Ε. Πριν από την Κινητικότητα (3/4) Ο οργανισμός αποστολής ετοιμάζει – από κοινού με τους συμμετέχοντες και τους οργανισμούς υποδοχής - τις ακόλουθες συμφωνίες, για κάθε κινητικότητα ξεχωριστά: - II.9-Quality commitment_ II.8-Annex-Grant agreement_Teaching and training_ II.7-Annex--Staff Mobility Agreement_2016 Εάν ο δικαιούχος είναι ένας μόνο οργανισμός, οι συμφωνίες συνιστούν το Παράρτημα V της Συμφωνίας Επιχορήγησης. Εάν ο δικαιούχος είναι μία εθνική κοινοπραξία, οι συμφωνίες συνιστούν το Παράρτημα VI. Και τα δύο παραρτήματα βρίσκονται στον ακόλουθο σύνδεσμο της ιστοσελίδας μας:

ΚΑ1 Σ.Ε. – Ε.Ε. Πριν από την Κινητικότητα (4/4) Ο κάθε συμμετέχων, με τη βοήθεια του οργανισμού αποστολής, επικοινωνεί με το Κέντρο Παραγωγικότητας για την έκδοση Πιστοποιητικού Κινητικότητας Europass (Europass Mobility Certificate). Ο οργανισμός αποστολής ή/και ο συμμετέχων διευθετούν όλες τις πρακτικές λεπτομέρειες μίας κινητικότητας, π.χ. αεροπορικά εισιτήρια, μετακινήσεις, κτλ. Συχνά, ο οργανισμός υποδοχής παρέχει βοήθεια σχετικά με τη διευθέτηση του θέματος της διαμονής. Ο οργανισμός αποστολής διευθετεί τη γλωσσική / παιδαγωγική / πολιτισμική προετοιμασία των συμμετεχόντων Ο οργανισμός αποστολής διευθετεί συνάντηση με τον κάθε συμμετέχοντα, για παροχή οδηγιών.

ΚΑ1 Σ.Ε. – Ε.Ε. Κατά τη διάρκεια της Κινητικότητας (1/2) Οι συμμετέχοντες καταφθάνουν είτε την προηγούμενη της έναρξης της δραστηριότητάς τους είτε την ίδια μέρα και εγκαθίστανται στο χώρο διαμονής τους. Εάν η τοποθέτησή τους αφορά διδακτική εργασία ή παρακολούθηση εργασίας, τοποθετούνται στους αντίστοιχους χώρους. (Η παρακολούθηση εργασίας πρέπει να συνιστά πρακτική εμπειρία και όχι απλή ξενάγηση). Οι συμμετέχοντες πραγματοποιούν τακτικές συναντήσεις με τους μέντορες (οργανισμός υποδοχής) και τους άλλους υπεύθυνους του Σχεδίου (οργανισμός αποστολής) για ανατροφοδότηση, παρακολούθηση και διευθέτηση προβλημάτων που προκύπτουν.

ΚΑ1 Σ.Ε. – Ε.Ε. Κατά τη διάρκεια της Κινητικότητας (2/2) Εάν το πρόγραμμα της κινητικότητας περιλαμβάνει την Υλοποίηση Πολιτιστικών Δραστηριοτήτων, τότε αυτές υλοποιούνται από τον οργανισμό υποδοχής. Οι συμμετέχοντες παραλαμβάνουν πιστοποιητικά παρακολούθησης, υπογεγραμμένα από το διοργανωτή της δραστηριότητας / τον οργανισμό υποδοχής (όχι τον μεσάζοντα), μόλις η κινητικότητα λήξει και πριν την αναχώρησή τους από τη χώρα υποδοχής. Οι συμμετέχοντες τηρούν προαιρετικά ημερολόγιο, για την μετέπειτα πιο εύκολη συμπλήρωση του ερωτηματολογίου τους (participant’s report), μέσω του Mobility Tool.

ΚΑ1 Σ.Ε. – Ε.Ε. Μετά τη λήξη της Κινητικότητας (1/2) Έναρξη διαδικασίας συμπλήρωσης της Τελικής Έκθεσης κάθε Σχεδίου, μέσω του εργαλείου Mobility Tool: 1.Απόκτηση Πρόσβασης στο Εργαλείο 2.Δημιουργία Δεύτερου Λογαριασμού ECAS (όπου ο δικαιούχος κρίνει ότι χρειάζεται) 3.Καταχώρηση των Συμμετεχόντων Οργανισμών (Αποστολής και Υποδοχής) 4.Καταχώρηση συμμετεχόντων ατόμων και πραγματοποιηθέντων κινητικοτήτων 5. Συμπλήρωση ερωτηματολογίου (participants’ report)

Σύνδεσμος για Πρόσβαση στο Mobility Tool: ΚΑ1 Σ.Ε. – Ε.Ε. MT – Απόκτηση Πρόσβασης

Those persons who are indicated as the project contact persons of the beneficiary or coordinating organisation will automatically be granted to access MT+ by their This is the address entered in the application form ΚΑ1 Σ.Ε. – Ε.Ε. MT – Απόκτηση Πρόσβασης

Contact persons will be able to create new contacts with access to view or edit the project details in MT+ (e.g. give access to legal representative) Note: the legal representative does not get access to the project by default

ΚΑ1 Σ.Ε. – Ε.Ε. MT – Απόκτηση Πρόσβασης The address associated with this contact person will receive the notification from the system once the project is created in the MT+. The notification provides instructions on how to log in to the MT+ using ECAS. If you do not have an ECAS account follow the instructions to register in ECAS first.

ΚΑ1 Σ.Ε. – Ε.Ε. Δημιουργία λογαριασμού ECAS Ιστοσελίδα ΙΔΕΠ  Αιτήσεις  Βασική Δράση 1  Σχολική Εκπαίδευση / Εκπαίδευση Ενηλίκων  Βήμα 4

ΚΑ1 Σ.Ε. – Ε.Ε. ΜΤ - Καταχώρηση των Συμμετεχόντων Οργανισμών

ΚΑ1 Σ.Ε. – Ε.Ε. ΜΤ - Καταχώρηση συμμετεχόντων ατόμων και πραγματοποιηθέντων κινητικοτήτων

ΚΑ1 Σ.Ε. – Ε.Ε. ΜΤ – Συμπλήρωση ερωτηματολογίου Εφόσον στα στοιχεία της κάθε κινητικότητας συμπεριληφθεί και η ημερομηνία λήξης της κινητικότητας (“end date”), τότε το σύστημα στέλνει ηλεκτρονικό μήνυμα στην ηλεκτρονική διεύθυνση που καταχωρείται για τη συγκεκριμένη κινητικότητα. Το μήνυμα αυτό περιλαμβάνει σύνδεσμο που οδηγεί στο ερωτηματολόγιο. Το ερωτηματολόγιο σχετίζεται κάθε φορά με τη συγκεκριμένη κινητικότητα, γι’αυτό και κάποια από τα πεδία είναι προσυμπληρωμένα. Όταν ο συμμετέχων συμπληρώσει όλα τα πεδία, υποβάλλει το ερωτηματολόγιο πατώντας το σχετικό κουμπί.

ΚΑ1 Σ.Ε. – Ε.Ε. Μετά τη λήξη της Κινητικότητας (2/2) Καταχώρηση και έλεγχος των οικονομικών στοιχειών μέσω του Mobility Tool, από το αρμόδιο άτομο. Συμπλήρωση της Τελικής έκθεσης μέσω του Mobility Tool, από το αρμόδιο άτομο, στην οποία επισυνάπτονται και τα απαιτούμενα έγγραφα. Υποβολή της Τελικής Έκθεσης έγκαιρα και εντός προθεσμίας, όπως αναγράφεται στη συμφωνία επιχορήγησης με το ΙΔΕΠ Διά Βίου Μάθησης. Αξιολόγηση και Διάδοση Αποτελεσμάτων (European Development plan)

ΚΑ1 Σ.Ε. – Ε.Ε. Άλλες χρήσιμες πληροφορίες (1/2) Η περίοδος υλοποίησης των κινητικοτήτων για την Πρόσκληση 2016 είναι η 1 η Ιουνίου 2016 – 31 η Μαΐου 2018 (για σχέδια μέγιστης διάρκειας, δηλαδή διάρκειας 24 μηνών). Η Τελική Έκθεση του Σχεδίου υποβάλλεται εντός της προθεσμίας που αναγράφεται στη Συμφωνία Επιχορήγησης. Τα χρήματα θα καταβληθούν σε 2 δόσεις: ◦ 80%, εντός ενός μήνα από την ημερομηνία υπογραφής της συμφωνίας από το ΙΔΕΠ Διά Βίου Μάθησης ◦ 20%, εφόσον γίνει αξιολόγηση και έγκριση της Τελικής έκθεσης από το ΙΔΕΠ Διά Βίου Μάθησης  Γίνεται τυχαία επιλογή οργανισμών για επίσκεψη παρακολούθησης και επί τόπου έλεγχο από το ΙΔΕΠ

ΚΑ1 Σ.Ε. – Ε.Ε. Άλλες χρήσιμες πληροφορίες (2/2) Κρατάτε οργανωμένα αποδείξεις και ό,τι άλλο αφορά το Σχέδιο, για σκοπούς ελέγχου από άλλους φορείς - ακόμα και αποδείξεις που δεν απαιτεί το ΙΔΕΠ Διά Βίου Μάθησης Μαζεύετε υλικό (π.χ. φωτογραφίες), κατά την κατάρτιση των συμμετεχόντων, για αξιοποίησή του από το ΙΔΕΠ και/ή την ΕΕ Το ποσό επιχορήγησης δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να αυξηθεί Μία κινητικότητα πρέπει να θεωρηθεί επιλέξιμη, για να λάβει την επιχορήγηση που της αντιστοιχεί Στις συμφωνίες που υπογράφετε με τους συμμετέχοντες (Annex V/VI) θα πρέπει να αναγράφονται τα ποσά που αντιστοιχούν στην κινητικότητα, βάσει των τιμών που καθορίζονται από την Ε.Ε.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!