Παπακωνσταντίνου Καλλιόπη - Κατσίρας Λεωνίδας Πολιτική και Δίκαιο, Β΄ τάξης Γενικού Λυκείου Συγγραφείς: Καλλιόπη Παπακωνσταντίνου –Λεωνίδας Κατσίρας Αίσθημα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
To Παιχνίδι είναι το Διαδίκτυο
Advertisements

ΨΥΧΙΚΟΣ & ΣΩΜΑΤΙΚΟΣ ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΧΟΙ Για τον καθηγητή Για τον καθηγητή.
Η σχέση των εφήβων με το Διαδίκτυο: Χρήση, κίνδυνοι και στάση γονέων
«SAFETY in MOBILE Internet» Διοργάνωση: SAFELINE Έλεγχος Περιεχομένου σε Εκπαιδευτικά Δίκτυα: Πολιτικές και Κατευθύνσεις που εφαρμόζει το Πανελλήνιο Σχολικό.
Γονικός Έλεγχος στη Χρήση του Διαδικτύου
© 2007 Safer Internet Hellas / Extreme Media Solutions EΠΕ. Με την επιφύλαξη παντός νόμιμου δικαιώματος. Ασφαλής χρήση του Διαδικτύου – αναγνώριση του.
Θέμα: Υπολογιστής και Διαδίκτυο: Ευκαιρίες και Απειλές Υπότιτλος: Επικοινωνία μέσω Η/Υ Μάθημα: Ερευνητική Εργασία (Project) Ομάδα: “Clickers” Αποτελείται.
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο Το αντίδοτο στην “πληροφορύπανση”
Δρ. Βερόνικα Σαμαρά Επικεφαλής Ελληνικού Κόμβου Ασφαλούς Διαδικτύου Υπό την αιγίδα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ελληνικός Κόμβος Επαγρύπνησης για ένα Ασφαλέστερο.
Ημερίδα SafeLine: «Ασφάλεια στο κινητό internet» DIVANI CARAVEL, ΑΘΗΝΑ, # 01 ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ INTERNET Οι ευθύνες των γονιών, ο ρόλος των ΜΜΕ Γιάννης.
ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΕΘΙΣΜΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
Safe Internet. Γενικό Εκκλησιαστικό Λύκειο Κρήτης Α΄ Λυκείου Ερευνητική Εργασία Α΄ Τετράμηνο
Το Facebook σας βοηθάει να συνδέεστε και να μοιράζεστε πράγματα με τους ανθρώπους στη ζωή σας. New Tools to Control Your Experience από Ruchi Sanghvi Τετάρτη,
Το διαδίκτυο στη διδασκαλία και στη μάθηση Β. ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ Επικ. Καθηγήτρια ΑΠΘ.
Διαγωνισμός Saferinternet ο Πανευρωπαϊκό βραβείο 1ο Πανελλήνιο Βραβείο ηλικιακή ομάδα Διαγωνισμός Saferinternet ο Πανευρωπαϊκό βραβείο.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΘΕΜΑ: «ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΙΚΤΥΩΣΗ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ»
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α’ ΕΠΑ.Λ.
«Connect with respect! - Σύνδεση με σύνεση
ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΟΥ ΚΛΕΒΕΙ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΑΛΛΟΥ Πρόκειται για παραβίαση προσωπικών δεδομένων. Αυτό από μόνο του αρκεί για να κινηθεί κάποιος.
ΑΣΦΑΛΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ 4 o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΜΑΤΕΡΟΥ 24/04/2013 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Α’5 ΕρευνηΤΙΚΗ Εργασια.
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Εκπαίδευση και Διασκέδαση
Μην παίρνεις τίποτα ως δεδομένο… …Σκέψου πιο…προσωπικά!!!
Το διαδίκτυο ως αιτία της παραβατικότητας των μαθητών.
Ημέρα ασφαλούς διαδικτύου
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
safety.sch.gr Ασφάλεια στο Διαδίκτυο ΠΣΔ Κατανοώντας τις συνέπειες μίας θετικής ψηφιακής ταυτότητας “Παιδιά και ψηφιακή φήμη”
Υπεύθυνη Συμβουλευτικού Σταθμού Νέων ΔΔΕ Αρκαδίας
παιδιά «ποστάρουν» περιεχόμενο στο Διαδίκτυο καθημερινά 1 στα 3 παιδιά έχουν έρθει σε διαδικτυακή επικοινωνία με άγνωστο 1 στα 5 παιδιά που.
25/2/212/ ΕΡΕΥΝΑ Ερωτηματολόγιο Δημήτριος Γιαννιτσάδης Μηχ/κός Η/Υ & Πληρ/κής Εκπαιδευτικός Πληρ/κής Οι μαθητές των Δ΄Ε΄ΣΤ΄τάξεων απαντούν… Πόσο.
Η Γραμμή Βοηθείας ΥποΣΤΗΡΙΖΩ
Περιεχόμενα  Σκοπός  Ερωτήματα που μας αφορούν  Αιτιολόγηση  Quiz 1  Quiz 2  Ο εθισμός του Facebook  Βήματα που ακολουθήσαμε  Αποτελέσματα  Πηγές.
Γιώργος Κωσταρέλας|Στέφανος Κεραμάρης|Κώστας Καλογερόπουλος Λευτέρης Κοτζαμπασούδης|Γιώργος Κουγιουμτζίδης|Δέσποινα Καραπέτσα.
Ημερίδα ΑΣΦΑΛΗΣ ΠΛΟΗΓΗΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Ομιλητές: ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΙΒΑΔΙΑΣ [Μαθητές της Γ' τάξης, Χ.Τριανταφύλλου] Κε. ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Δ.Δ.Ε. Σερρών [Ι. Μποϊδίδης] Συ.Κα.Π.Σ.
Αθηνά Παρασύρη ΄Β Γυμνασίου Πληροφορική.  Η ψηφιακή παρενόχληση(cyberbulling) είναι ένα φαινόμενο, που εξαπλώνεται δραματικά στο μισό του αιώνα μας καθώς,
Ημερίδες Ασφαλούς Πλοήγησης 04/11/2011 Ημερίδες Ασφαλούς Πλοήγησης 04/11/2011 Ημερίδες Ασφαλούς Πλοήγησης CYBER CRIME UNIT.
Δράσεις πρόληψης & αντιμετώπισης για τη σχολική βία.
Project Β' Λυκείου. Πολλοί έφηβοι στρέφονται στο διαδίκτυο, προκειμένου να αντιμετωπίσουν συναισθήματα άγχους, μοναξιάς, κατάθλιψης. Είναι ένας τρόπος.
Σελ. 1 από 29 Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου, Τρίτη, 10 Φεβρουαρίου 2009 Τα παιδιά αναλαμβάνουν δράση! Παρουσίαση του πάνελ νέων του Ελληνικού Κόμβου.
Αγωγή του ψηφιακού πολίτη και εκπαιδευτική κοινότητα – Παρουσίαση του Προγράμματος Safer Internet της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Εισηγήτρια: Όλγα Βλάχου, Κοινωνιολόγος,
Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος Στερεάς Ελλάδας- Θεσσαλίας Πολιτική και Δίκαιο, Β΄ τάξης Γενικού Λυκείου Αίσθημα ευθύνης έναντι των μαθητών/τριών.
Ζ. Τσίμτσιου, Α. Δρόντσος, Φ. Δάντση Κ.Υ.Α.Τ. Ευόσμου.
Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων Κατανοώντας τις συνέπειες μίας θετικής ψηφιακής ταυτότητας Έφηβοι και διαδικτυακή φήμη #2.
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: ΒΑΡΔΑΛΑΧΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ. 1 ΔΡΙΒΗΛΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ 2 ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΣΤΑΥΡΟΣ 3 ΙΩΑΝΝΟΥ ΗΛΙΑΣ 4 ΛΕΩΝΙΔΑ ΕΥΦΡΟΣΥΝΗ 5 ΜΑΤΣΟΠΟΥΛΟΣ ΒΙΚΤΩΡ 7 ΤΖΑΝΗΣ.
Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο
Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο
Ρητορική μίσους στο διαδίκτυο
6ο Δημοτικό σχολείο Αρτέμιδος Ομάδα CBoys
PLEASE STOP BULLYING JUST BE FRIENDS.
C.B.I (Cyber Bullying Investigation)
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΘΕΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΦΗΜΗ
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και εθισμός σε αυτά
Aλεξάνδρα Τ. Aγγελική Ν. Ραφαήλ Φ. Σπυριδούλα Λ. ΣT1
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
Ασφάλεια στο διαδίκτυο!!!
Ασφάλεια στο ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ
Ανάλαβε δράση για ένα καλύτερο Διαδίκτυο
Η δύναμη της εικόνας Το φετινό μήνυμα της Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου είναι «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο». Η υποκατηγορία «Η δύναμη.
Η δύναμη της εικόνας Το φετινό μήνυμα της Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου είναι «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο». Η υποκατηγορία «Η δύναμη.
Κατανοώντας τις συνέπειες μίας θετικής ψηφιακής ταυτότητας
ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
Κατανοώντας τις συνέπειες μίας θετικής ψηφιακής ταυτότητας
ΑσφαλΗσ ΧΡΗΣη των ιστοσεΛΙδων κοινωνικΗς δικtΥωσης
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Παπακωνσταντίνου Καλλιόπη - Κατσίρας Λεωνίδας Πολιτική και Δίκαιο, Β΄ τάξης Γενικού Λυκείου Συγγραφείς: Καλλιόπη Παπακωνσταντίνου –Λεωνίδας Κατσίρας Αίσθημα ευθύνης έναντι των μαθητών/τριών μας και στην εκπαιδευτική κοινότητα.

Παπακωνσταντίνου Καλλιόπη - Κατσίρας Λεωνίδας Σχολικό έτος 2008 Συμπεριλάβαμε επίκαιρες εξελίξεις: Συνθήκη Λισσαβόνας(9 ο κεφάλαιο) Τοπικά Συμβούλια Νέων (7 ο κεφάλαιο) Δοκιμάστηκε το βιβλίο στην τάξη. (προτάθηκε από εμάς τούτο, αλλά ήταν αδύνατο από το Π.Ι.)

Παπακωνσταντίνου Καλλιόπη - Κατσίρας Λεωνίδας Α. ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ Δεδομένη από το Π.Ι. καμία δυνατότητα παρέμβασης από συγγραφείς και κριτές.. 10 κεφάλαια. Κάθε θεματική ενότητα κατά μέσο όρο 2,5 σελίδες

Παπακωνσταντίνου Καλλιόπη - Κατσίρας Λεωνίδας Πως δουλέψαμε Όχι εξαντλητική παρουσίαση όλων των θεμάτων κάθε θεματικής ενότητας.( ήταν ανέφικτο και όχι ενδεδειγμένο για σχολικό εγχειρίδιο) Δίδουμε κάποια καίρια σημεία ως αφετηρία και παρακινούμε τα παιδιά σε περαιτέρω αναζήτηση, εμβάθυνση, προβληματισμό.

Παπακωνσταντίνου Καλλιόπη - Κατσίρας Λεωνίδας Θεωρήσαμε προτιμότερο να δώσουμε λιγότερες γνώσεις που να εξηγούνται επαρκώς για να αφομοιώνονται μέσα στην τάξη. Όχι καταιγισμός επιστημονικής γνώσης που οδηγεί αναπόφευκτα στην αποστήθιση και δεν μπορεί να αφομοιωθεί.

Παπακωνσταντίνου Καλλιόπη - Κατσίρας Λεωνίδας Στόχος μαθήματος Καλλιέργεια πολιτικής παιδείας και δημοκρατικής συνείδησης Ενεργοποίηση μαθητών/τριών στα πολιτικά δρώμενα. Διαθεματική προσέγγιση Αποφυγή κατ’ επίφαση επιστημονικότατας που οδηγεί στην αποστήθιση Κινεί το ενδιαφέρον για τα διαπρατευόμενα ζητήματα Παρέχει εργαλεία για αναζήτηση εξειδικευμένης γνώσης Μετουσιώνει τον επιστημονικό λόγο σε ζωντανό, δυναμικό που θίγει την ουσία και δεν αναπαράγει θεωρίες

Παπακωνσταντίνου Καλλιόπη - Κατσίρας Λεωνίδας στόχος Η βιωματική μάθηση Άσκηση στην τέχνη του δημοκρατικού διαλόγου Διάχυση της γνώσης στη σχολική κοινότητα και τοπική κοινωνία Φιλοσοφική προσέγγιση της ύλης

Παπακωνσταντίνου Καλλιόπη - Κατσίρας Λεωνίδας Φιλοσοφική προσέγγιση της ύλης Θέτουμε κατάλληλα ερωτήματα και οδηγούνται τα παιδιά στην κατάλληλη γνώση. Στοχεύει στην ουσία Εξηγεί το «γιατί» Πχ. 1.Γιατί είναι ασχολούμαστε με την πολιτική; 2.Γιατί ό, τι είναι δίκαιο είναι και ηθικό; 3.Γιατί είναι σημαντική η κοινωνία των πολιτών; 4.κ.ο.κ.

Παπακωνσταντίνου Καλλιόπη - Κατσίρας Λεωνίδας Επιτυχία του βιβλίου θα είναι: Αν τα παιδιά μπορούν να επιχειρηματολογήσουν και συμμετάσχουν με επιτυχία σε συζητήσεις που σχετίζονται με τα θέματα που πραγματεύεται το βιβλίο Στόχος μας: Να προσφέρουμε στην εκπαιδευτική κοινότητα μια βάση γόνιμης συζήτησης με την Πολιτική και το Δίκαιο.

Παπακωνσταντίνου Καλλιόπη - Κατσίρας Λεωνίδας Συμβολή πανεπιστημιακών δασκάλων Συμμερίστηκαν το εγχείρημά μας Συνεισέφεραν εκτός από τις γνώσεις τους, την πολύτιμη εμπειρία τους από την πολλαπλή συμμετοχή τους σε ελληνικά και διεθνή φόρουμ πολιτικής διαβούλευσης.

Παπακωνσταντίνου Καλλιόπη - Κατσίρας Λεωνίδας ΕΙΔΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ 1. Σύγχρονες θέσεις: Το βιβλίο προωθεί σύγχρονες θέσεις. π.χ. Ενεργό πολιτική συμμετοχή Αναγκαιότητα προστασίας περιβάλλοντος Ισότιμη αντιμετώπιση των δύο φύλων

Παπακωνσταντίνου Καλλιόπη - Κατσίρας Λεωνίδας Επίκαιρα κοινωνικά θέματα με πολυπρισματικό χαρακτήρα Ενδεικτικά σας αναφέρω –η βιο-ηθική, –έγκλημα και διαδίκτυο, (προστασία παιδιών), safeline –η κλωνοποίηση και οι ηθικές διαστάσεις της, –Συνήγορος δικαιωμάτων του Πολίτη και του Παιδιού –Σύγχρονες μορφές εργασίας και εργασιακών σχέσεων –Παιδική εργασία (στοιχεία Ο.Η.Ε.) –Περιβαλλοντικά εγκλήματα, κ.α.

Παπακωνσταντίνου Καλλιόπη - Κατσίρας Λεωνίδας Οι θέσεις αυτές προβάλλονται σ’ όλα σχεδόν τα κεφάλαια π.χ. Η προστασία του περιβάλλοντος Στο 1 ο κεφάλαιο για την πολιτική Στο 4 ο κεφάλαιο για τα μεταλλαγμένα προϊόντα Στο 6 ο κεφάλαιο ως κατοχυρωμένο συνταγματικό δικαίωμα Στο 7 ο κεφάλαιο ως αίτημα κοινωνικών κινημάτων Στο 9 ο κεφάλαιο ως πολιτική της Ε.Ε. Στο 1 ο κεφάλαιο ως αντικείμενο διεθνών Μ.Κ.Ο.

Παπακωνσταντίνου Καλλιόπη - Κατσίρας Λεωνίδας Σύνδεση παρεχόμενης γνώσης σ’ όλα τα κεφάλαια π.χ. Θέματα πολιτικών της Ε.Ε. αναφέρονται σε πολλά κεφάλαια Στο 2 ο για την έννομη τάξη που αποτελεί δίκαιο της Ε.Ε. Στο 5 ο στην ηλεκτρονική διακυβέρνηση Στο 6 ο στην προστασία των δικαιωμάτων

Παπακωνσταντίνου Καλλιόπη - Κατσίρας Λεωνίδας 2. Κειμενικότητα Χρησιμοποιείται λόγος με δυναμισμό, μικρές προτάσεις που διατηρούν το ενδιαφέρον του αναγνώστη και τον καλούν σε διάλογο. Διαφυλική διατύπωση Τήρηση αξιολογικής ουδετερότητας σ’ όλα τα επίπεδα (ανάπτυξη -διατύπωση θεμάτων)

Παπακωνσταντίνου Καλλιόπη - Κατσίρας Λεωνίδας 3. Πρώτη σελίδα κάθε κεφαλαίου Περιεχόμενα Ερωτήσεις : προϊδεάζουν για την ύλη του κεφαλαίου παρέχουν ερεθίσματα για σκέψη παρέχουν σφαιρική αντίληψη για το αντικείμενο του κεφαλαίου Λέξεις-κλειδιά: «ξεκλειδώνουν την ύλη κάθε κεφαλαίου Αποτελούν «ορόσημα» σε κάθε κεφάλαιο. Η εξήγησή τους βοηθάει στην κατανόηση και συστηματοποίηση της ύλης.

Παπακωνσταντίνου Καλλιόπη - Κατσίρας Λεωνίδας 4. Στήλη παραθεμάτων Εμπλουτίζει την παρεχόμενη γνώση, Διανθίζει και επεκτείνει τον προβληματισμό Χρησιμοποιούνται αποσπάσματα: Φιλοσοφίας, αρχαιολογίας, ιστορίας, επαγγελματικού προσανατολισμού, λογοτεχνικά κείμενα, αποσπάσματα από το διαδίκτυο, τον τύπο ή χαρακτηριστικές διατάξεις νόμων.

Παπακωνσταντίνου Καλλιόπη - Κατσίρας Λεωνίδας Στήλη παραθεμάτων Σύνδεση με την σύγχρονη πραγματικότητα Διεύρυνση της διαθεματικότητας Είναι συνυφασμένα με το κείμενο. Αποτελούν προϊόν: έρευνας, αποθησαύρισης από την βιβλιογραφία (ελληνική και ξένη), τον τύπο και το διαδίκτυο.

Παπακωνσταντίνου Καλλιόπη - Κατσίρας Λεωνίδας 5. Εικονογράφηση του βιβλίου Πίνακες έργων τέχνης: καλλιέργεια αισθητικής αγωγής Καταδεικνύει τους ποικίλους τρόπους που προσλαμβάνεται ένα έργο τέχνης. Συνυφασμένοι με το κείμενο και τα παραθέματα Αποτελούν ελκυστικό τρόπο εισαγωγής στο μάθημα.

Παπακωνσταντίνου Καλλιόπη - Κατσίρας Λεωνίδας 6. Πίνακες έργων τέχνης Αποτελεί ευκαιρία να γνωρίσουν τα παιδιά σημαντικά έργα τέχνης ελλήνων και ξένων καλλιτεχνών, διαφόρων ρευμάτων και εποχών. Έτσι: δίδεται το έναυσμα για αναζήτηση πληροφοριών και στοιχείων για τους καλλιτέχνες και την εποχή τους.

Παπακωνσταντίνου Καλλιόπη - Κατσίρας Λεωνίδας 7. Οι δραστηριότητες Διαδραστικός χαρακτήρας (τον καλεί σε συμμετοχή και δράση) Πολλές προτεινόμενες δραστηριότητες: π.χ. έκδοση μαθητικής εφημερίδας. Προτείναμε πολλές και δοκιμασμένες στην τάξη πρωτότυπες δραστηριότητες.

Παπακωνσταντίνου Καλλιόπη - Κατσίρας Λεωνίδας Ομαδικές δραστηριότητες Τα παιδιά ασκούνται στον συλλογικό τρόπο δουλειάς. Διαπιστώνουν στην πράξη τη χρησιμότητα και αναγκαιότητα της διαθεματικής προσέγγισης. Ασκήσεις Σ/Λ, Πολλαπλής επιλογής, Κατανόησης, Αναθέσεις Εργασιών, Σχεδιασμός ποσοτικών ερευνών και παραπομπές σε βιβλιογραφία και διαδικτυακούς τόπους.

Παπακωνσταντίνου Καλλιόπη - Κατσίρας Λεωνίδας Ομαδικές δραστηριότητες Παράδειγμα: ομαδική εργασία ψήφισης νόμου στην τάξη (5 ο κεφάλαιο) για την προστασία του περιβάλλοντος με αντικείμενο την ανακύκλωση ή εξοικονόμηση ενέργειας, ο οποίος μπορεί να καταστεί δεσμευτικός για όλη την σχολική κοινότητα.

Παπακωνσταντίνου Καλλιόπη - Κατσίρας Λεωνίδας Ομαδικές δραστηριότητες Χρήσιμα εργαλεία: Τα σχολικά προγράμματα δραστηριοτήτων, π.χ. περιβαλλοντικής, Υγείας, Κ.Ε.Θ.Ι., Αγώνων αντιλογίας, Βουλή των εφήβων. Περισσότερα στο βιβλίο καθηγητή.

Παπακωνσταντίνου Καλλιόπη - Κατσίρας Λεωνίδας Το βιβλίο «Πολιτική και Δίκαιο» Απευθύνεται σε μαθητές με συγκεκριμένη γνωστική και βιολογική ωριμότητα. Να προβληματίσουμε τα ανήσυχα εφηβικά πνεύματα με την ώριμη μας σκέψη.

Παπακωνσταντίνου Καλλιόπη - Κατσίρας Λεωνίδας ευχαριστίες Σε όσουν διευθυντές σχολείων δέχτηκαν να διδάξουμε πειραματικά το βιβλίο στην τάξη. Στο Διευθυντή του ΓΕΛ Καρπενησίου, Στους Διευθυντές 1 ου, 4 ου ΓΕΛ Λαμίας Στο διευθυντή ΓΕΛ Αλμυρού Μαγνησίας Στο Διευθυντή ΓΕΛ Αμφίκλειας Στον Διευθυντή ΓΕΛ Αταλάντης Στην Διευθύντρια ΓΕΛ Αγίου Γεωργίου Λιβαδειάς Στον Διευθυντή ΓΕΛ Στυλίδας Στον Διευθυντή ΓΕΛ Αυλίδας Εύβοιας

Παπακωνσταντίνου Καλλιόπη - Κατσίρας Λεωνίδας ευχαριστίες Στην κ. Ηλιοπούλου Αγγελική, Σχολικό Σύμβουλο ΠΕ13, Αθήνας, που σε συνεργασία με την καθηγήτρια κ. Πολιτοπούλου (17 ο ΓΕΛ Αθήνας) πραγματοποίησαν δειγματική διδασκαλία στο νέο βιβλίο Στην κ. Ελευθερία Ανδρέου, καθηγήτρια Ιδιωτικού Λυκείου Γείτονα, πραγματοποίησε δειγματική διδασκαλία στο νέο βιβλίο Στην κ. Αλεξάνδρα Μάρα, διευθύντρια Πειραματικού Λυκείου Θεσσαλονίκης, που δέχτηκε να γίνει δειγματική διδασκαλία στο σχολείο της για το νέο βιβλίο.

Παπακωνσταντίνου Καλλιόπη - Κατσίρας Λεωνίδας Ευχαριστίες Το βιβλίο μας το αφιερώνουμε στους μαθητές και μαθήτριες της Β΄ τάξης Γενικού Λυκείου με την ελπίδα να διαμορφώσουν ένα καλύτερο και δικαιότερο κόσμο. Οι συγγραφείς: Καλλιόπη Παπακωνσταντίνου –Λεωνίδας Κατσίρας