Grundtvig Learning Partnership Parents-School-Children: Learning by doing together Γονείς – Σχολείο – Παιδιά: Μαθαίνουμε μέσα από κοινές δραστηριότητες.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Σεμινάρια Επιθεωρητών Σεπτεμβρίου Σχολική χρονιά
Advertisements

Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΟΥΡΙΩΤΙΣΣΑΣ
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ-ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΜΑΘΗΜΑ : ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ.
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
1.3 Ο κοινωνικός περίγυρος – Μορφές διαπροσωπικών σχέσεων
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
Παρουσίαση από τους μαθητές της 5Α Τάξης Anna Thomas Οι απόψεις των παιδιών και των δασκάλων για τη σχολική στολή.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Μαρια Κουτάτζη ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012.
Η οριοθέτηση των παιδιών προσχολικής ηλικίας
ΜΑΘΗΤΙΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
5ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΣ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ Π.Ε.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Πρόγραμμα Ασφαλές σχολείο για το διαδίκτυο
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Αθλητισμός και γυναίκες. Ομοιότητες ανάμεσα σε αθλητές των δύο φύλων Ισχυρά παρακινούμενοι και προσανατολισμένοι στην επίτευξη Ισχυρά παρακινούμενοι και.
ΙΣΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΦΥΛΩΝ.
Ερευνητική εργασία «Φύλα και επαγγέλματα»
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT)
Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία;
Καινοτομίες στη Μέση Εκπαίδευση Καινοτομίες στην Μουσική Εκπαίδευση ΑΧΛ2009.
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ-
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΤΜΗΜΑ 2. ΘΕΜΑ:ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΚΤΙΡΙΟ ΤΟΥ ΕΥΚΛΕΙΔΗ -ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ-ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ.
O ταν κάποιος σκέφτεται χωρίς να θέτει απαραβίαστα σύνορα σε θέματα που αφορούν τους ρόλους των δύο φύλων, μπορεί πιο εύκολα να φανταστεί έναν άνδρα να.
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ E-LEARNING ΠΕΤΣΑΛΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ.
Harry Potter Η μαγεία της ψυχολογίας
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ- ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
OIKOΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ 14 ο μαθητικό συνέδριο με θέμα περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές πτυχές της αειφορίας «Αυτός ο κόσμος.
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Γ2 τάξη Δημοτικού Σχολείου Αρναίας
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΩΦΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΗΣ ΕΠΑΡΧΙΑΣ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ Χριστίνα Γιασεμή Ειδική.
Σακελλαρίου Μαρία, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
ΟΛΥΜΠΙΑΣ project Ο βασικός στόχος είναι η κοινωνική ενσωμάτωση των ανθρώπων με αναπηρίες, κάτι που είναι απόλυτα σύμφωνο τόσο με τις αρχές και την φιλοσοφία.
Το αναλυτικό πρόγραμμα του μέλλοντος
Βιολογία Γυμνασίου.
ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ
Ευάγγελος Αλμπανίδης Καθηγητής
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης Μάθημα 6
Παρουσίαση στο μάθημα «Διγλωσσία και εκπαίδευση»
Μαθαίνω να χρησιμοποιώ με ασφάλεια το διαδίκτυο
Εργασία των μαθητών του Β3
Προσχολική Παιδαγωγική
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
(Απαντήσεις σελ βιβλίου)
33o Δημοτικό Σχολείο Πάτρας Παιδαγωγική συνάντηση: «Δε φοβάμαι στο σχολείο» Εκπαιδευτική έρευνα Οι γονείς του 33ου Δημοτικού Σχολείου εκφράζουν τις απόψεις.
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΡΙΟ... Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΓΚΩΜΗΣ (Κ.Α΄)
Ο κοινωνικός περίγυρος - Μορφές διαπροσωπικών σχέσεων.
Διδασκαλία με την μέθοδο project
ΤΜΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ α’
10ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
Το διαδίκτυο που θέλουμε !
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Grundtvig Learning Partnership Parents-School-Children: Learning by doing together Γονείς – Σχολείο – Παιδιά: Μαθαίνουμε μέσα από κοινές δραστηριότητες

 ΚΥΠΡΟΣ (ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ) ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΜΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ  ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΓΟΝΕΙΣ-ΜΑΘΗΤΕΣ  ΡΟΥΜΑΝΙΑ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΓΟΝΕΙΣ  ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ & ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΤΕΝΙΣ  ΠΟΛΩΝΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ –ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΕΣ/ΓΟΝΕΙΣ

ΓΟΝΕΙΣΚΑΘΗΓΗΤΕΣ Μαρία ΧατζηχαραλάμπουςΜάριος Αντωνίου Στέλλα ΙωαννίδουΠαυλίνα Κοντεμενιώτου Μαρία ΚτωρίδουΙωάννα Λάζου Στάλω ΣαββίδουΑντρέας Λοϊζου Μαρία ΜανούχουΚάτια Ορφανού Αντιγόνη ΚωνσταντίνουΈλενα Σχίζα ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΓΟΝΕΩΝ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΒΟΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

 ΘΕΜΑ: ΣΧΕΣΕΙΣ ΓΟΝΕΩΝ-ΣΧΟΛΕΙΟΥ-ΠΑΙΔΙΩΝ  ΕΤΟΙΜΑΣΤΗΚΕ ΑΠΟ ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ  ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ ΔΟΘΗΚΕ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΗΣ Α’ ΤΑΞΗΣ (128)  ΑΠΑΝΤΗΣΑΝ 66  ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΔΟΘΗΚΕ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΧΩΡΕΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ  ΣΤΗ ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΠΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΗΤΑΝ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΟ ΜΕΤΑΞΥ ΓΥΝΑΙΚΩΝ – ΑΝΤΡΩΝ ΕΝΩ ΣΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ ΥΠΕΡΤΕΡΟΥΝ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ

 ΓΟΝΕΙΣ ΗΛΙΚΙΑΣ  ΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΟΙΚΙΛΟ  ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΠΟΙΚΙΛΟΥΝ (ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ 50% ΑΝΕΡΓΟΙ)  ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΟΘΗΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΟΜΟΙΟΤΗΤΕΣ ΣΤΙΣ 5 ΧΩΡΕΣ –ΜΙΚΡΕΣ ΑΠΟΚΛΙΣΕΙΣ  ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΚΥΠΡΟΥ

 Παρέχει πρόσβαση στην Τεχνολογία  Βοηθά στην απόκτηση γνώσεων  Καταρτίζει στις διαπροσωπικές σχέσεις  Παρέχει αγωγή που είναι συνέχεια της οικογενειακής αγωγής  Παρέχει ίση εκπαίδευση για όλα τα παιδιά ανεξαρτήτως ικανοτήτων  Παρέχει κατάλληλη εκπαίδευση για μια ανταγωνιστική αγορά εργασίας  Δίνει αξία στα παιδιά ως ξεχωριστές προσωπικότητες  Παρέχει ευκαιρίες για καλύτερη επαγγελματική σταδιοδρομία  Διδάσκει αξίες ζωής, όπως ανοχή, σεβασμός και αλληλεγγύη ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΧΩΡΕΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΟΤΙ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΜΕ ΤΙΣ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΔΗΛΩΣΕΙΣ

 Αναπτύσσει δεξιότητες  Επιτρέπει στα παιδιά να έρχονται σε επαφή με άλλα παιδιά  Συμβάλλει στην οικονομική ανάπτυξη της χώρας  Προωθεί τις επαγγελματικές επιλογές των παιδιών  Προωθεί την πρακτική/πειραματική εξάσκηση σε διάφορα μαθήματα  Βοηθά τα παιδιά να γίνουν μελλοντικοί υπεύθυνοι πολίτες  Προωθεί την ισότητα ανάμεσα στους μαθητές  Επιτρέπει την ένταξη στην κοινωνία σε άτομα με ειδικές ανάγκες  Προωθεί και ενισχύει τα χαρισματικά παιδιά  Αποτελεί ενεργό και ανοιχτό κέντρο προς όλους τους τομείς  Προωθεί δραστηριότητες ανάπτυξης της αυτοεκτίμησης των παιδιών  Αναπτύσσει τη δημιουργικότητα και την καινοτομία ΟΙ 6 ΕΠΙΚΡΑΤΕΣΤΕΡΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΜΕ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΜΙΚΡΗ ΑΠΟΚΛΙΣΗ ΣΤΗ ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ ΚΑΙ ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ

Η σχέση αυτή υπάρχει …  Για να ελεγχθεί κατά πόσο το σχολείο δίνει αυτά που θέλει η οικογένεια  Επειδή τα παιδιά πιστεύουν ότι είναι σημαντική  Επειδή το σχολείο αναμένει από τους γονείς να συμμετέχουν  Επειδή το σχολείο έχει το καθήκον αυτό  Δεν υπάρχει τέτοια σχέση επειδή δε θεωρείται σημαντική ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΟΤΙ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΜΕ ΤΙΣ 2 ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΖΗΤΗΘΗΚΕ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΟΥΝ ΜΙΑ ΔΗΛΩΣΗ ΑΠΟΚΛΙΣΗ ΣΤΗ ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ ΠΟΥ ΕΠΕΛΕΞΑΝ ΤΙΣ 2 ΠΡΩΤΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΟΙ ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ, ΑΠΛΑ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΕΙΡΑ ΟΙ 2 ΔΗΛΩΣΕΙΣ

Δραστηριότητες που κάνουν συνήθως οι γονείς με τα παιδιά τους  Συμμετέχετε στις εκδηλώσεις του σχολείου των παιδιών σας  Βοηθάτε τα παιδιά σας στη διεκπεραίωση της κατ΄οίκον εργασίας τους  Παρακολουθείτε κινηματογραφικές ταινίες με τα παιδιά σας  Συμμετέχετε στα παιχνίδια των παιδιών σας  Γνωρίζετε τους φίλους/φίλες των παιδιών σας  Ελέγχετε τη χρήση του διαδικτύου από τα παιδιά σας (τι και πόση ώρα)  Προγραμματίζετε δραστηριότητες με τα παιδιά σας κατά το Σαββατοκύριακο  Παίρνετε πάντα μεσημεριανό με τα παιδιά σας  Παίρνετε πάντα δείπνο με τα παιδιά σας  Επικοινωνείτε με τα παιδιά σας περισσότερο από μία φορά κατά τη διάρκεια της ημέρας  Μοιράζεστε τα οικογενειακά συμβάντα της ημέρας με τα παιδιά σας  Μιλάτε με τα παιδιά σας για θέματα όπως το σεξ, το κάπνισμα, τα ναρκωτικά;  Ελέγχετε τι διαβάζουν τα παιδιά σας  Γνωρίζετε πάντα και ανά πάσα στιγμή πού βρίσκονται τα παιδιά σας ΟΙ 8 ΕΠΙΚΡΑΤΕΣΤΕΡΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ

Δραστηριότητες που κάνουν συνήθως οι γονείς με τα παιδιά τους  Συμμετέχετε στις εκδηλώσεις του σχολείου των παιδιών σας  Βοηθάτε τα παιδιά σας στη διεκπεραίωση της κατ΄οίκον εργασίας τους  Παρακολουθείτε κινηματογραφικές ταινίες με τα παιδιά σας  Συμμετέχετε στα παιχνίδια των παιδιών σας  Γνωρίζετε τους φίλους/φίλες των παιδιών σας  Ελέγχετε τη χρήση του διαδικτύου από τα παιδιά σας (τι και πόση ώρα)  Προγραμματίζετε δραστηριότητες με τα παιδιά σας κατά το Σαββατοκύριακο √√√  Παίρνετε πάντα μεσημεριανό με τα παιδιά σας  Παίρνετε πάντα δείπνο με τα παιδιά σας  Επικοινωνείτε με τα παιδιά σας περισσότερο από μία φορά κατά τη διάρκεια της ημέρας  Μοιράζεστε τα οικογενειακά συμβάντα της ημέρας με τα παιδιά σας  Μιλάτε με τα παιδιά σας για θέματα όπως το σεξ, το κάπνισμα, τα ναρκωτικά; ΧΧΧ  Ελέγχετε τι διαβάζουν τα παιδιά σας  Γνωρίζετε πάντα και ανά πάσα στιγμή πού βρίσκονται τα παιδιά σας ΧΧΧ ΧΧΧ ΑΠΟΚΛΙΣΕΙΣ ΦΙΝΛΑΝΔΙΑΣ / ΑΠΟΚΛΙΣΕΙΣ ΡΟΥΜΑΝΙΑΣ ΑΠΟΚΛΙΣΕΙΣ ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑΣ

 ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑΜΕ ΟΤΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΧΩΡΕΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΗ ΣΥΜΠΡΑΞΗ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΕΧΟΥΝ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ Ή ΠΑΡΟΜΟΙΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΣΤΙΣ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, ΜΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΙΣΩΣ ΑΠΟΚΛΙΣΕΙΣ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΣΤΗ ΣΧΕΣΗ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ  ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΧΩΡΕΣ ΠΑΡΑΤΗΡΕΙΤΑΙ ΧΑΣΜΑ - ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΙΩΝ ΑΠ0 ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ  ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ Η ΑΠΟΨΗ ΟΤΙ ΑΥΤΌ ΙΣΩΣ ΑΛΛΑΞΕΙ ΜΟΝΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΚΟΙΝΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΑΛΟΓΟ.  ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΕΦΥΡΩΘΕΙ ΑΥΤΗ Η ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΝ ΑΚΟΥΜΕ ΤΗ ΓΕΝΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ