PSY 301 ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Το στυλ ζωής μας και πώς το υιοθετούν τα παιδιά μας
Advertisements

Τεχνικές για την ανάλυση της κίνησης και την αξιολόγηση της μάθησης
NUR211-Ψυχολογία Τμήμα Νοσηλευτικής
Ο αυτοματισμός στις εργασίες διαχείρισης περιοδικών : έρευνα σε βιβλιοθήκες της Αθήνας Αναστασία Διαγγελάκη Χριστίνα Κανάκη (Ιωάννινα, Σεπτέμβριος 2008)
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΓΝΩΣΕΩΝ, ΣΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΕΞΕΤΑΣΗ Σπύρος Κίντζιος.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΞΑΝΘΟΥΛΗ ΜΑΡΙΑ ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΕΞΑΜΗΝΟ Α. Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΓΝΩΣΤΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΑΝΤΙΤΑΣΣΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΜΠΙΧΙΕΒΙΟΡΙΣΜΟ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΜΗΧΑΝΙΣΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΜΑΘΗΣΗΣ ΤΥΠΟΥ Ε-Α.
ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ-ΜΟΥΡΚΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
Ψυχολογία Φυσικής Αγωγής ΜΚ 208, Διάλεξη 12
Θεωρίες γνωστικής ασυνέπειας
KOIΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ Μάθημα 3
Αποδόσεις αιτίων.
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΜΑΘΗΜΑ MARKETING - MANAGEMENT Καθηγήτρια: Βλάχβεη Ασπασία Φεβρουάριος 2013 Μαρνέρη Ευγενία.
Συνείδηση Τι είναι συνείδηση;
Οργανικός και Λειτουργικός Σχεδιασμός Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Γνωστική προσέγγιση: Μελέτη στην αφετηρία της νόησης
ΘΕΩΡΙΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ (Σ.Ψ.)
Ο ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΣ ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ. Ρόλος και Λειτουργίες  Θεραπευτικός ή αποκατάστασης  Προληπτικός  Εκπαιδευτικός.
Κοινωνικοοικονομική Αξιολόγηση Επενδύσεων Διάλεξη 7 η Αποτίμηση Μη Αγοραίων Αγαθών.
ΝΗΠΙΑΚΗ ΗΛΙΚΙΑ (3-5 χρ.).
Οι εκτιμήσεις των ενηλίκων αποτελούν τη βάση για την αυτοεκτίμηση των παιδιών της νηπιακής ηλικίας Το καλό και το κακό ορίζονται από τις συναισθηματικές.
ΚΟΙΝΩΝΙΟΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ 4η Θεματική ενότητα Γλώσσα, ταυτότητα και εξουσία Διδάσκων: Γιώργος Ανδρουλάκης ΠΤΔΕ, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
Συναισθηματική Νοημοσύνη: Ορισμός, δομή, μοντέλα, μέσα αξιολόγησης
Θεωρία Πολιτισμικού Κεφαλαίου
Μεθοδολογία της έρευνας στις Κοινωνικές Επιστήμες Ι & ΙΙ
PSY 301 Μάθημα 2ον KOINΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΜΕΘΟΔΟΙ & ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ Συμπεριφορά Καταναλωτή & Στρατηγική ΜΚΤ (Adapted from: Hawkins & Mothersbaugh, 2013, Μπαλτας & Παπασταθοπούλου, 2003, Σιωμκος, 2011)
Αντίληψη, Απόδοση Αιτιών Συμπεριφοράς, Μάθηση (Perception, Attribution, Learning) ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4.
ΑΞΙΕΣ, ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5. Πώς αντιλαμβάνεστε την έννοια της στάσης (attitude);
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΑΘΗΜΑ 10. Επιθετικότητα Συνηθισμένο φαινόμενο Μπορεί να αποτελεί από τη μαζική βία ενός πολέμου ως τα καθημερινά περιστατικά λεκτικής.
Ανοιχτές δεξιότητες Δεξιότητες που πραγματοποιούνται σε ένα μεταβαλλόμενο και απρόβλεπτο περιβάλλον και απαιτεί από τους εκτελεστές να προσαρμόσουν τις.
1 ΚΡΙΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΛΟΓΟΥ (Critical Discourse Analysis) ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ.
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR I. Εισαγωγή στην Οργανωτική Συμπεριφορά (Κεφάλαιο 1) Με τι πιστεύετε ασχολείται το μάθημα της οργανωτικής συμπεριφοράς;
Ορθολογισμός και Παράγοντες Περιορισμού του. Ορθολογισμός και Υποκειμενικότητα Σύγχρονες μελέτες (1995), υποδεικνύουν την διαφορά μεταξύ Ορθολογιστικής.
ΜΑΘΗΜΑ 11: ΑΜΟΙΒΕΣ, ΠΟΙΝΕΣ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc, Med,
Welcome to Maastricht University Faculty of Economics and Business Administration Περιβαλλοντικό Μάρκετινγκ-Μάνατζμεντ Εισαγωγή στην Ανάλυση της Αγοραστικής.
ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑ 5: Κινητικός έλεγχος –Αισθητηριακές πληροφορίες
ΘΕΩΡΙΕΣ ΛΗΨΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ
Επίλυση Προβλημάτων με Αναζήτηση
Φιλοσοφία της εκπαίδευσης και Πρόγραμμα Σπουδών
Προσεγγίσεις επεξεργασίας πληροφοριών Οι βασικές διεργασίες: Κωδικοποίηση, αποθήκευση, ανάσυρση.
Μάθηση σημαίνει τροποποίηση συμπεριφοράς & σχηματισμό συνηθειών
Συμπεριφορά Καταναλωτή
ΘΕΩΡΙΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ (Σ.Ψ.)
Φοιτήτρια: Γιάου Ευαγγελία
Σχεδίαση της αξιολόγησης εκπαιδευτικού λογισμικού
ΑΣΠΑΙΤΕ - ΠΕΣΥΠ ΤΜΗΜΑ Α ΜΑΘΗΜΑ: ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΣΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Φοιτητής: Τάρταρης Παναγιώτης (Α.Μ 6510)
ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ & ΠΕΙΘΩ.
Επιθεώρηση Συμβουλευτικής-Προσανατολισμού,
Συμμετοχική παρατήρηση Συστηματική παρατήρηση
ΖΗΣΗ ΑΝΤΙΓΟΝΗ - Σχεδιασμός εκπαιδευτικών στόχων
Άξονες σχολιασμού συνέντευξης
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Σχεδιασμός προϊόντων και υπηρεσιών
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΣΤΙΣ ΤΠΕ
ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ & ΑΝΑΠΗΡΙΑ.
– Η ταυτότητα του ρόλου του φύλου
ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ.
Κίνδυνος Χώρας.
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΗΣ ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑΣ
Ομάδα Πρεσβευτών eSafetyLabel+
Οργανικός και Λειτουργικός Σχεδιασμός Εκπαιδευτικού Λογισμικού
ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

PSY 301 ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΜΑΘΗΜΑ 9ον ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ

Στάσεις και συμπεριφορά Θετικές στάσεις –προδιαθέτουν θετικές προς αντικείμενο συμπεριφορές Αρνητικές στάσεις –προδιαθέτουν αρνητικές προς αντικείμενο συμπεριφορές Σχέση Στασης –Συμπεριφοράς όχι απλή Πολλές φορές δεν συμβαδίζουν-θετική στάση απέναντι σε αντικείμενο αλλά φερόμαστε αρνητικά!

Ποικίλες έρευνες αν οι στάσεις σχετίζονται με συμπεριφορά(άντιφατικά αποτελέσματα) Προσοχή στράφηκε στο ΠΟΤΕ οι στάσεις επηρεάζουν την συμπεριφόρα

ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΡΥΘΜΙΣΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ Στάσεις ασκούν επίδραση στη συμπεριφόρα-Πότε? Παράγοντες θεωρούνται οι διαστάσεις ή οι δείκτες μιας γενικότερης εννοίας-αύτης του σθένους των διαστάσεων. Ορίζεται με βάση τη χρονική σταθερότητα των στάσεων, την αντίσταση τους στην αλλάγη και το βαθμό στον οποίο επηρεάζουν την επεξεργασία πληροφοριών και τη συμπεριφορά

Ανάλυση Παραγόντων Ρύθμισης Συμπεριφόρας Τρόπος διαμόρφωσης της στάσης Στάσεις που επηρεάζονται με άμεση εμπειρία με αντικείμενο επηρεάζουν εντονότερα την συμπεριφόρα Βεβαιότητα/Εμπιστοσύνη στη στάση Όσο πιο βέβαιοι είμαστε για ορθότητα στάσης τόσο πιθανότερο είναι νασυμπεριφερθούμε σύμφωνα με αυτήν

Ποσότητα Πληροφοριών Γνώση σχετικά με ένα αντικείμενο ανάλογη συμπεριφορά Αμφιθυμία ανάμεικτα συναισθήματα ή απόψεις.Όσο μικρότερη η αμφιθυμία τόσο πιο ξεκάθαρα τα συναισθήματα και οι πράξεις

Ακρότητα όσο πιο ακραία μια στάση, τόσο πιθανότερο είναι να φερθούμε ανάλογα Προσβασιμότητα ευκολία που ανασύρεται απο την μνήμη μας μια στάση Προσωπική εμπλοκή σημαντικό το αντικείμενο μιας στάσης και μας αφορά προσωπικά

Χρονική Σταθερότητα Στάσεις που παραμένουν σταθερές στο χρόνο ασκούν μεγαλύτερη επίδραση στη συμπεριφορά Προσωπικό συμφέρον Σημαντικές προσωπικές σύνεπειες-ενισχύεται η επίδραση της σχετικής στάσης Χαρακτηριστικά της προσωπικότητας-Αυτοεπιτήρηση επιτήρηση της συμπεριφοράς και προσαρμογή σε απαιτήσεις κοινωνικού συνόλου

ΠΩΣ- ΜΟΝΤΕΛΑ ΣΤΑΣΕΩΝ&ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΠΩΣ- ΜΟΝΤΕΛΑ ΣΤΑΣΕΩΝ&ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ Πώς επηρεάζεται η συμπεριφόρα Στάσεις επηρεάζονται μεσω αυτόματης ή ελεγχόμενης διαδικασίας σκόπιμης ή λογικής

ΘΕΩΡΙΑ ΛΟΓΙΚΗΣ ΠΡΑΞΗΣ Συμπεριφορά εξαρτάται απο προθέσεις Χαρακτηρίζεται απο τα εξής στοιχεία Πράξη Στόχο Περιστάσεις Χρόνο

Η θεωρία της Λογικής Πράξης βασίζεται στην υπόθεση οτι τα άτομα είναι λογικά και κάνουν συστηματική χρήση των πληροφοριών που διαθέτουν προκειμένου να πράξουν Άμεσος παράγοντας-η συμπεριφορική προσέγγιση δλδ στάση απέναντι στη συμπεριφόρα

Στάση εξαρτάται απο Υποκειμενικός Κανόνας-εξαρτάται απο κανονιστικές πεποιθήσεις , κατα πόσο το άτομο πιστεύει οτι συγκεκριμένα πρόσωπα ή ομάδες που θεωρεί σημαντικά επιθυμούν ή δεν επιθυμούν να πραγματοποιήσει συμπεριφορά Αξιολόγηση πεποιθήσεων Κίνητρα συμμόρφωσης

ΘΕΩΡΙΑ ΠΡΟΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ Δημοφιλή τροποποίηση της ΘΛΠ Επέκταση αρχικής θεωρίας-περιλαμβάνει συμπεριφορές που δεν είναι υπο τον απόλυτο βουλητικό έλεγχο του ατόμου Συμπεριφορά εξαρτάται απο τις προθέσεις και απο τον έλεγχο που θεωρούν οτι έχουν στην εκτέλεση της

ΜΟΝΤΕΛΟ ΑΥΤΟΜΑΤΗΣ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗΣ ΣΤΑΣΕΩΝ Στάση μπορεί να επηρεάσει την συμπεριφορά μέσω αυτόματων και μη συνειδητών διαδικασιών Στάση επηρεάζει την συμπεριφορά αυτόματα χωρίς περίσκεψη και γνωστική προετοιμασία Ανάσυρση μνήμης Κοινωνικός παράγοντας

ΜΟΝΤΕΛΟ MODE Δίνει έμφαση στα κίνητρα και δυνατότητες ως παράγοντες που καθορίζουν τη διαδικασία μέσω της οποίας οι στάσεις επηρεάζουν την συμπεριφόρα Δηλαδή Άτομο ισχυρά κίνητρα για να ανασύρει και να επεξεργαστεί διαθέσιμες πληροφορίες