ΑΠΟΣΑΦΗΝΙΣΗ ΟΡΩΝ… 02.03.2016. Computer science or computing science (CS) is the study of the theoretical foundations of information and computation It.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η Πληροφορική και ο Πληροφορικός στο Δημοτικό Σχολείο του αύριο
Advertisements

1 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Γιώργος Γιαγλής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας.
6ο Πρόγραμμα Πλαίσιο Θεματική Προτεραιότητα Τεχνολογίες της Κοινωνίας της Πληροφορίας Αναλυτική καταγραφή της εθνικής συμμετοχής Τσιλιμπάρης Ξενοφών ΕΚΤ,
Διοίκηση Τεχνολογίας Εργασία: “Sources of Innovation” Πρόγραμμα:MBA Part-Time.
Ναυτικά Πληροφοριακά Συστήματα & Ηλεκτρονικό Εμπόριο Δρ. Θεόδωρος Λίλας Επίκουρος Καθηγητής Τμήμα Ναυτιλίας και Επιχειρηματικών Υπηρεσιών Πανεπιστημίου.
Πολιτικές & Διαχείριση Ασφάλειας Δρ. Γιώργος Αγγελινός Περίγραμμα μαθήματος & τρόπος αξιολόγησης.
Dr. Nalbanti Theodora School Advisor. Greek Educational System.
1 Πληροφορική Υγείας Ενότητα 1 : Εισαγωγή στην επιστήμη των υπολογιστών (Μέρος Α) Ευγενία Τόκη Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Κωστής Χαρδαλιάς Νοσηλευτής, MSc Health Informatics Υποψήφιος Διδάκτορας Τμ. Νοσηλευτικής, ΕΚΠΑ.
SCIENCE EDUCATION Οργάνωση εξωσχολικών επισκέψεων/δράσεων Άννα Σπύρτου Άννα Σπύρτου.
Η θεωρία της διασυνδεδεμένης μάθησης (Connectivism)
Βασικές Έννοιες της Πληροφορικής
Τίτλος Μαθήματος Ενότητα 3 : Φάσεις, Μοντέλα και Παιδαγωγικές Προσεγγίσεις Ένταξης των ΤΠΕ στην Εκπαίδευση Βασίλειος Κόμης ΤΕΕΑΠΗ.
Ενότητα 1 : Εισαγωγή στην επιστήμη των υπολογιστών Δρ. Γκόγκος Χρήστος
Παραπομπές και Δομή.
Διδακτική της Πληροφορικής και των ΤΠΕ Μάθημα επιλογής ΣΤ’ εξάμηνο, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία, Πανεπιστήμιο.
Κυβερνητική Πληροφορία
Industry Led Software Development Cluster of Thessaloniki
Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων
Οικοδόμημα Είσαι το του Θεού
Οικοδόμημα Είσαι το του Θεού
Χτίζοντας ένα Δίκτυο Προσωπικής Μάθησης
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Ποιοί είναι οι δικαστικοί σχηματισμοί του Δικαστηρίου;
Οικοδόμημα Είσαι το του Θεού Ο Στέφανος πεθαίνει για το Χριστό
Παπαγεωργίου Κωνσταντίνος, ΠΕ70
Δημοςιευςη επιςτημονικης ερευνας
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 1: Ο Υπολογιστής και η Επεξεργασία των Δεδομένων
Οργάνωση Workshop για τα ΑΠ
από την αγάπη του Χριστού; Τι λοιπόν μπορεί να μας χωρίσει από
Εισαγωγή στην Πληροφορική και στην διαχείριση μεγάλου όγκου δεδομένων
Ψαλμός 86:11 Το δρόμο σου Κύριε δίδαξε με θα στην αλήθεια σου και πάνω
Βήματα Πίστης Παλαιά Διαθήκη Τόμος 3
γιατί είναι Κύριος Κυρίων,
Είσαι το Οικοδόμημα του Θεού
στον Ιησού που μας έδωσε την πίστη την οποία και τελειοποιεί.
Βήματα Πίστης Καινή Διαθήκη Τόμος 2
Βήματα Πίστης Παλαιά Διαθήκη Τόμος 3
Βήματα Πίστης Καινή Διαθήκη Τόμος 2
Ό,τι βρίσκεται στη Γραφή
Οικοδόμημα Είσαι το του Θεού
Στης Ζωής τη Θάλασσα Ταξιδεύοντας
8ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Εκπαιδευτικών
ζωντανός και δραστικός.
ERASMUS IP GiMar GeoInformation and ICT in Market Research Πρόγραμμα ERASMUS από την πλευρά των φοιτητών.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 1: Ο Υπολογιστής και η Επεξεργασία των Δεδομένων
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
Γιατί και ο Υιός του Ανθρώπου δεν ήρθε για
Ο Θεός Φροντίζει για Μας
Ο Θεός Φροντίζει για Μας
Ο Θεός Φροντίζει για Μας
Ο Θεός Φροντίζει για Μας
Λιβέρη Δήμητρα Επιβλέπων: Γκρίτζαλης Δημήτρης
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 1: ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Ιωάννης Νικολάου Αναπληρωτής Καθηγητής
Κεφάλαιο 4 Βενζινομηχανές Κυλινδροκεφαλή
Καθηγητής Πανεπιστημίου Αθηνών
Σεμινάρια Πληροφορικής
Πάμε να φτάσουμε τ΄αστέρια…
Διεθνείς εκπαιδευτικές έρευνες: TALIS, PISA & TIMSS
Δημοςιευςη επιςτημονικης ερευνας
ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ «Το βίαιο έγκλημα στον 21ο αιώνα» 13 – 14 ΙΑΝ Τίτλος εισήγησης: «Η συμβολή των εγκεφαλικών δυσλειτουργιών.
ΚΑΘΟΔΟΣ ΤΩΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ ΕΙΛΩΤΕΣ-ΠΕΡΙΟΙΚΟΙ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ
Beta Version.
17/2/2019 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ (2) Ενότητα A1.1 β Ο Δάσκαλος.
Τμήμα Πληροφορικής Α.Π.Θ. Παρουσίαση της Κατεύθυνσης
A.ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΛΟΧΡΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ
ΕΤΗΣΙΑ ΕΚΘΕΣΗ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΠ-ΥΜΕΠΕΡΑΑ ΕΤΟΥΣ 2015
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΠΟΣΑΦΗΝΙΣΗ ΟΡΩΝ…

Computer science or computing science (CS) is the study of the theoretical foundations of information and computation It also includes practical techniques for their implementation and application in computer systems

Με άλλα λόγια, η Πληροφορική -- αποτελεί πεδίο σύγκλισης και εφαρμογής διαφόρων άλλων επιστημών και τεχνολογιών -- συνιστά πανεπιστημιακό κλάδο

συστημάτων επεξεργασίας πληροφοριώνΠληροφορική είναι η επιστήμη η οποία ασχολείται με το σχεδιασμό, την υλοποίηση, την αξιολόγηση, τη χρήση και τη διαχείριση συστημάτων επεξεργασίας πληροφοριών, λαμβάνοντας υπ’ όψιν το υλικό, το λογισμικό, τις απόψεις ατόμων και οργανισμών και τις συνέπειες στη βιομηχανία, το εμπόριο, την πολιτική και τη διακυβέρνηση

Πληροφορική τεχνολογία (ΠΤ) είναι οι εφαρμογές της Πληροφορικής Τεχνολογία πληροφοριών (ΤΠ) είναι ο συνδυασμός της ΠΤ με άλλες σχετικές τεχνολογίες -ή σύμφωνα με μια ενδιαφέρουσα προσέγγιση και εξήγηση πληροφόρησης «διότι Information αποδίδεται και ως πληροφόρηση στην ελληνική γλώσσα» ΤΠΕ είναι οι ΤΠ με επικοινωνίες

Επιστήμη των Υπολογιστών είναι η θετική και εφαρμοσμένη επιστήμη η οποία ερευνά τα θεωρητικά θεμέλια των εννοιών της πληροφορίας και του υπολογισμού, καθώς και την τεχνολογική υλοποίηση και εφαρμογή τους σε, συνήθως ηλεκτρονικά και ψηφιακά, αυτοματοποιημένα υπολογιστικά συστήματα»

Η ειδοποιός διαφορά είναι ότι η Πληροφορική δεν προϋποθέτει την ύπαρξη Η/Υ εν συγκρίσει με την Επιστήμη των Υπολογιστών

Με τον όρο ΤΠΕ, Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών, (ICT, Information and Communications Technologies) «χαρακτηρίζονται οι τεχνολογίες που επιτρέπουν την επεξεργασία και τη μετάδοση μια ποικιλίας μορφών αναπαράστασης της πληροφορίας (σύμβολα, εικόνες, ήχοι, βίντεο) και αφετέρου τα μέσα που είναι φορείς αυτών των άϋλων μηνυμάτων»

Σύμφωνα και με την -«απόδοση των όρων Informatics, Informatics technology και Information technology όπως αυτοί αποδίδονται στην Υ.Α β/Γ2 (ΦΕΚ 304/ τ. Β’)

Αναφορικά με την πρωτοβάθμια εκπαίδευση, συναντάμε τον όρο «πληροφορικός γραμματισμός (ICT literacy)» Στα σύγχρονα Προγράμματα Σπουδών ο πληροφορικός γραμματισμός θεωρείται γνωστικό- μαθησιακό αντικείμενο αντίστοιχης σπουδαιότητας με τον γλωσσικό γραμματισμό (literacy), τα μαθηματικά και τον επιστημονικό γραμματισμό (scientific literacy)

--Αναδυόμενες τεχνολογίες: σύγχρονες εξελίξεις και καινοτομία σε διαφόρους τομείς της τεχνολογίας --Εκπαιδευτική τεχνολογία: η μελέτη και η ηθική πρακτική διευκόλυνσης της μάθησης και βελτίωσης της απόδοσης δημιουργώντας και χρησιμοποιώντας κατάλληλες τεχνολογικές διεργασίες και πόρους

ήΌπως αποδόθηκε από έναν σύμβουλο, - «Το μέγιστο ζήτημα είναι εάν θέλουμε την Πληροφορική στην εκπαίδευση ή την εκπαίδευση στην Πληροφορική Η πρώτη επιλογή έχει δημιουργήσει το φαινόμενο σύγχυσης των ΤΠΕ με την Πληροφορική (η Πληροφορική λειτουργεί υποστηρικτικά προς τις ανώτερες μορφές μάθησης) Η δεύτερη οδηγεί στη λυκειακή προσέγγιση του γνωστικού αντικειμένου

Αμφότερες εμπίπτουν εντός των ακόλουθων προτύπων εισαγωγής της Πληροφορικής στην εκπαίδευση: Α. η πληροφορική ως αυτόνομο γνωστικό αντικείμενο (Τεχνοκεντρική Προσέγγιση), Β. η πληροφορική και οι αναδυόμενες τεχνολογίες σε όλο το εύρος του εκπαιδευτικού προγράμματος (Ολοκληρωμένη ή Ολιστική Προσέγγιση), Γ. η πληροφορική και οι αναδυόμενες τεχνολογίες στη διδασκαλία και τη μάθηση (Πραγματολογική Προσέγγιση)

Brookshear, J. G. (1997). Computer science: an overview. Paul Muljadi, σελ b.wikispaces.com/file/view/%CE%94%CE%B9%CE%B4%CE%B1% CE%BA%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE+%CF%84%CE%B 7%CF%82+%CE%A0%CE%BB%CE%B7%CF%81%CE%BF%CF %86%CE%BF%CF%81%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CF%82+- +%CE%95%CE%91%CE%A0+- +%CE%9A%CE%9F%CE%9C%CE%97%CE%A3.pdf CE%B7%CF%81%CE%BF%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B9 %CE%BA%CE%AE%20%CE%BA%CE%B1%CE%B9%20%CE%9 D%CE%AD%CE%B5%CF%82%20%CE%A4%CE%B5%CF%87% CE%BD%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%AF%CE%B5 %CF%82/%CE%A4%CE%A0%CE%95%20%CE%94%CE%B7%C E%BC%CE%BF%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C.pdfhttp://digitalschool.minedu.gov.gr/info/newps/%CE%A0%CE%BB% CE%B7%CF%81%CE%BF%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B9 %CE%BA%CE%AE%20%CE%BA%CE%B1%CE%B9%20%CE%9 D%CE%AD%CE%B5%CF%82%20%CE%A4%CE%B5%CF%87% CE%BD%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%AF%CE%B5 %CF%82/%CE%A4%CE%A0%CE%95%20%CE%94%CE%B7%C E%BC%CE%BF%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C.pdf Osborne, J. and Hennessy, S. (2003) Literature review in science education and the role of ICT: Promise, problems and future directions. A report for NESTA Futurelab (Report 6), σελ. 34. Κόμης, Β. (2005). Εισαγωγή στη Διδακτική της Πληροφορικής. Αθήνα: Κλειδάριθμος