6 ο Γενικο Λύκειο Καβάλας Συγκριτική παρουσίαση του έργου των ζωγράφων Μιχαήλ Άγγελου και Σαλβαδόρ Νταλί Πληροφορική Α΄ Λυκείου Αναστάσιος Σαμαράς Βασιλική.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Do you know who I am? ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΑ ΕΙΜΑΙ; I’m somebody you live with every day.. Είμαι κάποια με την ποία ζεις μαζί… κάθε μέρα..
Advertisements

ΣΟΥΡΕΑΛΙΣΜΟΣ Τι μπορεί να σημαίνει?.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εισαγωγή στην Ιστορία και Θεωρία της Τέχνης Pablo Picasso - Giorgio Vasari - Πρόδρομοι της Ιστορίας.
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ «ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ»
Το Βέλος του Χρόνου σε σχέση με την αρχαιοελληνική αντίληψη για το χωρόχρονο. Η περίπτωση του Πλάτωνα, του Αριστοτέλη και του Eddington. Γεωργία Διαμαντή,
H Εικόνα στη διδασκαλία της Ιστορίας Μία πρόταση αξιοποίησης ιστορικών γελοιογραφιών στην Ιστορία Γενικής Παιδείας και Θεωρητικής Κατεύθυνσης της Γ ´ Λυκείου.
Tαυτότητα, αυτοεκτίμηση Όλα τα ανθρώπινα όντα, που είναι αρκετά ώριμα, για να αποκτήσουν έστω και μια υποτυπώδη εικόνα του εαυτού τους, έχουν ανάγκη να.
15/1/2013 Επιμελητήριο Ηρακλείου ΚΑΛΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ «Ζωοδόχος Πηγή»
5-1 STEPHEN P. ROBBINS, DAVID A. DECENZO, MARY COULTER Διοίκηση επιχειρήσεων Αρχές και εφαρμογές.
Πάνω : Three Studies for Figures at the Base of a Crucifixion (Τρεις μελέτες για τους αριθμούς στη βάση μιας σταύρωσης,1944), τρίπτυχο του Francis Bacon.
Περιβαλλοντικός Σχεδιασμός και Διαχείριση Φυσικών Περιοχών Οργάνωση & λειτουργία των Φορέων Διαχείρισης των Προστατευόμενων Περιοχών στην Ελλάδα (ΦΔΠΠ)
ΡΕΑΛΙΣΜΟΣ. Την κατάληξη –ισμός, την συναντούμε σε πολλές λέξεις όπως ρατσισμός, Βουδισμός,παραλογισμός κ.α.
1. Πολιτικές, οικονομικές και κοινωνικές μεταβολές (11ος-15ος αιώνας)
Αναμφίβολα η διαφήμιση έχει εισβάλλει στη ζωή μας δυναμικά. Καθημερινά βομβαρδιζόμαστε με διαφημιστικά μηνύματα από τα ΜΜΕ, το ραδιόφωνο, τις αφίσες, το.
22 ο Σχολείο Καλαμάτας Στ΄1 Άννα Μπαλίκου Σταυρίνα Ξυπολίτου.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 2.1: Μυθολογία Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία.
Μία εργασία από τους Μαθηματικούς Σαμπάνη Μαρία & Τζήκο Ιωάννη.
ΚΑΠΝΙΣΜΑ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΣ 7 ο ΛΥΚΕΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ Υπεύθυνη καθηγήτρια: Γεράκα Γλυκερία, ΠΕ10.
Ο Γύρος Του Κόσμου Σε 80 Ημέρες Συγγραφέας: Ιούλιος Βερν -Εκδοτικός Οίκος: Brijbasi Art Press Limited, India.
Τι είναι η Ακολουθία Φιμπονάτσι και ποιος ο ρόλος της στην Επιστήμη, στη βιολογία και στην τέχνη; 1o ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΛΑΚΑΣ ΤΜΗΜΑ B΄3 ΘΕΜΑ.
Εισαγωγή στην αθλητική επιστήμη Η γέννηση της επιστήμης υπήρξε ο θάνατος της δεισιδαιμονίας (Haxley)
Έπιμέλεια : Μαρία Γεωργακούλια - φιλόλογος
ΜΑΘΗΣΗ Πώς επιτυγχάνεται η μάθηση στο σχολείο;
Do you know who I am? ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΑ ΕΙΜΑΙ;.
Επιχειρηματική Στρατηγική και Καινοτομία ΙΙ
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Τέχνη και θάλασσα … Ομάδα β’ Γιώργος Αμοργιανός Στέλλα Αμοργιανού
να ζήσει μέχρι και 60 μέρες χωρίς τροφή, αλλά όχι πάνω
Ενάντια στον πόλεμο με ζωγραφική , ποίηση & τραγούδια
Dali Ο Σαλβαδόρ Νταλί (πλήρες όνομα: Salvador Felip Jacint Dalí Domènech Γεννήθηκε 11 Μαϊου 1904 και πέθανε 23 Ιανουαρίου Καταγόταν από τις Φιγέρες.
(ΙΕΡΟΓΛΥΦΙΚΑ,ΓΡΑΜΜΙΚΗ ΓΡΑΦΗ Α’,ΓΡΑΜΜΙΚΗ ΓΡΑΦΗ Β’)
ΘΕΩΡΙΑ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Ορισμένο Ολοκλήρωμα Τι εκφράζει το ορισμένο ολοκλήρωμα;
Ναζαρηνή τέχνη Τμήμα: Β΄2
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Μέγας Αθανάσιος Thug Life Πέρρα Μαρία Φεφέ Αικατερίνη
OI TΡEIΣ ΙΕΡΑΡΧΕΣ Οι τρεις Ιεράρχες ,προστάτες των γραμμάτων και των εκπαιδευτικών, γιορτάζουν στις 30 Ιανουαρίου.
ΜΕ ΑΝΤΙΠΟΛΕΜΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ
Πολιτιστικές διαδρομές ανάμεσα σε μαθητές της Μεσογείου
ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ
Οι δύο καλόγριες.
Εύη Κάϊλα Προϊσταμένη Επιτελικής Δομής ΕΣΠΑ Υπ. Εργασίας, Κοιν
Οικιακή Οικονομία Α’ Γυμνασίου Μάθημα 9ο. Διδάσκων καθηγητής
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ???
Γάλα και γαλακτοκομικά
Κουκουλέτσος Αναστάσιος Παπαδοπούλου Χαρά Σιμωτάς Αθανάσιος
18/9/2018.
1) Όταν λέμε ότι κάποιος λέει ψέματα επειδή είναι ψεύτης:
“Τίτλος του άρθρου” Ονόματα συγγραφέων Ονόματα Φοιτητών.
Προϊστάμενος Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης
Εισαγωγή στην Οδύσσεια (3)
«Τίποτα δεν πάει χαμένο»
ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΟΔΗΓΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΛΟΓΟΤΥΠΩΝ και ΣΗΜΕΙΟΛΟΓΙΑ
Destino Eργασία Project Υπεύθυνη καθηγήτρια: κ. Λάζου
Μοντέλα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών
ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΩΝ ΡΥΠΑΝΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΕΠΙΒΟΛΗΣ ΠΡΟΣΤΙΜΩΝ
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
John McMurry, ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ, ΠΕΚ 2016,
ΑΣΦΑΛΗΣ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
РАДИОАКТИВТІК.
του ΚΕΣΥΠ Καλλιθέας Αικ. Κορδονούρη
Μαρξιστική μέθοδος Πλαισιοκρατική μέθοδος που στηρίζεται στο μαρξιστικό μοντέλο και προβάλλει την τέχνη ως παθητικό αποτέλεσμα κοινωνικών-οικονομικών.
Art Psychotherapy Art as Therapy
Κολοστούμπης Γιώργος , BSc, MSc, PhD Μακρυγιαννάκη Κλεάνθη , RN, MSc
ΜΑΘΗΣΗ Πώς επιτυγχάνεται η μάθηση στο σχολείο;
Εισαγωγή στην Οδύσσεια (3)
Η γεωπολιτική θεώρηση των διεθνών σχέσεων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

6 ο Γενικο Λύκειο Καβάλας Συγκριτική παρουσίαση του έργου των ζωγράφων Μιχαήλ Άγγελου και Σαλβαδόρ Νταλί Πληροφορική Α΄ Λυκείου Αναστάσιος Σαμαράς Βασιλική Χονδροκούκη Δημήτρης Τζάνερος Κωνσταντίνος Τσιλικίδης Σταυρούλα Χατζηλαζαρίδου Καβάλα, 28/02/2014 Περιεχόμενα

Περιεχόμενα Περιεχόμενα: Μιχαήλ Άγγελος Σαλβαδόρ Νταλί Αρχή Βιβλιογραφία Ιστογραφία Συγκρίνοντας την εικόνα της Σταύρωσης Συγκρίνοντας την εικόνα της Νεκρής Φύσης

Μιχαήλ Μιχαήλ Άγγελος Περιεχόμενα Βιογραφία Ο Michelangelo di Lodovico Buonarroti Simoni γεννήθηκε στις 6 Μαρτίου του 1475, στο Καπρέζε της Ιταλίας ήταν γλύπτης, ζωγράφος, αρχιτέκτονας και ποιητής της Αναγέννησης. Τα δημοφιλέστερα έργα του είναι το άγαλμα του Δαβίδ και η Πιετά (αποκαθήλωση). Το 1487 ξεκίνησε ως μαθητευόμενος ζωγραφικής στο εργαστήρι του Ντομένικο Γκιρλαντάγιο. Αργότερα, διδάχθηκε γλυπτική και στη συνέχεια ανατομία. Ο Μιχαήλ Άγγελος, σε διάστημα 4 ετών, δημιούργησε 300+ βιβλικές φιγούρες και άλλες θρησκευτικές παραστάσεις. Το 1534, ανέλαβε να ζωγραφίσει το έργο της Δευτέρας Παρουσίας. Το 1546, διορίστηκε αρχιτέκτονας για την κατασκευή της βασιλικής του Αγίου Πέτρου. Και τέλος, πέθανε στις 18 Φεβρουαρίου του 1564 Καλλιτεχνικό Ρεύμα: Αναγέννηση Η Αναγέννηση ήταν ένα πολιτιστικό κίνημα και ξεκίνησε από την Φλωρεντία κατά το 14ο αιώνα. Ως πολιτιστικό κίνημα, επέφερε την άνθηση της λογοτεχνίας, της επιστήμης, της τέχνης, της θρησκείας και της πολιτικής επιστήμης, καθώς και την αναβίωση της μελέτης κλασικών συγγραφέων, την ανάπτυξη της γραμμικής προοπτικής στη ζωγραφική και μεταρρύθμιση στην εκπαίδευση. Παραδοσιακά, αυτή η πνευματική μεταμόρφωση είχε ως αποτέλεσμα να θεωρείται η Αναγέννηση γέφυρα μεταξύ του Μεσαίωνα και της Σύγχρονης Εποχής. Αν και κατά την Αναγέννηση έλαβαν χώρα επαναστατικές καινοτομίες, είναι περισσότερο συνδεδεμένη με τις διαμορφώσεις στο χώρο της τέχνης. Και τέλος, διακρίνεται για την πολύ μεγάλη ιστοριογραφία της. Η Σταύρωση (1475 – 1564 ). Μιχαήλ Άγγελος Νεκρή Φύση ( ). Μιχαήλ Άγγελος

Καλλιτεχνικό Ρεύμα: Υπερρεαλισμός Ο υπερρεαλισμός ή σουρρεαλισμός, ήταν ένα κίνημα που αναπτύχθηκε στο χώρο της λογοτεχνίας, αλλά εξελίχθηκε σε καλλιτεχνικό και πολιτικό ρεύμα. Άνθισε κατά τον 20ο αιώνα, μεταξύ του Α’ – Β’ Παγκοσμίου Πολέμου. Σαν επαναστατικό κίνημα, ο υπερρεαλισμός επιδίωξε ριζοσπαστικές αλλαγές στην τέχνη αλλά και στη σκέψη, ασκώντας επίδραση σε μεταγενέστερες γενιές. Τα μέλη του αντέδρασαν, προτείνοντας μία αναθεώρηση σε κάθε πτυχή της ανθρώπινης ζωής, στηριζόμενοι στις ψυχαναλυτικές θεωρίες του Φρόυντ και στα πολιτικά ιδεώδη του Μαρξισμού. Ως μέσο έκφρασης, προέβαλαν τον «αυτοματισμό», επιδιώκοντας την απελευθέρωση της φαντασίας «με την απουσία κάθε ελέγχου από τη λογική» και διακηρύτοντας τον απόλυτο μη κομφορμισμό. Σαλβαδόρ Σαλβαδόρ Νταλί Βιογραφία Ο Salvador Felip Jacint Dalí Domènech γεννήθηκε στις 11 Μαΐου 1904 στην πόλη Φιγκέρες της Ισπανίας, προερχόταν από μια πλούσια οικογένεια και ανήκε στο κίνημα του υπερρεαλισμού. Το 1922 ξεκινά τις σπουδές του στη Μαδρίτη, όπου πειραματίζεται με τον κυβισμό. Αργότερα αποβάλλεται καθώς δηλώνει πως κανένας δεν είναι άξιος να τον κρίνει. ‘Έπειτα, επισκέπτεται το Παρίσι όπου συναντά τον Πικάσσο. Το 1930, επινοεί την «Παρανοϊκο» μέθοδο (είδος υπερρεαλιστικής τεχνικής). Το 1942 δημοσιεύεται η αυτοβιογραφία του. Τέλος, εργάστηκε για την δημιουργία του Θεάτρου-Μουσείου του και το 1982 του απονέμεται ο τίτλος του μαρκήσιου. Πέθανε από καρδιά στις 23 Ιανουαρίου του Περιεχόμενα Η Σταύρωση (1954). Σαλβαδόρ Νταλί Νεκρή Φύση (1956), Σαλβαδόρ Νταλί

Συγκρίνοντας την εικονα της Σταύρωσης Συγκρίνοντας τις δυο εικόνες θα μπορούσε κανείς να πει ότι η αριστερή εικόνα εκφράζει την σοβαρότητα του θέματος, ενώ η δεξιά τραγικοποιεί ή ακόμα και γελοιοποιεί την κατάσταση. Επιπλέον, μπορούμε να διακρίνουμε διαφορά πράγματα. Καταρχάς μπορούμε να διακρίνουμε ότι στα αριστερά η διάσταση είναι 2D, ενώ στα δεξιά 3D. Έπειτα, παρατηρούμε ότι δεξιά τα χρώματα είναι πιο έντονα ενώ αριστερά πιο σκοτεινά, δίνοντας μια πιο καθαρή εικόνα και εντύπωση στον θεατή. Επιπροσθέτως, βλέπουμε ότι στα δεξιά υπάρχουν ίχνη υπερρεαλισμού ή σουρεαλισμού και αριστερά υπάρχουν ίχνη αναγέννησης. Ακόμα στο έργο του Νταλί (δεξιά) υπάρχει ένα άτομο το οποίο θρηνεί ενώ στου Μιχαήλ Άγγελου (αριστερά) υπάρχουν δυο άνθρωποι και δυο αγγελάκια και επίσης τα άτομα τα οποία βρίσκονται στο έργο του Μιχαήλ Άγγελου είναι γυρισμένα προς τα μπροστά ενώ στο έργο του Νταλί το άτομο είναι γυρισμένο πλάτη. Και τέλος, το έργο του Νταλί είναι πιο μοντέρνο ενώ του Μιχαήλ Αγγέλου είναι πιο κλασικό. Περιεχόμενα

Συγκρίνοντας την εικόνα της Νεκρής Φύσης Συγκρίνοντας τις δυο εικόνες θα μπορούσε κανείς να πει ότι η αριστερή εικόνα μας παρομοιάζει την «φύση» με τα περιστέρια και την «νέκρα» με τον θάνατό τους, ενώ η δεξιά μας παρέχει τα άβια αντικείμενα ως «νέκρα» και την θάλασσα ως «φύση». Επιπλέον, μπορούμε να διακρίνουμε διαφορά πράγματα. Καταρχάς μπορούμε να διακρίνουμε ότι στα αριστερά η εικόνα δεν μας δίνει κάποιο βάθος, ενώ στα δεξιά μέσω της θάλασσας δίνει βάθος στο τοπίο. Έπειτα, παρατηρούμε ότι δεξιά τα χρώματα είναι πιο έντονα ενώ αριστερά πιο σκοτεινά, δίνοντας μια πιο καθαρή και με ζωντάνια εικόνα στον θεατή. Επιπροσθέτως, βλέπουμε ότι στα δεξιά υπάρχουν ίχνη υπερρεαλισμού ή σουρεαλισμού και αριστερά υπάρχουν ίχνη αναγέννησης. Ακόμα στο έργο του Νταλί (δεξιά) διακρίνουμε για ακόμα μια φορά σχήματα, ενώ στου Μιχαήλ Άγγελου (αριστερά) μας περιγράφει λεπτομερώς τα περιστέρια χωρίς την χρήση σχημάτων. Και τέλος, το έργο του Νταλί είναι πιο μοντέρνο ενώ του Μιχαήλ Αγγέλου είναι πιο κλασικό. Περιεχόμενα

Βιβλιογραφία – Ιστογραφία: Βικιπαίδεια (22 Οκτωβρίου 2013). Μιχαήλ Άγγελος. Από: B3%CE%B5%CE%BB%CE%BF%CF%82 B3%CE%B5%CE%BB%CE%BF%CF%82 Βικιπαίδεια (24 Αυγούστου 2013). Σαλβαδόρ Νταλί. Από: 9D%CF%84%CE%B1%CE%BB%CE%AF 9D%CF%84%CE%B1%CE%BB%CE%AF Λαβύρινθος (21 Απριλίου 2006). Σταύρωση (κατά Dali). Από: Art and the Bible (27 Σεπτεμβρίου 2005). Crucifixion with Mary and John. Από: That’s me (27Απριλίου 2012). salvador dali-Nature Morte Vivante (Living Still Life). Από: adamopoulou.blogspot.gr/ adamopoulou.blogspot.gr/ Rubylane (unknown). MICHELANGELO MEUCCI ( ) Italian 19th century art large nature morte still life painting of birds. Από: Italianhttp:// ItalianΕυχαριστούμε πολύ! Περιεχόμενα Αρχή

Πίσω