Ποιος είναι ο τίτλος του κεφαλαίου ; Τι βλέπουμε στην εικόνα; Τι νομίζετε ότι έχει συμβεί;

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Triglianoi.gr Δημιουργήσαμε αυτή την παρουσίαση, ώστε τα μέλη μας να πάρουν μία σύντομη ιδέα, σχετική με την λειτουργία του φόρουμ μας.
Advertisements

Η ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΤΑΙΝΙΑ ΜΕ ΤΟ MOVIE MAKER
Μορφοποίηση Χαρακτήρων
4. Η Καινη Διαθηκη Β΄: Οι Επιστολες και η Αποκαλυψη
Πάντα ακούμε τους «κανόνες» των γυναικών
ΣΤΟ WIKI (Σιδηροπούλου Ελένη ΠΕ15- Οικιακής Οικονομίας)
Γνωριμία με το ρήμα, το υποκείμενο, το αντικείμενο και το αντικείμενο
Ενδεικτικές δραστηριότητες με διαβάθμιση ανά τάξη στην ενότητα ΔΙΑΤΡΟΦΗ Ομαδική εργασία εκπαιδευτικών ΚΕΑ.
Επειδή έπρεπε να περιμένει πολλές ώρες, αποφάσισε να αγοράσει ένα βιβλίο για να περάσει η ώρα. Αγόρασε επίσης κι ένα πακέτο μπισκότα.
Πως κάνουμε μια παρουσίαση σε Power Point
Ακατάλληλο και επιβλαβές περιεχόμενο στο διαδίκτυο
Αυτός : "θα παραγγείλω πίτσα Θέλεις και εσύ κάτι να σου παραγγείλω;"
Έχεις δύο επιλογές! από το
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒEΙΑ
Μύτη σαν σαλάμι Σελ
Αναζήτηση στο διαδίκτυο Για να μπούμε στον κόσμο του διαδικτύου, θα πρέπει να ξέρουμε ποια πόρτα να κτυπήσουμε!
Εργαστήρι παραγωγής λεβέ!!
Πεπόνι, πεπόνι ΄Ενας μανάβης στη λαϊκή αγορά φωνάζει για να πωλήσει τα φρούτα και τα λαχανικά του. «Εδώ τα ωραία πεπόνια» Μαζεμένος κόσμος (γονείς , παιδιά)
Οδηγίες Εισαγωγής Ανακοινώσεων στο site του ΤΜΕΥ Με το F5 αρχίζει το animation.
Νυχτώνει σ ΙΩΑΝΝΑ ΘΕΟΔΟΥΛΟΥ.
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ!!!
Πώς περνούν τον ελεύθερό τους χρόνο οι μαθητές του σχολείου μας.
Modern Greek. Το βιβλίο είναι κόκκινο. Το σκουλίκι είναι πράσινο.
Τα φωνήεντα είναι επτά και φωνάζουν δυνατά : α,ε,ι,η,ο,υ,ω
1Κεφάλαιο 4 Κανόνες Σύνταξης HTML Όλες οι ετικέτες εσωκλείονται μεταξύ των χαρακτήρων “ “. Κάθε τι που βρίσκεται μεταξύ των χαρακτήρων “ ”, αποτελεί σχόλιο.
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΑΜΙΝ ΒΛΑΣΤΟΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΡΗΤΣΩΤΑΚΗΣ
ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΑΥΤΑ.
Χατσίκου Ιωάννα
Ένα γράμμα για την Ιωάννα Χατσίκου Ιωάννα
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Ι Τμήμα Λογιστικής ΤΕΙ Κρήτης Γιάννης Χρυσάκης
Φορτωμένος δώρα ο θείος Παύλος τώρα έφτασε με μια χαρά
στο σχολικό και διαδυκτιακό εκφοβισμό
Αλεξάνδρα-Μαρία Στελίνα Ολίνα Δέσποινα
Τα σημεία στίξης Β΄τάξη.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 3: Πολυμέσα
Ετοιμασίες για το ταξίδι (1)
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
τις κεραίες του κουνάει και το σπίτι του φοράει.
ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ - ΤΟ ΦΩΝΗΕΝ Ο ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΜΑΘΟΥΜΕ :
Τι μπορεί να κάνει ο εγκέφαλός μας …
Πώς λέμε ΟΧΙ; Βιβλίο σελ.58-61
Λίμνη Ορφέας νούφαρα Μαρίνα Άρης. λίμνη Ορφέας νούφαρα Μαρίνα Άρης.
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ
Ιωάννα, Αγγελική, Ειρήνη
Σενάριο (Παρένθεση) - Τελεία.
Ιωάννα Σαμπέρ Άρης Ορφέας Μαρίνα Μολύβιος παππούς
Πάμε για ψώνια; (5) Βιβλίο σελ.47
Κοιτάμε για ένα λεπτό πολύ προσεκτικά την εικόνα και προσπαθούμε να θυμόμαστε όσα περισσότερα μπορούμε!
Χατσίκου Ιωάννα Η παρέα Αντίο θάλασσα Α α Βιβλίο μαθητή Χατσίκου Ιωάννα
Πληροφορική Β΄ Γυμνασιου Κεφάλαιο 3, 3.4
Γραφή της πρόσθεσης με τη χρήση συμβόλων
Γνωριμία με το πληκτρολόγιο
Σχέδιο μαθήματος στο μάθημα της Γλώσσας
Παίζουμε παντομίμα; Χατσίκου Ιωάννα
ΔΙΕΘΝΕΣ ΔΙΚΤΥΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
Βδομάδα 12_16/6/16 Θέλω να …..
Το ταξίδι στη Χωχαρούπα(3)
ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΑΙΝΙΓΜΑΤΑ; Πεγίδου Αντωνία
Τάσος, το σαλιγκάρι Ένα σαλιγκάρι μέσα στη σακούλα!
Τι μπορεί να κάνει ο εγκέφαλός μας …
Τι μπορεί να κάνει ο εγκέφαλός μας …
ΘΕΜΑ: «ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ»
Ευθύς λόγος Ευθύς λόγος Ευθύς λόγος
Τι μπορεί να κάνει ο εγκέφαλός μας …
Κάνε κλικ στη σωστή απάντηση
ΗΥ565 Συστήματα Διαχείρισης Διεργασιών
Μην αγχώνεστε είναι πολύ εύκολο! Καλή τύχη!!
Τι μπορεί να κάνει ο εγκέφαλός μας …
Τι μπορεί να κάνει ο εγκέφαλός μας …
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ποιος είναι ο τίτλος του κεφαλαίου ;

Τι βλέπουμε στην εικόνα; Τι νομίζετε ότι έχει συμβεί;

Τι μορφή έχει το κείμενο; Είναι γράμμα; Από πού το καταλάβατε ;

Ακούμε προσεκτικ ά το κείμενο.

Τι έχει συμβεί τελικά;.

Τώρα ο καθένας σιωπηλά το κείμενο διαβάζει ακόμη μια φορά.

Από πού αγόρασε τον Πινόκιο; Κυκλώνου με την απάντηση.

Από πού αγόρασε το τύμπανο; Κυκλώνου με την απάντηση.

Τι χρώμα έχει το πακέτο με τον Πινόκιο; Κυκλώνου με την απάντηση.

Γιατί αγόρασε το τύμπανο ο θείος Παύλος; Κυκλώνου με την απάντηση.

Χωριζόμαστ ε σε 3 ομάδες και διαβάζουμε ως Ιωάννα, θείος Παύλος, αφηγητής.

Πόσα η χρησιμοποίησε ο Μολύβιος; Είναι όλα ίδια;

Γιατί οι έντονες μαύρες λέξεις δεν έχουν τόνο;

Το η που είναι άρθρο θηλυκό πάντα θέλει να ‘ ναι μοναχό.

Το ή που θέλει να διαλέγει τον τόνο πάντα επιλέγει.

Βάζω η ή ή Στην αυλή ___ κότα τρώει χόρτα. Θέλεις μπανάνα ___ μήλο; Ζωγραφίστε με ξυλομπογιές ___ μαρκαδόρους. Ο Νάσος και ___ Δήμητρα παίζουν φιδάκι. Θέλεις παγωτό ___ γλειφιτζούρι; Προτιμάς τα σταυρόλεξα ___ τα κρυπτόλεξα; Τι σου αρέσει πιο πολύ; Το κόκκινο ___ το πράσινο;