ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ – ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑ 7: Προετοιμασία της μαθησιακής εμπειρίας Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med, PhD.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ικανότητες Επικοινωνίας
Advertisements

ΑΜΟΙΒΕΣ, ΠΟΙΝΕΣ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΗΜΕΡΙΔΑ «Λόγος και Αντίλογος για την Επιλογή και Αξιολόγηση των Εκπαιδευτικών : Τάσεις και Προβληματισμοί» Σάββατο, 13 Απριλίου 2013 Ανάπτυξη Μηχανισμών.
Διδακτικές στρατηγικές Oδηγίες για βέλτιστες συνθήκες μάθησης Gagné.
Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση Aναστάσιος Νικήτας Καθηγητής Φυσικής Αγωγής Υπεύθυνος Αθλήματος Κολύμβησης.
ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ
Τεχνικές για την ανάλυση της κίνησης και την αξιολόγηση της μάθησης
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
Επίκουρος καθηγητής ΤΕΦΑΑ-ΠΘ
«Φυσική Αγωγή Α’ Γυμνασίου» Βιβλίο Καθηγητή
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Ψυχολογία Φυσικής Αγωγής ΜΚ 208, Διάλεξη 12
ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Αθλητισμός και γυναίκες. Ομοιότητες ανάμεσα σε αθλητές των δύο φύλων Ισχυρά παρακινούμενοι και προσανατολισμένοι στην επίτευξη Ισχυρά παρακινούμενοι και.
ΤΑ ΣΤΙΛ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
Συγκεντρωθείτε, Ρεε!!! Πέρκος, Ι., Στέφανος, PhD.
KM Διάλεξη 4 Η συνεισφορά των αισθήσεων στην καλύτερη απόδοση Eλιζάνα Πολλάτου επικ.καθ. Τ.Ε.Φ.Α.Α Π.Θ.
Α. Χατζηπαντελή MSc. PhD. Νοερή απεικόνιση τρόπος αντιµετώπισης προβληµάτων, ή γεγονότων µε τη σκέψη προτού αντιμετωπισθεί στην πραγµατικότητα.
KM Διάλεξη 8 θεωρίες και μέθοδοι κινητικής μάθησης
Δρ. Χατζηπαντελή Αθανασία
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Ph.D.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ «ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ» ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ : ΣΠΥΡΕΤΑ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΑΕΜ : 1022.
Ο Μικρός Γιάννης (10 ετών) θα πρέπει να παρουσιάσει στη γιορτή του σχολείου του ένα παραδοσιακό χορό από την ιδιαίτερη πατρίδα του, στη γιορτή του σχολείου,
ΣΚΟΠΟΙ ΤΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ η φυσική προετοιμασία των παικτών η ψυχοπνευματική τους προετοιμασία η εκμάθηση της βασικής τεχνικής η θεμελίωση.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ “ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ” Κίνηση, επεξεργασία και μαθησιακές προσαρμογές.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΕΥΣΤΑΘΙΑ.
ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc, Med, PhD.
ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ.  Το «στυλ των εντολών».  Το «στυλ πρακτική εξάσκηση των ασκουμένων».  Το «στυλ της αμοιβαίας διδασκαλίας».  Το «στυλ.
Η Άννα είναι ένα κοριτσάκι 5 ετών όπου μία επέμβαση στον υποθάλαμο του εγκεφάλου σε ηλικία 4 ετών περιόρισε σημαντικά τον κινητό έλεγχο των άνω και κάτω.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ;;; COX Αθλητική Ψυχολογία είναι η επιστήμη η οποία εφαρμόζει τις αρχές της ψυχολογίας στον χώρο του αθλητισμού. Συχνά.
1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ  Τα τελευταία χρόνια οι Ελληνικοί Παραδοσιακοί Χοροί είναι θεματική ενότητα της Φυσικής Αγωγής σε όλες τις τάξεις του δημοτικού σχολείου.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ
∆ηλώσεις Η Chris Evert (σπουδαία αθλήτρια του τένις) “Πριν από κάθε αγώνα προσπαθώ να προβάρω στο µυαλό µου τι θα συμβεί και πως θα αντιδράσω σε συγκεκριμένες.
Κίνηση Επεξεργασία και Μαθησιακές προσαρμογές Σχεδιασμός προγράμματος εξάσκησης Περίπτωση φυσιοθεραπείας.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ 804 «ΚΙΝΗΣΗ,
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
Κίνηση επεξεργασία και Μαθησιακές Προσαρμογές ΟΝΟΜΑ: Ευαγγελία Γιαδανού.
Σενάριο Η Άννα είναι ένα κοριτσάκι 5 ετών όπου μία επέμβαση στον υποθάλαμο του εγκεφάλου σε ηλικία 4 ετών περιόρισε σημαντικά τον κινητό έλεγχο των άνω.
Κινητική Μάθηση Ενότητα 8: Θεωρίες και μέθοδοι κινητικής μάθησης Ελιζάνα Πολλάτου, επικ. καθ. ΤΕΦΑΑ-ΠΘ Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
Ανοιχτές δεξιότητες Δεξιότητες που πραγματοποιούνται σε ένα μεταβαλλόμενο και απρόβλεπτο περιβάλλον και απαιτεί από τους εκτελεστές να προσαρμόσουν τις.
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.. ΟΡΙΣΜΟΣ (Hogan, Curphy, Hogan, 1994) «το να πείσεις άλλα άτομα να αφήσουν στην άκρη τις ατομικές τους επιδιώξεις και να.
ΜΠΑΤΖΙΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Α.Μ Φοιτήτρια ΤΕΦΑΑ Κομοτηνής στο Μ.Π.Σ. «Άσκηση και Ποιότητα Ζωής» Κατεύθυνση ː «Πρόληψη- Παρέμβαση- Αποκατάσταση» Μάθημα ː.
Σχεδιασμός προγράμματος εξάσκησης
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ-ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ Κίνηση,επεξεργασία και μαθησιακές προσαρμογές ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην «Άσκηση και Ποιότητας Ζωής»
Δ ΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑ: ΑΤΟΜΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ – 2 η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ «ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ» ΜΑΡΙΑ.
ΚΙΝΗΣΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΕΣ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ Ο ΑΘΛΗΤΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΘΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ.
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑ 10 : ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc,
Ονοματεπώνυμο: Καρακόλια Αναστασία ΑΕΜ: 912/2012 Κομοτηνή 2013
ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc, Med, PhD.
Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med, PhD ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ – ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ.
ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ – ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med, PhD.
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ, Ph.D.. H ηθική περιλαμβάνει τις αρχές που ορίζουν το τι είναι σωστό και το τι όχι. Ως ηθική συμπεριφορά ορίζεται η επίδειξη μιας.
Εκπαίδευση Προπονητών- Εκπαιδευτών Μέρος II Ζουρμπάνος Νίκος PhD Ιούνιος 2011.
Εισαγωγή στην αθλητική επιστήμη Η γέννηση της επιστήμης υπήρξε ο θάνατος της δεισιδαιμονίας (Haxley)
ΜΑΘΗΜΑ 11: ΑΜΟΙΒΕΣ, ΠΟΙΝΕΣ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc, Med,
ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑ 5: Κινητικός έλεγχος –Αισθητηριακές πληροφορίες
Σύστημα Αξιολόγησης Προπονητικής Συμπεριφοράς # CBAS #
Η ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ & Η ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΑΡΧΑΡΙΩΝ ΣΤΟ ΟΜΑΔΙΚΟ ΠΑΙΓΝΙΔΙ N. Apostolidis Ph.D.
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΣΤΙΣ ΤΠΕ
Οικιακή Οικονομία Α’ Γυμνασίου Διδάσκων καθηγητής Γιαννούδης Γιώργος
ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΠΑΙΔΩΝ - ΠΡΟΕΦΗΒΩΝ - ΕΦΗΒΩΝ
Αξιολόγηση της διδασκαλίας – Αναστοχασμός του εκπαιδευτικού
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ – ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑ 7: Προετοιμασία της μαθησιακής εμπειρίας Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med, PhD

Η διαδικασία του να θέτει κάποιος στόχους για την απόδοσή του

Στόχοι για την αποδοση οι οποίοι εστιάζουν στο τελικό αποτέλεσμα της ενέργειας (κατάκτηση πρωταθλήματος, νίκη σε έναν αγώνα κτλ)

Στόχοι για την απόδοση οι οποίοι εστιάζουν στη βελτίωση ενός στοιχείου της απόδοσης (βελτίωση του ατόμου σχετικά με την προηγούμενη απόδοσή του)

Στόχοι για την απόδοση οι οποίοι εστιάζουν στην ποιότητα της παραγόμενης κίνησης

Οι πραγματικές δεξιότητες που οι άνθρωποι πρέπει να αποκτήσουν για να πετύχουν τους στόχους τους Οι δεξιότητες οι οποίες ένα άτομο επιθυμεί να είναι σε θέση να εκτελέσει

... προπόνηση συγκεκριμένων τεχνικών του αθλήματος με μετρήσιμους στόχους

Συνδέονται με την επιτυχημένη εκτέλεση Δεξιοτήτων Οι ενέργειες που οι άνθρωποι πρέπει να είναι σε θέση να παράγουν για να εκτελέσουν τις δεξιότητες – στόχους με επιτυχία στις συγκεκριμένες συνθήκες

.. κατά τη διάρκεια της διδασκαλίας οι αποτελεσματικοί προπονητές ενθαρρύνουν τους αθλητές να συγκεντρώνουν την προσοχή τους σε μία ή περισσότερες από αυτές τις συμπεριφορές, μέχρι η κάθε μία από αυτές να μετατραπεί σε ένα σταθερό χαρακτηριστικό της απόδοσής τους.

Το περιβάλλον στο οποίο οι άνθρωποι θέλουν να είναι σε θέση να εκτελέσουν μία ή πολλές δεξιότητες (οδηγός φορτηγού – οδήγηση αργά το βράδυ)

Δραστηριότητα Στόχοι Αποτελέσματος Στόχοι Απόδοσης Στόχοι Διαδικασίας Πυροβολισμός τουφεκιού 1 η θέση σε ένα τοπικό αγώνα σκοποβολής Βελτίωση της απόλυτης ευστοχίας από 60% σε 70% Αργή εκπνοή πριν από κάθε πίεση της σκανδάλης Θαλάσσιο σκιΣυμμετοχή στο περιφερειακό πρωτάθλημα Αύξηση των επιτυχημένων περασμάτων από 4 σε 5 Εστίαση του βλέματος έξω από το σημείο περάσματος Βόλεϊ1 η θέση στη διοργάνωση Βελτίωση της επιτυχίας του μπλοκ από 40% σε 50% Τα χερια τεντωμένα περνούν πάνω από το φιλέ σε κάθε προσπάθεια μπλοκ

Δραστηριότητα ΔεξιότηταΣυμπεριφορέςΣυνθήκες Παίξιμο πιάνουΑπόδοση χωρίς λάθη Κατάλληλη ευθυγράμμιση χεριών και δακτύλων Τοπικός διαγωνισμός πιάνου ΚαλαθοσφαίρισηΑποτελεσματική τεχνική του ριμπάουντ Χρήση του σώματος για να εμποδίσει τον αντίπαλο σε κάθε βολή Παιχνίδι πανεπιστιμιακού πρωταθλήμτος ΣερφΠέρασμα ενός κύματος μετριας δυσκολίας Κατάλληλες ρυθμίσεις του σώματος και των ποδιών Τροπική παραλία με φίλους

Τα 4 βασικά στοιχεία της διαδικασίας καθορισμού στόχων Challenging- προκλητικός Attainable - εφικτός Realistic - ρεαλιστικός Specific - συγκεκριμένος

Περιγράψτε μια δεξιότητα με την οποία είστε εξοικειωμένοι Εξηγήστε πως θα χρησιμοποιούσατε την αρχή CARS για να βοηθήσετε το άτομο αυτό να θέτει στόχους για την εκμάθηση της δεξιότητας

Το όφελος ή η απώλεια της επιδεξιότητας ενός ατόμου σε μια δεξιότητα ως αποτέλεσμα της προηγούμενης εξάσκησης ή εμπειρίας του σε μια άλλη δεξιότητα

Ο τύπος της μεταφοράς μάθησης ο οποίος Προκύπτει από μια δεξιότητα ή κατάσταση. Αναφέρεται και ως κοντινή μεταφορά

Ο τύπος της μεταφοράς της μάθησης, ο οποίος προκύπτει από μια δεξιότητα ή Κατάσταση σε μια παρόμοια δεξιότητα ή κατάσταση. Αναφέρεται και ως γενίκευση

Ο τύπος της μεταφοράς της μάθησης ο οποίος συμβαίνει από μία δεξιότητα η από μία κατάσταση σε μια άλλη πολύ διαφορετική δεξιότητα ή κατάσταση

Το κεντρικό στοιχείο σε κάθε μαθησιακή εμπειρία είναι το άτομο που απολαμβάνει τη μάθηση – ο μαθητής. Οι εκπαιδευτές πρέπει να κατανοήσουν ορισμένα από τα σημαντικά χαρακτηριστικά των ασκουμένων

Για αποτελεσματικές μαθησιακές εμπειρίες...  Παρακίνηση  Ικανότητες  Προηγούμενες εμπειριες  Στάδιο μάθησης στο οποίο βρίσκονται

Παρακίνηση επίτευξης Η κατεύθυνση και η ένταση της προσπάθειας ενός ατόμου για την επίτευξη ενός στόχου απόδοσης, είτε για ατομική βελτίωση είτε για την επίδειξη ανώτερης δεξιοτεχνίας σε σύγκριση με τους άλλους εκτελεστές

Όταν τα άτομα αισθανονται οτι κατάφεραν με επιτυχία τον προσωπικο τους στόχο, τότε έχουν περισσότερες πιθανότητες να παραμείνουν με υψηλή παρακίνηση

Έρευνες δείχνουν οτι όταν υπάρχει μία σημαντική ποσότητα εξάσκησης, παρατηρείται αντιστοιχα σημαντική μεταφορά γνωστικο-αντιληπτικών στοιχείων και φυσιολογικών προσαρμογών μεταξύ ορισμένων αθλημάτων που παίζονται με μπάλα

Στοιχεία της δεξιότητας τα οποία αφορούν τα βασικά μοτίβα ή κινήσεις που οδηγούν στη σωστή εκτέλεση

Στοιχεία της δεξιότητας τα οποία αφορούν τις περιβαλλοντικές ή κινητικές πληροφορίες που οδηγούν στη σωστή εκτέλεση

Στοιχεία της δεξιότητας τα οποία αφορούν τους κανόνες, τις αρχές, τις οδηγίες ή τις στρατηγικές της δεξιότητας

Η άποψη οτι οι καλύτερες μαθησιακές εμπειρίες είναι αυτές που προσεγγίζουν στενότερα τα κινητικά στοιχεία και τις περιβαλλοντικές συνθήκες της δεξιότητας – στόχος και της συνθήκης - στόχος

Ένα κοινό κινητικό, αντιληπτικό και εννοιολογικό στοιχείο για οποιεσδήποτε 2 από τις ακόλουθες δεξιότητες: τοξοβολία, μποουλινγκ, οδοντιατρική, επισκευή ενός κινητήρα, ξιφασκία, γκολφ, ιππασία, πατιναζ στον πάγο, kickboxing, σκούπισμα φύλλων, περπάτημα στο φεγγάρι, βάψιμο νυχιών, χορός με κλακέτες, ραψιμο, ζωγραφική, παίξιμο ξυλόφωνου, παιχνίδι γιο- γιο, φύτεμα δέντρου

Η υποκειμενική δυναμική για υψηλή απόδοση σε μια κίνηση, η οποία αλλάζει με την εξάσκηση, την εμπειρία αλλά και από ένα σύνολο περιβαλλοντικών παραγόντων και συνθηκών

Μετρήσεις αποτελέσματος Παρατηρήσεις της απόδοσης ενδεικτικές για το τελικό αποτέλεσμα της εκτέλεσης

Μετρήσεις διαδικασίας Παρατηρήσεις απόδοσης που δείχνουν κάτι για την ποιότητα της εκτέλεσης της κίνησης. Μπορεί να περιλαμβάνουν τη χρήση περίπλοκων οργάνων ή την υποκειμενική αξιολόγηση ενός εμπειρογνώμονα.

 Ποιοί είναι οι στόχοι του ασκούμενου;  Τι θα μάθω από αυτή την αξιολόγηση της απόδοσης;  Τι πρόκειται να μάθει ο ασκούμενος από αυτή την αξιολόγηση;  Πώς θα χρησιμοποιήσω τις πληροφορίες που θα συγκεντρώσω από αυτή την αξιολόγηση για να βοηθήσω τον ασκούμενο στην επίτευξη των στόχων του;