Επιδράσεις της κουλτούρας και των κοινωνικών τάξεων Συμπεριφορά Καταναλωτή Μαρκετινγκ ΙΙ Α-Λ Άννα Ζαρκάδα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΟΝ ΚΡΙΤΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ
Advertisements

Κοινός πλούτος και ομότιμη παραγωγή
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Νέος Επενδυτικός Νόμος Ανάπτυξη στην πράξη – Απάντηση στην κρίση
Σχεδιασμός Προγράμματος αλλαγής: Οι επιλογές Γεώργιος Μιχαήλ Κλήμης ΜΒΑ, PhD Πάντειο Πανεπιστήμιο.
Οι Κοινωνιολογικές προσεγγίσεις της Κρίσης: επιπτώσεις, κατανόηση, συλλογικές δράσεις Ιορδάνης Ψημμένο ς.
Ικανότητες Εκπαιδευτικών 6 Οκτωβρίου 2014 Caroline Kearney Ανώτερη Υπεύθυνη Έργου και Εκπαιδευτική Αναλύτρια.
ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ – PEST ANALYSIS
ΜΚΤ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
© 2007 Εκδόσεις Κριτική Διαφάνεια 1 Κοινωνιολογία Οι Βασικές Έννοιες Michael Hughes Carolyn J. Kroehler.
Η τοπική διάσταση της κοινωνικής ευθύνης των βιβλιοθηκών Βαρβάρα Γεωργοπούλου Υπεύθυνη Αρχείου – Βιβλιοθήκης Ο.Κ.Ε.
Τμήμα Χρηματοοικονομικής & Τραπεζικής Διοικητικής
Ανάπτυξη και Λειτουργία
Δόμηση και αποδόμηση κειμένων εκπαιδευτικής πολιτικής
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων» Παρασκευή 12 Μαρτίου Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων.
KOIΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ Μάθημα 6-7
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Οικονομικών Επιστημών Κατεύθυνση: Θεωρία και Πολιτική Ανάπτυξης και Διεθνούς Οικονομικής Μάθημα: Κοινωνικοοικονομική.
4.1 Κοινωνικοί θεσμοί 4.2 Αναγκαιότητα κοινωνικών θεσμών
ΥΠΟΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΥΠΟΚΟΥΛΤΟΥΡΑ
David Warren: Η Αναζήτηση θεωρητικού πλαισίου για έρευνες που σχετίζονται με τα τυφλά παιδιά Βασίλης Αργυρόπουλος ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ.
ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΤΡΟΦΗΣ
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ « Πιστοποίηση και αναβάθμιση των εκπαιδευτών ενηλίκων» « Πιστοποίηση και αναβάθμιση των εκπαιδευτών ενηλίκων» Nίκος Φωτόπουλος.
Ερμηνείες της κοινωνικής ανισότητας στο σχολείο. Διαφορετικές ερμηνείες (θεωρίες) για τις αιτίες τους μηχανισμούς τον κοινωνικό ρόλο των εκπαιδευτικών.
Θεωρία Πολιτισμικού Κεφαλαίου
Ολοκληρωμένες Επικοινωνίες Μάρκετινγκ
ΝΟΜΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ & ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΕΛΕΝΗ ΚΟΛΟΚΟΥΡΗ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΜΑΪΟΣ 2015
Ενότητα # 5: Κουλτούρα & Κοινωνικές Τάξεις Διδάσκουσα: Άννα Ζαρκάδα Τμήμα: Οργάνωση & Διοίκηση Επιχειρήσεων Συμπεριφορά Καταναλωτή.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ Συμπεριφορά Καταναλωτή & Στρατηγική ΜΚΤ (Adapted from: Hawkins & Mothersbaugh, 2013, Μπαλτας & Παπασταθοπούλου, 2003, Σιωμκος, 2011)
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Αναπτυξιακή Ψυχολογία
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΑΝΤΙΓΟΝΗ-ΑΛΜΠΑ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ Διδάσκουσα Π.Δ. 407/80 ΜΑΘΗΜΑ 1 Ο (15/02/2013): ΟΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ.
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ Α.Τ.Ε.Ι. ΠΑΤΡΑΣ ΣΤΟ INSTALL INSTALL Innovative strategy for raising awareness of lifelong learning in Greece.
Ο καταναλωτής και το μαύρο κουτί του Συμπεριφορά Καταναλωτή Μαρκετινγκ ΙΙ Άννα Ζαρκάδα 1.
Mάθημα 2ο Η ανάπτυξη των ΜΜΕ. Από την Επικοινωνία στα μαζικά Μέσα Ο όρος «μέσα μαζικής επικοινωνίας» αναφέρεται σε μέσα που έχουν οργανωθεί για να μεταδίδουν.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
Διοίκηση επιχειρήσεων ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΣΤΑΥΡΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ ΣΕΠ
Εισαγωγικές έννοιες: Μάρκετινγκ και ο ρόλος του καταναλωτή 1.
1 ΚΡΙΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΛΟΓΟΥ (Critical Discourse Analysis) ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ.
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR – CHAPTER 18 ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ (ORGANIZATIONAL CULTURE)
ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ 11 Ιουνίου 2016 Ηλίας Τσουτσοπλίδης Σύμβουλος.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΉ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΊΟ ΠΟΙΌΤΗΤΑΣ Διοίκηση Ολικής Ποιότητας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.
Welcome to Maastricht University Faculty of Economics and Business Administration Περιβαλλοντικό Μάρκετινγκ-Μάνατζμεντ Εισαγωγή στην Ανάλυση της Αγοραστικής.
Συμπεριφορά Καταναλωτή
Κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών
Επιδράσεις της κουλτούρας και των κοινωνικών τάξεων
Η πρακτική της Κοινωνικής Εργασίας
Βασικά δεδομένα Το σύστημα υγείας δεν αποτελεί απλά άθροισμα επιμέρους μερών. Τα επιμέρους στοιχεία του συστήματος βρίσκονται σε συνεχή αλληλεξάρτηση.
Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης Μάθημα 6
Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (Εταιρικη Κοινωνικη Ευθυνη)
Εκπαιδευτική διοίκηση και καινοτομία
Κοινωνικά Δικαιώματα.
Διαπολιτισμική Νοσηλευτική Το Μοντέλο της Πολιτισμικής Ικανότητας
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
Ευ. Φρυδάκη Καθηγήτρια Παιδαγωγικής
Διδακτικοί στόχοι Το κεφάλαιο αυτό θα σε βοηθήσει να κατανοήσεις ότι κάθε κοινωνία οργανώνεται με βάση συγκεκριμένους κοινωνικούς κανόνες, οι οποίοι προσδιορίζουν.
Αξιοβίωτη Ολοκληρωμένη Ανάπτυξη
Σχολειο ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ;
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΙΚΗΣ-ΕΦΗΒΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
Το Δίκαιο.
Η έννοια της επιχείρησης
Αξιολόγηση της επίδοσης ενός οργανισμού σε θέματα ασφάλειας
Αξιολόγηση της διδασκαλίας – Αναστοχασμός του εκπαιδευτικού
Η Διοίκηση των αλλαγών: Οργανωσιακή ανάπτυξη και κουλτούρα στις υπηρεσίες υγείας ● ¨Διοίκηση αλλαγών¨ είναι η διαδικασία διαχείρισης και ελέγχου ριζικών.
Κίνδυνος Χώρας.
ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΔΟΕΠ&ΤΜ
Ψηφιακή ευκαιρία: μια μεγάλη ευκαιρία! Πως να την διεκδικήσετε;
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Επιδράσεις της κουλτούρας και των κοινωνικών τάξεων Συμπεριφορά Καταναλωτή Μαρκετινγκ ΙΙ Α-Λ Άννα Ζαρκάδα

Ορισμός της κουλτούρας Ένα σύνολο Κανόνων ή Σταθερών κοινό για τα μέλη μιας κοινωνίας, τα οποία, όταν αποτελούν τη βάση της δράσης των μελών της κοινωνίας αυτής, παράγουν Συμπεριφορά η οποία κυμαίνεται μέσα σε ένα σταθερό εύρος συμπεριφορών που τα μέλη θεωρούν Σωστές και αποδεκτές

η κουλτούρα είναι shared - κοινή learned - διδακτή dynamic - δυναμική adaptive but resilient – προσαρμοστική αλλά ανθεκτική η κουλτούρα παρέχει identity - ταυτότητα context – πλαίσιο αναφοράς cohesion - συνοχή

Basic Assumptions Norms & Values Behaviours, Artefacts & Products Λόγια Βασικές παραδοχές Νόρμες & Αξίες Συμπεριφορές τεχνουργήματα και προϊόντα

Προσοχή!!!

Οι δυο πιο ευδιάκριτες πολιτισμικές διαφορές ΓΛΩΣΣΑ & ΘΡΗΣΚΕΙΑ

The Americas1,000 Africa2,011 Europe 225 Asia2,165 The Pacific1,302 TOTAL6,703 Source: Barbara F. Grimes, (Ed.) (1996) Ethnologue, 13th Edition, Summer Institute of Linguistics, Inc. [

Judaism:12.8m Christianity:2b Islam: over 1b Hinduism:1.4b Buddhism Jainism: 8m Sikhism:16m Shintoism Taoism Baha’I: 5-6m in more than 200 countries

Πολιτισμικές διαστάσεις Material Culture – Υλικός πολιτισμός Artefacts – καλλιτεχνήματα και χρηστικά αντικείμενα Materialism - υλισμός Technology - τεχνολογία Economics - οικονομία ◦ παραγωγή, διανομή & κατανάλωση ◦ παραγωγή, συσσώρευση και κατανομή του πλούτου ◦ μετανάστευση, αποικιοκρατία και ιμπεριαλισμός Γλώσσα και επικοινωνία λεκτική ◦ μετάφραση & ερμηνεία μη λεκτική (‘silent’ languages) ◦ χώρος & χρόνος ◦ σώμα Κοινωνικές δομές Διαστρωμάτωση Κινητικότητα Οργάνωση – Σχέσεις – Συγγένεια Θρησκεία Πίστεις Πρακτικές Ηθική Aesthetics - Αισθητική Ωραίο Καλό γούστο Μορφή, σχήμα, χρώμα Τέχνη – υψηλή / λαϊκή Χιούμορ

G e r m a n y A u s t r a l i a U S A H o l l a n d F r a n c e U K G r e e c e E g y p t I n d i a B r a z i l J a p a n Hall Επικοινωνιακός στόχος: Ανταλλαγή δεδομένων & απόψεων Επικοινωνιακός στόχος: Δημιουργία & διατήρηση σχέσεων

sin ind phil ita gre jap mex fra fin isr aus ger saf nzl usa den gbr Hofstede

Αναγνώριση παραμέτρων του πολιτισμού Μέτρηση μεταβλητών Απόφαση & δράση Stereotyping Απόφαση & δράση Κατηγοριοποίηση & Ομαδοποίηση πολιτισμών

Οι κουλτούρες μέσα από τις διαφημίσεις του McDonanld’s McDonalds - Australia 2009Australia 2009 McDonalds – KoreaKorea McDonalds – Israel – religionreligion McDonalds – Israel – politicspolitics McDonalds – SwitzerlandSwitzerland McDonalds – GreeceGreece

ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ & ΟΜΑΔΕΣ ΑΝΑΦΟΡΑΣ FROM MARKET RESEARCH TO DATA MINING FROM MARKET RESEARCH TO DATA MINING

Κοινωνική τάξη – θεωρητικές προσεγγίσεις Marxism - ΠάληMarxism Κριτήρια – η σχέση με τα μέσα παραγωγής (αντικειμενικά) – η ταξική συνείδηση (υποκειμενικά) Αποτέλεσμα – Μπουρζουαζία – Προλεταριάτο Structural functionalismStructural functionalism - Διαστρωμάτωση Κριτήρια (Weberian) – Τάξη (Class) : οικονομική κατάσταση – Θέση (status): κύρος, γόητρο, αναγνώριση (ποιητές, άγιοι και ήρωες) – Εξουσία (power): ικανότητα να επιτυγχάνεις αυτό που θέλεις ανεξαρτήτως της αντίστασης από άλλους (αστυνόμος, υπουργός) Αποτέλεσμα – Ανώτερη (ελίτ, αριστοκρατία, ολιγαρχία & nouveau riche) – Μεσαία – Κατώτερη (εργατική) τάξη

Κοινωνικές τάξεις και κοινωνικός αυτοματισμός “Είναι σαφές από την εμπειρική ανάλυση της αναδιανεμητικής λειτουργίας του κράτους στην Ελλάδα, ότι η εργατική τάξη δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνη για τις δημοσιονομικές δυσκολίες που αντιμετωπίζει η χώρα. Οι κοινωνικές παροχές και οι συντάξεις των μισθωτών εργαζομένων χρηματοδοτούνται εξ ολοκλήρου από τους φόρους τους, ενώ παράλληλα επιδοτούν τις διάφορες κρατικές λειτουργίες που είτε ωφελούν άμεσα το κεφάλαιο είτε αποσκοπούν στη δημιουργία των υλικών και ιδεολογικών όρων για την απρόσκοπτη αναπαραγωγή του συστήματος. Η επιδότηση αυτή του κράτους από τους μισθωτούς εργαζόμενους είναι της τάξης του 6.5% του ΑΕΠ κατά μέσο όρο, που καθόλου συμπτωματικά είναι σχεδόν ίση με τις πληρωμές για τόκους του δημοσίου χρέους για την ίδια περίοδο (6.6% του ΑΕΠ) [ ]. ” Η δημοσιονομική κρίση και ο κοινωνικός μισθός στην Ελλάδα Θανάσης Μανιάτης 5_%CE%9C%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CE%AC%CF%84%CE%B7%CF%82.pdfhttp:// 5_%CE%9C%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CE%AC%CF%84%CE%B7%CF%82.pdf

Η πολυδιάστατη φύση των κοινωνικών τάξεων με βάση το εμπειρικό (αθεωρητικό) υπόδειγμα

Κοινωνικές τάξεις στην παραδοσιακή έρευνα αγοράς

21 ος αιώνας Εξελίξεις του μίγματος Μάρκετινγκ  Personalization  Personalization = προσαρμογές στον πελάτη Amazon.com Amazon.com  Participation  Participation = συμμετοχή του καταναλωτή NIKEiD,NIKEiD  Peer-to-Peer  Peer-to-Peer = Δίκτυα καταναλωτών Torrents  Predictive modeling  Predictive modeling = εφαρμογή αλγορίθμων CRMCRM

Data mining

Κοινωνικές τάξεις και μάρκετινγκ στην πράξη

Κοινωνικές τάξεις και μάρκετινγκ στην πράξη Ι

Ομάδες αναφοράς: Παραδοσιακή θεώρηση

Δημόσια & Ιδιωτική Κατανάλωση Facebook’s S-1 Reveals: 845 Million Users Every Month, More Than Half Daily, Half Mobile monthly-active-users-up-from-350-million-in-september/ Facebook’s S-1 Reveals: 845 Million Users Every Month, More Than Half Daily, Half Mobile monthly-active-users-up-from-350-million-in-september/

Ομάδες αναφοράς και μάρκετινγκ στην πράξη ΙΙ Colleges’ Admissions Departments Stalk Your Facebook « 82 percent of admissions officers use Facebook in their recruiting. » Read more: 11/02/27/party-poopers-colleges- admissions-departments-stalk-your- facebook/#ixzz1uT90Dkvvhttp://newsfeed.time.com/20 11/02/27/party-poopers-colleges- admissions-departments-stalk-your- facebook/#ixzz1uT90Dkvv

Ομάδες αναφοράς στην πράξη ΙΙΙ "Google's mission: to organize the world's information and make it universally accessible and useful."

Επιδράσεις και λειτουργίες των ομάδων αναφοράς Πληροφοριακή (informational) – Συναισθηματικά ουδέτερη – Επιλέγεται συνειδητά Κανονιστική (normative) – Σχεδιασμένη κοινωνική πίεση – Επιβάλλεται με τιμωρίες και ανταμοιβές Συγκριτική (comparative) – Μέτρο επιτυχίας – Συνειδητή κινητροποίηση Έκφρασης Αξίας (Value –expressive) Ταύτισης (identification) – Εσωτερίκευση και ενστερνισμός των αξιών – Επιλέγεται ασυναίσθητα

Motivation to volunteer by older adults: A test of competing measurement models. By Okun, Morris A.; Barr, Alicia; Herzog, A. Regula Psychology and Aging, Vol 13(4), Dec 1998,