ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΘΑΛΑΣΣΟΥΔΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ ΠΕ10.50 ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΜΟΣΧΟΒΑ Γ.ΠΕ18.12-ΠΑΠΑΔΗΣ Δ.ΠΕ17.06.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Παρουσίαση από τους μαθητές της 5Α Τάξης Anna Thomas Οι απόψεις των παιδιών και των δασκάλων για τη σχολική στολή.
Advertisements

ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ «Ι.Μ.ΔΕΛΑΣΑΛ» - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ -
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΛΛΗΝΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΈΤΟΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
ΜΑΘΗΤΙΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ
«Προσέχω-κοιτώ-ασφαλώς κυκλοφορώ»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
Καινοτόμες δράσεις στο ΕΕΕΕΚ Κατερίνης: Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΡΕΝΑΡΟΥ
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
Πρόγραμμα Αγωγής υγείας «περπατάω δεν τρέχω και ασφάλεια έχω»
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ Γ’ Λυκείου
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ.
Χειμερινοί Ολυμπιακοί Αγώνες- ΣΚΙ
Εκπαίδευση σταδιοδρομίας στο ελληνικό δημοτικό σχολείο
Τα άγρια ζώα της Ελλάδας
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Οι Ποδηλάτρες…»
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΑΤΡΩΝ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μεσογειακή διατροφή, για μια καλύτερη ζωή»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «…Ελιά και Λάδι ……»
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Το νερό 36ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών Σχ. Έτος: Τάξεις: Δ1–Δ2
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
<< Το σποράκι πηγή ζωής >>
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
Σεμιναριο 9 σεπτεμβριου 2014
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ.
Ο Φοίβος και η Αθηνά ταξιδεύουν στην Ευρώπη!! 14 ο Δημοτικό Σχολείο Αχαρνών Τάξη: Στ΄1 Υπεύθυνη Δασκάλα: Ευτυχία Καλογερά Σχολικό έτος:
Υπεύθυνοι Προγράμματος: Προδρόμου Χρυσούλα (ΠΕ. 05) Γαβριηλίδου Ευθυμία (ΠΕ. 02) Γυμνάσιο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Θεσσαλονίκης Τμήμα: Γ2 Επιμέλεια:
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
Ηλεκτρονικό Περιοδικό
ΜΝΗΜΕΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΞΕΝΑΓΟΥ
«Μόνο ότι δέχεσαι με την ψυχή σου, αυτό μόνο μαθαίνεις και αυτό ενσωματώνεις στη ζωή σου και το χαρακτήρα σου» Dewey.
Τοπικό Δίκτυο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
Σχεδιασμός και υλοποίηση προγραμμάτων ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ και ΥΓΕΙΑΣ
Πρόγραμμα Φιλαναγνωσίας «Αξίες Ζωής στην Εκπαίδευση»
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «……Τίτλος…»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Πληροφορίες στον Παγκόσμιος Ιστός
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Η ομάδα Αγωγής Υγείας του 39ου Γυμνασίου Αθηνών υλοποίησε ένα πρόγραμμα με θέμα “Διαδικτυακή Βία”. Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε από 30 μαθητές σε δύο βασικά.
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα…
Δημοτικό σχολείο Ζυγού
Πρόγραμμα «Μικροί εκπαιδευτές για το διαδίκτυο 2.0»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
7ο Δημοτικό Σχολείο Χίου
1ο Γυμνάσιο Μάνδρας Πρόγραμμα αγωγής σταδιοδρομίας
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
4 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1 ο Νηπιαγωγείο Οβρυάς
33ο Νηπιαγωγείο Πατρών
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Νηπιαγωγείο Κ. Μαζαρακίου
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Νηπιαγωγείο Καλλιθέας
«Γνωρίζοντας το μελλοντικό μου σχολείο» 71o Νηπιαγωγείο Πατρών
1 ο Νηπιαγωγείο Κάτω Αχαΐας
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Νηπιαγωγείο Φαρρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΘΑΛΑΣΣΟΥΔΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ ΠΕ10.50 ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΜΟΣΧΟΒΑ Γ.ΠΕ18.12-ΠΑΠΑΔΗΣ Δ.ΠΕ17.06

ΤΟΠΟΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΥΛΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΣΤΟ ΕΕΕΕΚ ΙΝΑΑ ΠΕΥΚΩΝ ΚΑΤΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΗΤΑΝ 8.

ΑΜΕΣΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Η ΕΝΕΡΓΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΑΣ Η ΤΟΝΩΣΗ ΤΗΣ ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗΣ Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΤΟΥΣ Η ΑΝΑΛΗΨΗ ΡΟΛΩΝ Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ Η ΟΜΑΔΙΚΟΤΗΤΑ Η ΓΝΩΣΗ & Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΜΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ

ΕΜΜΕΣΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΤΟΥΣ Η ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΤΟΥΣ Η ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Η ΕΝΤΑΞΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ Η ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ Η ΜΟΥΣΙΚΗ & ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΤΟΥΣ

ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ,ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΜΑΘΑΝ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΛΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΑΠΟ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ.ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ,ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΕΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΥΡΚΑΓΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΔΥΟ ΕΞΟΔΟΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΟΥ ΦΙΛΥΡΟΥ ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΕΙΧΑΝ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΤΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΦΤΟΥΝ ΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ ΦΙΛΥΡΟΥ ΜΕ ΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ

ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΗ ΕΚΠΟΜΠΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ fm 100.6

ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΗΣ ΕΚΠΟΜΠΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΟΜΑΔΟΣ 4 ΠΑΙΔΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΗ ΕΚΠΟΜΠΗ Η ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΟΜΠΗΣ ΕΓΙΝΕ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΧΑΝ ΕΝΕΡΓΟ ΡΟΛΟ  Στην επιλογή θεματολογιάς της εκπομπής  Στο γράψιμο των κειμένων[αυτούσια τα λόγια των παιδιών]  Στην επιλογή των τραγουδιών[τα τραγούδια ήταν της αρεσκείας τους]  Στην επιλογή του μουσικού χαλιού[το τραγούδι που ακουγόταν όταν τα παιδιά μιλούσαν]  Στη δημιουργία του spot της εκπομπής στο οποίο τα παιδιά μας λέγανε από ποιο σχολείο είμαστε για να μας γνωρίσουν οι ακροατές μας

ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΗΣ ΕΚΠΟΜΠΗΣ Η ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΗ ΕΚΠΟΜΠΗ ΥΛΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΣΤΙΣ 12/04/2016 ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΕΚΠΟΜΠΗΣ ΗΤΑΝ ‘ΤΙ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ’ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΠΙΣΚΕΦΤΗΚΑΝ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟΥ ΚΑΙ ΕΚΑΝΑΝ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΗ ΕΚΠΟΜΠΗ

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ -ΣΧΟΛΙΑ ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΜΑΣ ΕΠΙΤΕΥΘΗΚΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝΕ, ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΝ ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΛΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ, ΤΟΝΩΘΗΚΕ Η ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΤΟΥΣ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΣΑΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ-ΣΧΟΛΙΑ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ: ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΜΕ ΠΟΛΥ ΕΝΘΟΥΣΙΑΜΟ,ΤΟΥΣ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ Η ΟΛΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΑΙ ΕΙΧΑΝ ΠΟΛΥ ΟΡΕΞΗ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ. ΔΟΥΛΕΨΑΝΕ ΟΜΑΔΙΚΑ, ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΤΟ ΚΑΘΕΝΑ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΣΕΒΟΤΑΝΕ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ. ΓΝΩΡΙΣΑΝΕ ΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟΥ.Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΟΥΣ ΗΤΑΝ ΤΟΣΟ ΕΝΤΟΝΗ ΠΟΥ ΖΗΤΗΣΑΝ ΝΑ ΞΑΝΑΠΑΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΙ Η ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΗ ΕΚΠΟΜΠΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ –ΣΧΟΛΙΑ-ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΤΗΚΑΝ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΦΩΝΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΟΥΣ ΑΠΌ ΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ. ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΑΞΕΧΑΣΤΗ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΗΣ ΕΚΠΟΜΠΗΣ