ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΘΑΛΑΣΣΟΥΔΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ ΠΕ10.50 ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΜΟΣΧΟΒΑ Γ.ΠΕ18.12-ΠΑΠΑΔΗΣ Δ.ΠΕ17.06
ΤΟΠΟΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΥΛΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΣΤΟ ΕΕΕΕΚ ΙΝΑΑ ΠΕΥΚΩΝ ΚΑΤΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΗΤΑΝ 8.
ΑΜΕΣΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Η ΕΝΕΡΓΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΑΣ Η ΤΟΝΩΣΗ ΤΗΣ ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗΣ Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΤΟΥΣ Η ΑΝΑΛΗΨΗ ΡΟΛΩΝ Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ Η ΟΜΑΔΙΚΟΤΗΤΑ Η ΓΝΩΣΗ & Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΜΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ
ΕΜΜΕΣΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΤΟΥΣ Η ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΤΟΥΣ Η ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Η ΕΝΤΑΞΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ Η ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ Η ΜΟΥΣΙΚΗ & ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΤΟΥΣ
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ,ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΜΑΘΑΝ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΛΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΑΠΟ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ.ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ,ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΕΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΥΡΚΑΓΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΔΥΟ ΕΞΟΔΟΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΟΥ ΦΙΛΥΡΟΥ ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΕΙΧΑΝ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΤΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΦΤΟΥΝ ΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ ΦΙΛΥΡΟΥ ΜΕ ΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΗ ΕΚΠΟΜΠΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ fm 100.6
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΗΣ ΕΚΠΟΜΠΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΟΜΑΔΟΣ 4 ΠΑΙΔΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΗ ΕΚΠΟΜΠΗ Η ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΟΜΠΗΣ ΕΓΙΝΕ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΧΑΝ ΕΝΕΡΓΟ ΡΟΛΟ Στην επιλογή θεματολογιάς της εκπομπής Στο γράψιμο των κειμένων[αυτούσια τα λόγια των παιδιών] Στην επιλογή των τραγουδιών[τα τραγούδια ήταν της αρεσκείας τους] Στην επιλογή του μουσικού χαλιού[το τραγούδι που ακουγόταν όταν τα παιδιά μιλούσαν] Στη δημιουργία του spot της εκπομπής στο οποίο τα παιδιά μας λέγανε από ποιο σχολείο είμαστε για να μας γνωρίσουν οι ακροατές μας
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΗΣ ΕΚΠΟΜΠΗΣ Η ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΗ ΕΚΠΟΜΠΗ ΥΛΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΣΤΙΣ 12/04/2016 ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΕΚΠΟΜΠΗΣ ΗΤΑΝ ‘ΤΙ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ’ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΠΙΣΚΕΦΤΗΚΑΝ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟΥ ΚΑΙ ΕΚΑΝΑΝ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΗ ΕΚΠΟΜΠΗ
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ -ΣΧΟΛΙΑ ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΜΑΣ ΕΠΙΤΕΥΘΗΚΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝΕ, ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΝ ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΛΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ, ΤΟΝΩΘΗΚΕ Η ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΤΟΥΣ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΣΑΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ-ΣΧΟΛΙΑ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ: ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΜΕ ΠΟΛΥ ΕΝΘΟΥΣΙΑΜΟ,ΤΟΥΣ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ Η ΟΛΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΑΙ ΕΙΧΑΝ ΠΟΛΥ ΟΡΕΞΗ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ. ΔΟΥΛΕΨΑΝΕ ΟΜΑΔΙΚΑ, ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΤΟ ΚΑΘΕΝΑ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΣΕΒΟΤΑΝΕ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ. ΓΝΩΡΙΣΑΝΕ ΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟΥ.Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΟΥΣ ΗΤΑΝ ΤΟΣΟ ΕΝΤΟΝΗ ΠΟΥ ΖΗΤΗΣΑΝ ΝΑ ΞΑΝΑΠΑΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΙ Η ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΗ ΕΚΠΟΜΠΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ –ΣΧΟΛΙΑ-ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΤΗΚΑΝ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΦΩΝΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΟΥΣ ΑΠΌ ΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ. ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΑΞΕΧΑΣΤΗ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΗΣ ΕΚΠΟΜΠΗΣ