ΧΑΡΟΚΟΠΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΘΗΜΑ: «ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τι σημαίνει το ρήμα scratch;
Advertisements

Ελένη Σιδηροπούλου ΠΕ Γίνε μέλος ενός wiki Για να μπορέσεις να δουλέψεις στο δικό μας wiki της Οικιακής Οικονομίας (υπάρχουν και άλλα) πρέπει.
MYΪΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
Ενότητα: Επιμελημένη παράθεση Ορεκτικών
I have written four letters so far. I have been writing letters since morning. Έμφαση στον αριθμό (seven times) Έμφαση στην διάρκεια (seven years) Present.
Τηλεπισκόπηση στο Θαλάσσιο Περιβάλλον Ενότητα 4: Τομογράφος Υποδομής Πυθμένα – Εισαγωγή Γιώργος Παπαθεοδώρου Σχολή Θετικών Επιστημών Tμήμα Γεωλογίας.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ - ΤΡΟΦΙΜΩΝ Εισήγηση 1 η Δρ. Δημήτριος Π. Πετρόπουλος Οικονομολόγος.
Μικροβιολογία Τροφίμων I Ενότητα 4: Καταμέτρηση ΟΜΧ και ΟΨΧ (Μεσόφιλα/Ψυχρότροφα Βακτήρια) με ενσωμάτωση ή/και επίστρωση. Δρ. Ιωάννης Γιαβάσης, Επίκουρος.
ΒΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΠΙΔΡΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΚΤΙΝΩΝ Χ Ε. Στεφάνου Αναπληρωτής Καθηγητής.
Η Πύλη των Μονάδων Αριστείας ma.ellak.gr & η Υπηρεσία Τηλεκπαίδευσης Μονάδα Αριστείας ΕΛ/ΛΑΚ ΤΕΙ Αθήνας Πέγκυ Καραβίτη Κύκλος Εκπαίδευσης «Συστήματα Ηλεκτρονικής.
Πρακτική Άσκηση στην Κοινότητα Παρουσίαση πεπραγμένων Β’ Εξαμήνου Β’ Παιδικός Σταθμός Δήμος Ελληνικού - Αργυρούπολης Τσιριμιάγκου Χριστιάνα (Α.Μ: 20935)
EURES Η ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΥΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ
فصل 5 الگوي درآمد- مخارج.
Το ποδήλατο ως πηγή έμπνευσης Συντελεστές: Αγγελίνα Παναγοπούλου, Κυριακή Ακρίβου, Μαριάννα Τσιγαρίδα, Ασπασία Ζωγράφου, Βαγγέλης Βάζος, Νικόλας Δούκας,
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ Καραβασίλογλου Παρθένα-Ζωή Μπαζιώτη Βενετία Ακ.Έτος : Β΄ εξάμηνο πρακτικής άσκησης ΧΑΡΟΚΟΠΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Τμήμα.
Η ενότητα βασίζεται στο βιβλίο:
ΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ
Στη βασιλεία του Θεού δε θα μπει,
Τσιμικλής Γεώργιος Πανταζής Κωνσταντίνος
Γίνε ο "ειδικός" στη χρήση ΟΒΑΣΕ
Μπότσια Boccia.
Must / Have to (Πρέπει να…)
Συμβουλές για καλύτερες παρουσιάσεις στο Powerpoint..
Το σκάφος της Γιάννας Αγγελοπούλου νηολογημένο στα νησιά Cayman
Το σκάφος της Γιάννας Αγγελοπούλου νηολογημένο στα νησιά Cayman
Πασχάλης Νικολόπουλος
Κροταφική πλευρά δεξιού ματιού (αριστερό οπτικό πεδίο)
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΙΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
My Erasmus: Ένας χρόνος στη Γαλλία.
Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα “eTwinning”
Μέθοδος διαχωρισμού και καθαρισμού υγρών κυρίως οργανικών ενώσεων
Αισθητικό – κινητικό ανθρωπάριο
ΘΕΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ
ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 2: Χρήση της σύνθετης δομής επιλογής
23. Επιστροφή από την αιχμαλωσία: η ιουδαϊκή κοινότητα ανασυγκροτείται
Επίδραση της στέρησης τροφής στο μεταβολισμό του ήπατος
Επίδραση της στέρησης τροφής στο μεταβολισμό του ήπατος
Let’s follow a teenager’s day!!!
Αντίληψη αντίληψη του φυσικού κόσμου που μας περιβάλλει, μέσω του νευρικού μας συστήματος αποτελεί δημιούργημα του εγκεφάλου και άρα τα χαρακτηριστικά.
Διαδικτυακός εκφοβισμός
Ο ήρωάς μου Μαρίλη Κ..
ΓΕΝΙΚΑ ΠΕΡΙ ΦΥΤΟΦΑΡΜΑΚΩΝ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ
Presenttion Title My name My position, contact information or project description.
Τα λάθη στην εκμάθηση μιας Γ2
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ
ECODESTINATION SEMINAR
Περί φυσικής του φωτός Πρωί στα Λευκά Όρη Εμμ. Β. Δρακάκης.
Σκιαγραφώ το μέλλον μου: πού, πώς, πότε και γιατί
Τεχνολογία Εστιατορικης Τεχνης
ΓΡΑΦΕΙΟ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2018 Έκπτωση 50% 4 display 20% έκπτωση
EU in My Region 2018 Χίος, Ανάδειξη του έργου ανάπλασης της Απλωταριάς
EU in My Region 2018 Χίος,
Η φοίτηση στο ….
ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Δ/νση Β/θμιας Εκπ/σης Πιερίας
Madeleine Peyroux Ημερομηνία Γέννησης: 1974
Homework Questions….
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΜΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΘΕΩΡΙΑ 2017
Κυβερνητική, θεωρία της πληροφορίας και συστημική
Εθνικόν και Καποδιστριακόν
Το Ψηφιακό ΡΟΤΑΡΥ District Assemby District Assembly
ΤΑΥΤΟΠΟΙΗΣΗ ΜΙΚΡΟΒΙΩΝ
EU in My Region 2018 Χίος, Ανάδειξη του έργου ανάπλασης της Απλωταριάς
ΑΚΤΙΝΟΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ : ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΤΑΑ
Ηλεκτρονικά βιβλία ΑΑΔΕ τι είναι, πως λειτουργούν, ποιος είναι ο σκοπός τους Αύγουστος 2019.
Μέρος 2ο Διδάσκουσα: Δόμνα Μιχαήλ Αναπληρώτρια Καθηγήτρια
ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΕΠΑΦΗΣ ΓΛΩΣΣΩΝ
Why must I complete a Background Wizard “My Background” in SacWorks
Laws of Thermodynamics Contents:
Σύστημα Αξιολόγησης Μαθημάτων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΧΑΡΟΚΟΠΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΘΗΜΑ: «ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ»

Περιγραφή δραστηριοτήτων  :Προσέλευση στον Παιδικό Σταθμό και προετοιμασία μαθήματος μαζί με την αρμόδια νηπιαγωγό σε νήπια ηλικίας 3 και 4 χρονών.  : Μάθημα Ανακεφαλαίωση προηγούμενου μαθήματος Συγκέντρωση των νηπίων και εισαγωγή στο μάθημα με τη μορφή ερωταποκρίσεων. Παρουσίαση μαθήματος μέσα από σκίτσα, ζωγραφιές, παραμύθια Συμμετοχή νηπίων στο μάθημα :  Δημιουργία κολάζ.  Ζωγραφική σε σχετικό με το μάθημα θέμα.  : Παρεύρεση την ώρα του μεσημεριανού και συμμετοχή στη διαδικασία σίτισης των παιδιών.

Ενότητες συζήτησης..  08/02/2013 → Διαχωρισμός υδατ/κων σε απλούς και σύνθετους  22/02/2013→Παρουσίαση ομάδας δημητριακών  01/03/2013 → Ανάγνωση παραμυθιού «Τα δημητριακά δίνουν δύναμη»  08/03/2013 → Συζήτηση για τις επιλογές πρωινού  15/03/2013 → Παρουσίαση ομάδας αμύλου  22/03/2013 → Συζήτηση για τα όσπρια  29/03/2013 → Παρουσίαση ομάδας κρέατος  05/04/2013→ Παρουσίαση ομάδας λίπους  19/04/2013→ Συζήτηση για ανθυγιεινά σνακ  26/04/2013→ Συζήτηση για τροφές που καταστρέφουν τα δόντια  26/04/2013 → Ομαδικό κολάζ με τη συχνότητα κατανάλωσης σνακ  17/05/2013 → Δραστηριότητες διάκρισης ομάδων τροφίμων  24/05/2013 → Παρουσίαση «πιάτου διατροφής» (My plate)  31/05/2013 → Κολάζ με τη Μεσογειακή πυραμίδα

«Επιλογές πρωινού»

«Ανθυγιεινά & μη τρόφιμα»

«Πιάτο της διατροφής»

«Μεσογειακή Πυραμίδα»

«Παραμονή την ώρα του γεύματος»  Κατά το γεύμα τονίζεται ότι: «Τα λαχανικά έχουν βιταμίνες οι οποίες κάνουν..» Τα κορίτσια:  Να είναι όμορφα και να έχουν ωραία επιδερμίδα. Τα αγόρια:  Να τρέχουν γρήγορα και να είναι δυνατοί. Και ΟΛΟΙ μαζί:  Ψηλώνουν και δυναμώνουν για να μπορούν να παίξουν.  Σε παιδιά με μειωμένη όρεξη:  Διευκολύνονται κατά τη σίτιση  ΔΕΝ πιέζονται να καταναλώσουν το φαγητό τους αλλά παροτρύνονται να φάνε όσο μπορούν.

Γενικές εντυπώσεις..  Τα παιδιά έλαβαν τα ερεθίσματα για τις ευεργετικές ιδιότητες των λαχανικών και των φρούτων  Συσχέτισαν το μάθημα με την υγιεινή διατροφή  Συμμετείχαν με ανυπομονησία στο μάθημα  Έμαθαν τα βασικά συστατικά των ομάδων τροφίμων