Ομάδα Έργου Μάθηση 2.0 Επιστημονικά υπεύθυνος: Καθηγητής Μιχάλης Μεϊμάρης Αθήνα, Ιούνιος 2011 έργο Μάθηση 2.0 αξιοποίηση διαδικτυακών εργαλείων και κοινοτήτων.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εργασία στην Κ.Π.Α. Γ’ Γυμνασίου Θέμα: «ΤΑ ΜΜΕ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ» Διδάσκουσα καθηγήτρια: Μαγαλιού Λαμπρινή Γυμνάσιο Κολινδρού Τμήμα Γ1 Σχολικό έτος:
Advertisements

Το Θέρμο είναι κωμό- πολη της Αιτωλοακα- ρνανίας με επίσημο πληθυσμό κα- τοίκων.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ – ΤΜΗΜΑ ΔΑΣΟΠΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΦΥΣΙΚΟΥΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Εργαστήριο : Δασοκομίας και Δασικής.
1 ο Εσπερινό ΕΠΑ.Λ Ξάνθης – Δημοκρίτου 27 τηλ: web:  Δευτεροβάθμιος Κύκλος Σπουδών Εσπερινό Επαγγελματικό.
Ομαδική Παιδαγωγική Σύσκεψη Προϊσταμένων Νηπιαγωγείων 53 ης Περιφέρειας Σχολικής Συμβούλου Προσχολικής Αγωγής – Ε. ΜΟΥΣΕΝΑ με θέμα: « Διοικητική λειτουργία.
Το Πάσχα στην Κάλυμνο Τ άξη:A’5 Τ άξη:A’5 Έτος: Έτος: Ονόματα μαθητών: Σιδερούλα Μύτικα,Πόπη Σαμάρκου,Μικέλα Σαμάρκου,Καλλιόπη Τρικοίλη.
Η πλατφόρμα Moodle στο Βαρβάκειο: δημιουργία, συντήρηση και διδακτική αξιοποίηση Διονύσης Λαμπρινίδης Μαθηματικός.
ΣΤΑΤΙΚΗ Ι Ενότητα 4 η : ΣΤΕΡΕΑ ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Διάλεξη: Ισοστατικότητα – υπερστατικότητα – κινητότητα φορέων. Καθηγητής Ε. Μυστακίδης Τμήμα Πολιτικών.
Η μαντινάδα είναι ένα ξεχωριστό ποιητικό είδος, ιδιαίτερα γνωστό στην Κρήτη αλλά και σε άλλες ελληνικές περιοχές κυρίως του νησιωτικού χώρου.
ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΩΝ Γ’ – Δ’ ΤΑΞΕΩΝ.
Ιλιάδα Μονομαχίες. Μονομαχία:Πάρη και Μενέλαου Ο Πάρης προβάλει απο το Τρωικό στράτευμα εναντίον του Μενέλαου.Πρίν την μονομαχία ο Πάρης κυριεύεται από.
Ο υπολογιστής στην εκπαίδευση. Η αναβάθμιση του μαθησιακού περιβάλλοντος στο σχολείο, με την αξιοποίηση των δυνατοτήτων των υπολογιστών, δεν είναι εύκολη.
Καλώς ήλθατε, μαθητές! Όνομα δασκάλου. Πρόγραμμα τάξης 8:15 - 9:00Το σχολείο ξεκινά, παίρνουμε παρουσίες 9: :00Ανάγνωση και έκθεση 10: :00Ορθογραφία.
Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας
Ερευνητική εργασία Διαδίκτυο και Επικοινωνία
Η Κοκκινοσκουφίτσα σε νέες περιπέτειες
Η ΦΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ
ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κοινωνικά Δίκτυα ΚΕΦΑΛΑΙΟ 15.
Κάτω ο διαδικτυακός εκφοβισμός
Παραγωγή Ηλεκτρονικού Προϊόντος – ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων
Το πρώτο Μαθητικό Ραδιόφωνο
ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΑ
ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ
Η ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Web 2.0 Χαρακτηριστικά-Εργαλεία
«Ο εθισμός των νέων στο διαδίκτυο»
Παρατακτική και υποτακτική σύνδεση, ασύνδετο σχήμα
“Επιχειρηματικότητα σε περίοδο οικονομικής κρίσης”
Κοινωνικά Δίκτυα Κεφάλαιο 15.
ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ (BULLYING)
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ
Μάνος Σατόπουλος Συντάκτης λευκωμάτων και λάτρης των τεχνών
Ο όρος Web 2.0.
Βησσαρίων ο Τραπεζούντιος
Εργασία Βιολογίας β’ Γυμνασίου
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗΣ ΚΛΙΝΙΚΗΣ «ΜΠΟΔΟΣΑΚΕΙΟ» ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ
Περιβαλλοντολόγοι : Εργασία 1
Όνομα σχολείου Ημερομηνία
Διαδικτυακός εκφοβισμός
23o Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Α. Π. Θ
Προφίλ Facebook.
Θέρμο Αιτωλοακαρνανίας
Ασφαλής Χρήση του Διαδικτύου: Πως και Γιατί!
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ???
ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
Δημιουργία ομάδας στο facebook
ΚΕΣΥΠ Ρεθύμνου Στέλλα Γιαννέλα Ελένη Ζωγραφίδου Σχ. έτος
(ΠΔ71) ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ 2018
Ι.Ευρωπαϊκός χώρος και Ευρωπαϊκοί Θεσμοί
נושא 5: מגנטים ומגנטיות.
ΤΙΤΛΟΣ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΣΑΣ
ΟΝΟΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ | ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Καλώς ήλθατε, μαθητές! Όνομα δασκάλου.
Παίζω και μαθαίνω τους Κινέζικους αριθμούς Νίκος Πανουσόπουλος 3ο Γυμνάσιο Κορίνθου
Хичээлийн сэдэв: « Молекул кинетик онол»
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
TIPS για ασφάλεια στο FACEBOOK
ΑσφAλεια του ΔιαδικτΥου
МИЛ. АВВ. V АСРДА АФИНАДАГИ ДЕМОКРАТИЯ ВА СПАРТАДАГИ ОЛИГАРХИЯ–ИККИТА СИЁСИЙ ТИЗИМ. МИЛ.АВВ. IV АСРНИНГ БИРИНЧИ ЯРМИДА ЮНОНИСТОН гурух Мисрбекова.
Ανταγωνιστεσ ασβεστιου
Ψευδή προφίλ στο facebook
Ασφάλεια προσωπικών δεδομένων
Από την επικύρωση στην εφαρμογή
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Β΄ Δημοτικό Σχολείο Παλουριώτισσας (Κ.Β)
Τζωρτζίνα Βαλτζή Εύα Μπινίκου
Қан тобын анықтау.Резус фактор анықтау,қан тобының сәйкестігін анықтау.Қан құю техникасы . Қан кетуді тоқтату.Қан кетудің анықтаудың барлық түрлері. Қабылдаған:
Ημερίδα Πρακτικής Άσκησης Εαρινό Εξάμηνο
Παράδειγμα στόχος Έμπνευση Ενέργειες/εργασίες Πόροι Σκέψεις
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ομάδα Έργου Μάθηση 2.0 Επιστημονικά υπεύθυνος: Καθηγητής Μιχάλης Μεϊμάρης Αθήνα, Ιούνιος 2011 έργο Μάθηση 2.0 αξιοποίηση διαδικτυακών εργαλείων και κοινοτήτων στον τομέα της εκπαίδευσης και της δια βίου μάθησης

διακίνηση περιεχομένου στον ιστό 2.0 οι χρήστες δεν είναι πλέον μόνο καταναλωτές και θεατές, αλλά ενεργοί μέτοχοι στην παραγωγή και ανάρτηση περιεχομένου η αρχιτεκτονική του ιστού 2 ης γενιάς (Web 2.0) προτείνει το διαμοιρασμό ψηφιακών παραγόμενων από ομάδες και άτομα

η σοφία του πλήθους η ιδέα της συλλογικής νοημοσύνης, «η σοφία του πλήθους», δηλώνει πως όταν εργαζόμαστε συνεργατικά και μοιραζόμαστε ιδέες κατορθώνουμε περισσότερα, προσεγγίζουμε καλύτερα και ευκολότερα το σωστό και το πλήρες στη Wikipedia, το συνολικό δυναμικό ενός αριθμού ατόμων υπερβαίνει το άθροισμα των μεμονωμένων δυνατοτήτων των ατόμων αυτών

καθημερινά οι νέοι και οι έφηβοι αφιερώνουν πολλές ώρες με τους φίλους τους σε ιστοχώρους κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Twitter, κ.ά.) παράγοντας συνεργατικά και διαμοιράζοντας περιεχόμενο συλλογικά μέσα και νέοι

δράση Μάθηση 2.0 η δράση Μάθηση 2.0 υλοποιείται  από το Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Εφηρμοσμένης Επικοινωνίας (ΕΠΙΕΕ) του Τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Πανεπιστημίου Αθηνών  με χρηματοδότηση της Γενικής Γραμματείας Νέας Γενιάς – Ινστιτούτου Νεολαίας, μέσω του Προγράμματος Νέα Γενιά σε Δράση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής

στόχοι της δράσης Μάθηση 2.0 (Ι)  να συμβάλλει στην ενημέρωση των νέων, μαθητών, φοιτητών καθώς και των εκπαιδευτικών, των γονέων και κάθε άλλου ενδιαφερόμενου  για τις καλές πρακτικές τον τρόπο χρήσης των κοινωνικών δικτύων σε σχολεία, πανεπιστήμια  αλλά και ως μέσο υ επικοινωνίας από τους νέους

στόχοι της δράσης Μάθηση 2.0 (ΙΙ)  να ενημερώσει για τα νέα διαδικτυακά εργαλεία  και τις νέες συνεργατικές δυνατότητες  για τη χρήση τους στην εκπαίδευση και στην δια βίου μάθηση  με σκοπό να ενισχυθεί ο διάλογος και η συνεργασία

στόχοι της δράσης Μάθηση 2.0 (ΙΙΙ)  να αναδείξει τον τρόπο με τον οποίο η ίδια η δικτύωση  νέων και ενηλίκων, εκπαιδευτικών, μαθητών και γονέων  μπορεί να ενισχύει την εκπαίδευση και την δια βίου μάθηση

η δράση Μάθηση 2.0 αξιοποιεί μια σειρά από διαδικτυακές πλατφόρμες ενημέρωσης, δικτύωσης και ανταλλαγής απόψεων παρουσία της δράσης Μάθηση 2.0 στο διαδίκτυο

ιστοχώρος mathisi20.grmathisi20.gr κεντρική πλατφόρμα συγκέντρωσης και αναδιανομής ειδήσεων και υλικού για ζητήματα δικτυωμένης εκπαίδευσης

ιστολόγιο της δράσης Μάθηση διαδικτυακός χώρος όπου δημοσιεύονται επιλεγμένα άρθρα γνώμης με σκοπό την ενθάρρυνση της συζήτησης και του δημόσιου διαλόγου

σελίδα στο facebook ε νημέρωση για τις αναρτήσεις στον ιστοχώρο, καθώς και δημοσίευση άρθρων για ελεύθερο σχολιασμό, διαμοιρασμό και περαιτέρω συζήτηση

λογαριασμός στο Twitter ενημέρωση για νέα και αναρτήσεις υλικού στον ιστοχώρο του έργου, στο ιστολόγιο της δράσης, αλλά και ενδιαφέροντα άρθρα και υπερσυνδέσεις που σχετίζονται με τα θέματα του έργου

η δράση Μάθηση 2.0 στο διαδίκτυο με μια ματιά (γενικές πληροφορίες και επικονωνία με την Ομάδα έργου) (κείμενα προς ανάρτηση)

ανοικτά ζητήματα για την εκπαίδευση και μάθηση 2.0 (Ι) αξιοποίηση των διαδικτυακών εργαλείων και κοινοτήτων στον τομέα της εκπαίδευσης και της δια βίου μάθησης τα διαδικτυακά εργαλεία αλλά και τα κοινωνικά δίκτυα έχουν θέση στην εκπαιδευτική διαδικασία, και αν ναι ποια ;

ανοικτά ζητήματα για την εκπαίδευση και μάθηση 2.0 (ΙΙ) διαδικτυακές και διαπροσωπικές σχέσεις εκπαιδευτών- εκπαιδευόμενων ποια είναι η σχέση που διαμορφώνεται στη σύγχρονη ψηφιακή πραγματικότητα ; ποιος είναι ο ρόλος και η στάση των εκπαιδευτικών απέναντι σε μαθητές που αναπτύσσουν την προσωπικότητά τους (και) στον ψηφιακό κόσμο ;

ανοικτά ζητήματα για την εκπαίδευση και μάθηση 2.0 (ΙΙΙ) διαδικτυακή και εξ’ αποστάσεως επικοινωνία τα συνεργατικά εργαλεία και οι κοινότητες μάθησης απειλούν τον ρόλο του εκπαιδευτικού και τη δια ζώσης διδασκαλία ;

ανοικτά ζητήματα για την εκπαίδευση και μάθηση 2.0 (IV) κοινωνικά δίκτυα και ασφάλεια υπάρχει ασφάλεια στη χρήση των δικτύων ;

ανοικτά ζητήματα για την εκπαίδευση και μάθηση 2.0 (V) συνεργατική μάθηση και εργαλεία κοινωνικής δικτύωσης προάγουν τα εργαλεία αυτά τη συνεργατικότητα και την εμπλοκή των διστακτικότερων μαθητών, ή προορίζονται μόνο για τους δυνατούς και τους μαθητές με ισχυρή αυτοεκτίμηση και αυτοπεποίθηση ;

επικοινωνία και διάδραση σας προσκαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω και facebook (facebook.com/mathisi20) να μας δώσετε τα σχόλια και τις απόψεις σας για τις ομιλίες και το σχεδιασμό της σημερινής ημερίδας να συνδιαμορφωθεί η τελική έκδοση του κειμένου «μελέτη και καταγραφή της σημερινής κατάστασης στον διαδικτυακό διάλογο για την εκπαίδευση και τη μάθηση 2.0» με τις δικές σας γνώμες

έργο Μάθηση 2.0 αξιοποίηση διαδικτυακών εργαλείων και κοινοτήτων στον τομέα της εκπαίδευσης και της δια βίου μάθησης