Εγώ και τα τροχοφόρα. Χάρτης Πως μετακινούνται οι πολίτες; Ποδήλατο Μηχανάκι Αυτοκίνητο Πατίνι Μ.Μ.ΜΜε τα πόδια.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΜΕΣΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ
Advertisements

ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΥΔΡΟΓΟΝΟ (κυψέλες ενέργειας).
ΑΝΟΙΚΤΗ ΗΜΕΡΙΔΑ "Ενεργειακή και Περιβαλλοντική Αναβάθμιση Δημόσιων Χώρων: Καινοτόμες Μέθοδοι και Προοπτικές” Στυλιανός Διαμαντίδης, Γενικός Γραμματέας.
Φαινόμενο θερμοκηπίου
Λ. Κηφισίας 3, Μαρούσιτηλ.: τηλ.:
Λύκειο Αγίου Νικολάου Τάκη Βασιλική Όθωνος Κατερίνα
ΔΙΥΛΙΣΤΗΡΙΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΣΗΜΕΡΑ
Συστήματα Α.Π.Ε..
Παπαδόπουλος, ποτηρίδης, βέις. Η αιολική ενέργεια χρησιμοποιεί την ενέργεια του ανέμου για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας. Ένα σύστημα αιολικής ενέργειας.
ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Η ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ
1.4 Οι υδρογονάνθρακες ως καύσιμα
ΒΙΩΣΙΜΗ ΠΟΛΗ-ΜΜΜ,ΖΩΝΕΣ ΗΠΙΑΣ ΚΗΚΛΟΦΟΡΙΑΣ,ΠΟΔΗΛΑΤΑ
ΚΟΜΠΟΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Τι είναι η κομποστοποίηση Η κομποστοποίηση είναι μια φυσική διαδικασία η οποία μετατρέπει τα οργανικά υλικά σε μια πλούσια σκούρα ουσία.
ΥΒΡΙΔΙΚΑ & ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
Τα ορυκτά καύσιμα(πετρέλαιο, ορυκτοί άνθρακες, φυσικό αέριο) είναι μη ανανεώσιμοι φυσικοί πόροι και η υπερεκμετάλλευσή τους θα οδηγήσει στην εξάντλησή.
Ομάδα 2 Παναγιώτης Μπελτάος Μάριος Μπορόβας Βασίλης Κανελλόπουλος
ΟΙ ΚΑΡΒΟΥΝΙΑΡΗΔΕΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ… Ηλιόπουλος Αναστάσης Κλάδου Εύα Κονίδης Ηλίας Φίλη Άννα.
ΗΛΙΑΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ –ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΪΚΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ
Αυτοκίνητο του υδρογόνου
ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΥΡΟΥΔΗΣ ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΘΟΥΛΑ.
Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας
Μέτρα προστασίας από την ατμοσφαιρική ρύπανση
ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ Νινο Σιναϊ Αρης Μερκάι Γιτσας Ανδρεας.
Ηλεκτρικό- Υβριδικό αυτοκίνητο
ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ ECODRIVING. Έξυπνος τρόπος οδήγησης ο οποίος συμβάλλει: –στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου –στη μείωση των εκπομπών ρύπων και αερίων.
Ecodriving-Οικολογικά αυτοκίνητα
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Γεωθερμία -Ορισμός Με τον όρο «Γεωθερμία» ορίζεται η εκμετάλλευση της ενέργειας από το εσωτερικό της γης από όπου με τη χρήση μιας γεωθερμικής αντλίας.
ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΜΠΕΖΑΙΝΤΕΣ
Vodafone Ελλάδας Περιβάλλον: Αγγελική Παπαντωνίου, Διευθύντρια Εταιρικών Σχέσεων 19 Οκτωβρίου 2010 Μειώνουμε την αρνητική μας επίδραση Ενισχύουμε τη θετική.
1 Μέγιστη αξιοποίηση χώρων συγκέντρωσης αποβλήτων Μεικτή διαχείριση αποβλήτων - χώροι συγκέντρωσης αποβλήτων (ΧΣΑ)‏
ΘΑΝΟΣ ΛΑΝΑΡΑΣ ΑΡΝΤΙΤ ΝΤΟΥΛΑΪ ΘΑΝΑΣΗΣ ΚΟΥΤΣΟΣΠΥΡΟΣ
«Οικολογία και μετακίνηση».. Ομάδα εργασίας μαθητών.
Παρουσίαση Εργασιών Υπεύθυνοι Καθηγητές Κακουλιδου Γεωργακοπουλος Δ.Παπαδημητρίου Μ.Κορκούτι.
Λολίτα Λέρας Στέργιος Στεργίου
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ
Επιβλέπων Καθηγητής: κ.Γκαβαλιάς Επιμέλεια: Ε.Νικολάου ΣΤΕΦ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ.
ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ ECODRIVING Έξυπνος τρόπος οδήγησης ο οποίος συμβάλλει: –στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου –στη μείωση των εκπομπών ρύπων και αερίων.
ΑΠΩΛΕΙΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ Τι είναι ανακύκλωση; Οφέλη Ανακυκλώσιμα προϊόντα
Πανεπιστήμιο Κρήτης Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Μελέτη βιωσιμότητας ακτοπλοϊκής γραμμής Ρεθύμνου – Πειραιά Χρηματοδότηση Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Ρεθύμνου.
 Νέες τεχνολογίες παρουσιάζονται σε καθημερινή βάση, δυστυχώς δε μαθαίνουμε ποτέ για τις περισσότερες από αυτές, καθώς είτε «θάβονται» σε κάποιο συρτάρι,
Αλήθειες και ψέματα για τα υβριδικά αυτοκίνητα ΤΣΙΜΠΟΥΡΛΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ.
Ηλεκτρικό αυτοκίνητο υποβοηθούμενο από κινητήρα LPG Μιχάλης Κοντός Επιβλέπων: Δρ. Δημήτριος Καλπακτσόγλου.
Οικολογική Μετακίνηση 6 ο Γυμνάσιο Ιωαννίνων. Η Ομάδα μας.
Εναλλακτικά αυτοκίνητα. Αυτοκίνητα με αέρια καύσιμα Τα καύσιμα που χρησιμοποιούν τα αυτοκίνητα αυτού του τύπου –υγραέριο, που είναι μίγμα προπανίου (30%)
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΟΜΑΔΑ Α ΝΤΑΓΚΑΛΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΠΑΛΑΜΠΑΝΗΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΚΕΦΑΛΑΣ ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΚΟΘΡΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΟΜΑΔΑ Α ΝΤΑΓΚΑΛΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΠΑΛΑΜΠΑΝΗΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΚΕΦΑΛΑΣ.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΗΤΑ ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ……..  Η ιστορία των μεταφορών είναι συνυφασμένη με την ύπαρξη της ανθρώπινης ζωής. Ο πρωτόγονος άνθρωπος μετακινούνταν βαδίζοντας.
ΥΒΡΙΔΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Βασικές πληροφορίες Πλεονεκτήματα Μειονεκτήματα Ιστορική αναδρομή Χάρτης εννοιών Σχετικό βίντεο EXCEL Ερωτήσεις.
Λεωφορείο χωρίς οδηγο- Τεχνολογία Λεωφορείου Είμαστε οι : Κατσικάρη Αθανασία Παπαποστόλου Ξένια Καντζούρα Κατερίνα Γκαραγκούνη Έλενα.
Αποτελέσματα Έργου Έρευνας, Ανάπτυξης και Επίδειξης στα πλαίσια του ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ11 ΕΣΠΑ Dynamic Cargo Routing on-the-Go Δυναμική Δρομολόγηση.
Η μεταβολή της ατμοσφαιρικής ρύπανσης στην περίοδο κρίσης
ΘΕΡΜΑΝΣΗ:ΑΠΟ ΤΗ ΦΩΤΙΑ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΘΕΡΜΑΝΣΗ 1ο ΕΠΑ.Λ. Αγρινίου
Παναγιώτης Αυγουστίδης Γεωγραφία Α΄ Γυμνασίου
Βασίλης Α Τάξη Στ2 1ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο
Προστατεύοντας την Ελλάδα από την όξινη βροχή
Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΝΙΚΟΣ ΜΠΟΥΚΛΑΣ.
14ο Δημοτικο Σχολείο Ιλιου
ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
Σχέδιο Δράσης για την Κλιματική Αλλαγή
ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Ν.Α.Μ.Ε
ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ
Ρύπανση του αέρα Μετά τη μελέτη του κεφαλαίου αυτού θα μπορείτε:
Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ
Φαινόμενου του θερμοκηπίου
«Ηλεκτρικά Αυτοκίνητα και Διασπαρμένη Παραγωγή –
Η ΜΟΛΥΝΣΗ ΤΗΣ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑΣ Ομάδα T-4: Ηλίας Παπαδόπουλος Κων/νος Παπαδόπουλος.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εγώ και τα τροχοφόρα

Χάρτης

Πως μετακινούνται οι πολίτες; Ποδήλατο Μηχανάκι Αυτοκίνητο Πατίνι Μ.Μ.ΜΜε τα πόδια

Ερωτηματολόγιο με τα Μ.Μ.Μ.

Υβριδικό αυτοκίνητο Ως υβριδικό θεωρείται το αυτοκίνητο που χρησιμοποιεί δύο ή περισσότερες διαφορετικές τεχνολογίες προκειμένου να επιτύχει την κίνησή του. Υβριδικό αυτοκίνητο Ως υβριδικό θεωρείται το αυτοκίνητο που χρησιμοποιεί δύο ή περισσότερες διαφορετικές τεχνολογίες προκειμένου να επιτύχει την κίνησή του. Υβριδικό αυτοκίνητο Ως υβριδικό θεωρείται το αυτοκίνητο που χρησιμοποιεί δύο ή περισσότερες διαφορετικές τεχνολογίες προκειμένου να επιτύχει την κίνησή του. υβριδικό θεωρείται το αυτοκίνητο που χρησιμοποιεί δύο ή περισσότερες διαφορετικές τεχνολογίες προκειμένου να επιτύχει την κίνησή του. Υβριδικό αυτοκίνητο Θεωρείται το αυτοκίνητο που χρησιμοποιεί δυο ή περισσότερες διαφορετικές τεχνολογίες προκειμένου να επιτύχει την κίνηση του και είναι φιλικότερο προς το περιβάλλον.

Πλεονεκτήματα Είναι φθηνότερο στη συντήρηση Εξοικονόμηση καυσίμου Λιγότερα αέρια του θερμοκηπίου Επαναφόρτιση μπαταριών Επιτρέπεται στις περιοχές του δακτυλίου Χαμηλότερα τέλη κυκλοφορίας

Μειονεκτήματα Ακριβότερο από τα συμβατικά Αυξημένο βάρος λόγω μπαταριών

Λειτουργία Αποθηκεύει ενέργεια Χρησιμοποιεί ηλεκτροκινητήρα ή βενζινοκινητήρα (Το συμβατικό) δεν χρειάζεται να μπει στη πρίζα

Μπαταρίες Σε παλιό υβριδικό η μπαταρία πέφτει και αυξάνεται ο χρόνος επαναφόρτισης Είναι μεγάλου βάρους Καταλαμβάνουν μεγάλο μέγεθος Η λειτουργία του υβριδικού με ηλεκτροκινητήρα είναι αθόρυβη

Ηλεκτρικό αυτοκίνητο Χρησιμοποιεί ηλεκτρικούς κινητήρες και ηλεκτρική ενέργεια (αντί των μηχανών εσωτερικής καύσης)

Πλεονεκτήματα Κανένα είδος ρύπων Μείωση της χρήσης του πετρελαίου Είναι αθόρυβο Χαμηλότερο κόστος Σπάνια αλλαγή λαδιών Σπάνια συντήρηση σε μηχανικά μέρη Αυτόματη φόρτιση

Μειονεκτήματα Υψηλή τιμή πώλησης λόγω αυξημένων δαπανών κατασκευής Πραγματοποίηση περιορισμένης απόστασης Μεγάλος χρόνος επαναφόρτισης Περιορισμένη διάρκεια ζωής μπαταριών

Πράσινος δακτύλιος Επιτρέπεται σε αυτόν η κίνηση οχημάτων κάτω των 2,2 τόνων Απαγόρευση της κυκλοφορίας στην Αττική των οχημάτων άνω των 2,2 τόνων Για όσα οχήματα που δεν περιλαμβάνονται σε αυτές τις κατηγορίες θα κυκλοφορούν με το σύστημα >

Μ.Μ.Μ Τα σύγχρονα μέσα μαζικής μεταφοράς έχουν μειώσει πολύ τα συγκοινωνιακά προβλήματα και έχουν παίξει ρόλο στη μείωση της ρύπανσης της ατμόσφαιρας

Αστικά λεωφορεία Συνδέουν τους δήμους της Αθήνας και του Πειραιά

Προαστιακά και υπεραστικά Συνδέουν την Αθήνα με τη υπόλοιπη ηπειρωτική Ελλάδα

Τραμ Συνδέει την Αθήνα με τα νότια προάστια και τη Γλυφάδα

Αττικό μετρό Ενώνει τον ηλεκτρικό Αθήνας-Πειραιά με το προαστιακό σιδηρόδρομο

Προαστιακός Συνδέει το Πειραιά με το Κιάτο τη Κόρινθο και το αεροδρόμιο Σπάτων

Συμπέρασμα Η χρήση των μέσων μαζικής μεταφοράς έχει αυξηθεί κατά μεγάλο ποσοστό σε σχέση με τις προηγούμενες δεκαετίες και διευκολύνουν στη γρήγορη και οικονομική μετακίνηση των πολιτών. Επίσης η βελτίωση της τεχνολογίας ήταν ραγδαία τα τελευταία χρόνια με αποτέλεσμα τη κατασκευή υβριδικών και ηλεκτρικών αυτοκινήτων τα οποία είναι φιλικά προς το περιβάλλον, γιατί είναι ειδικά σχεδιασμένα για την οικολογική μετακίνηση. Επιπλέον η χρήση των αυτοκινήτων μειώθηκε αισθητά σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια.

Λόγω της χρηματοδότησης από την ευρωπαϊκή ένωση προς τους δήμους για τη κατασκευή των ποδηλατοδρόμων καθώς επίσης και της άρσης της απαγόρευσης των ποδηλάτων στο μετρό είχε σαν αποτέλεσμα την αύξηση της χρήσης ποδηλάτου. Βέβαια υπάρχουν περιθώρια περαιτέρω ανάπτυξης της ιδέας της οικολογικής μετακίνησης.

Προτάσεις εναλλακτικής αυτοκίνησης  Υβριδικό  Ηλεκτρικό  Με κυψέλες υδρογόνου  Φυσικό αέριο  Υγραέριο  Με τα πόδια Η αυτοκίνηση του μέλλοντος Οι ενεργειακές κυψέλες μετατρέπουν το υδρογόνο σε ηλεκτρισμό.

Μελλοντικό μετρό Συνολικός αριθμός των σταθμών του δικτύου: 54 Οι τρεις γραμμές του μετρό συνδέονται με το δίκτυο του προαστιακού σιδηρόδρομου και του τραμ της Αθήνας Από 1 Ιουλίου 2011 το μετρό, ο ηλεκτρικός σιδηρόδρομος και το τραμ συνενώθηκαν στην εταιρία Σταθερές Συγκοινωνίες(ΣΤΑΣΥ)

Επεκτάσεις Δημιουργία γραμμής 4 Αφετηρία: Άλσος Βεΐκου (Παρεμβολή 20 σταθμών) Τερματισμός: Μαρούσι Μετρό