ΩΡΑ ΓΙΑ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΑΝΤΙΣΤΡΕΣ ΑΚΙΔΑ - ΛΕΥΚΩΣΙΑ 16 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2016 Σχεδιασμός - παρουσίαση : Λία Καλλίδου - Έλληνα Επικοινωνιολόγος - Πιστοποιημένη.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΟΜΑΔΑ: LOOKING THROUGH
Advertisements

Διαχείριση εργασιακού άγχους στην COMPUSMART Διαχείριση εργασιακού άγχους στην COMPUSMART Ινστιτούτο Εργασίας, Υγείας και Οργάνωσης (I-WHO) Πανεπιστήμιο.
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Ζαγκλιαβός Κωνσταντίνος, Πελιβανίδης Ηλίας, Πολυχρονίδης Ιάκωβος
Πρόληψη και Διαχείριση εργασιακού άγχους
Διαχείριση κινδύνων εργασιακού άγχους στο KEK INA IDEC Α.Ε. Πειραιάς, Ελλάδα gr.
Επιπτώσεις του ηλεκτρονικού εκφοβισμού
(Work-related stress)
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ Π.Κ ΣΕ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ Στέλλα-Μαρία Βασιλείου Λειτουργός Πανεπιστημίου Γραφείο Διεθνών Σχέσεων και Προβολής Τομέας Διεθνών Σχέσεων ΥΕΔΣ.
ΤΟ ΑΓΧΟΣ & Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ
Πρόληψη και Διαχείριση εργασιακού άγχους
«Εξαρτήσεις…τις χρειάζομαι;»
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Τεχνολογία Εστιατορικης Τεχνης
Διαχείριση Κρίσεων στη Σχολική Κοινότητα
ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ- ΥΠΕΡΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
Εταιρία Ψυχοκοινωνικής Υγείας του Παιδιού και του Εφήβου
Ενδοσχολική Βία Η ενδοσχολική βία είναι μια κατάσταση κατά την οποία ασκείται εσκεμμένη , απρόκλητη, συστηματική και επιθετική συμπεριφορά που έχει ως.
Διαχείριση εργασιακού άγχους στην EDUCACONSULT M&J Consulting Παρντουμπίτσε, Δημοκρατία της Τσεχίας
ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ Οι Άνθρωποι είναι το πιο σημαντικό κεφάλαιο κάθε Οργανισμού Η Ανάπτυξη του Προσωπικού μπορεί να γίνει με τρόπο ωφέλιμο και για τον Ίδιο.
Μελέτη Περιπτώσεων: UNIC-Services Ltd. UNIC-Services Ltd  Ιδρύθηκε το 1993 από την IT Saara Remes-Ulkunniemi  Η εταιρεία προσφέρει εκπαιδευτικές υπηρεσίες.
1.1 Τίτλος Διδακτικής Πρακτικής «Ψυχική Υγεία – Διαπροσωπικές σχέσεις»
Κυπριακή Εκπαιδευτική Αποστολή
Αξιολόγηση Ανθρώπινου Δυναμικού
Ζιαγκλιαβός Κωνσταντίνος, Πελοβανίδης Ηλίας, Πολυχρονίδης Ιάκωβος
Ο ρόλος του βοηθού διευθυντή στο σημερινό σχολείο. Ψηλές προσδοκίες – Σκληρή πραγματικότητα Σχολική Ηγεσία Σάββατο 10 Μαρτίου 2012 Δημοτικό Κωνσταντινουπόλεως.
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ – ΣΧ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ –ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ 1/3/2004 Σκοπός – στόχοι της Συνάντησης Ο ρόλος του Σχολικού Συμβούλου (Παιδαγωγική ευθύνη λειτουργίας.
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ Β’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤ’ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Πρόληψη και Διαχείριση εργασιακού άγχους
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΥΠΟΕΝΟΤΗΤΑ: AITIA KAI ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΜΠΡΙΓΚΕΛ ΣΕΛΕΝΙΤΣΑ
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
ΟΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ Αρχοντάκη Στέλλα
Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
1 Τα καθήκοντα του manager Προγραμματισμός: Είναι η απαραίτητη προϋπόθεση πριν από την εφαρμογή οποιασδήποτε ενέργειας. Τα συστατικά που πρέπει να προσαρμοσθούν.
ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT)
Πανελλήνιες, Άγχος και Οικογένεια
ΘΕΜΑ : Υπάρχουν εξαρτημένοι χρήστες του διαδικτύου ; Ποιοι μπορούν να θεωρηθούν εξαρτημένοι από το διαδίκτυο, ποια είναι τα συμπτώματα, ποιες οι αιτίες.
Bullying Τρόποι Πρόληψης και Αντιμετώπισης
Άγχος και burnout: Παράγοντες άγχους και εξουθένωσης
Καταθλιψη Λύκειο Μεσοβουνίων
ΠΡΟΛΗΨΗ ΤΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΞΟΥΘΕΝΩΣΗΣ (BURN OUT )
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Σχολή Θετικών Επιστημών Τμήμα Βιολογίας Mάθημα Παιδαγωγικών Ενισχυτική Εργασία Υπεύθυνη μαθήματος: Ζαχαρούλα.
Εκπαιδευτική Ημερίδα ΑΚΙΔΑ « Σχολική Ηγεσία » 14/3/2013, CIIM Λευκωσία Δρ Μάριος Στυλιανίδης.
ΣΤΡΕΣΣΟΓΟΝΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ Η ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥΣ. Η καλλιέργεια καλών σχέσεων μεταξύ συναδέλφων πρέπει να αποτελεί προτεραιότητα όλων. Οι σχέσεις μεταξύ συναδέλφων.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Δρ. Μόνικα Σιακού Επίκουρη Καθηγήτρια Ψυχολογίας Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου.
Η ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ. Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, υγεία είναι η κατάσταση απόλυτης φυσικής, πνευματικής και κοινωνικής.
ΥΓΙΕΙΝΗ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ  Φυσικό Περιβάλλον  Τοξικοί κίνδυνοι στα Σχολεία  Διατροφή και Κυλικείο  Συνέπειες Σχολικής.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑ 10 : ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc,
ΥΠΟΔΟΧΗ ΚΑΙ ΕΝΤΑΞΗ ΝΕΟΠΡΟΣΛΗΦΘΕΝΤΩΝ Άλκηστις Παπαϊωάννου Ph.D., M.Sc. Τμήμα Οργάνωσης και Διαχείρισης Αθλητισμού Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Ερωτηματολόγιο Α.Κί.ΔΑ για τις βασικές πρόνοιες ενός Νέου Σχεδίου Αξιολόγησης Απόψεις Εκπαιδευτικών.
ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Ph.D.
Διαχείριση Κρίσεων στη Σχολική Κοινότητα
Παίρνω τον έλεγχο: Βρίσκω τον δρόμο αντιμετωπίζοντας την ανεργία
Φοιτητής: Τάρταρης Παναγιώτης (Α.Μ 6510)
Αποτελεσματικο μαθησιακο περιβαλλον
Θεματικη εβδομαδα «Σώμα και Ταυτότητα»
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
Γονείς και Πανελλήνιες Εξετάσεις
Συνεργασία νηπιαγωγείου -οικογένειας
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Αποσυνδετικές διαταραχές
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΩΡΑ ΓΙΑ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΑΝΤΙΣΤΡΕΣ ΑΚΙΔΑ - ΛΕΥΚΩΣΙΑ 16 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2016 Σχεδιασμός - παρουσίαση : Λία Καλλίδου - Έλληνα Επικοινωνιολόγος - Πιστοποιημένη Εκπαιδεύτρια Ενηλίκων

YOGA ΛΊΑ ΚΑΛΛΊΔΟΥ - ΈΛΛΗΝΑ, ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΟΛΌΓΟΣ, ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΈΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΎΤΡΙΑ ΕΝΗΛΊΚΩΝ

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΑΓΧΟΣ Όσο παράδοξο κι ’ αν ακούγεται - Το άγχος αποτελεί καταρχάς ένα προσαρμοστικό και χρήσιμο μηχανισμό για την επιβίωση του ανθρώπου. - Όταν όμως βιώνεται σε υπερβολικό βαθμό μπορεί να μετατραπεί σε μια μεγάλη απειλή για τη σωματική και ψυχική του υγεία ΛΊΑ ΚΑΛΛΊΔΟΥ - ΈΛΛΗΝΑ, ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΟΛΌΓΟΣ, ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΈΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΎΤΡΙΑ ΕΝΗΛΊΚΩΝ

ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ ΑΓΧΟΥΣ Φυσικά συμπτώματα Αύξηση πίεσης Ταχυκαρδία ή αρρυθμία Εφίδρωση Πονοκέφαλοι Ζαλάδες Επηρεασμός όρασης Πόνοι στο σβέρκο και τους ώμους Ξηρότητα λαιμού και στόματος ΛΊΑ ΚΑΛΛΊΔΟΥ - ΈΛΛΗΝΑ, ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΟΛΌΓΟΣ, ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΈΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΎΤΡΙΑ ΕΝΗΛΊΚΩΝ

Συμπτώματα Συμπεριφοράς Ανησυχία και οξυθυμία Αυξημένη κατανάλωση αλκοόλ Κάπνισμα ( έναρξη ή αύξηση συχνότητας ) Διαταραχές ύπνου Διαταραχές διατροφής Μειωμένη συγκέντρωση / ελέγχου Μειωμένη αντίληψη Αδυναμία διεκπεραίωσης εργασίας ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ ΑΓΧΟΥΣ ΛΊΑ ΚΑΛΛΊΔΟΥ - ΈΛΛΗΝΑ, ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΟΛΌΓΟΣ, ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΈΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΎΤΡΙΑ ΕΝΗΛΊΚΩΝ

Έμμεσα συμπτώματα Συχνά λάθη Ατυχήματα - μικροτραυματισμοί Εργασιακό κλίμα / σχέσεις Συχνές απουσίες - « Δεν θέλω να πάω σχολείο » Λάθη με καταστροφικές συνέπειες Πχ Αυτοκινητιστικά ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ ΑΓΧΟΥΣ ΛΊΑ ΚΑΛΛΊΔΟΥ - ΈΛΛΗΝΑ, ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΟΛΌΓΟΣ, ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΈΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΎΤΡΙΑ ΕΝΗΛΊΚΩΝ

ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΟΥ ΕΠΙΔΕΙΝΩΝΟΥΝ ΤΟ ΑΓΧΟΣ Υπέρ ή υπό - απασχόληση Ανεπαρκής χρόνος ολοκλήρωσης της εργασίας με βάση τις δικές μας απαιτήσεις ή απαιτήσεις τρίτων Ασαφές πρόγραμμα εργασίας ( καθήκοντα ) Καμία αναγνώριση ή ανταμοιβή ( ηθική ή άλλη ) για καλή επίδοση Αδυναμία έκφρασης άλλης άποψης ( φίμωμα ) Πολλές ευθύνες με ελάχιστες δυνατότητες για ανάληψη πρωτοβουλίας ΛΊΑ ΚΑΛΛΊΔΟΥ - ΈΛΛΗΝΑ, ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΟΛΌΓΟΣ, ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΈΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΎΤΡΙΑ ΕΝΗΛΊΚΩΝ

ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΟΥ ΕΠΙΔΕΙΝΩΝΟΥΝ ΤΟ ΑΓΧΟΣ Μη συνεργάσιμοι συνάδελφοι, προϊστάμενοι ή υφιστάμενοι Επισφαλής θέση εργασίας ( πχ έκτακτοι, αντικαταστάτες ) Ύπαρξη προκαταλήψεων που αφορούν φύλο, ηλικία, φυλή, εθνικότητα ή θρήσκευμα. Εχθρικό περιβάλλον ( βία, απειλές, εκφοβισμός ) Αδυναμία αποτελεσματικής έκφρασης των δυνατοτήτων και ταλέντων του ατόμου Η πιθανότητα ενός μικρού λάθους να έχει καταστροφικές συνέπειες ΛΊΑ ΚΑΛΛΊΔΟΥ - ΈΛΛΗΝΑ, ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΟΛΌΓΟΣ, ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΈΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΎΤΡΙΑ ΕΝΗΛΊΚΩΝ

ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΟΥ ΕΠΙΔΕΙΝΩΝΟΥΝ ΤΟ ΑΓΧΟΣ Προγραμματισμός μαθήματος Ευθύνη για την πρόοδο των μαθητών Διοίκηση της τάξης και πειθαρχία. Δουλειά στο σπίτι Δύσκολοι μαθητές / Δύσκολες τάξεις Έλλειψη υποστήριξης από τη διεύθυνση Πίεση από τους γονείς Αξιολόγηση από τους επιθεωρητές Συνεχόμενη / συνεχιζόμενη εκπαίδευση Νέες τεχνολογίες / διαδικασίες / πρόγραμμα ΛΊΑ ΚΑΛΛΊΔΟΥ - ΈΛΛΗΝΑ, ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΟΛΌΓΟΣ, ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΈΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΎΤΡΙΑ ΕΝΗΛΊΚΩΝ

ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΟΥ ΕΠΙΔΕΙΝΩΝΟΥΝ ΤΟ ΑΓΧΟΣ Δυσάρεστες ή και επικίνδυνες συνθήκες εργασίας Φυσικοί Παράγοντες Φωτισμός Θόρυβος Θερμοκρασία Εργονομία Προσωπικοί Παράγοντες Αίσθημα απομόνωσης Οικογενειακά / προσωπικά προβλήματα Δυσκολία στη συμφιλίωση προσωπικής και επαγγελματικής ζωής. ΛΊΑ ΚΑΛΛΊΔΟΥ - ΈΛΛΗΝΑ, ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΟΛΌΓΟΣ, ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΈΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΎΤΡΙΑ ΕΝΗΛΊΚΩΝ

“ITS NOT STRESS THAT KILLS US, IT IS OUR REACTION TO IT.” HANS SELYE Ανεξέλεγκτες καταστάσεις άγχουςΗρεμία πνεύματος και σώματος ΛΊΑ ΚΑΛΛΊΔΟΥ - ΈΛΛΗΝΑ, ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΟΛΌΓΟΣ, ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΈΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΎΤΡΙΑ ΕΝΗΛΊΚΩΝ

ΘΕΜΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ Αντιμετώπιση σε ατομικό, ομαδικό, εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο Σε εθνικό επίπεδο ( πολιτική κυβέρνησης και υπουργείου Παιδείας ) Παροχή ικανοποιητικών χρονικών περιθωρίων για εκτέλεση εργασίας Ξεκάθαρη περιγραφή απαιτήσεων εργασίας Αμοιβή / επιβράβευση καλής απόδοσης Δυνατότητα στον / στην δάσκαλο / λα να εισακούονται και να λαμβάνονται υπόψη τα παράπονα και οι εισηγήσεις του ΛΊΑ ΚΑΛΛΊΔΟΥ - ΈΛΛΗΝΑ, ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΟΛΌΓΟΣ, ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΈΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΎΤΡΙΑ ΕΝΗΛΊΚΩΝ

ΘΕΜΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ Συλλογικά εργαλεία πρόληψης του εργασιακού άγχους Καθορισμός ξεκάθαρων στόχων του Υπουργείου και της σχολικής μονάδας, οι οποίοι να βρίσκονται σε αρμονία με τους στόχους των εργαζομένων / δασκάλων Δημιουργία περιβάλλοντος εμπιστοσύνης, ισότητας και δικαιοσύνης Άνετος, καθαρός και εργονομικός χώρος εργασίας Απομάκρυνση κινδύνων από το χώρο εργασίας ΛΊΑ ΚΑΛΛΊΔΟΥ - ΈΛΛΗΝΑ, ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΟΛΌΓΟΣ, ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΈΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΎΤΡΙΑ ΕΝΗΛΊΚΩΝ

ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ - ΣΕ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ Αναγνώριση του προβλήματος από τη διοίκηση ( Υπουργείο, διευθυντή / τρια ) ( αυτό θα πρέπει να γίνει και σε προσωπικό επίπεδο ) Καθολική συμμετοχή Επιμόρφωση του προσωπικού Συμβουλές από εξωτερικούς συνεργάτες ΛΊΑ ΚΑΛΛΊΔΟΥ - ΈΛΛΗΝΑ, ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΟΛΌΓΟΣ, ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΈΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΎΤΡΙΑ ΕΝΗΛΊΚΩΝ

ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ - ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ 1.Βάλτε προτεραιότητες ! Επείγοντα και σημαντικά ! Επείγοντα και μη σημαντικά Μη σημαντικά και επείγοντα ! Μη επείγοντα και μη σημαντικά ! 2. Μάθετε να λέτε ΌΧΙ Μην αναλαμβάνετε περισσότερα από όσα μπορείτε να χειριστείτε ! Μάθετε να λέτε ευγενικά όχι στην υπερβολή ! ΛΊΑ ΚΑΛΛΊΔΟΥ - ΈΛΛΗΝΑ, ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΟΛΌΓΟΣ, ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΈΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΎΤΡΙΑ ΕΝΗΛΊΚΩΝ

ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ 3. Τελειώνετε μια δουλειά κάθε φορά ! Οι μαζεμένες « ατέλειωτες » δουλειές δημιουργούν άγχος ! Τελειώνοντας μία δουλειά το ηθικό σας αναπτερώνεται και μπορείτε να συνεχίσετε με περισσότερη όρεξη στην επόμενη ! 4. Ασχοληθείτε με ποικιλία εργασιών Για αποφυγή ρουτίνας και για ξεκούραση του μυαλού βάλτε ποικιλία εργασιών στη λίστα σας ΛΊΑ ΚΑΛΛΊΔΟΥ - ΈΛΛΗΝΑ, ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΟΛΌΓΟΣ, ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΈΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΎΤΡΙΑ ΕΝΗΛΊΚΩΝ

ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ 5. Χαλαρώστε ! Ποτέ μην υποτιμήσετε τη σημασία της χαλάρωσης ! Κάντε παύσεις και απομακρυνθείτε λίγο από το γραφείο ή την τάξη. Επιστρέφοντας, το μυαλό σας θα είναι πιο καθαρό και η υποκίνηση σας μεγαλύτερη. 6. Κάντε σωστή διαχείριση του χρόνου Η ώρα έχει 60 λεπτά ! Μάθετε να τα εκμεταλλεύεστε όλα ! ΛΊΑ ΚΑΛΛΊΔΟΥ - ΈΛΛΗΝΑ, ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΟΛΌΓΟΣ, ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΈΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΎΤΡΙΑ ΕΝΗΛΊΚΩΝ

ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ 7. Κάντε παύσεις για βαθιές ανάσες και τέντωμα των άκρων ! Όταν το μυαλό συγκεντρώνεται, όλοι οι μύες σφίγγουν και σταδιακά αρχίζουν να πονούν. Τεντωθείτε και πάρτε αργές και βαθιές αναπνοές. 8. Αποκτήστε ένα χόμπι ! Βρείτε το χρόνο να κάνετε κάτι για σας, κάτι που σας ευχαριστεί ! Βοηθάει στη ψυχολογία και την καλή φυσική κατάσταση ΛΊΑ ΚΑΛΛΊΔΟΥ - ΈΛΛΗΝΑ, ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΟΛΌΓΟΣ, ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΈΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΎΤΡΙΑ ΕΝΗΛΊΚΩΝ

ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ 9. Αποφύγετε το κάπνισμα και το αλκοόλ ! … αλλά και τους πολλούς καφέδες …. Οι κακές συνήθειες σε υπερβολή φέρνουν αντίθετο αποτέλεσμα. 10. Κάντε αυτοκριτική ! Στο τέλος κάθε εργάσιμης μέρας αφιερώστε μερικά λεπτά για να κάνετε την αυτοκριτική σας ΛΊΑ ΚΑΛΛΊΔΟΥ - ΈΛΛΗΝΑ, ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΟΛΌΓΟΣ, ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΈΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΎΤΡΙΑ ΕΝΗΛΊΚΩΝ

ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ 9. Βάλτε χιούμορ στη ζωή σας Μην τα παίρνετε όλα στα σοβαρά. 10.Θετική σκέψη 11.Επενδύστε στους ανθρώπους ( φίλους, συγγενείς ) 12.Αρωματοθεραπεία 13.Σωματική άσκηση 14.Καλή διατροφή 15. Yoga, Pilates 16.Οτιδήποτε σας κάνει χαρούμενους ΛΊΑ ΚΑΛΛΊΔΟΥ - ΈΛΛΗΝΑ, ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΟΛΌΓΟΣ, ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΈΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΎΤΡΙΑ ΕΝΗΛΊΚΩΝ

ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ Να βάλετε SMART στόχους ! S Specific ( συγκεκριμένοι ) M Measurable ( μετρήσιμοι ) A Achievable ( εφικτοί ) R Realistic ( ρεαλιστικοί ) T Timed ( χρονικά καθορισμένοι ) ΛΊΑ ΚΑΛΛΊΔΟΥ - ΈΛΛΗΝΑ, ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΟΛΌΓΟΣ, ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΈΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΎΤΡΙΑ ΕΝΗΛΊΚΩΝ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΜΕ ΑΚΟΥΣΑΤΕ ΛΊΑ ΚΑΛΛΊΔΟΥ - ΈΛΛΗΝΑ, ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΟΛΌΓΟΣ, ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΈΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΎΤΡΙΑ ΕΝΗΛΊΚΩΝ