Κίνητρα για μάθηση. Βελτίωση του σχολικού χώρου Βελτίωση της αισθητικής του χώρου βάψιμο του σχολείου τη διακόσμηση των τάξεων και των διαδρόμων με πίνακες.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Advertisements

Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση Aναστάσιος Νικήτας Καθηγητής Φυσικής Αγωγής Υπεύθυνος Αθλήματος Κολύμβησης.
Μέρος Α΄ - Έρευνα •Η έρευνα έγινε βάσει ερωτηματολογίων που μοιράστηκαν σε παιδιά δημοτικών σχολείων του Ηρακλείου, στα οποία έχει γίνει χρήση υπολογιστών.
Ο χώρος της Δευτεροβάθμιας Οικονομικής Εκπαίδευσης στο διαδίκτυο
Ιδέες Συνεργασιών Η παρουσίαση αυτή απευθύνεται κυρίως στους χρήστες που έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα eTwinning αλλά δεν έχουν συνάψει ακόμα συνεργασία.
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
Μάθημα Αγγλικής Γλώσσας 3ο Δημοτικό Σχολείο Ζωγράφου
4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas.
Πρόληψη επιθετικότητας Πρόληψη επιθετικότητας ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ : ΘΕΜΑ Παρουσιάζουν οι Μαθήτριες του τμήματος ΑΥ1 – Ε.Π.Α.Λ Γλυφάδας •Κιουστελίδη Δανάη.
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
Καθηγητής Πληροφορικής
Ομάδα Α Διδακτική της Γλώσσας Γ’-Δ’ Δημοτικού
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
4. Απόψεις και κίνητρα των μαθητών στο μάθημα των Μαθηματικών.
Ε1) 2.4 Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγραμμάτων ταυτοτήτων
Σενάρια διδασκαλίας ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Έχεις ένα τουλάχιστον προφίλ σε κάποιο κοινωνικό δίκτυο;
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Η ένταξη των ψηφιακών βιβλιοθηκών στον χώρο της εκπαίδευσης Επιμέλεια-Παρουσίαση Μαρία-Ειρήνη Καραχάλιου Β Ανδρομάχη Νοτοπούλου Β
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
«ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ»
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
H ηλεκτρονική παρενόχληση (cyberbullying) είναι η επιθετική συμπεριφορά από πρόθεση με τη χρήση ηλεκτρονικών μέσων. Τέτοιου είδους συμπεριφορές μπορεί.
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων Ειδικό Μέρος Ενότητα Ι, 2.4.
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
Αποστόλης Καλέμας - Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ - FACEBOOK
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Ιστορίας
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ
Καλέμας Απόστολος Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
Λογισμικό Εκπαίδευσης M- Pedia Ελευθέριος Μιχαηλίδης Διευθύνων Σύμβουλος, M-Data
Διδακτική Πληροφορικής
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ (ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ/ΠΡΟΪΟΝ/0311/22) Έρευνα για αξιολόγηση λογισμικού Engino KidCAD για τη χρήση του.
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
E2 Τάξη Τίτλος προγράμματος: «Ασφάλεια στο διαδίκτυο»
Θέμα project : Cyberbullying
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Σχολή Θετικών Επιστημών Τμήμα Βιολογίας Mάθημα Παιδαγωγικών Ενισχυτική Εργασία Υπεύθυνη μαθήματος: Ζαχαρούλα.
Εργασία της ομάδας Εφήβων Συμβούλων Συνήγορου του Παιδιού Πρώτη περίοδος: Ιανουάριος – Μάρτιος 2009 ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ Το δικαίωμα έκφρασης.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ στο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Γιώργος Σούλτης.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
ΓΕΛ ΦΙΛΟΘΕΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ.
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
«Στο δρόμο για την αειφορία».  Βρίσκεται στην περιοχή της Νέας Κυψέλης, στην οδό Δοϊράνης 43.  Μετρά 90 χρόνια λειτουργίας.  Έχει πλούσια συμμετοχή.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΕΣΠΟΤΟΠΟΥΛΟΣ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ – ΑΝΕΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ (ΣΤΟΛΗ) ΜΑΘΗΤΩΝ.
ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ «Ασφάλεια στο διαδίκτυο». 6/Θ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΛΟΠΙΟΥ Ε ΚΑΙ ΣΤ ΤΑΞΕΙΣ « Ο εαυτός μου στο διαδίκτυο / Σερφάρω σε «ασφαλή νερά»-Πληροφορούμαι,
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Γ2 τάξη Δημοτικού Σχολείου Αρναίας
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΩΦΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΗΣ ΕΠΑΡΧΙΑΣ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ Χριστίνα Γιασεμή Ειδική.
ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
Εναλλακτικές εφαρμογές αξιολόγησης
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
5o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΘΕΜΑ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ Βασίλης Κ. Λευτέρης Μ . Γκόρικ Χ.
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Ένας Χρόνος ΠΕΑΠ Επίκουρη Καθηγήτρια Ευδοκία Καραβά
Α΄ τάξη Θετικό περιεχόμενο στο διαδίκτυο
10ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Ιστορίας
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κίνητρα για μάθηση

Βελτίωση του σχολικού χώρου Βελτίωση της αισθητικής του χώρου βάψιμο του σχολείου τη διακόσμηση των τάξεων και των διαδρόμων με πίνακες και φυτά

Αναβάθμιση του εξοπλισμού του σχολείου Αξιοποίηση της αίθουσας πολλαπλών χρήσεων μόνιμος προτζέκτορας οθόνη προβολής ηλεκτρονικός υπολογιστής, με σύνδεση στο διαδίκτυο Εξοπλισμός του ΓΡΑΣΕΠ και της βιβλιοθήκης με γραφεία και καρέκλες

Κίνητρα μάθησης με χρήση Νέων Τεχνολογιών

Ψηφιακή τάξη Εκτιμήσεις Αξιολογήσεις Θετικά/Αρνητικά

Τόνωση του ενδιαφέροντος Μεγαλύτερη προσοχή Διαφορετική προσέγγιση του μαθήματος Γρήγορος έλεγχος των εργασιών

Ομαδικό πνεύμα Εξοικειωμένοι μαθητές βοηθούν τους άλλους Συνεργασία Ανταλλαγή απόψεων

«Ενίσχυση» μαθητών Ενίσχυση αυτοεκτίμησης Ενίσχυση της εμπιστοσύνης στον εαυτό τους Ενίσχυση υπευθυνότητας

Προβλήματα Περισσότερος χρόνος Μικρή οθόνη Όχι σύνδεση με διαδίκτυο

Γενική εκτίμηση/αποτίμηση Οι νέες τεχνολογίες ενισχύουν το ενδιαφέρον για το μάθημα, αλλά απαιτείται – Καλύτερη οργάνωση – Συνέχεια – Ευρύτερο πλαίσιο

Ιστοσελίδα - Ιστολόγια Με αφορμή: Αρχαία ελληνική γλώσσα Γ΄ γυμνασίου Νεοελληνική γλώσσα Γ΄ γυμνασίου Νεοελληνική γλώσσα Β΄ γυμνασίου

Ιστοσελίδα για την αρχαία ελληνική γλώσσα Γ΄ Γυμνασίου

Απευθύνεται Κυρίως στους μαθητές του σχολείου Σ’ όλους τους μαθητές της Γ΄ Γυμνασίου σε όποιον θα ήθελε να επισκεφθεί μια ιστοσελίδα σχετική με τα αρχαία ελληνικά

Τι περιλαμβάνει Μεταφράσεις κειμένων Γραμματική και Συντακτικό Ασκήσεις και Διαγωνίσματα Παραπομπές σ’ άλλες ιστοσελίδες Σύνδεσμο με λεξικό της αρχαίας ελληνικής γλώσσας Σύνδεσμο με αρχαία ελληνικά κείμενα σε μετάφραση

Μεταφράσεις των κειμένων

Τραγωδίες, κωμωδίες, κάποια φιλοσοφικά κείμενα

Δυνατότητες Παροχή πληροφοριακού υλικού Διαδραστική παρέμβαση (εφόσον το επιθυμούν) Πλοήγηση σε ασφαλείς κι έγκριτες ιστοσελίδες

Αξιολόγηση από τους μαθητές Πολλοί μαθητές την έχουν επισκεφτεί Έχουν συγκεντρωμένο το υλικό της τάξης τους κι όχι μόνο Μπορούν να ρωτήσουν, να σχολιάσουν

Ελπίζουμε ότι με τη συμμετοχή τους Θα βελτιωθεί Θα εμπλουτιστεί Θα ωφελήσει περισσότερους μαθητές

Ιστολόγιο (blog) για τη Νεοελληνική Γλώσσα Β΄ Γυμνασίου

Πιστεύουμε/Ελπίζουμε Θα δώσει τη δυνατότητα να εκφράσουν σκέψεις και απόψεις Θα πλοηγούνται στο διαδίκτυο σε εκπαιδευτικά θέματα με ασφάλεια

Τι περιέχει Εκπαιδευτικό υλικό Άρθρα Ποιήματα Ασκήσεις, διαγωνίσματα

Εκπαιδευτικό υλικό,ασκήσεις, διαγωνίσματα κτλ

Ιστοσελίδες άλλων σχολείων συνδέσεις με εκπαιδευτικές ιστοσελίδες

Θεατρικά δρώμενα, πολιτιστικά θέματα

ασκήσεις

Πιθανή χρησιμότητα Ασφαλής πλοήγηση στο διαδίκτυο Γνωριμία με απόψεις άλλων μαθητών Ενημέρωση σε θέματα εκπαιδευτικά, πολιτιστικά, ιστορικά και άλλα Διαδραστική προσέγγιση γνώσης Διεύρυνση πνευματικού ορίζοντα

Ιστολόγιο του Γ3

θέματα Ρατσισμός Αρχαία ελληνική γλώσσα Διγλωσσία Τέχνη και άλλα

«καφενείο» Φιλοδοξούμε: Να ανταλλάσσονται απόψεις για θέματα Κοινωνικά, πολιτικά, οικονομικά Όποια άλλα

Φινλανδία

”School is fun ” Ερωτηματολόγιο στους μαθητές του Δημοτικού Jynkka

Τι κάνει το σχολείο ενδιαφέρον Οι φίλοι Το φιλικό και ασφαλές περιβάλλον Φιλικός δάσκαλος Οι εκδρομές, τα διαλλείματα Οι αθλητικές εκδηλώσεις

Πώς μας αρέσει να δουλεύουμε

Μου αρέσει όταν ο δάσκαλος: Είναι καλός, ευγενικός και δε φωνάζει Δίνει συμβουλές και μας στηρίζει Μας αφήνει να παίξουμε Είναι δίκαιος και δε βάζει πολλά τεστ Λέει αστεία, ιστορίες

Δεν νοιώθω καλά όταν: Αποτυγχάνω σε ένα τεστ Ο δάσκαλος είναι αυστηρός, βάζει πολύ δουλειά Όταν ο δάσκαλος μου είναι άρρωστος Όταν με πειράζουν ή μου επιτίθενται

ΜΜΕ & επιθετικότητα

Ελλάδα

Έρευνα για τη χρήση των ΜΜΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία

1. Πόσο συχνά χρησιμοποιείτε το Διαδίκτυο στην προετοιμασία της διδασκαλίας κάποιου μαθήματος

3. Πόσο συχνά χρησιμοποιείτε το Διαδίκτυο κατά την ώρα της διδασκαλίας κάποιου μαθήματος

Α= Δεν υπάρχει στο σχολείο ελεύθερη αίθουσα με σύνδεση στο διαδίκτυο. Β= Όταν ξεφεύγουμε από τους παραδοσιακούς τρόπους διδασκαλίας, γίνεται χαμός στην τάξη. Γ= Όταν γίνεται η διδασκαλία μέσω του Διαδικτύου, μετά οι μαθητές έχουν πολλές απορίες για το μάθημα στο βιβλίο. Δ= Φοβάμαι ότι δεν θα προλάβω να τελειώσω την διδακτέα ύλη του βιβλίου

5.Πόσο συχνά χρησιμοποιείτε γενικότερα τα ΜΜΕ (εφημερίδες, περιοδικά, τηλεόραση-video) στην διδασκαλία

Α= Να δώσω περισσότερα κίνητρα για μάθηση στους μαθητές Β= Να ξεφύγω από τον παραδοσιακό τρόπο διδασκαλίας Γ= Να καταλάβουν καλύτερα οι μαθητές το μάθημα Δ= Να απασχολήσω τους μαθητές, ώρες που δεν είναι εύκολο να γίνει μάθημα Π.χ. πριν τις γιορτές. Ε= Να ανταμείψω τους μαθητές( πχ για μια καλή συμπεριφορά) 6. Ποια είναι η προτεραιότητά σας όταν χρησιμοποιείτε τα ΜΜΕ ή το διαδίκτυο;

Τελικά συμπεράσματα 1. Η μεγάλη πλειοψηφία των καθηγητών πιστεύει ότι η χρήση του Διαδικτύου και των ΜΜΕ στη διδασκαλία είναι πολύ θετική για την μαθησιακή διαδικασία – βοηθά τους μαθητές να καταλάβουν καλύτερα έννοιες – δίνει κίνητρα σε αυτούς να συμμετέχουν – αυξάνει τα κίνητρα για μάθηση

2. Οι καθηγητές που χρησιμοποιούν το διαδίκτυο και τα ΜΜΕ πιστεύουν ότι αυτό είναι ένα θετικό βήμα. Οι προτεραιότητες τους στη χρήση τους είναι οι παρακάτω: – Κίνητρα για μάθηση – Καλύτερη κατανόηση του μαθήματος – Να ξεφύγουμε από τους παραδοσιακούς τρόπους διδασκαλίας

Ρουμανία

ΜΜΕ και Εκπαιδευτικοί Βασισμένο σε απαντήσεις ερωτηματολογίου

Πόσο συχνά χρησιμοποιείτε το Διαδίκτυο για την διδασκαλία; 1- συχνά 2- μερικές φορές 3- Θα το έκανα, αλλά δεν ξέρω πώς να κοιτάξω για πληροφορίες 4-Ποτέ

Ελέγχετε αν οι μαθητές σας αντιγράφουν από το internet; 1- ναι 2- Δεν το θεωρώ σημαντικό 3- Δεν ξέρω πώς να το κάνω

Συνεντεύξεις μαθητών για τα ΜΜΕ Οι περισσότεροι μαθητές Περνούν δύο με τρεις ώρες μπροστά στον υπολογιστή Παίζουν ή συνομιλούν Δεν τον χρησιμοποιούν για μάθηση Προτιμούν το INTERNET για πληροφόρηση Όλοι γνώριζαν τι σημαίνει ΜΜΕ Το βίντεο

Ουγγαρία Έρευνα μαθητών για τη χρήση των ΜΜΕ από τους μαθητές

Φινλανδία Σεμινάριο για την ασφαλή χρήση του Διαδικτύου

Smart on the Net - for teachers

The Mannerheim League for Child Welfare (MLL) “Κάθε παιδί έχει δικαίωμα να είναι ευτυχισμένο.”

Starting points “Βοηθώντας να κάνουμε το internet έναν ασφαλή τόπο για παιδιά” Ενισχύοντας τα θετικά Αντιδρώντας στα αρνητικά

Οι Ενήλικες έχουν άγχος για τα νέα Μέσα…  Κάθε τι που υπάρχει στον κόσμο όταν γεννιόμαστε είναι απλά φυσιολογικό.  Κάθε τι που εφευρίσκεται από τότε μέχρι τα τριάντα μας, θεωρείται τρομερά ενδιαφέρον και δημιουργικό και μπορεί να κάνουμε και καριέρα με αυτό!

“ Κάθε τι που εφευρίσκεται μετά τα τριάντα μας είναι ενάντια στη φυσική κατάσταση των πραγμάτων και την αρχή ή το τέλος του Πολιτισμού όπως τα ξέρουμε …μέχρι να περάσουν περίπου 10 χρόνια, οπότε σταδιακά το αποδεχόμαστε.” Douglas Adams

Τα βασικά σημεία της εισήγησης 1.Η χρήση και η συμπεριφορά των παιδιών στο internet σε σύγκριση με αυτή των ενηλίκων. 2.Διάσημα sites και υπηρεσίες για τα παιδιά και τους εφήβους 3.Πιθανοί κίνδυνοι: εμπόριο, περιεχόμενο, επαφές 4.Cyberbullying- επιθετικότητα στο Διαδίκτυο

Σύγκριση μεταξύ των νέων και των γονιών τους σε σχέση με τη χρήση των ΜΜΕ.

Διαφορετική χρήση ΝΕΟΙ Κοινωνική Δικτύωση, Συνομιλία, Παιχνίδια, Blogs ΓΟΝΕΙΣ Κυρίως & έρευνα στο Διαδίκτυο

Συμβουλές για Δασκάλους 1. Προσπαθήστε να είστε κοντά στους μαθητές σας και να καταλαβαίνετε τα μέσα που χρησιμοποιούν. 2. Συζητήστε για το cyberbullying με τους μαθητές/ γονείς: - Πάντα να σέβεστε τον Άλλο! Οι Καλοί Τρόποι ισχύουν και όταν είσαι online - Να προσέχετε τα passwords σας (κωδικούς) - Να διαγράφετε ανεπιθύμητες επαφές και μηνύματα - Μην απαντάτε σε μηνύματα που έχουν σκοπό να ενοχλήσουν. - Διασώστε αποδείξεις για νομικές συνέπειες. 3. Καταγγείλτε το cyberbullying - σχολείο - πάροχο εταιρεία - αστυνομία

Συμβουλές για δασκάλους 4.Να είστε προσεκτικοί, να μην τιμωρείτε ή κατηγορείτε κάποιον όταν σας λέει ότι υπήρξε θύμα βίαιης συμπεριφοράς- Αντίθετα να τον υποστηρίζετε. 5.Διαβεβαιώστε τον ότι δεν είναι δικό του σφάλμα. 6.Βοηθήστε τον να καταλάβει τι επιλογές έχει και ποια είναι τα επόμενα βήματα. 7.Η επιθετική συμπεριφορά είναι πάντα μη αποδεκτή συμπεριφορά! Ποτέ δεν πρέπει να την αγνοείτε!