ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ METAΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ Επιβλέπουσα καθηγήτρια Μιχαλοπούλου Μαρία.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΝΟΙΚΤΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ
Advertisements

Τακτικές εφαρμογές στις αναπτυξιακές ηλικίες 14 – 18 ετών
Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση Aναστάσιος Νικήτας Καθηγητής Φυσικής Αγωγής Υπεύθυνος Αθλήματος Κολύμβησης.
Πήδουλας Γεώργιος M. sc Γυμναστής φυσικής κατάστασης ποδοσφαίρου
Η Ψυχολογία της άθλησης μελετά τον άνθρωπο και τη συμπεριφορά του σε σχέση με την άθληση. Εφαρμόζεται σε συμβουλευτικό επίπεδο (σε αθλητικούς ομίλους ή.
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ
Τεχνικές για την ανάλυση της κίνησης και την αξιολόγηση της μάθησης
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΠΑΠΑΡΓΥΡΙΟΥ ΑΛΕΞΑΝΡΟΣ MSc ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΕ11 ΠΕΛΛΑΣ - ΠΙΕΡΙΑΣ.
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
Επίκουρος καθηγητής ΤΕΦΑΑ-ΠΘ
ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΚΜ: 305 ΠΑΤΣΙΑΟΥΡΑΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΟΥΜΠΟΥΛΗΣ Α.Ε.Μ. : 655/09 3Η ΕΡΓΑΣΙΑ
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
Ψυχολογία Φυσικής Αγωγής ΜΚ 208, Διάλεξη 12
Κλασσικός αθλητισμός στο Γυμνάσιο
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
Συγκεντρωθείτε, Ρεε!!! Πέρκος, Ι., Στέφανος, PhD.
KM Διάλεξη 9 προετοιμασία και τεχνικές για το σχεδιασμό της εξάσκησης Ελιζάνα Πολλάτου, επικ.καθ.ΤΕΦΑΑ-ΠΘ.
KM Διάλεξη 4 Η συνεισφορά των αισθήσεων στην καλύτερη απόδοση Eλιζάνα Πολλάτου επικ.καθ. Τ.Ε.Φ.Α.Α Π.Θ.
Α. Χατζηπαντελή MSc. PhD. Νοερή απεικόνιση τρόπος αντιµετώπισης προβληµάτων, ή γεγονότων µε τη σκέψη προτού αντιμετωπισθεί στην πραγµατικότητα.
Μέθοδοι και στυλ διδασκαλίας
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Ph.D.
ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ «ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ» ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ : ΣΠΥΡΕΤΑ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΑΕΜ : 1022.
Ο Μικρός Γιάννης (10 ετών) θα πρέπει να παρουσιάσει στη γιορτή του σχολείου του ένα παραδοσιακό χορό από την ιδιαίτερη πατρίδα του, στη γιορτή του σχολείου,
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ “ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ” Κίνηση, επεξεργασία και μαθησιακές προσαρμογές.
 Ο 16χρονος Λευτέρης κολυμπά από μικρός και είναι σήμερα από τους καλύτερους κολυμβητές της ομάδας του. Στους τελευταίους αγώνες που συμμετείχε (πρόσθιο.
ΤΕΧΝΙΚΗ ΚΑΙ ΕΠΙΔΕΞΙΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΕΥΣΤΑΘΙΑ.
Η Άννα είναι ένα κοριτσάκι 5 ετών όπου μία επέμβαση στον υποθάλαμο του εγκεφάλου σε ηλικία 4 ετών περιόρισε σημαντικά τον κινητό έλεγχο των άνω και κάτω.
Ομάδα Άτομο Process, Διαδικασία Σωματικοί Παράγοντες Ψυχικές Βάσεις Απόδοσης Κοινωνικέ ς Βάσεις Απόδοσης Προπόνηση Τεχνική Τακτική Φυσ. Κατάσταση ΜΟΝΤΕΛΟ.
1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ  Τα τελευταία χρόνια οι Ελληνικοί Παραδοσιακοί Χοροί είναι θεματική ενότητα της Φυσικής Αγωγής σε όλες τις τάξεις του δημοτικού σχολείου.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ
Ελευθεριάδης Θεόδωρος 9o ΑΝΟΙΚΤΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΩΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ Ν. ΚΑΒΑΛΑΣ \ Ε.Π.Σ. ΚΑΒΑΛΑΣ ΘΕΜΑΤΑ ΕΙΣΗΓΗΣΗΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ.
ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ – ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑ 7: Προετοιμασία της μαθησιακής εμπειρίας Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med, PhD.
Κίνηση Επεξεργασία και Μαθησιακές προσαρμογές Σχεδιασμός προγράμματος εξάσκησης Περίπτωση φυσιοθεραπείας.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ > Μάθημα : Κίνηση – Επεξεργασία και Μαθησιακές Προσαρμογές Παρουσίαση περιστατικού: Δημιουργία θεραπευτικού.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ 804 «ΚΙΝΗΣΗ,
Κίνηση επεξεργασία και Μαθησιακές Προσαρμογές ΟΝΟΜΑ: Ευαγγελία Γιαδανού.
Σενάριο Η Άννα είναι ένα κοριτσάκι 5 ετών όπου μία επέμβαση στον υποθάλαμο του εγκεφάλου σε ηλικία 4 ετών περιόρισε σημαντικά τον κινητό έλεγχο των άνω.
ΜΠΑΤΖΙΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Α.Μ Φοιτήτρια ΤΕΦΑΑ Κομοτηνής στο Μ.Π.Σ. «Άσκηση και Ποιότητα Ζωής» Κατεύθυνση ː «Πρόληψη- Παρέμβαση- Αποκατάσταση» Μάθημα ː.
Σχεδιασμός προγράμματος εξάσκησης
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ-ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ Κίνηση,επεξεργασία και μαθησιακές προσαρμογές ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ.
Προπονητική ποδοσφαίρου
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην «Άσκηση και Ποιότητας Ζωής»
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ « ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ» ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ Β:
Δ ΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑ: ΑΤΟΜΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ – 2 η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ «ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ» ΜΑΡΙΑ.
ΚΙΝΗΣΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΕΣ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ Ο ΑΘΛΗΤΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΘΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ Πλουμίδου Βρεττούλα Πλουμίδου Βρεττούλα Α.Ε.Μ.: 806 Α.Ε.Μ.: 806 Ακαδημαϊκό Έτος ΚΙΝΗΣΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ.
Ονοματεπώνυμο: Καρακόλια Αναστασία ΑΕΜ: 912/2012 Κομοτηνή 2013
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα ‘’Άσκηση και Ποιότητα Ζωής’’. Ατομική Εργασία στο.
ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ – ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med, PhD.
Εκπαίδευση Προπονητών- Εκπαιδευτών Μέρος II Ζουρμπάνος Νίκος PhD Ιούνιος 2011.
Η ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ & Η ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΑΡΧΑΡΙΩΝ ΣΤΟ ΟΜΑΔΙΚΟ ΠΑΙΓΝΙΔΙ N. Apostolidis Ph.D.
Διδακτική-Μεθοδολογία της Κολύμβησης
Προπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών Μάθημα 059 Εξατομικευμένη άσκηση
9o ΑΝΟΙΚΤΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
ΖΩΝΗ Χώροι υπευθυνότητας ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ 1. Καλύπτει την κορυφή.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
OI ΕΠΙΘΕΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΔΥΟ ΠΑΙΚΤΩΝ
Η ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ
Διδασκαλία με την μέθοδο project
Οργανωση ακαδημιων μπασκετ
ΚΥΡΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ
ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΠΑΙΔΩΝ - ΠΡΟΕΦΗΒΩΝ - ΕΦΗΒΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ METAΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ Επιβλέπουσα καθηγήτρια Μιχαλοπούλου Μαρία Μεταπτυχιακή φοιτήτρια Ράμμου Αικατερίνη ΑΕΜ : 1101

ΘΕΜΑ Ο Θάνος είναι ο νέος καθηγητής φυσικής αγωγής που ήρθε να εργαστεί στην κατασκήνωση. Η προπονητική ειδίκευση του που έχει είναι ποδόσφαιρο. Ήταν τελευταίος στη σειρά που διάλεξε σε ποια τμήματα θα διδάσκει αθλοπαιδιές κάθε απόγευμα με αποτέλεσμα να αναλάβει αυτά που είχαν απομείνει: 4 τμήματα με πέντε κορίτσια ετών το κάθε ένα, που ήθελαν να μάθουν ποδόσφαιρο. Στο τέλος της περιόδου θα συμμετείχαν σε εσωτερικό πρωτάθλημα που διοργάνωνε η κατασκήνωση στο ειδικά διαμορφωμένο γήπεδο mini-football. Πως θα διαμορφωθεί το πρόγραμμα εξάσκησης ;

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΘΕΜΑΤΟΣ Τα κορίτσια βρίσκονται στο αρχικό στάδιο της εκμάθησης Υπάρχουν 4 τμήματα των 5 κοριτσιών ετών Οι αγώνες θα διεξαχθούν στο γήπεδο mini football της κατασκήνωσης Θα υπάρχει κοινό το οποίο θα παρακολουθήσει τους αγώνες. 3 εβδομάδες 4 προπονήσεις /εβδομάδα

ΣΚΟΠΟΣ Σκοπός του Κ.Φ.Α στη συγκεκριμένη περίπτωση, είναι να μάθει τα κορίτσια ποδόσφαιρο, μέσα από ένα δομημένο διδακτικό πρόγραμμα. Το πρόγραμμα αυτό θα περιλαμβάνει βασικές ασκήσεις τεχνικής, τακτικής και φυσικής κατάστασης, έτσι ώστε τα κορίτσια να μπορούν να παίξουν ως ομάδα στο τέλος της περιόδου

ΦΑΣΕΙΣ ΕΚΜΑΘΗΣΗΣ Τα κορίτσια θα μάθουν τις δεξιότητες μέσα από τις τρεις φάσεις εκμάθησης: Εκμάθηση της δεξιότητας Εμπέδωση της δεξιότητας Εφαρμογή της δεξιότητας στο παιχνίδι

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΔΑΧΘΟΥΝ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ Υποδοχή της μπάλας Οδήγημα της μπάλας Μεταβίβαση της μπάλας Η ντρίμπλα Σουτ Τακτική

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ Χαρακτηριστικά Δεξιότητας Ανοιχτή δεξιότητα ΚινητικήΑδρή Χωρική και χρονική ακρίβεια της κίνησης Χειρισμός της μπάλας Διακεκομμένη Ανοιχτό κύκλωμα ελέγχου

Τ ΕΛΙΚΟ Π ΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Ε ΚΤΕΛΕΣΗΣ Στο γήπεδο mini football της κατασκήνωσης. Αγωνιστικό (ερασιτεχνικό ) Παιδιά Γονείς Υπεύθυνοι της κατασκήνωσης Παρουσία κοινού ο κάθε αγώνας θα έχει συγκεκριμένη διάρκεια Πίεση χρόνου

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Θεωρητική ανάπτυξη και ανάλυση της δεξιότητα (1΄-2΄) Πρακτική επίδειξη (οπτική πληροφόρηση) (2΄-3΄) Εξάσκηση σε απλή μορφή (15΄-18΄) Εξάσκηση με παθητική αντίσταση αντιπάλου-ων (12΄-15΄) Εξάσκηση με ενεργητική αντίσταση αντιπάλου-ων (12΄-15΄) Εξάσκηση σε πλήρη μορφή αγώνα. Η βασική κατεύθυνση του προπονητή πρέπει να είναι: άσκηση, παιχνίδι, διόρθωση (15΄-20΄)

ΒΑΣΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ Επίδειξη της δεξιότητας,σύντομη προφορική ανάλυση από τον Κ.Φ.Α και βοήθεια στην αρχική εκτέλεση. Καθοδηγητικές πληροφορίες και υπενθύμιση των σημείων κλειδιών της δεξιότητας με καθαρή και περιεκτική ομιλία Ενθάρρυνση και αποφυγή προσωπικών παρατηρήσεων Διόρθωση μέσα από επαναλαμβανόμενη σωστή επίδειξη και ανατροφοδότηση Μετάβαση από τις απλές στις σύνθετες και δυσκολότερες μορφές της δεξιότητας,

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΑΣ Διευκολύνει την μάθηση των κινητικών δεξιοτήτων ΚΑΤΑΝΕΜΗΜΕΝΑ Οδηγεί γρηγορότερα στην εκμάθηση της βασικής μορφής της άσκησης και αναπτύσσει το αίσθημα του ρυθμού της κίνησης ΟΛΙΚΗ Μάθηση παραμέτρων Κινητικό στάδιο μάθησης ΜΕΤΑΒΑΛΛΟΜΕΝΗ Βελτιώνει περισσότερο την διατήρηση της μάθησης - > Προσομοιάζει τις πραγματικές συνθήκες εκτέλεσης - (Κινητικό στάδιο μάθησης ΤΥΧΑΙΑ

ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ Υποδοχή της μπάλας Σε ζεύγη και σταθερή απόσταση 5-10 µ. εκτελούν µεταβιβάσεις και υποδέχονται τη µπάλα από στάση (µε το εσωτερικό του κυρίαρχου ποδιού)..(5’ διάρκεια) Οδήγημα της μπάλας Οδήγηµα της µπάλας µε πέρασµα ανάµεσα από κώνους (σλάλοµ ).(10’ διάρκεια) Μεταβίβαση της μπάλας Τα κορίτσια το ένα απέναντι από το άλλο σε απόσταση περίπου 5μ εκτελούν πάσες. Σταδιακά αυξάνει η απόσταση μεταξύ τους ( 5΄ διάρκεια ) - μεταβαλλόμενη

ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ Η ντρίμπλα 1ν1 δημιουργούμε τόσα τετράγωνα όσα ο μισός αριθμός των κοριτσιών. Στο κάθε τετράγωνο υπάρχουν 2 κορίτσια και ο σκοπός τους είναι ντριμπλάροντας να περάσουν στην απέναντι πλευρά πετυχαίνοντας τέρμα.(10’ διάρκεια) Σουτ Σουτ στην εστία σε σταθερή µπάλα και απόσταση µ. απο την εστία.(5’ διάρκεια) Υποδοχή – ντρίμπλα – σουτ Κάνει υποδοχή, ντριμπλάρει ανάμεσα από κώνους και καταλήγει σε σουτ – τυχαία σειριακή

Π ΑΡΑΜΕΤΡΟΙ :  μεγαλώνει η απόσταση,  τρία ή περισσότερα κορίτσια  ελεύθερα σε όλο το γήπεδο  πιο γρήγορο τρέξιμο  αλλαγή κατεύθυνσης  κοντρολ

.. ΤΑΚΤΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗΑΜΥΝΑ ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΚΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΑΤΟΜΙΚΗ ΤΑΚΤΙΚΗ ΤΑΚΤΙΚΗ ΥΠΟΟΜΑΔΩΝ ΟΜΑΔΙΚΗ ΤΑΚΤΙΚΗ ΕΙΔΙΚΗ ΑΤΟΜΙΚΗ ΤΑΚΤΙΚΗ ΕΙΔΙΚΗ ΤΑΚΤΙΚΗ ΥΠΟΟΜΑΔΩΝ ΕΙΔΙΚΗ ΟΜΑΔΙΚΗ ΤΑΚΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ (ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΟΜΑΔΩΝ )

Α ΝΑΤΡΟΦΟΔΟΤΗΣΗ ( ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ) Κ ΑΘΟΔΗΓΗΤΙΚΗ Σ ΗΜΕΙΑ ΚΛΕΙΔΙΑ Υποδοχή της μπάλας Κατάλληλο μέρος του ποδιού (σόλα, εσωτερικό, μηροί, στήθος, κουντεπίε ) Μαξιλαράκι όχι τοίχος Διατήρησε την ισορροπία σου Οδήγημα της μπάλας Προώθησε την μπάλα με το κουτουπιέ Έλεγχος της μπάλας Το κεφάλι όρθιο με το βλέμμα στο γήπεδο Μεταβίβαση της μπάλας Το πόδι στήριξης να είναι δίπλα από την μπάλα. Το πόδι στήριξης να είναι ελαφρά λυγισμένο.

Α ΝΑΤΡΟΦΟΔΟΤΗΣΗ ( ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ) Κ ΑΘΟΔΗΓΗΤΙΚΗ - Σ ΗΜΕΙΑ ΚΛΕΙΔΙΑ Η ντρίμπλα Ντριμπλα με το εσωτερικό ή με το εξωτερικό μέρος του ποδιού. Έλεγχος της περιοχής Σουτ Συγκεντρώσου – σημάδεψε τον στόχο Το πόδι (κουντεπιέ) χτυπά την μπάλα στο κέντρο της

ΑΝΑΤΡΟΦΟΔΟΤΗΣΗ Παρακίνηση και Ανατροφοδότηση (το γεγονός ότι θα υπάρχει νικητής στον αγώνα ) Εξωτερική Ανατροφοδότησης γνώσης απόδοσης – Μπράβο σωστή εκτέλεση γνώσης αποτελέσματος- βιντεοσκοπούμε την προπόνηση ώστε να παρέχουμε πληροφορίες για την αποτυχία ή την επιτυχία της ενεργεία τους σε σχέση με τον επιδιωκόμενο στόχο. Εσωτερική Ανατροφοδότηση Ενίσχυση της εικόνας της σωστής εκτέλεσης- αίσθηση του σώματος (νοερή εξάσκηση). Ανατροφοδότηση μέσου όρου - Μ.Ο προσπαθειών Έλεγχος της ομάδας σε σχέση με τον στόχο. καταγραφή των σωστών και λανθασμένων αποφάσεων. Διδασκαλίας : Από περιγραφική και καθοδηγητική γίνεται περιληπτική ανατροφοδότηση. Συχνότητα Ανατροφοδότησης Μείωση της ανατροφοδότησης με φθίνουσα συχνότητα – θα εμφανίζεται μετά από 5 προσπάθειες

Μ ΕΤΡΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ 1) Αρχική μέτρηση : αξιολόγηση της απόδοσης πριν την εξάσκηση 2) Τελική μέτρηση : αξιολόγηση της απόδοσης αμέσως μετά την ολοκλήρωση της εξάσκησης 1-2 ημέρες χωρίς εξάσκηση 3) Μέτρηση μεταφοράς : αξιολόγηση της μάθησης σε διαφορετικές συνθήκες από αυτές της εξάσκησης. Τεστ μεταφοράς μάθησης Μέτρηση της προσαρμοστικότητας.

Ε ΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ Π ΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ !