Εργαστηριακή Εργασία φοιτητών ΠΤΝ. ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΥΣ ΚΑΙ ΓΟΝΕΙΣ Μαργαρίτη Περσεφόνη ΑΜ 4026

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΥΜΠΡΑΞΗ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ – ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ Σμαράγδα Φαρίδου, Θεολόγος Φίλιππος Βοϊδομάτης, Γεωλόγος.
Advertisements

Τι είναι το ΑΞΙΟΜΑ Καινοτόμο σύστημα ανίχνευσης και αξιολόγησης των βασικών γνωστικών δεξιοτήτων και ενίσχυσης των κοινωνικών δεξιοτήτων.
Ελληνικό Διαδημοτικό Δίκτυο Υγιών Πόλεων Αθήνα, 2015 Οι μύθοι της τρίτης ηλικίας.
ΕΝΕΡΓΕΙΑ & ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ - Ορισμοί - ενεργειακή χρήση - Συμβατικές Μορφές Ενέργειας - Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας M. Βλαχογιάννης Καθηγητής, Τμήμα Μηχανολογίας.
Ράνια Μούσσα Α ’ Γυμνασίου.  Υπερυπολογιστής ονομάζεται ένας υπολογιστής που διαφέρει αισθητά απ ' τους υπολογιστές που χρησιμοποιούνται από απλούς χρήστες.
Εργασία Οδοντιατρικής Πληροφορικής Οδοντιατρική Σχολή Εαρινό εξάμηνο 2012 Σαμίου Αντωνία Χριστίνα ΑΕΜ 9996 Σιούλη Κατερίνα ΑΕΜ
Χρήση Κειμενογράφου & Μέγεθος Εργασίας Το μέγεθος της εργασίας θα πρέπει να προσεγγίζει τον προκαθορισμένο αριθμό λέξεων, με μια απόκλιση ± 15%. Δηλαδή,
Εκπαιδευτικές Δράσεις του Ο.Α.Σ.Π. Η εφαρμογή του έργου «RACCE» Συνέδριο Προγράμματος «RACCE», Αθήνα 23/1/2013 Δρ Α. Κούρου Δρ Α. Κούρου Προϊσταμένη Τμήμ.
ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Παρουσιάζουν οι μαθητές: Γ Ι Ο Υ Λ Η Λ Ι Ο Υ Ν Η Ι Α Σ Ω Ν Α Σ Τ Α Σ Σ Η Σ.
Ασφάλεια ασθενών και προσωπικού στην Απεικόνιση Μαγνητικού Συντονισμού Ασφάλεια στην ΑΜΣ.
Νέος Νόμος για Φάρμακα Καθηγητής Νίκος Μανιαδάκης BSc, ΜSc, PhD, FESC Διευθυντής Τομέας Οργάνωσης & Διοίκησης Υπηρεσιών Υγείας Αναπληρωτής Κοσμήτορας Εθνική.
H MetLife στην Ελλάδα Ασφαλισμένοι σε Ατομικά και Ομαδικά Προγράμματα Νο1 Πάροχος Ομαδικά & Επενδυτικά Προγράμματα 129εκ. Σε παροχές το
Ενδείξεις μετάγγισης αίματος και παραγώγων Γεώργιος Θεοδοσιάδης Αιματολόγος Συντονιστής Διευθυντής, Κέντρο Αιμοδοσίας, Ιπποκράτειο Νοσοκομείο, Αθήνα.
Εκπαίδευση Ενηλίκων – Γενικό πλαίσιο (1) Ανέκαθεν οι άνθρωποι προσπαθούσαν να διευρύνουν τους γνωστικούς τους ορίζοντες εμπλουτίζοντας τις γνώσεις και.
Ψηφιακά Αποθετήρια Συζήτηση, ορισμός, βασικά χαρακτηριστικά.
Συμβουλευτική και Δια Βίου Ανάπτυξη Καθηγήτρια: Θ. Τσακίρη Δια Βίου... Μάθηση - Εκπαίδευση - Κατάρτιση - Ανάπτυξη Εννοιολογικές αποσα Δια Βίου... Μάθηση.
Τηλεανίχνευση - Φωτογεωλογία και Μαθηματική Γεωγραφία Ενότητα 1: Τηλεανίχνευση - Ψηφιακή Ανάλυση Εικόνας Γιώργος Σκιάνης Σχολή Θετικών Επιστημών Τμήμα.
ΚΥΡΙΩΣ ΣΕ ΚΥΗΣΕΙΣ ΑΥΞΗΜΕΝΟΥ ΚΙΝΔΥΝΟΥ ΓΙΑ ΕΜΒΡΥΙΚΟ ΘΑΝΑΤΟ Η ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΑΠΌ ΤΗΝ ΜΗΤΕΡΑ ΕΊΝΑΙ ΠΑΛΙΑ,ΑΠΛΗ ΚΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΔΑΠΑΝΗΡΗ ΜΕΘΟΔΟΣ ΕΜΜΕΣΗ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ.
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ ΣΥΕΕΠ Εισηγήτρια: Τσακίρη Θεανώ, PhD in Developmental Psychology, MA Education (Psychology), Παιδαγωγός Προσχολικής.
Ενεργειακές Πηγές & Ενεργειακές Πρώτες Ύλες Υδρογονάνθρακες – Έρευνα & Εκμετάλλευση Κίμων Χρηστάνης Πανεπιστήμιο Πατρών Τμήμα Γεωλογίας.
Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΚΙΝΕΖΙΚΗΣ Νοήματα που «χάνονται» στη μετάφραση Αλίκη Αναγνώστη, Μεταφράστρια 22 Μαΐου, 5 η Συνάντηση Ελληνόφωνων Μεταφρασεολόγων, ΑΠΘ.
Διεθνές Μάρκετινγκ Ενότητα # 6: Διεθνής Έρευνα Αγοράς
ΓΙΑΠΡΑΚΗ ΖΩΗ ΤΑΦΙΛΗ ΑΘΗΝΑ.
Διπλή Καριέρα των Αθλητών
1ο Γενικό Λύκειο Αγίας Παρασκευής
Αφήγηση και Ιστορίες στη Διδακτική της Γλώσσας Σούδη Αντωνία, 428
ΠΑΙΔΙΚΗ ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ ΙΕΚ Ελληνικού
Διδακτική της Πληροφορικής και των ΤΠΕ Μάθημα επιλογής ΣΤ’ εξάμηνο, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία, Πανεπιστήμιο.
Σύμβαση του ΟΗΕ για τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚA ΣΤΟΙΧΕΙΑ Α΄ΕΞΑΜΗΝΩΝ – 2017
Βιοηθικές αρχές στην έρευνα (1 από 19)
Ο άνθρωπος.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β4 Σχ. Έτος:
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ Η ΣΤΑΣΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ
H ΔΙΑΙΡΕΣΗ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ.
Η σκοτεινή πλευρά του Διαδικτύου Εθισμός
Chemicals: The first link in many value chains ENΕΡΓΟUMΕ ΜΕ TO NOMO
Δράμα Επιμέλεια: Λαφαζάνη Πολυχρονία
«Η λογοτεχνία στο Γυμνάσιο: Μια πρώτη συγκριτική μελέτη των ελληνικών και των αγγλικών προγραμμάτων σπουδών» Τάσος Μιχαηλίδης, Δρ. Φιλολογίας ΕΚΠΑ, Τζήνα.
Σπουδών Φυσικής Υψηλών Ενεργειών
Ευρωπαϊκός Κώδικας Κατά του Καρκίνου
ΜΕΡΟΣ ΙV: Καθοριστικοί παράγοντες και Εμπόδια υιοθέτησης ΤΠΕ
η βιβλιοθηκη μας Φιλίπ Μπαρμπώ
Ouranoupolis Halkidiki, HELLAS
Σχέδιο προσέγγισης και υλοποίησης online μαθημάτων
1. Αίσθηση ζωντάνιας τρόποι που η φύση λειτουργεί θεραπευτικά για την ψυχή και το μυαλό.
Εφευρέσεις που θα κάνουν την ζωή μας πιο όμορφη…
Ένταξη (Integration) ή Συνεκπαίδευση (Inclusion);
Παχυσαρκία.
Λιβέρη Δήμητρα Επιβλέπων: Γκρίτζαλης Δημήτρης
Αθανάσιος Δ Πρωτογέρου / Αναπληρωτής Καθηγητής
«Ψηφιακές Επικοινωνίες και ΜΜΕ»
Η Ψηφιοποίηση του CMR Aπόστολος Κενανίδης Πρόεδρος ΔΣ
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ – ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας «Διοίκηση και Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Ναυτική Ακαδημία Κύπρου Αξιωματικός Εμπορικού Ναυτικού Έμμισθη Πρακτική | Σχέδιο Χρηματοδότησης | Άμεση Εργοδότηση | Υψηλές Απολαβές | Ταχεία Ανέλιξη.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ «ΦΙΛΟ-ΣΟΦΕΙΝ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΩΣ ΠΕΡΙ ΗΘΙΚΗΣ»
ΒΑΣΙΚΟΙ ΠΥΛΩΝΕΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΟΥ ΙΑΤΡΟΥ ΚΑΙ ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΥ
<<MOOCS AND WEBINARs>>
ΕΛΛΕΙΨΟΕΙΔΕΣ ΤΩΝ ΔΕΙΚΤΩΝ
Το νερό στον κόσμο: Κοινωνικό αγαθό ή εμπόρευμα;
Η Συμμετοχή των Μεταναστών στη Δημόσια Ζωή: Εμπειρίες από την Ελλάδα και την Ευρώπη Immigrant Participation in Public Life: European & Greek experiences.
ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΔΠΜΣ: Επιστήμη και Τεχνολογία Υδατικών Πόρων Τίτλος Εργασίας «Πρόγραμμα διαχείρισης και προστασίας των υδατικών πόρων στην.
ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ: ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤO ΑΓΓΕΙΑΚO ΕΓΚΕΦΑΛΙΚO ΕΠΕΙΣΟΔΙO
Δ. ΚΙΟΥΚΙΑΣ, «ΦΟΡΜΕΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ»
Η επίδραση της ΕΕ στα συστήματα υγείας
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Δ. ΚΙΟΥΚΙΑΣ, «ΦΟΡΜΕΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ»
Η Ελλάδα κατά την πρώιμη ψυχροπολεμική περίοδο,
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εργαστηριακή Εργασία φοιτητών ΠΤΝ

ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΥΣ ΚΑΙ ΓΟΝΕΙΣ Μαργαρίτη Περσεφόνη ΑΜ 4026 Πληροφορική κ΄Εκπαίδευση – Νέες Τεχνολογίες Διδάσκουσα: Παγγέ Τ.

Ορισμός Υγείας Παγκόσμιος οργανισμός Υγείας (ΠΟΥ) - Υγεία είναι η κατάσταση της πλήρους φυσικής, νοητικής και κοινωνικής ευεξίας και όχι απλώς η απουσία νόσου ή αναπηρίας (1948). Preamble to the Constitution of the World Health Organization as adopted by the International Health Conference, New York, June, 1946; signed on 22 July 1946 by the representatives of 61 States (Official Records of the World Health Organization, no. 2, p. 100) and entered into force on 7 April 1948.

Ιατρικές πληροφορίες που μπορεί να ενδιαφέρουν τον γονέα, το νηπιαγωγό και το παιδί Σωματογνωσία Υγιεινή διατροφή Ύπνος Σωματική υγιεινή Υγιεινή δοντιών Εμβόλια Ψυχική υγεία Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση Δυσλεξία ADHD

Σωματογνωσία Τα παιδιά θέλουν να εξερευνήσουν τον κόσμο μέσα από τις δυνατότητες που τους δίνει το σώμα τους. Η σωματογνωσία μπορεί να ενισχυθεί μέσω ασκήσεων που προτείνονται στο διαδίκτυο.

Σε παιδάκια τα οποία δυσκολεύονται στην γνώση των μερών του σώματος μπορούμε να εφαρμόσουμε τις παρακάτω ασκήσεις : δείχνουμε και ονομάζουμε πάνω μας και πάνω στο παιδί το κεφάλι, τα μαλλιά, την μύτη, τα αυτιά και ότι άλλο βρίσκεται σε αυτό, και λέμε λίγα λόγια για το τι κάνει το κάθε ένα από αυτά επαναλαμβάνουμε το ίδιο για τα άνω άκρα ( χέρι, ώμος, αγκώνας, καρπός, δάχτυλα ), τα κάτω άκρα ( πόδι, γόνατο, πέλμα, δάχτυλα ) και τον κορμό ( κοιλιά, πλάτη κτλ ) έπειτα δείχνουμε τα μέρη του σώματος σε μία κούκλα καθόμαστε μπροστά από έναν καθρέφτη και ζητάμε από το παιδί να μας δείξει το χέρι, την πλάτη, τα μαλλιά κτλ ergotherapianews.blogspot.com/2013/06/blog-post_5413.html

φτιάχνουμε παζλ με ανθρώπινες φιγούρες φτιάχνουμε ένα ανθρωπάκι σε χαρτί στο oποίο θα λείπει κάτι πχ τα μάτια και το παιδί πρέπει να το βρει και να το συμπληρώσει κλείνουμε τα μάτια του παιδιού με ένα μαντήλι και πρέπει κάθε φορά να λέμε που τον ακουμπήσαμε με το μαγικό ραβδάκι μας βρίσκουμε τα διπλά μέρη του σώματός μας ( πχ μάτια, αυτιά, γόνατα, χέρια κτλ) τραγουδάμε το παιδικό τραγουδάκι " χαρωπά τα δύο μου χέρια να χτυπώ ", και κάνουμε τις ανάλογες κινήσεις φτιάχνουμε ανθρωπάκια είτε με χαρτί και μαρκαδόρους είτε με πλαστελίνη χρησιμοποιούμε ένα μαγικό ραβδάκι το οποίο πρέπει να αγγίξει το κατάλληλο σημείο για να περάσει πχ ο πονοκέφαλος, ο πονόδοντος κτλ ergotherapianews.blogspot.com/2013/06/blog-post_5413.html

Ποιοι αναζητούν ασκήσεις σωματογνωσίας; Γονείς που θέλουν να ενισχύσουν την αδρή και λεπτή κινητικότητα των παιδιών τους (κυρίως σε παιδιά με κινητικά ελλείμματα) Νηπιαγωγοί που προβληματίζονται με τα αναπτυξιακά στάδια των παιδιών καθώς συγκρίνουν τον τρόπο που παίζουν τα παιδιά στην τάξη

ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

ΠΥΡΑΜΙΔΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ mida_ygieinis_diatrofis.pdf μεσογειακής-διατροφής/

/pyramid4.swf

Ποιοι ψάχνουν οδηγίες σωστής διατροφής; Οι γονείς που ενδιαφέρονται να εισάγουν την οικογένεια σε ισορροπημένους τρόπους διατροφής Οι νηπιαγωγοί που ασχολούνται με διδακτική ενότητα διατροφής

Υγιεινή δοντιών dipe.pie.sch.gr/ypefagoyg/.../ds_korinou_gera _dontia_2010_2011.pdf

Ποιοι ενδιαφέρονται για την υγιεινή δοντιών; Οι γονείς που ενδιαφέρονται για την αποφυγή τερηδόνας, ουλίτιδας Οι νηπιαγωγοί που ασχολούνται με τη διδακτική ενότητα της υγιεινής των δοντιών

Σωματική υγιεινή /ygeia-paidi

ΥΓΙΕΙΝΗ ΥΠΝΟΥ Η περισσότερη ενσωμάτωση πληροφορίας γίνεται όταν κοιμόμαστε!!!

/Webinars.html

Ποιοι ενδιαφέρονται για την υγιεινή ύπνου Γονείς καθώς στην προσχολική ηλικία ξεκινούν οι περισσότερες διαταραχές ύπνου

Ψυχική υγεία 1. Σχολική φοβία 2. Κακή σχολική επίδοση 3.Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες (ADHD, δυσλεξία) 4. Προβλήματα ομιλίας 5. Σωματοποίηση

stop-bullying.sch.gr/

Ποιοι ψάχνουν για την ψυχική υγεία; Γονείς Νήπια - Παιδιά Νηπιαγωγοί

Δυσλεξία

Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση dipe.lak.sch.gr/sxolikesdrastiriotitesnews/se xoualikiagogi/sex.pdf

Ποιοι ψάχνουν για τη σεξουαλική αγωγή;

“Online games for medical education” Τα βιντεοπαιχνίδια χρησιμοποιούνται εδώ και πολλά χρόνια ως εκπαιδευτικά εργαλεία Ενθαρρύνουν τη συμμετοχή των μαθητών και αυξάνουν το κίνητρο και το ενδιαφέρον για μάθηση (teach- fun)

Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια επηρεάζουν την πλαστικότητα του εγκεφάλου: Τα βιντεοπαιχνίδια δράσης μπορεί να θεωρούνται κακής ποιότητας και μη χρήσιμα ωστόσο η εξάσκησή τους μπορεί να βελτιώσει γνωσιακές λειτουργίες όπως εκείνη της προσοχής. Επίσης μπορεί να επηρεαστεί η οπτική αντίληψη και η ικανότητα εναλλαγής μεταξύ διαφορετικών εργασιών. Στην προσέγγιση του πώς τα βιντεοπαιχνίδια διαμορφώνουν καλύτερη την οπτική αντίληψη και επηρεάζουν τις ικανότητες των παιχτών η Bevalier υπέθεσε ότι παίζοντας τα βιντεοπαιχνίδια επηρεάζεται ο έλεγχος της προσοχής από πάνω έως κάτω της οθόνης και επηρεάζεται και η ικανότητα του παίχτη να ξεχωρίζει το θόρυβο από το σήμα. Η Bevalier υπέθεσε ότι ο εγκέφαλος ακολουθεί προσεγγίσεις τύπου Bayesian καθώς έχει ως ρόλο να ακολουθεί το πιο πιθανό δρόμο με βάση τις πληροφορίες που δέχεται, το στόχο και τις προηγούμενες πληροφορίες. Η Bevalier στο εργαστήριό της βρήκε ότι τα παιδιά που ασχολούνται ενεργά με τα βιντεοπαιχνίδια παίρνουν περισσότερο ακριβείς αποφάσεις

   Εικονικά χειρουργεία (τραυματισμός Rapunzel) Θεραπεία λοιμώξεων Επεμβατικές πράξεις (παρακεντήσεις, βιοψίες) Αιμοληψία-αναγνώριση ομάδας αίματος-Rh

Εικονικά… Πλύσιμο δοντιών Εμβολιασμός Οφθαλμολογική εξέταση παρακολούθηση φυσιολογικού τοκετού και καισαρικής τομής